• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamper i opptak

Started by Bataljonen, May 29, 2006, 23:00:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

UnnamedFeeling

slettet

Quote from: "MariusPS"Haha off topic, men jeg gliser like mye hver gang jeg ser signaturen din.

Ja det er en herlig kommentar!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Det er ingen som seeder Fredrikstad-kampen...Om noen har 100% kan de være grei og seede ..??

The Boss

Kan noen vennligst seede FFK kampen??

Bassew

få ut skandalekampen fra i går også!!!
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

BuG

Hvorfor funker ikke noe av kampene som er tatt opp??
J*** irriterende

Og hva med kampen fra igår da? Noen som har den og ellr?
ullet 2007! =)

esskåbrann1

Noen som sitter på kampen mellom molde-brann i 1999 som ende med en 4-3 seier til brann?

Mr_Soma

Undertegnede gjør...

EvenSteven

Hvor er det blitt av de hyggelige folkene som la ut torrents etter kampene?

Savner fortsatt FFK-kampen..... Fikk begynt å laste ned men seedingen er kuttet, fikk bare ned 4.2 % :-(

EvenSteven

Noen som har link til fotball-xtra fra Søndag.....??

BuG

Er det noen i det hele tatt som oppdaterer og legger inn de kampene som har vært?

Start kampen er ikke kommet enda, og ingen av de kampene som var blitt tatt opp før, funker ikke lenger...

Mvh BuG^
ullet 2007! =)

Gud

De gamle kampene funker ikke lenger fordi de er gamle. Bare de som er et par uker gamle kan man se. Men litt merkelig at Start-kampen ikke er lagt ut. Kan jo ha noe med at det ikke ville være bra for hjerte å se en slik kamp. Stress og frustrasjons-nivået hever seg ihvertfall kraftig bare jeg tenker på kampen.

UnnamedFeeling

Som ivrig MSN-bruker (jada, jada...) har jeg nettopp oppdaget de fine "Delte mappene" i siste versjon (www.get.live.com/messenger/overview). Her kan jeg f eks legge ut alle årets kamper så langt, og så kan de som vil ha dem hente dem der. Man må selvsagt opprette kontakt på MSN først men... Vet ikke om det er av interesse?

Jeg er tilgjengelig på PM.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud

Mener du at vi kan laste ned kampene eller ligger du ut linker så vi kan se dem i Media Playeren?

UnnamedFeeling

Quote from: "Gud"Mener du at vi kan laste ned kampene eller ligger du ut linker så vi kan se dem i Media Playeren?

Da vil man kunne laste ned hele kampen.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

UnnamedFeeling

Beklager! Men etter å ha prøvd "Delte mapper" i MSN, og oppdaget at det tar utrolig lang tid, vil jeg heller legge ut kamper som torrent... Oppdaget også at for hver person som vil ha kampene via MSN, bruker jeg over 1gb pr kamp pr person på min hd; dvs at hvis 5 personer vil ha 2 kamper hver, må jeg bruke 10-12 giga av min hd for å klare dette. Og det har jeg bare ikke plass til...

Men det kommer torrenter snart... Beklager igjen.

Her er en start: http://thepiratebay.org/details.php?id=3510975
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Da må folk være grei å seede også etter at de har fått ned 100%.. Ellers er det umulig for andre å laste ned alt .... :-)

EvenSteven

Er noen som laster ned eller seeder ??

laster ned i nøyaktig 0 Kb/s ...... Noen må være grei å seede.....

AtroZ

jeg prøver også å laste dem..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

UnnamedFeeling

Quote from: "EvenSteven"Da må folk være grei å seede også etter at de har fått ned 100%.. Ellers er det umulig for andre å laste ned alt .... :-)
Jeg seeder hele tiden, stort sett. Men jeg er bare én som skal dele 16giga... Det hjelper nok hvis flere får ned alt, og hjelper med å seede...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Quote from: "UnnamedFeeling"
Quote from: "EvenSteven"Da må folk være grei å seede også etter at de har fått ned 100%.. Ellers er det umulig for andre å laste ned alt .... :-)
Jeg seeder hele tiden, stort sett. Men jeg er bare én som skal dele 16giga... Det hjelper nok hvis flere får ned alt, og hjelper med å seede...


Ok ... men hvordan fungerer dette egentlig da ??
Da jeg nå kom jeg fra kampen og sjekket tilstanden hadde jeg fått ned 1 %... men laster ikke ned lenger? Jeg har også valgt bort de kampene jeg har fra før., så det ikke fullt 16 gig....
Ingen andre av de som står oppført som peers har mer enn meg ... hvordan skal den da kunne gå videre ?

UnnamedFeeling

Det fungerer (dessverre...) slik at det kun er jeg som har alle 16 gig'ene, og det er dermed kun jeg som kan seede nå. Men dersom det f eks er 5 som laster ned fra meg, og alle 5 har like mye, vil en sjettemann som kommer inn, kunne laste ned raskere - helt til han "tar igjen" de 5 andre... Hvis du skjønner...

Sjettemann vil da ha 6 stk (meg + dere 5) som seeder, og sånn fortsetter det. Men foreløpig må du holde ut, og vente på at min ikke-altfor-raske-linje skal seede til deg...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

The Boss

Kan noen seede åtvidbaerg kampen? Tenker da som torrent..

På forhånd takk!

EvenSteven

Quote from: "UnnamedFeeling"Det fungerer (dessverre...) slik at det kun er jeg som har alle 16 gig'ene, og det er dermed kun jeg som kan seede nå. Men dersom det f eks er 5 som laster ned fra meg, og alle 5 har like mye, vil en sjettemann som kommer inn, kunne laste ned raskere - helt til han "tar igjen" de 5 andre... Hvis du skjønner...

Sjettemann vil da ha 6 stk (meg + dere 5) som seeder, og sånn fortsetter det. Men foreløpig må du holde ut, og vente på at min ikke-altfor-raske-linje skal seede til deg...


Ok... får smøre oss.........

Men 12 Gb i 3 KB/s ... Hvor mange uker snakker vi...?? :-)

Problemet er at Pc'en står på soverommet, og det er en pain in the ass å ha den på om natten... :-(

AtroZ

Quote from: "UnnamedFeeling"Det fungerer (dessverre...) slik at det kun er jeg som har alle 16 gig'ene, og det er dermed kun jeg som kan seede nå. Men dersom det f eks er 5 som laster ned fra meg, og alle 5 har like mye, vil en sjettemann som kommer inn, kunne laste ned raskere - helt til han "tar igjen" de 5 andre... Hvis du skjønner...

Sjettemann vil da ha 6 stk (meg + dere 5) som seeder, og sånn fortsetter det. Men foreløpig må du holde ut, og vente på at min ikke-altfor-raske-linje skal seede til deg...


Slå på super seeding, da vil din klient alltid prøve å gi ut nye pakker til noen. Dvs at alle andre deler med hverandre innbyrdes, mens du heletiden gir ut nye pakker.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

UnnamedFeeling

Superseed har stått på fra første kilobyte.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Pondan

Jeg prøver og se video på www.youtube.com, men jeg får ikke frem lyd.. Noen som kan hjelpe?

anders_flanderz

Quote from: "Pondan"Jeg prøver og se video på www.youtube.com, men jeg får ikke frem lyd.. Noen som kan hjelpe?


skru på høytaleren??:p
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Pondan

hehe, jeg får lyd på WMP og VLC, men jeg får ikke lyd på den siden.. videoen går fint, men 0 lyd..

UnnamedFeeling

Ingen interesse for torrenten jeg har ute nå, eller? Da kan jeg jo bare slette den, den tar jo opp 16-17 giga på hd'n min... :S
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

AtroZ

jeg driver å laster på den..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

EvenSteven

Jeg laster også.... har stått på i 99 timer nå... fått ned 27 % :-(

Bruiser

Noken som har mms-linkane til Start og VIF-kampane?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

EvenSteven

Hva skjer nå egentlig.. ?
Har ikke lastet ned en shait pÃ¥ 2 dager  ?

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

olebrann3

noen som har vif-brann

Gud

Gi oss en mms-link. For en gangs skyld vant vi en kamp.

UnnamedFeeling

Quote from: "Gud"Gi oss en mms-link. For en gangs skyld vant vi en kamp.

mms://mms-icanal.nextra.no/tv2pub/2006-08-27/Brann___Molde!72496,W2H!.wmv

Og hva sier vi da?
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Bionor


Gud

Quote from: "UnnamedFeeling"
Quote from: "Gud"Gi oss en mms-link. For en gangs skyld vant vi en kamp.

mms://mms-icanal.nextra.no/tv2pub/2006-08-27/Brann___Molde!72496,W2H!.wmv

Og hva sier vi da?


Da sier vi "dra til helvete!" Neida. Tusen takk;-)

nyhammeroivind


Pepto_I

Noen som sitter på en link eller lignende for å se Tv2Zebra eller evt diverse kamper i tippeligaen i kveld? Tenker da først og fremst på Sandefjord - Rosenborg.

bulldog

hoppla! noen som har link til stabæk - brann  :lol:
bulldog

Bassew

Nå klarer jeg snart ikke vente lengre, kan ikke noe se å få den kampen(Rotet det vekk-SK Brann) ut på nettet?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Gud

Alle kampene er passordbeskyttet så ingen link vil hjelpe dere så lenge dere ikke har passordet og brukernavnet som trengs.

jako

Quote from: "Gud"Alle kampene er passordbeskyttet så ingen link vil hjelpe dere så lenge dere ikke har passordet og brukernavnet som trengs.


Hvilket passord og brukernavn er det?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BRANN - FOR ALLTID

Noen som har hørt om video? Eller er det steinalderteknologi? Gjør i hvertfall susen for meg....
RANN - FOR ALLTID

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Gud

Quote from: "jako"
Quote from: "Gud"Alle kampene er passordbeskyttet så ingen link vil hjelpe dere så lenge dere ikke har passordet og brukernavnet som trengs.


Hvilket passord og brukernavn er det?


Nei, det er vel det brukernavnet og passordet alle som kjøper sesongkort eller kampbillett på fxt.no får. Ergo må du nesten ha en god venn som har kjøpt sesongkort eller billett til denne Stabæk - Brann kampen og spørre han/hun om de er villig til å dele passordet og brukernavnet.

Mr_Soma

Kampen skal ihvertfall nytes på DVD nå...
deilig med dvd-opptaker!

Bassew

GUD og fader!!!

Er det for mye å forlange at det blir forstått at det er mulig å komme seg rundt brukernavn og passord dersom man er over gjennomsnittet dyktig med en datamaskin?

Trenger en mms link og resten ordner seg selv.....forstått?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Go Up