• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-TV

Started by Kai-Olai, May 17, 2009, 01:15:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

For ikke å snakke om "flippe-ligaen". At noen kan finne på å lønne han...
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DangerousDan

Quote from: vebo on June 09, 2010, 17:01:34 PM
For ikke å snakke om "flippe-ligaen". At noen kan finne på å lønne han...


Helt idiotisk fyr.
Finnes ikke morsom.
Alvær digger ham tydeligvis, men jeg sparer på konfekten


skuteviken

Quote from: handlevogn on October 23, 2010, 15:38:14 PM

Det med intervjuer er vi bestemte på å begynne med fra 2011.



Da bør de være litt tøffere å tørre å spørre litt normale mennesker, og ikke totaltrærne som er "fryktelig skuffet" og ikke klare å fullføre en setning fordi de har 5 i promille. Det er gjerne slik at førstnevnte ikke blir overbegeistret av et kamera og mikrofon, men noen er mer typen til det, og så er det slik at sistnevnte gjerne er veldig hypp på å vise sin martyrinnstilling i rosa kappadrakt size S.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Quote from: skuteviken on October 23, 2010, 16:20:44 PMDa bør de være litt tøffere å tørre å spørre litt normale mennesker, og ikke totaltrærne som er "fryktelig skuffet" og ikke klare å fullføre en setning fordi de har 5 i promille. Det er gjerne slik at førstnevnte ikke blir overbegeistret av et kamera og mikrofon, men noen er mer typen til det, og så er det slik at sistnevnte gjerne er veldig hypp på å vise sin martyrinnstilling i rosa kappadrakt size S.


Jeg kunne ikke vært mer enig. Men hvorfor stoppe med "normale folk"? Dersom juletrærne er en katastrofe foran kamera, bør deres motstykker, de pent kledde, være perfekte intervjuobjekter. De kan jo sammen med dype analyser, krydre med både danse- og motetips...
Rød makt på Hansa

skuteviken

October 23, 2010, 19:07:55 PM #56 Last Edit: October 23, 2010, 19:14:09 PM by skuteviken
Quote from: Nixon on October 23, 2010, 18:58:47 PM
Quote from: skuteviken on October 23, 2010, 16:20:44 PMDa bør de være litt tøffere å tørre å spørre litt normale mennesker, og ikke totaltrærne som er "fryktelig skuffet" og ikke klare å fullføre en setning fordi de har 5 i promille. Det er gjerne slik at førstnevnte ikke blir overbegeistret av et kamera og mikrofon, men noen er mer typen til det, og så er det slik at sistnevnte gjerne er veldig hypp på å vise sin martyrinnstilling i rosa kappadrakt size S.


Jeg kunne ikke vært mer enig. Men hvorfor stoppe med "normale folk"? Dersom juletrærne er en katastrofe foran kamera, bør deres motstykker, de pent kledde, være perfekte intervjuobjekter. De kan jo sammen med dype analyser, krydre med både danse- og motetips...


Jeg tror du forstår hva jeg mener... Det finnes da heldigvis en overvekt av oppegående mennesker på Hansa. Poenget mitt er at media har en fin tendens til å filme på pub der folk som har fått litt for mye å drikke skal vise seg frem, kan sågar innrømme at jeg har falt i den fellen selv for noen år siden, veldig flaut, men det er og kritikkverdig av TV2 og andre medier som gjør det. Det er liksom akseptert i den sammenhengen at en kan filme fulle mennesker, det hadde ikke falt i like god jord om en hadde tatt det ut av fotballsammenheng.

EDIT: Og i steden for å vri på det jeg sier, kan ikke du innrømme at du for det meste syns det er flaut når Brann-supportere blir intervjuet. Nå skal de sies at BrannTV har plukket et bredere publikum å intervjue enn det TV2 liker å gjøre.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Eivind

Bare meg som synes den nye reporteren på BrannTv, ikke bare har feil dialekt, men har en vanvittig monoton kjedelig stemme?

Klaus_Brann

Nei, feil dialekt, talefeil og utrolig daff stemme. Stumfilmstemme.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Eivind on April 25, 2013, 08:16:42 AM
Bare meg som synes den nye reporteren på BrannTv, ikke bare har feil dialekt, men har en vanvittig monoton kjedelig stemme?


Ja la oss få hun med tonefallet i tv2 sporten.

krøvel vellevold

Quote from: Belfort on April 25, 2013, 08:36:59 AM
Quote from: Eivind on April 25, 2013, 08:16:42 AM
Bare meg som synes den nye reporteren på BrannTv, ikke bare har feil dialekt, men har en vanvittig monoton kjedelig stemme?


Ja la oss få hun med tonefallet i tv2 sporten.


Ingrid Halstensen tenker du på? Hun har det mest kunstige og "tv-aktige" tonefallet jeg vet om. Hva er det som gjør at alle høydepunkt-kommentatorer i tv-sporten må snakke med et latterlig tonefall? Kan du svare på det, Remi Taule?
Legg ned hele klubben!

Yngve

Ho har jo fått god opplæring av Asle Igland.

dragn

Han på BrannTV kunne jo prøvd å være litt engasjert for en gangs skyld, og stille ordentlige spørsmål. Skjønner ikke hvor brann har plukket opp denne karen >_>

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 25, 2013, 10:20:45 AM
Ho har jo fått god opplæring av Asle Igland.


Ja de to er ganske like i tonefallet.
Legg ned hele klubben!

Eivind

Etterlyser ingen Ingrid Halstensen her. Men det finnes en mellomting av irriterende påfallende tonefall, og irriterende daft tonefall.

Denne reporteren på BrannTV kan jeg ikke fatte å begripe at har blitt ansatt til en slik jobb!

Go Up