• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 3 - sesongen 2012

Started by Nixon, March 21, 2012, 14:17:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: alden on March 21, 2012, 13:51:50 PM
Brann 3 var i aksjon på Nymarken igår. Det ble seier over NHH FK med 9-0. Mestscorende var Kittiphong Pluemjai med 4 mål. Han spilte bare 60 min på grunn av forsiktig tilvending etter skade. Brann ledet 7-0 til pause. NHH FK er i 4 div avd 01


Jeg tar meg den frihet å lime inn Alden sitt innlegg fra Brann 2-tråden her. For slik Brann 3, og Brann 2 for den saks skyld, har spilt i oppkjøringen kan det bli bra fokus på disse to lagene her i år. Og da er det vel naturlig med en egen Brann 3 tråd.
Rød makt på Hansa

alden

Tirsdag spilte Brann 3 treningskamp mot Nest-Sotra. De møte samme lag som spilte mot Brann 2. Nest-Sotra hadde gjordt litt endringer på laget men spilte med nesten samme lag som mot Brann2. Brann 3 vant 5-2. Det sies at Brann 3 spilte en god kamp som de hadde full kontroll på. Dette er utrolig bra. De som spillte på Brann 3 var resten av juniorene som ikke fikk kamp dagen før på grunn av at det var med en del a-lagspillere.

Christian

Her må jo nevnes at Brann 3 skal opp mot de velkjente moroklumpene i Valestand Hjellvik og kometen Lysekloster (fra 7. til 4. divisjon på tre sesonger). Dette blir stas.

Go Up