• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den 12 mann......

Started by BrennEFoRBranN, April 01, 2005, 13:20:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrennEFoRBranN

Begynner å blir uuuuuuutrolig irretert på klanen at de bruker "de 12 mann"...... De av alle burde holde seg for gode til å hærme, når de er norges største supporterorganisasjon.
En dag skal det skje*

SKB e BEST!!!

Det e vi som e den 12. Mann! E ihvertfall et tegn på at de liker navnet :wink:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

2rB

Her då...
Sjå kva som står i lista over navneforslag...

rbk1985

Den 12. mann er vel strengt tatt bare et allmennt begrep på gode supportere; alle lag ønsker å ha den 12. mann på sine hjemmekamper. Dette ble verken funnet opp av Brann-supporterne er VIF-supporterne, det brukes overalt.

Geir

Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.
ndelig SERIEMESTER

DJ_ADG

det prukes også i andre land, Aberdeen har 12 på banner drakten sinn pga. de "The 12th mann on the pitch"
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

rbk1985

Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:

Alexåsane

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:


Skjønner hva du mener, men.. Det er ikke pga vi har brukt det i x antall kamper, men f.eks sager er blitt kallt det, gruppen den 12 man! osv
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Geir

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:


Vi har hatt dette i sanger, branngruppen, supporterbladet og supporterne på store stå. Alt dette har vært Den 12 mann i årevis. Det var det jeg mente med at da blir alt annet bare kopier. Det finnes ikke en supporter i Norge som ikke klarer å forbinde Brann og livet rundt med 12 mann.
ndelig SERIEMESTER

SKB e BEST!!!

E kanskje litt uasklig no, men Rosenborg e ihvertfall ikkje den 12.Mann..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Sharpy

Jooooda! Det er KUN vi Brann-supportere som kan kalle oss den 12. mann! *Nikke febrilsk på hodet for å prøve å være på kanten til overbevisende*

Dessuten er det kun vi som har lov til å kjefte på dommere, bortelagets spillere og hjemmelagets keeper. Det er jo tross alt innarbeidede fenomener. Ja, også er det kun vi som har lov til å IKKE vinne serien. Du får ikke det til å bli mer innarbeidet enn hos oss.

Så bare gå og legg dere, S*U*C*K*E*R*S! Dere er ikke annet enn dårlige kopier!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Professoren

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:


D :roll: har du :evil: faen meg :twisted: rett i (sic). :roll: :roll: :roll: *lol'er på en evil, twisted, rollende måte*

Professoren

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:


D :roll: har du :evil: faen meg :twisted: rett i (sic). :roll: :roll: :roll: *lol'er på en evil, twisted, rollende måte*

rbk1985

Quote from: "Professoren"
Quote from: "rbk1985"
Quote from: "Geir"Men i Brann er det blitt et innarbeidet begrep. Alt annet er bare dårlige kopier.

SÃ¥ nÃ¥r dere har brukt det i x antall Ã¥r sÃ¥ blir det plutselig deres? Du tror ikke at det kanskje er andre supporterklubber som ogsÃ¥ har gjort dette til et innarbeidet begrep da...?  :roll: Det er da ikke dere som har funnet opp uttrykket! :roll:


D :roll: har du :evil: faen meg :twisted: rett i (sic). :roll: :roll: :roll: *lol'er på en evil, twisted, rollende måte*

Så flott at du ikke kan ta meg på noe av det jeg sier, men bare på hvordan jeg sier det da... Herregud, noen av dere er virkelig mer latterlige enn andre her inne. Du minner jo om fjortissene på rbk.no sine forum!

Professoren

Du skriver som en fjortis, og så kaller du meg en? Hvis du er født i 1985, burde du kanskje skrive som en som er 20 år gammel?
Poenget var ikke om jeg var enig med deg eller ikke, men å poengtere en tåpelig trend her på forumet med å blande "mobil-språk" inn i et diskusjonsforum.

Go Up