• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Ser at Grønner blir på banen, mens Mojsov kommer inn for Jonsson og Wangberg blir på benken. Signal?

aleksanderhjelleseth


Churchill

...we shall never surrender.

krakra

At Grønner er førstevalg? At Wangberg er langt bak i køen?

Churchill

hvor finnes fungerende link?
...we shall never surrender.

Gulløl

Har noen en stream som fungerer for øyeblikket er det fint om den blir lagt ut. Den forrige sluttet å virke.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Quote from: krakra on February 03, 2014, 18:05:26 PM
Ser at Grønner blir på banen, mens Mojsov kommer inn for Jonsson og Wangberg blir på benken. Signal?


Står i live-feeden til bt at Wangberg ikke skal spille i dag.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Coolsport er nede og alle streamer går tilbake til dem.

Kjell249

Huseklepp blir byttet ut og Drame blir stående. Signal? Kan han være på vei til Nest? Kan damen ha fått jobb på Sartor??
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Kjell249 on February 03, 2014, 18:11:53 PM
Huseklepp blir byttet ut og Drame blir stående. Signal? Kan han være på vei til Nest? Kan damen ha fått jobb på Sartor??
Drame har vært bedre enn Huseklepp så langt og det er overhodet ikke umulig at han er førstevalget på topp akkurat nå, selv om Huse er visekaptein.

Churchill

Kommer til å boycotte Coolsport etter dette. Bortsett fra de dagene de sender Brann selvsagt.
...we shall never surrender.

dudo

Det er heller ikke umulig at Norling anerkjenner at gamle sirkushester ikke trenger spille alt i begynnelsen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Finfint gult kort. Herlig dømming.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Churchill

...we shall never surrender.

Xminator

TV2 sumo. Det er ihvertfall ikke noen som har spilt seg inn på laget i denne omgangen. Det er jo bra at man har brukt 4 millioner på Orlov. For Orlov Om han han hadde vert på prøvespill for Skarsfjord hadde de billige poengene sittet løst.

ostraume

Orlov er rimelig usynlig ja.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Og midtbanen Soko - Haugen - Fakiri - Lorentzen driver ikke akkurat press med "kompromissløs kraft" :)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: Xminator on February 03, 2014, 18:21:27 PM
TV2 sumo. Det er ihvertfall ikke noen som har spilt seg inn på laget i denne omgangen. Det er jo bra at man har brukt 4 millioner på Orlov. For Orlov Om han han hadde vert på prøvespill for Skarsfjord hadde de billige poengene sittet løst.
Det er en grunn til at prøvespill ikke er en sentral del av noen seriøs klubbs spillerlogistikk. Det er ikke noe poengt at en ny spiller ikke er i form i februar, to måneder for sesongen starter.

Og Skars fikk ikke så mye pes for spillerne han hentet. Det var mer hvordan han brukte dem som ble kritisert.

ostraume

Dagens mordforsøk fra Moisov er overstått.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Dagens tredje stolpeskudd! Drame igjen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Xminator

Haugen må vise mer enn dette for å holde Barmen fra førstelaget - eller for Brann å ikke kunne forsvare å hente en forsterkning sentralt.

aleksanderhjelleseth

Er ikke bekymret for Haugen. Om vi bør hente inn et alternativ er en annen sak, gjerne det.

aleksanderhjelleseth

Til dere jevlar som fikk sett hele kampen, hvem kan dere trekke frem etter dette? Om noen..

krakra

De som vil "måle styrkeforholdet til resten av TL" og rakke ned på enkeltspillere etter en treningskamp to måneder før seriestart får bare gjøre det.

Jeg er veldig positiv til måten vi forsøker å spille på. Det var lett å se en plan bak spillet spesielt i første. Det var det aldri under Skars. Uansett motstander. Det er også positivt å se at Skaanes ikke virker å være satt tilbake av kyssesyken i det hele tatt. Så skal vi kanskje være litt glad for at ikke alle spillerne er i toppform akkurat nå.

dudo

Quote from: Xminator on February 03, 2014, 18:42:50 PM
Haugen må vise mer enn dette for å holde Barmen fra førstelaget - eller for Brann å ikke kunne forsvare å hente en forsterkning sentralt.


Eller Badji. Viste ingen verdens ting han heller, utenom sedvanlige balltap
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: aleksanderhjelleseth on February 03, 2014, 18:47:20 PM
Til dere jevlar som fikk sett hele kampen, hvem kan dere trekke frem etter dette? Om noen..


Dramé og Grønner.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Quote from: dudo on February 03, 2014, 18:49:54 PM
Quote from: Xminator on February 03, 2014, 18:42:50 PM
Haugen må vise mer enn dette for å holde Barmen fra førstelaget - eller for Brann å ikke kunne forsvare å hente en forsterkning sentralt.


Eller Badji. Viste ingen verdens ting han heller, utenom sedvanlige balltap

Hva er det som gjør dette, hva i alle dager er det som får en spiller til å gjøre de samme feilene gang på gang.
Det er så rart.

dudo

Quote from: Klaus_Brann on February 03, 2014, 18:50:37 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 03, 2014, 18:47:20 PM
Til dere jevlar som fikk sett hele kampen, hvem kan dere trekke frem etter dette? Om noen..


Dramé og Grønner.


Skaanes skal definitivt også på den listen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dex1974

Quote from: ostraume on February 03, 2014, 18:21:54 PM
Orlov er rimelig usynlig ja.


Synes jeg husker en viss nigerianer i treningskampene i 2011! Men før Bari kom på banen beroliget Huseklepp oss med å si at vent å se, han blir knallgod! Huseklepp ble solgt og da bartene kom til Stadion første serierunde slo han til...Kim Ojo!
Så jeg kritiserer ikke Orlov allerede nå.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

aleksanderhjelleseth

Quote from: Klaus_Brann on February 03, 2014, 18:50:37 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 03, 2014, 18:47:20 PM
Til dere jevlar som fikk sett hele kampen, hvem kan dere trekke frem etter dette? Om noen..


Dramé og Grønner.

Håper Grønner har tatt noen steg siden idiotutvisningen mot sogndal. Har troen på han.

dudo

Quote from: dex1974 on February 03, 2014, 18:52:32 PM
Quote from: ostraume on February 03, 2014, 18:21:54 PM
Orlov er rimelig usynlig ja.


Synes jeg husker en viss nigerianer i treningskampene i 2011! Men før Bari kom på banen beroliget Huseklepp oss med å si at vent å se, han blir knallgod! Huseklepp ble solgt og da bartene kom til Stadion første serierunde slo han til...Kim Ojo!
Så jeg kritiserer ikke Orlov allerede nå.


Jojo. Samtidig kan man si det samme om Niasse. Som aldri slo til.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on February 03, 2014, 18:51:49 PM
Quote from: Klaus_Brann on February 03, 2014, 18:50:37 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on February 03, 2014, 18:47:20 PM
Til dere jevlar som fikk sett hele kampen, hvem kan dere trekke frem etter dette? Om noen..


Dramé og Grønner.


Skaanes skal definitivt også på den listen!


Selvsagt skal han det. Kan fort ende opp med Dramé sammen med Huseklepp i første seriekamp, og jeg tar heller Grønner enn åreknutene sammen med Demidov.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Tror sentral midtbane er den posisjonen Brann trenger mest en forsterkning pr. i dag. Tredjevalget Barmen var vel vår beste spiller der i dag. Haugen har langt igjen til formen etter skaden. Badji er ikke i form han heller, sliter han med kneet ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Slo ikke han til i Tyrkia da?

Mest positive i dag: Venstresiden med Skaanes og Hanstveit herjet i første omgang. Dramè må nevnes, var arbeidssom, bevegelig og kom til masse sjanser. Burde scoret mer enn det ene han fikk. Minner litt om Tore Andre Flo, egentlig. Ikke noen kraftspiss, men mer enn hengslete og litt keitete tekniker, med fint rykk.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Skal vi forsterke i en posisjon fordi spillerne ikke er i form i februar? Det er ikke nå de skal være i form. Skal vi forsterke må det være fordi det er urealistisk at de kommer på et akseptabelt nivå. Det er det ikke. Men Soko skal jo vekk, og da trenger vi en fjerde midtbanespiller.

Gepard

En del helt horrible feilpasninger i dag også. Skal vi spille såpass ambisiøs fotball som Norling legger opp til, vil vi ikke tåle den type balltap. Vi kommer da til å få enorm trøbbel når serien starter. Spesielt må Badji og Haugen skjerpe seg noe helt vanvittig.

ostraume

Ja, det blir interessant å se hvordan denne taktikken vil funke i TL, vi angriper med mye folk (les: tømmer midtbanen), og det kan fort bli veldig vondt.

Når det gjelder forsterkninger så har vi fortsatt bare tre kanter. Det er for tynt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Vi kommer neppe til å spille like naivt i TL. I dag skulle vi øve på angrepsspill og oppspill. Da ville det vært meningsløst å ligge bakpå og pole fremover. Jeg trenger med at forsvaret og keeper får lov å sparke ballen lengre når vi spiller om poeng.

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on February 03, 2014, 18:57:12 PM
Slo ikke han til i Tyrkia da?


Jo. 10 mål på 19 kamper og 4. plass på toppscorerlista foran f.eks. Drogba;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on February 03, 2014, 19:03:35 PM
Ja, det blir interessant å se hvordan denne taktikken vil funke i TL, vi angriper med mye folk (les: tømmer midtbanen), og det kan fort bli veldig vondt.

Når det gjelder forsterkninger så har vi fortsatt bare tre kanter. Det er for tynt.


Fire. Så du ikke hvordan Soko eide kanten i 2.?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on February 03, 2014, 19:05:11 PM
Quote from: ostraume on February 03, 2014, 18:57:12 PM
Slo ikke han til i Tyrkia da?


Jo. 10 mål på 19 kamper og 4. plass på toppscorerlista foran f.eks. Drogba;)


Men da var han en jævel i treningskampene!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

http://www.ba.no/sport/fotball/article7146685.ece
Norling trekker også frem Skaanes og Grønner.
Ba skriver : "Han holder igjen Skaanes fra G19-landslagssamlingen i La Manga fordi han mener at kantspilleren er så nære en startoppstilling at Skaanes får like god utvikling av å være med klubblaget sitt." 

Giles

Dritt lei av at visse spillere på sentral midtbane for en hver pris skal forsvares. Ingen vits i å snakke om gull og grønne skoger hvis ikke en kreativ ballsikker og dominant midtbanespiller hentes. Det er patetisk å forsøke å beskytte Haugen og kompani mot konkurranse og med det frata de muligheten til å strekke seg mot et høyere nivå. De trenger en tydelig modell for å ta nye steg.
Er det mulig å stikke fingeren i jorda og se på prestasjoner over tid?
De holder bare ikke og det er ikke basert på en elendig prestasjon mot et 4. divisjonslag på Gran Canaria. Vennligst se skriften på veggen. Til talentenes beste.

aleksanderhjelleseth

Det var da voldsomt, kan du være litt mer spesifikk? Hvem er det som ikke er god nok? Hvem skal vi hente som er Kreativ, ballsikker og dominant? Hvordan vill du at vi skal prioritere? Hvem er det som har prestert så dårlig over tid? Badji? eller Haugen, som var blandt våre beste spillere i fjor?

Lasaron

Viktig med årets første seier, og viktig at spissene har begynt å score tidlig.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

Quote from: Giles on February 03, 2014, 20:44:32 PM
Dritt lei av at visse spillere på sentral midtbane for en hver pris skal forsvares. Ingen vits i å snakke om gull og grønne skoger hvis ikke en kreativ ballsikker og dominant midtbanespiller hentes. Det er patetisk å forsøke å beskytte Haugen og kompani mot konkurranse og med det frata de muligheten til å strekke seg mot et høyere nivå. De trenger en tydelig modell for å ta nye steg.
Er det mulig å stikke fingeren i jorda og se på prestasjoner over tid?
De holder bare ikke og det er ikke basert på en elendig prestasjon mot et 4. divisjonslag på Gran Canaria. Vennligst se skriften på veggen. Til talentenes beste.


Hvem forsøker å beskytte dem fra konkurranse? Sist jeg sjekket var ingen i forumet her ansvarlig for innkjøpspolitikken i Brann.

Jose Arrogantio

Quote from: Lasaron on February 03, 2014, 21:43:14 PM
Viktig med årets første seier, og viktig at spissene har begynt å score tidlig.


Fint at de scorer, men seier eller tap i treningskamper, spesielt i Februar, betyr absolutt null og niks.

Lasaron

Quote from: Jose Arrogantio on February 03, 2014, 21:48:37 PM
Quote from: Lasaron on February 03, 2014, 21:43:14 PM
Viktig med årets første seier, og viktig at spissene har begynt å score tidlig.


Fint at de scorer, men seier eller tap i treningskamper, spesielt i Februar, betyr absolutt null og niks.


Jo.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

February 03, 2014, 21:53:11 PM #249 Last Edit: February 03, 2014, 21:54:46 PM by Jose Arrogantio
Quote from: Lasaron on February 03, 2014, 21:52:01 PM
Quote from: Jose Arrogantio on February 03, 2014, 21:48:37 PM
Quote from: Lasaron on February 03, 2014, 21:43:14 PM
Viktig med årets første seier, og viktig at spissene har begynt å score tidlig.


Fint at de scorer, men seier eller tap i treningskamper, spesielt i Februar, betyr absolutt null og niks.


Jo.


Historien viser at seier og tap i sesongoppkjøringen betyr ingenting.

For å ta et eksempel, VIF gjorde det veldig godt resultatmessig forrige sesongoppkjøring.

Og hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde vi vel en ganske dårlig sesongoppkjøring i 2011.

Go Up