• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvem ønsker vi som Brann trener

Started by eivhelle, July 14, 2007, 16:53:16 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

eivhelle

Jeg er i utgangpunktet møkka lei av hele Mjelde må gå tråden siden den stort sett består av eder og galle mot Mjelde og ikke fokuserer på det som er viktig for klubben. Vi må faktisk ha en trener.

Hvis Mjelde må gå. Hvem er da beste kandidaten til å overta?

Vi ønsker kontinuitet, stabilitet og kvalitet. Hvem kan gi oss det?

Aktuelle navn fra den norske ligaen som jeg kan komme på :

Arne Sandstø
Dag Eilef Fagermo
Jan Jønsson

De to sistnevnte blir sikkert dyre å kjøpe ut av nåværende avtale, men har gjort det bra denne sesongen. Arne Sandstø er foruten å være bergenser også den treneren som har sittet lengst i samme jobben.

Jeg ser heller ikke bort fra at den beste løsningen er å beholde Mjelde.

Xminator

Jeg stemmer for at man holder diskusjonen i Mjelde må gå tråden. Enkelt og greit fordi denne tråden er forhåndsdømt til å bli en variasjon over samme tema...

Nesten

Quote from: "eivhelle"Jeg er i utgangpunktet møkka lei av hele Mjelde må gå tråden siden den stort sett består av eder og galle mot Mjelde og ikke fokuserer på det som er viktig for klubben. Vi må faktisk ha en trener.

Hvis Mjelde må gå. Hvem er da beste kandidaten til å overta?

Vi ønsker kontinuitet, stabilitet og kvalitet. Hvem kan gi oss det?

Aktuelle navn fra den norske ligaen som jeg kan komme på :

Arne Sandstø
Dag Eilef Fagermo
Jan Jønsson

De to sistnevnte blir sikkert dyre å kjøpe ut av nåværende avtale, men har gjort det bra denne sesongen. Arne Sandstø er foruten å være bergenser også den treneren som har sittet lengst i samme jobben.

Jeg ser heller ikke bort fra at den beste løsningen er å beholde Mjelde.

--
Dersom jeg ikke bryr meg om hvem som blir dyr å frikjøpe vil jeg ha
Nordlie, Hareide, Sandstø eller Fagermo, i prioritert rekkefølge.

I virkelighetens verden :

1. Hareide hvis ikke NFF forlenger
2. Sandstø hvis han er fri mann neste år
3. En av disse som måtte være fri fra nyttår :
Faremo, Brogeland, Geir Bakke, Bjørn Hansen, Ola By Riise.
Allt er bedre enn Mjelde, og han må være norsk denne gangen., Erlandsen, og så har jeg glemt hjelpetreneren på Ham-Kam før han derre teoretikeren som har vært i VIF, veltalende fyr..
For enhver pris IKKE en fra utenfor skandinavia, av pest eller kolera er svensk bedre enn dansk. Minst 12 norske bør vurderes før man går over kjølen.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

eivhelle

Quote from: "Xminator"Jeg stemmer for at man holder diskusjonen i Mjelde må gå tråden. Enkelt og greit fordi denne tråden er forhåndsdømt til å bli en variasjon over samme tema...


Problemet med Mjelde må gå tråden er at det er så mange innlegg som kun fokuserer på hva som problemet med Mjelde, at konstruktive innlegg om hva vi egentlig ønsker forsvinner. Derfor mener jeg at vi trenger en egen tråd som kan gi en konstruktiv diskusjon om hvilke alternativer folk kan tenke seg.

Brann_ruler

Det som hadde gledet meg mest er om vi hadde tatt det etterlengtede gullet i år. Og dermed beholdt Mjelde som trener. Dessverre tror jeg ikke det går og  ser ikke bortifra at han trekker seg etter sesongen.

Sandstø vil jeg i utgangspunktet ikke ha. Han har en lei tendens til å rakke ned på andre lag og trenere.

Faktisk er det enklere å mene noe om dem man ikke vil ha. Jeg ser de fleste norske tippeliga trenere som uoppnåelige eller uegnete.

Kortsiktig kunne kanskje Hodgson vært en god kandidat. Han oppnår resultat, men synes viking spilte drepende kjedelig fotball under hans regime.

Dersom man skulle gått for de skoleflinke så er vel Semb en kandidat som hadde tilfredsstilt kompetanse behovet enkelte høylytt ønsker. Vi hadde ofte fått høre, fra treneren, at vi spiller i verdensklasse etter kampene...

De som har over middels innsikt kunne kanskje foreslått en dansk kandidat. Dansk fotball er tiltalende med ballbesittelse og høy undeholdningsverdi.

Så min (noe ugjennomtenkte) liste blir da:

1 Mjelde, for da har vi vunnet gull
2 Hodgson
3 Semb (dessverre)
4.En dansk frelser...

Super Hasund

Quote from: "eivhelle"Jeg er i utgangpunktet møkka lei av hele Mjelde må gå tråden siden den stort sett består av eder og galle mot Mjelde og ikke fokuserer på det som er viktig for klubben. Vi må faktisk ha en trener.

Hvis Mjelde må gå. Hvem er da beste kandidaten til å overta?

Vi ønsker kontinuitet, stabilitet og kvalitet. Hvem kan gi oss det?

Aktuelle navn fra den norske ligaen som jeg kan komme på :

Arne Sandstø
Dag Eilef Fagermo
Jan Jønsson

De to sistnevnte blir sikkert dyre å kjøpe ut av nåværende avtale, men har gjort det bra denne sesongen. Arne Sandstø er foruten å være bergenser også den treneren som har sittet lengst i samme jobben.

Jeg ser heller ikke bort fra at den beste løsningen er å beholde Mjelde.


Hadde disse virkelig gjort en bedre jobb? tviler på det
La Folket Synge

*Feltz*

eivhelle

Det er sånn når det gjelder trenere at gresset ofte ser grønnere ut på den andre siden.

Vi vet at Sandstø og Fagermo har hatt bra suksess med relativt små resurser, men vil tilgangen på mer resurser skape resultater?

Hareide kan bli ledig på markedet hvis ikke landslaget kvalifiserer seg. Han har gode resultater å vise, men vil han tåle presset og kritikken han garantert får som brann trener?

tauraren1

Holder på Mjelde eg og han er lokal og det skal mye til at han stikker etter å ha fått et nytt tilbud i en annen klubb!

Hodgson  stakk med en gang han fikk tilbud i en annen klubb det gjør også andre utenbys trenere mest sansynlig fort som f.........
ordan har "vi" det i dag da?

Stoffi

Hvorfor i ALLE dager skal ikke man få lov til å mene at Mjelde må gå uten at vi skal ha en kandidat klar? Er det vi som skal ha kandidater klare? har vi full oversikt? NIKS.


Brann skal finne ny trener, ikke vi. Hvis aksjonærene i en bedrift vil ha konsernsjefen sparket, er det ikke de ansatte som skal finne en ny leder, men styret!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Men utover det, Hareide er min mann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"Men utover det, Hareide er min mann.


Mons e min mann
La Folket Synge

*Feltz*

Stoffi

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"Men utover det, Hareide er min mann.


Mons e min mann


Flott.

Du får kose deg med 3. plasser fremover, jeg skal kjempe for at vi tar gull.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tom C

Quote from: "Stoffi"Hvorfor i ALLE dager skal ikke man få lov til å mene at Mjelde må gå uten at vi skal ha en kandidat klar? Er det vi som skal ha kandidater klare? har vi full oversikt? NIKS.


Brann skal finne ny trener, ikke vi. Hvis aksjonærene i en bedrift vil ha konsernsjefen sparket, er det ikke de ansatte som skal finne en ny leder, men styret!


Herregud for et seriøst hakk i platen du har mann... Kan du ikkje begrense deg til å repetere deg i en tråd i det minste...? La nå folk få diskutere hvem de evt ville hatt som trener dersom Mjelde forsvinner.
Aldri mer Obos....

tj00m

gi goe gamle nils arne eggen en millionavtale, så har vi sikret gull i bergen i 10 år fremover..
Brann Bergens Stolthet!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"Hvorfor i ALLE dager skal ikke man få lov til å mene at Mjelde må gå uten at vi skal ha en kandidat klar? Er det vi som skal ha kandidater klare? har vi full oversikt? NIKS.

!


Har Brann noen gang hatt suksess med sine treneransettelser? Hvorfor gir du dem tillit til å klare å finne "den perfekte trener" denne gangen?

Selvsagt vil vi vite hva alternativet er! Ellers blir det jo et sjansespill som gjerne ender med noe enda verre!

Det nytter ikke å komme trekkende med trenere som har fått til mye ut av små ressurser. Det betyr ikke nødvendigvis at de mestrer jobben i en klubb med store ressurser! Eller at de mestrer jobben i en klubb med enorm medieoppmerksomhet.
Legg ned hele klubben!

Tom C

Forøvrig hadde det ikke gjort meg noe med et gjennsyn med enten Hallvar Thoresen eller Teitur. Vet at mange har et horn i siden til disse to, men jeg mener at de er erfarne gode trenere med autoritet, som kjenner til Brann fra før... ETTER sesongen vel og merke...
Aldri mer Obos....

Stoffi

Quote from: "Tom C"Forøvrig hadde det ikke gjort meg noe med et gjennsyn med enten Hallvar Thoresen eller Teitur. Vet at mange har et horn i siden til disse to, men jeg mener at de er erfarne gode trenere med autoritet, som kjenner til Brann fra før... ETTER sesongen vel og merke...



Teitur? Han har vi jo prøvd to ganger allerede, hvorfor gjøre det en gang til når det ikke funket før?
Men autoritet har begge to.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tom C

Er jo nevnt av mange at en av grunnene til at Teitur ikke hadde suksess sist var at Brann var på konkursens rand og måtte selge unna de mest lovende spillerne sine. Kunne jo vært interessant å se hva han klarte å få ut av en situasjon der penger ikke lenger er noe problem... Da vil det jo kun gå på hans egenskaper som trener.
Aldri mer Obos....

Stoffi

Quote from: "Tom C"Er jo nevnt av mange at en av grunnene til at Teitur ikke hadde suksess sist var at Brann var på konkursens rand og måtte selge unna de mest lovende spillerne sine. Kunne jo vært interessant å se hva han klarte å få ut av en situasjon der penger ikke lenger er noe problem... Da vil det jo kun gå på hans egenskaper som trener.



Ja, du har jo et godt poeng der. Men var ikke han mislikt blant spillerne?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Super Hasund

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Stoffi"Men utover det, Hareide er min mann.


Mons e min mann


Flott.

Du får kose deg med 3. plasser fremover, jeg skal kjempe for at vi tar gull.


Tror du hareide hadde gjort det bedre?
La Folket Synge

*Feltz*

KEA

Gresset kan fortone seg grønnere på andre siden av gjerdet, men jeg kan ikke se at det er noen aktuelle navn som peker seg ut til å gjøre en bedre jobb enn Monsamjelden. Klart jeg gjerne skulle hatt Guus Hiddinck til å trene Brann, men det er nok helt urealistisk. Jeg mener (som mange andre) at vi må nå gi Mjelde vår fulle støtte, og håper den vil runge over Stadion under neste hjemmekamp.

eivhelle

Husker Teitur var svært populær første perioden han var i Brann. Han er en av de få trenerene i Brann som ble sunget om. Problemet for Teitur er vel ikke først og fremst at han ikke er en god trener, men han blir ofte et mobbeoffer for pressen og det virker som han etter en viss tids mobbing mister litt av gnisten.

Han startet begge trenerperiodene bra, men det buttet litt imot etter hvert som tiden gikk. Det er ofte sånn i Bergen at fallhøyden er enda større hvis du ikke er en lokal helt. Den lokale tilknyttningen er også en av grunnene til at det er lettere å støtte Mjelde i fortsettelsen.


Corran

No e eg en av de som forsvarer mim, men en av grunnene til at jeg ikke vil sparke ham er nettopp mangelen på kandidater som kan gjøre en bedre jobb.

Har ikke sett et av alternativ som er bedre en Mjelde og som er ledig på markedet.
Etter sesongen e det kanskje mulig å kjøpe noen fri, men de eneste alternativene eg ser da e Jønnson i stabæk. Men eg e ikke sikker på at han hadde hatt suksess her

Og nå svarer vel stoffi at alt e bedre en mim selv bestemoren til en eller annen. Det gjør han jo hver gang noen skriver noe som ikke er helt slik han ser det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Super Hasund

Quote from: "Corran"No e eg en av de som forsvarer mim, men en av grunnene til at jeg ikke vil sparke ham er nettopp mangelen på kandidater som kan gjøre en bedre jobb.

Har ikke sett et av alternativ som er bedre en Mjelde og som er ledig på markedet.
Etter sesongen e det kanskje mulig å kjøpe noen fri, men de eneste alternativene eg ser da e Jønnson i stabæk. Men eg e ikke sikker på at han hadde hatt suksess her

Og nå svarer vel stoffi at alt e bedre en mim selv bestemoren til en eller annen. Det gjør han jo hver gang noen skriver noe som ikke er helt slik han ser det

Fordi jønnson trener et lag som ligg på første plass no, gjør an isje te en bedre trener enn mons.
Skjønner isje det der. Koffor blir an nevnt?
La Folket Synge

*Feltz*

Corran

Der e eg enig med deg men han er den eneste eg ser som kan gjøre en bra jobb i Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

lekestuee


Chrisstah

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Corran"No e eg en av de som forsvarer mim, men en av grunnene til at jeg ikke vil sparke ham er nettopp mangelen på kandidater som kan gjøre en bedre jobb.

Har ikke sett et av alternativ som er bedre en Mjelde og som er ledig på markedet.
Etter sesongen e det kanskje mulig å kjøpe noen fri, men de eneste alternativene eg ser da e Jønnson i stabæk. Men eg e ikke sikker på at han hadde hatt suksess her

Og nå svarer vel stoffi at alt e bedre en mim selv bestemoren til en eller annen. Det gjør han jo hver gang noen skriver noe som ikke er helt slik han ser det

Fordi jønnson trener et lag som ligg på første plass no, gjør an isje te en bedre trener enn mons.
Skjønner isje det der. Koffor blir an nevnt?


hvis du ser kossen stabæk spiller fotball med middelmådige spillere, han har fått inn et kolosalt teamwork på stabæk laget og det er derfor de topper.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Corran

Det er nå ikke bare middelmådige spillere på Stabæk
Det er spillere som rankes som de beste i eliteserien og noen som har prestert på høyt nivå i mange sesonger
Det er mange her som har ønsket seg 3-4 av spillerene til Stabæk så å si det er middelmådige spillere blir feil
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Chrisstah

Quote from: "Corran"Det er nå ikke bare middelmådige spillere på Stabæk
Det er spillere som rankes som de beste i eliteserien og noen som har prestert på høyt nivå i mange sesonger
Det er mange her som har ønsket seg 3-4 av spillerene til Stabæk så å si det er middelmådige spillere blir feil


mener det er middelmådige spillere som har et bra teamwork. tror det er kun tchoyi som haddevært god i Brann om vi hadde hentet noen av de 4 "stjernene" til stabæk.
og det er vel kun han som har spilt på sånn passe høyt nivå i over 2 år.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Typisk at hver gang det dukker opp en eller annen trener med suksess i en halv sesong, så er det HAN vi skal ha som trener!
Legg ned hele klubben!

Ewen

Brann sin trener er Mons Ivar Mjelde. Håper for guds skyld at vi slipper å se noen andre trenere på maaaange år.

Ka e galt med å ligge på andre plass på tabellen? Vi har hatt en fantastisk vår sesong (med noen feilskjer). Spillere kommer og går i Brann, akuratt som i andre klubber. Men er vell litt drøyt å sprarke treneren på grunn av spillere?

Innlandsmax

Quote from: Nesten
Quote from: "eivhelle"Allt er bedre enn Mjelde, og han må være norsk denne gangen., Erlandsen, og så har jeg glemt hjelpetreneren på Ham-Kam før han derre teoretikeren som har vært i VIF, veltalende fyr..
For enhver pris IKKE en fra utenfor skandinavia, av pest eller kolera er svensk bedre enn dansk. Minst 12 norske bør vurderes før man går over kjølen.


Hjelpetreneren på HamKam er Vegard Skogheim. "Han derre teoretikeren som har vært i VIF, veltalende fyr" er Lars Tjernås og han er ikke hjelpetrener, men sportsjef i HamKam. Før Lars Tjernås hadde ikke HamKam annen sportsjef enn hovedtreneren - som da til gjengjeld hette Ståle Solbakken - og var sportsjef god som noen - i rollen som hovedtrener. Ellers har bergenseren Frode Birkeland vært hjepetrener da Frode Grodås herjet som hovedtrener for HamKam, men ble ikke ønsket med videre da Erlandsen/Skogheim rykket inn. Birkeland trener nå Gjøvik/Lyn, og ligger nok i hardtrening for større treneroppgaver. Birkeland var myndig og tydelig og formidlet "linja" som laget skulle følge på en måte som spillerne skjønte og fant mening i. Tror ikke det er noen overdrivelse at spillerne hadde mer respekt for Birkeland enn Grodås.

MEEEEEN: Alt dette gidder jeg egentlig ikke å si, fordi Mjelde er en mann å satse videre på. Slagordet "Stein på stein" er ikke hjernedødt tøv. Mannen har ført Brann til gode resultater, og laget øver på å spille fotball på en attraktiv måte og i tråd med spillets idé. Jeg syns de får det mer og mer til. I gamle dager var det noe som hette "Rosenborg-maskinen kverner og maler, og til slutt rakner det for motstanderen". Jeg syns Mjelde er i ferd med å få til en "brann-maskin som kverner og maler, og som til slutt får motstanderen til å rakne". Han har gjort godt arbeid med dette i de årene han har drevet på, og han må få lov til å fortsette dette arbeidet i minst tre år til. Andresen kan erstattes.

Nesten

Brann trenger en NORSK og trygg trener som vi vet hva står for: Eksperimenttiden er vel over. ?
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Brannmus

Eneste norske treneren som jeg virkelig har tro på, og som jeg tror kunne håndtert Bergen og Brann er Trond Sollied. Og han tror jeg ikke er interessert til å returnere til Norge helt ennå.

Kararay

eg misliker Hareide som landslagssjef, men som klubbtrener har han jo gode resultater...

har ikkje han uttalt at å trene brann ville vært en positiv utfordring?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Brannmus

Han gir jo seg om Norge ikke kvalifiserer seg til EM, så da er han i så fall på markedet, men spørs om han går rett på jobben som Brann-trener dersom Brann skulle sparke Mjelde etter sesongen.

Noe sier meg at han kommer til å være interessert i å ta seg en liten pause fra fotballen etter at han har trent landslaget.

tauraren1

Quote from: "Stoffi"Men utover det, Hareide er min mann.


E ikke han uspiselig?
ordan har "vi" det i dag da?

Speedy

Liker ikke personligheten til Hareide, har litt for mye flåsete kommentarer til media, men at han er god i jobben sin er det ingen tvil om. Selv ser jeg på semb som en realistisk arvtaker etter Mjelde.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

purolatino

Synes det hadde vært KONGE med Sollied, men det blir nok bare en drøm å tro at han kommer til å trene Brann. Ellers har jeg også tenkt tanken på å få Teitur tilbake en tredje gang, alle gode ting er tre?
Det blir som de andre sier, Teitur hadde ikke de beste betingelsene som trener sist gang han var i Bergen, og eg er overbevist om at han ihvertfall hadde greid å gjøre en bedre jobb enn Mjelde har gjort hvis han hadde rådet over samme stallen som Mjelde!

dudo

Sollied returnerte vel til Gent i juni og er nok helt uaktuell.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

eivhelle

Quote from: "purolatino"Synes det hadde vært KONGE med Sollied, men det blir nok bare en drøm å tro at han kommer til å trene Brann. Ellers har jeg også tenkt tanken på å få Teitur tilbake en tredje gang, alle gode ting er tre?
Det blir som de andre sier, Teitur hadde ikke de beste betingelsene som trener sist gang han var i Bergen, og eg er overbevist om at han ihvertfall hadde greid å gjøre en bedre jobb enn Mjelde har gjort hvis han hadde rådet over samme stallen som Mjelde!


Jeg tror ikke vi hadde sett store forskjellen på Mjelde og Teitur. De har i grunnen samme styrker og svakheter. Begge er best i angrepsfasen og mangler en del i defansiv organisering.

Den beste løsningen vil antageligvis være å beholde Mjelde som hovedtrener og heller styrke trenerapparatet rundt han. Steffensen ser ut til å slite litt med helsa og vil kanskje trenge avløsning. Det har vel også tidligere vært diskutert å leie inn Semb som konsulent for drilling av forsvaret.

dudo

Steffensen må gjerne pakke tasken sin og forsvinne. Inn med Erland Johnsen som assisten-/defensiv trener! DA begynner vi å knekke bein der bak! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mick

Hvis det skulle vært aktuellt med en trener etter sesongen så tror jeg vi må gå for en skikkelig taktikker. En type trener som er helt totalt motsatt Mons. En mer aggresiv og kansje litt mindre nøktern en MIM.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Corran

Quote from: "Chrisstah"

mener det er middelmådige spillere som har et bra teamwork. tror det er kun tchoyi som haddevært god i Brann om vi hadde hentet noen av de 4 "stjernene" til stabæk.
og det er vel kun han som har spilt på sånn passe høyt nivå i over 2 år.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nesten

Bare han er NORSK, og har resultater å vise til og viser SINNE når spillerne ikke gidder har vi kommet et langt stykke på vei.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Nixon

Hvorfor må han absolutt være norsk?
Rød makt på Hansa

Nesten

Han bør være norsk for i dagens fotball er det så mye taktikkeri at å formidle budskap er like viktig som allt annet. Selvsagt kan han være svensk eller engelsk men jeg tviler på om de får bedre taktikere derfra. Norge har gode teoretikere og er det noe Brann har manglet i 7-8 år er det en taktiker/teoretiker. Teitur og Mjelde holder ikke mål.
Han må ha temperament for det viser seg at Branngutter må ha barnepiker som kan kjefte på dem av og til.
Hareide er perfekt.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Xminator

Da bør vi hente polsk trener og ha 22 polakker i stallen. Det må jo bare bli bra siden han snakker riktig språk!

Go Up