• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

vif-brann [Kvartfinalen]

Started by HÃ¥kon Moldestad, July 09, 2005, 17:49:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HÃ¥kon Moldestad

jeg bor like uten fÃ¥r oslo Ã¥ vil gjerne  se kampen ... dere kan sende en mail til: sk_brann_1@hotmail.com TAKK :D  :D
rann bergens stolthet.

Alastor

Bare å møte opp utafor vg-svingen på ullevål før kampstart det skulle jeg mene? Eller begynner man med tildeling allerede i kvarten..? :S

KjellMo

Quote from: "Alastor"Bare å møte opp utafor vg-svingen på ullevål før kampstart det skulle jeg mene? Eller begynner man med tildeling allerede i kvarten..? :S


Det er bare å følge med på sidene til Bataljonen så kommer det info.
GGG Travel

Nixon

Fra vif.no

Brann-supportere, VG Nedre (2500 plasser): Voksen kr 165,- og barn kr 65,- . Disse selges hos Narvesen i Bergen fra 18. juli kl 09.00.
Rød makt på Hansa

Alastor

hmm..så om man bor i oslo, så kan det bli vanskelig å få tak i billetter? Regner vel med man burde få kjøpt de på narvesen i oslo og. Håper det vil gå iallefall :)

Enga i mitt hjerte

Narvesen-kiosker i Oslo tror jeg bare selger billetter til noen av våre tribuner.

Prøv på billettboden utenfor Ullevål. Hvis de ikke selger der så pleier det å være en provisorisk billettbod ved Rimi bak vg-svingen, som er nærmeste nabo til deres inngang.

Tror det blir 15 000 tilskuere eller høyere. Kommer an på hvordan været blir..
IF OSLO

DJ_ADG

Straffe avgift for Bergensere?

Billettpriser Champions Leauge-kvalifisering:
Bortesupportere: VG Nedre, kr. 100,-

Kvartfinale i cupen, VÃ¥lerenga - Brann
Brann-supportere, VG Nedre (2500 plasser): Voksen kr 165,- og barn kr 65,-
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

howie

Leste et sted at det e ventet nokså mange, muligens fullt, på ullevål i kvarten...

Lørdag kl. 19:00 VIF-BRANN!?!?!?
Blir vel den kampen som trekker mest folk.
Og det e jo perfekt tidspunkt og reise over fjellet på!
Har allerede avtalt med venner og fullt opp bilen denne helgen!

http://www.vif.no/article.php?article_info_ID=4169&category_id=13&sport=fotball
QuoteBrann-supportere, VG Nedre (2500 plasser): Voksen kr 165,- og barn kr 65,- . Disse selges hos Narvesen i Bergen fra 18. juli kl 09.00.


HÃ¥kon Moldestad

takker og bokker det er finnt eg skal bestille pÃ¥ tlf. 815 11 500 :D  :D
rann bergens stolthet.

Andrés

Vålerængen er en skam når det kommer til billettpriser... Når jeg bodde i Oslo og skulle på ullevaal for å se på Brann-kamp gikk jo halve studielånet i inngangspenger til disse østkantbesserwisserene...

165 er rådyrt.. Men så er vel ikke engæn kjent for å være spesielt smarte heller..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Enga i mitt hjerte

Vi snakker norges beste bortetribune.

Når vi må betale 130 kroner for å komme inn på deres borte"tribune", er det helt på sin plass at det skal koste 165 kroner på en så mye bedre tribune som det VG-svingen er.
IF OSLO

Nixon

Quote from: "Enga i mitt hjerte"Vi snakker norges beste bortetribune.


Ifølge siste rangering fra NFF har Lyn like bra bortetribune...
Rød makt på Hansa

grei

Quote from: "Andrés"165 er rådyrt.. Men så er vel ikke engæn kjent for å være spesielt smarte heller..


Ikke spesielt smarte? De håver nå i hvert fall inn endel ekstra penger på at de er såpass dyre. Det mangler jo ikke akkurat med folk, dette er utvilsomt den best besøkte bortetribunen i landet.

Northside

Quote from: "Andrés"Vålerængen er en skam når det kommer til billettpriser... Når jeg bodde i Oslo og skulle på ullevaal for å se på Brann-kamp gikk jo halve studielånet i inngangspenger til disse østkantbesserwisserene...

165 er rådyrt.. Men så er vel ikke engæn kjent for å være spesielt smarte heller..


Tror desverre Brann e mye verre! Vi måtte ut med 150kr på Birmingham kampen, 50kr mer enn vi på ss pleier å betale.

de andre treningskampene og RL kampene har også vært svin dyr!


men men, håper det kommer mange i kvarten då!

Go Up