• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tony Nkleko

Started by Superjack, October 03, 2005, 08:13:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86840

Hmm, nederst står det noe som Viking ledelsen bør legge merke til: "Jeg håper på å kunne ta en ferie etter sesongslutt. Da drar jeg med første fly til Sør-Afrika og venner og familie. Etter at jeg har fått varmen i meg igjen, er jeg klar for å gi alt for Viking igjen. "

Blir nok sol, sommer, sørafrika-burgere og pils i ferien. Og Viking får 10 kg mer fotballspiller tilbake etter juleferien.
Brannsupporter.

Xminator

Han var ikke så tynn da han var i Brann :p Hverken før eller etter ferien ;) Så kanskje han faktisk kan legge på seg 10 kilo denne gangen? Eller kanskje er han bare blitt voksen?

R.I.P.Super-ray

Gutten er nok blitt voksen. Og mer seriøs. Han er rett å slett blitt en toppspiss. Man lærer av sine feil, det gjelder også Toni som kommer til å returnere til sin daværende klubb 1 januar i bedre form enn aldri før. For sjansene er store for at en større klubb enn Viking kjøper han opp i det nye overgangsvinduet. Frykter virkelig Nhleko i kveld altså.. Håper alle er klar til å gi han en stor applaus!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Toa

Han får en kort og høflig klapp fra meg.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Alexåsane

Blir bare sykt imponert av farten til denne mannen altså!! Sykt!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Mannen er genial.. Tippeligaens beste spiss.. Frykter vi ser han enda bedre neste sesong, som toppscorer i TL.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Jaja

Er vel egentlig bare til å slutte seg til i rekken som er imponert over ham i dag. Han løpte så mye at jeg var redd han skulle få heteslag utpå der.

Alexåsane

Var ikke så lett å få med seg det han sa på slutten der. Men var det noe med at han hadde snakket med per ove, som hadde forklart han hva han gjorde "feil". "jeg var ung og gidde ikke alltid 100% når jeg var i Brann. Men jeg har snakket med Per Ove og har lært mye". Var det noe slikt?:S
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Helginho

Har ikke noe tro på at Toni spiller i tippeligaen neste sesong, han blir nok solgt..

Superjack

Quote from: "Jaja"Er vel egentlig bare til å slutte seg til i rekken som er imponert over ham i dag. Han løpte så mye at jeg var redd han skulle få heteslag utpå der.


Han jobbet som en slave og løpte til krampe og varmen tok han de første kampene for Brann også. Var bare synd at han sluttet å løpe da han fikk en 3 års kontrakt. For talentet var der definitivt.

HÃ¥per han lykkes.
Brannsupporter.

Xminator

Han har uten tvil blitt mer seriøs. Kanskje er det litt kulde som skal til så ikke heteslagene kommer for ofte? :)

Uansett, jeg koste meg skikkelig over at Viking vant. Og er misunnelig som bare pokker på dem :p Når det er sagt så har ikke Brann noe i UEFA-cup å gjøre så lenge skadene er så mange og stallen såpass skåret til benet. Det bedrer seg forhåpentligvis neste sesong. Vi har allerede ett førstelag som springer runder rundt Viking. Så var det å få en bedre benk også...

Go Up