• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Jeg har generelt lite til overs for NFF, men billettappen de bruker er ganske bra. Den, sammen med gode grupper på FB for kjøp og salg av cupfinalebilletter var en bra sak for cupfinalen 22.

Om det ikke er for kostbart bør Brann få et tilsvarende system.

Brannsupporter.

Leffen

Gikk inn 11.58. Null kø. Fikk kjøpt. Jesus elsket meg i dag.

Optimist

Quote from: Leffen on May 06, 2024, 12:07:52 PMGikk inn 11.58. Null kø. Fikk kjøpt. Jesus elsket meg i dag.

Det skulle ikke gått an, for kl. 11.56 var det over 5000 i kø, haha. Jesus elsker deg ja!
Kokende idiot

Gulløl

May 06, 2024, 12:21:15 PM #17753 Last Edit: May 06, 2024, 12:23:44 PM by Gulløl
.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

Quote from: Optimist on May 06, 2024, 12:10:24 PM
Quote from: Leffen on May 06, 2024, 12:07:52 PMGikk inn 11.58. Null kø. Fikk kjøpt. Jesus elsket meg i dag.

Det skulle ikke gått an, for kl. 11.56 var det over 5000 i kø, haha. Jesus elsker deg ja!

Skjønner fortsatt ikke helt hva som skjedde. Glitch i matrixen!

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Leffen on May 06, 2024, 12:31:42 PM
Quote from: Optimist on May 06, 2024, 12:10:24 PM
Quote from: Leffen on May 06, 2024, 12:07:52 PMGikk inn 11.58. Null kø. Fikk kjøpt. Jesus elsket meg i dag.

Det skulle ikke gått an, for kl. 11.56 var det over 5000 i kø, haha. Jesus elsker deg ja!

Skjønner fortsatt ikke helt hva som skjedde. Glitch i matrixen!

Jeg gikk inn rundt 12.15. Null kø selv om jeg ser at mange stod i kø på det tidspunktet og hadde gjort det lenge. Oppdaterte siden frem og tilbake for å få frem reserverte billetter som ble ledige igjen (det er vel det som skjer?), og fikk tilslaget på to billetter 12.21.

Men er sjeleglad for at jeg har partoutkort på sånne dager som dette!
Rød makt på Hansa

Kjell249

Jeg stod i kø fra 11:45, kom inn ca 12:30, da var det ingenting igjen. Refreshet en halvtime, og dukket opp litt her og der, men de var borte før jeg fikk kjøpt😢

Så kjøper gjerne en eller flere billetter hvis noe har ekstra🤞😊
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Gulløl

Anmeldelse fra Brann og bli buret inne kan ikke være noe gøy.

Klipp fra BA:
- Brann kommer til å anmelde svartebørsselgere. Men har vi kontaktinfo vil vi først prøve å få billetten tilbake mot full refusjon, slik at vi kan selge den på nytt til noen som faktisk ønsker å gå på kamp, sier Rygg.
Hun sier videre at Brann kommer til å holde øye med på finn.no og andre kanaler der det foregår billettsalg.
BA har vært i kontakt med selger av billetten til 2000 kroner. Vedkommende beklager seg, og sier hen ikke var klar over lovverket og at annonsen vil bli slettet.


https://www.ba.no/16-mai-billetter-rett-pa-svarteborsen-styr-unna/s/5-8-2616043
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 06, 2024, 12:56:41 PM #17759 Last Edit: May 06, 2024, 12:58:21 PM by Gulløl
Håper facebook tråden "Kjøp og salg av Brannbilletter" kan bli mer kjent der folk kan utveksle billetter til pålydende pris. Foreløpig har den kun 3600 medlemmer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kjell249

Quote from: Gulløl on May 06, 2024, 12:56:41 PMHåper facebook tråden "Kjøp og salg av Brannbilletter" kan bli mer kjent der folk kan utveksle billetter til pålydende pris. Foreløpig har den kun 3600 medlemmer.
Takk for tips😀
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Corran

Quote from: Gulløl on May 06, 2024, 12:52:41 PMAnmeldelse fra Brann og bli buret inne kan ikke være noe gøy.

Klipp fra BA:
- Brann kommer til å anmelde svartebørsselgere. Men har vi kontaktinfo vil vi først prøve å få billetten tilbake mot full refusjon, slik at vi kan selge den på nytt til noen som faktisk ønsker å gå på kamp, sier Rygg.
Hun sier videre at Brann kommer til å holde øye med på finn.no og andre kanaler der det foregår billettsalg.
BA har vært i kontakt med selger av billetten til 2000 kroner. Vedkommende beklager seg, og sier hen ikke var klar over lovverket og at annonsen vil bli slettet.


https://www.ba.no/16-mai-billetter-rett-pa-svarteborsen-styr-unna/s/5-8-2616043
Var ikke kjent med lovverket Dummeste jeg har hørt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Nå er uansett alle annonsene - både salg og kjøp - fjernet fra Finn.
Rød makt på Hansa

Leffen

Nydelig at FINN fjerner annonsene. Det gjør de ved konserter, festivaler og liknende også. Svartebørshaier er noe drit.

Corran

Ser at det var en intern lenke for ansatte som kom på avveie og noen hundre billetter ble solgt der før det ble stoppet.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

RepublikkenBergen

Quote from: Corran on May 06, 2024, 14:50:41 PMSer at det var en intern lenke for ansatte som kom på avveie og noen hundre billetter ble solgt der før det ble stoppet.


Når en intern lenke kommer ut er det noen som ikke har fulgt reglene for å si det sånn..

Gulløl

May 06, 2024, 22:22:21 PM #17766 Last Edit: May 06, 2024, 22:40:13 PM by Gulløl
Når Sandefjord var i Bergen i fjor og spilte mot Brann den 08 mai kom det kun 54 bortetilskuere viser statistikken. Brann har en kapasitet i bortesvingen på 838 tilskuere. Differansen var 784, altså antall ubrukte billetter. Selv om Sandefjord eventuelt stiller med en god prosentvis økning i år blir det nok minst 700 ledige billetter i bortesvingen. Håper Brann har en god plan her for å frigjøre deler av bortefeltet(adskille) siden det er så enorm etterspørsel etter billetter og mange skuffede personer som enda ikke har fått billett. Helt meningsløst spesielt i år om en slik stor del av kapasiteten eventuelt ikke blir brukt.

Når små bortesupporter grupper har kommet på 16 mai pleier Brann som oftest å frigjøre det som blir ledig på bortefeltet med å dele det opp. Slik som for eksempel i 2022 som innholdet i linken under viser.
https://www.brann.no/nyheter/bygger-om-bortefeltet-og-apner-staplasser-til-16.mai

Når jeg sjekket like etter at billettsalget startet på bortefeltet på Sandefjord sin hjemmeside i dag kunne jeg ikke se at det var sitteplass billetter til salgs, kun ståplasser. Så tror nok dei 130 sitteplassene på Fjordkraft B allerede er frigjort og blir solgt senere. Tror nok selv om det blir en god sikkerhetssone fra utvidet hjemmefelt på Fjordkraft til bortefeltet at det forhåpentlig kan bli frigjort mellom 600 og 700 billetter med en smart og gjennomtenkt ombygging av bortefeltet. Dette til stor glede for alle dei som ikke fikk kjøpt i dag og får en mulighet til. Brann burde kanskje vurdert å sette en grense på maks to billetter til hver kjøper til en slik ettertraktet restbeholdning.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Leffen

Med denne elleville etterspørselen kommer jo noen til å kjøpe på bortefeltet og stå der nøytralt. Bedre enn ingenting vil noen tenke.

Cupfinalen 2004 fikk jeg bare billett gjennom en Lyn-kompis. Sto midt på lyn-siden. Det var en absurd opplevelse.

Gulløl

May 07, 2024, 10:04:21 AM #17768 Last Edit: May 07, 2024, 10:18:06 AM by Gulløl
Quote from: Leffen on May 07, 2024, 09:26:35 AMMed denne elleville etterspørselen kommer jo noen til å kjøpe på bortefeltet og stå der nøytralt. Bedre enn ingenting vil noen tenke.
Det er nok en mekanisme som nok (dessverre) allerede er i gang siden så mange tusen er desperat etter billetter. Det heter jo
at "i nøden spiser fanden fluer". Det er nok stor ønsketenking fra Brann sin side om alle disiplinert kommer til å følge denne beskjeden i det digitale salget av bortebilletter:
KUN FOR SANDEFJORD-SUPPORTERE. DETTE FELTET ER IKKE FOR NØYTRALE ELLER BRANN-SUPPORTERE.

Brann kan forhindre dette i stor grad om de ganske snart opplyser at det kommer til å bli solgt flere billetter i en ombygd bortesving og hvor mange billetter det omtrent blir og hvilke dag de blir lagt ut til salg. Kan ikke se hva som skal forhindre å opplyse om det allerede nå for å roe ned folket. En prognose med en sikkerhetsmargin på hvor mange som kommer i samarbeid med SF burde være lett å lage. Om en f.eks. 3-dobbler eller 4-dobbler antallet fra i fjor på 54 bør en i hvert fall være bomsikker. SF må selvsagt godkjenne en redusert borte kapasitet men ser ikke noen grunn til å dei skal holde på billetter som ikke blir brukt.

I 2022 informerte Brann først 14 mai at bortesvingen ble ombygd og at det ble flere billetter til Brann supportere. I år er interessen betraktelig større og Brann bør absolutt være tidligere ute med informasjon om hvilke planer de har for svingen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Allerede i dag klokken 12.00 legges billettene ut til toppkampen mot Molde. En ny kamp som helt sikkert blir utsolgt.

Kristiansund kampen blir også lagt ut klokken 12.00 i dag. Med kampanjene som redusert pris på barnebilletter + vennegjeng tilbud til den lave prisen 100 kr skal vi ikke se bort fra at denne kampen også kan bli utsolgt
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Brannsupporter.

ACHTUNG

Nå har Brann endelig lært, å smi mens jernet er varmt, starte god tid i forkant av neste match med salget og genialt å kjøre kombo med Molde og KBK. Har sikret meg flere billetter til meg og min til Molde, imorgen blir det kjøpt til KBK når antallet som er med der er klart.

andreas1989

Ser ikke ut til å være så alt for mange billetter igjen til bortefeltet i Kristiansund. Salget til Ham-Kam borte er også i gang nå fra kameratene sin hjemmeside. Lørdags kamp så der skal det nok mobiliseres bra og billettene går gjerne fort unna.

Erlend

NÃ¥r jeg kjøpte billett til LSK var det to av de tre feltene som var tilgjengelig for kjøp.  NÃ¥ er alle tre tilgjengelig, sÃ¥ da har vi kanskje kjøpt opp cirka 2/3 av kortsiden der?

Lasaron

Vi er en gjeng som har tenkt oss på bortekampen mot Sarpsborg, som er 20. juli. Når bør vi begynne å være på hugget med tanke på billettslipp? Kommer det ca en måned i forveien? Eller?
Tren på langskudd

huleste

Quote from: andreas1989 on May 08, 2024, 08:17:12 AMSer ikke ut til å være så alt for mange billetter igjen til bortefeltet i Kristiansund. Salget til Ham-Kam borte er også i gang nå fra kameratene sin hjemmeside. Lørdags kamp så der skal det nok mobiliseres bra og billettene går gjerne fort unna.

Ingen annonsering av HamKamp-kampen. Ny snikstart på salget? Og for et grusomt billettsystem HamKamp opererer med, både selve billettsiden og på egen hjemmeside.

andreas1989

Ja, den ligger ikke til salgs på Brann sine sider iallfall. Jeg ble gjort oppmerksom på at billettene var lagt ut på Ham-Kam sine sider. Synd det er slik og særlig til en slik kamp som det kommer til å bli stor mobilisering til.

Gulløl

May 12, 2024, 08:29:45 AM #17777 Last Edit: May 12, 2024, 10:12:16 AM by Gulløl
I underkant av 3000 billetter igjen på på hjemmefeltene til Molde kampen. Blir det minst et poeng mot Lillestrøm i dag og tre poeng mot Sandefjord tipper jeg denne toppkampen om to uker er utsolgt 17 eller 18 mai.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

trym

2 av 3 felt utsolgt borte mot Lillestrøm

Lasaron

NÃ¥ blir det vel god fart i billettsalget til Moldekampen.
Tren på langskudd

brann:)

May 13, 2024, 08:55:53 AM #17780 Last Edit: May 13, 2024, 08:57:57 AM by brann:)
Noen offisielle bortesupporter tall fra gårsdagen?

Edit: 1448 leste eg nettopp 😉
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Gulløl

May 13, 2024, 09:06:31 AM #17781 Last Edit: May 13, 2024, 10:06:08 AM by Gulløl
Det er bare tre dager til 16 mai kampen. Om vi tar bort 2018 som var et unormalt år med ombygging og redusert kapasitet er det foreløpig kun fire år med under 17 000 tilskuere på Brann Stadion på 16 mai siden årtusenskiftet.
Årets 16 mai kamp ser akkurat nå ut ser ut til å bli den dårligst besøkte 16 mai kampen i den perioden om en ser bort fra året med ombygging.
Årsaken til det er at Sandefjord supporterne pleier å stille ganske få på Brann Stadion. I fjor kom de med kun 54 supportere på bortefeltet som har plass til 838 tilskuere. Selv om Sandefjord supporterne eventuelt skulle klare å firedoble fjorårets antall i en optimistisk prognose klarer Brann likevel bare totalt ca.16.200 på tribunene i år ser det ut til.

Et forbehold er om Brann også i år som flere tidligere år bygger om bortefeltet for å frigjøre en større del av den store ledige kapasiteten på 600-700 til hjemmepublikum. Foreløpig er det ingen signaler fra Brann sin side om at det kommer til å bli gjort selv om etterspørselen etter billetter er enorm. Sist gang Brann bygget om bortefeltet var i 2022.
https://www.brann.no/nyheter/bygger-om-bortefeltet-og-apner-staplasser-til-16.mai

Foreløpig heller ingen signaler om at Brann åpner det nye billettfeltet "Gangen Frydenbø" som ble lagt inn i billett systemet ved sesongstart. Om det er NFF som er firkantet og vanskelige og ikke kan gi dispensasjon etter at sesongen har startet vet jeg ikke, mulig det er en viktig paragraf i lovverket eller noe slikt.

Egentlig kunne Brann klart over 17 000 i år også, men hindringen er som nevnt bortefeltet og det å fått til et ganske lite salg på 200-300 på "Gangen Frydenbø".

Statistikk tilskuertall for 16 mai kamper på Brann Stadion siden år 2000 listet opp under, inklusiv min personlige prognose for 2024:

2024: ca.16 200 mot Sandefjord
2023: 16 832 mot Stabæk
2022: 16 617 mot Sandnes Ul
2021: ikke 16 mai kamp på Stadion
2020: ikke 16 mai kamp på Stadion
2019: 16 484 mot Sarpsborg 08
2018: 12 914 mot Haugesund (ombygging, kun tre tribuner)
2017: 17 009 mot Sandefjord
2016: 17 686 mot Stabæk
2015: 17 284 mot Nest Sotra
2014: 17 032 mot B/G
2013: 17 179 mot Aalesund
2012: 17 200 mot Sogndal
2011: 17 237 mot Start
2010: 17 085 mot Lillestrøm
2009: 17 258 mot Start
2008: 17 896 mot VIF
2007: 17 886 mot Fredrikstad
2006: 18 586 mot Tromsø
2005: 17 503 mot Lillestrøm
2004: 17 600 mot HamKam
2003: 16 463 mot Odd
2002: 18 172 mot Bryne
2001: 18 725 mot Lyn
2000: 18 520 mot Moss
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

May 13, 2024, 10:57:37 AM #17782 Last Edit: May 13, 2024, 11:03:10 AM by Gulløl
Selv om Brann har fått Finn til å stoppe svartebørssalget foregår det for fullt på andre plattformer. For eksempel er det hele 44 annonser på Tise. Ser det er nevnt flere større beløp folk er villig til å betale.

https://tise.com/search/tise?country_code=no&gender=any&search=16%20mai%20+%20brann&sort=price.desc
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Skjønner ikke hva som er SÅ mye gøyere med 16. mai, når alle kamper blir så og si full uansett? Så er det forståelig at det er en tradisjon og happening. Men folk virker jo helt desperat.
Kokende idiot

Falkman

Quote from: Optimist on May 14, 2024, 01:01:48 AMSkjønner ikke hva som er SÅ mye gøyere med 16. mai, når alle kamper blir så og si full uansett? Så er det forståelig at det er en tradisjon og happening. Men folk virker jo helt desperat.

Kunne ikke blitt mer enig. Hva som enn skjer mot Sandefjord blir det ikke gøyere enn mot Rbk sist.

Lasaron

Dette er gjerne folk som i årevis har gått på to-fire kamper i året, der 16. mai-kampen alltid har vært en av de.
Tren på langskudd

Gulløl

May 14, 2024, 09:15:12 AM #17786 Last Edit: May 14, 2024, 09:25:11 AM by Gulløl
Har kikket litt på SF supporterene og Blåhvalene sine facebooksider for å få en antydning hvor mange som kommer på bortefeltet. Registrer da at dei ikke klarer å fylle en buss en gang.

Blåhvalane:
Det er ikke organisert noen tur fra vår side, til det er det ikke nok folk for å fylle en buss. Men det kommer folk over på egenhånd og det blir en del lokalt boende i Bergen som skal på kamp.

ForstÃ¥elig at dei ikke klarer Ã¥ fylle en buss siden dei bare kom 54 supportere i fjor, en større del av de som kommer er nok bosatt i Bergen og distriktene rundt. I utgangspunktet blir store deler av bortefeltet pÃ¥ 838 plasser stÃ¥ende ledig pÃ¥ torsdag. Men merk dere dette, hele bortefeltet med 838 plasser  kom opp som helt UTSOLGT i gÃ¥r kveld og er fremdeles oppført som utsolgt. Hva har skjedd her, feil i billettsystemet eller at bortimot hele bortefeltet er kjøpt opp av folk som ikke skal være i den svingen, altsÃ¥ desperate Brann supportere ?




Ut fra den infoen Brann la ut i gÃ¥r er det ingen ting som tyder pÃ¥  at Brann har avsatt billetter til en ombygd bortesving:

Mange tar også kontakt med Brann og lurer på om det kommer et salg av restplasser til 16. mai. Det blir ikke et formelt restsalg, men det vil bli lagt ut billetter her forløpende etter hvert som eventuelle reservasjoner og annet ikke blir løst inn.Så følger man med og er heldig med tidspunktet er det fremdeles muligheter.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Optimist on May 14, 2024, 01:01:48 AMSkjønner ikke hva som er SÅ mye gøyere med 16. mai, når alle kamper blir så og si full uansett? Så er det forståelig at det er en tradisjon og happening. Men folk virker jo helt desperat.
Da kan de drikke seg fra sans og samling og rave rundt. Det er ikke like greit på en generell søndag.

andreas1989

Ser ut til å være 7(!) billetter igjen til bortefeltet i Kristiansund. Ham-Kam borte finner man nå også på Brann sine hjemmesider og der er allerede et av to felt utsolgt.

Gulløl

Tips. Noen som mangler billetter ? Det ligger ute 4 billetter akkurat nå BT-B. Har vært noen drypp inn på billettsiden før i dag også, forsvinner fort.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Gulløl on May 14, 2024, 10:55:30 AMTips. Noen som mangler billetter ? Det ligger ute 4 billetter akkurat nå BT-B. Har vært noen drypp inn på billettsiden før i dag også, forsvinner fort.
Og der var dei borte. Virker som meget god tid og refreh knappen er muligheten. Altså være kjappeste av dei kjappeste.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Quote from: Hickok on May 14, 2024, 09:23:25 AM
Quote from: Optimist on May 14, 2024, 01:01:48 AMSkjønner ikke hva som er SÅ mye gøyere med 16. mai, når alle kamper blir så og si full uansett? Så er det forståelig at det er en tradisjon og happening. Men folk virker jo helt desperat.
Da kan de drikke seg fra sans og samling og rave rundt. Det er ikke like greit på en generell søndag.

Merkelig nok så gjør man visst ikke dette på 16. mai lenger. Den spares til 17.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Hickok

Quote from: ostraume on May 14, 2024, 12:53:04 PM
Quote from: Hickok on May 14, 2024, 09:23:25 AM
Quote from: Optimist on May 14, 2024, 01:01:48 AMSkjønner ikke hva som er SÅ mye gøyere med 16. mai, når alle kamper blir så og si full uansett? Så er det forståelig at det er en tradisjon og happening. Men folk virker jo helt desperat.
Da kan de drikke seg fra sans og samling og rave rundt. Det er ikke like greit på en generell søndag.

Merkelig nok så gjør man visst ikke dette på 16. mai lenger. Den spares til 17.
Åh, det er nå en del som kjører Ole Brumm opplegget. Ja takk, begge deler.

Gulløl

Bortefeltet til 16 mai er ikke utsolgt lenger. Enten var det vel en feil eller så har de lagt flere billetter inn i billettsystemet. Siden det tok nærmere et døgn før det ble oppdaget og åpnet igjen kan ikke etterspørselen vært så stor siden ingen har kontaktet Brann som selger og gjort oppmerksom på det før nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on May 14, 2024, 14:06:20 PMBortefeltet til 16 mai er ikke utsolgt lenger. Enten var det vel en feil eller så har de lagt flere billetter inn i billettsystemet. Siden det tok nærmere et døgn før det ble oppdaget og åpnet igjen kan ikke etterspørselen vært så stor siden ingen har kontaktet Brann som selger og gjort oppmerksom på det før nå.
Jeg tipper det ble holdt tilbake for å klargjøre for å gjøre et felt tilgjengelig for hjemmesupportere. De kommer nok for salg i morgen i så fall.

Gulløl

May 16, 2024, 10:48:16 AM #17795 Last Edit: May 16, 2024, 10:53:36 AM by Gulløl
Bortefeltet er enda en gang oppført som utsolgt på Sandefjord sin hjemmeside, slik har det vært i hele dag. Brann opplyste på sine sider i går at Stadion blir smekkfull og nærmere 17.000 mennesker. Altså helt utsolgt på hjemme- og bortefelt tyder den prognosen fra Brann på. Hjemmefeltene med kapasitet rundt 16.000 og bortefeltet med kapasitet rundt 800. Hvem som som skal befolke bortesvingen blir spennende å se, en bortesving som ikke er oppdelt og der det kom 54 bortefans i fjor til samme kamp. Brann har vel en god plan for hvordan dei skal takle eventuell tilskuerblanding i den svingen får vi håpe (?)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Ikke sikkert bortefeltet er utsolgt, selv om det meldes nærmere 17000 solgte billetter. Faktisk kapasitet er 17591, men Brann oppgir kun 16750 til avisene når det er utsolgt, som er den offisielle kapasiteten. Dette ifølge Jonas Johnsen fra BA.

Hvorfor Brann gjør det slik, vet jeg ikke. Men kampen mot RBK, hvor det ble oppgitt 16750 tilskuere til aviser, var faktisk antall solgte 17591 eller derom.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Hickok

Jeg ser B-feltet på Fjordkraft ikke ligger ute for salg verken hos Molde eller Kristiansund. Betyr det at Brann nå holder dette tilbake fast inntil de ser salget på bortefeltet er stort nok, og om ikke, så selger de det selv?

Go Up