• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Levanger – Brann, 3 runde NM, onsdag 01 mai, kl.14.30

Started by Gulløl, April 29, 2024, 09:26:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas1989

Ja vi får se nå da, er riktignok ganske overbevist om at det blir Kristiansen fra start på lørdag, men Soltvedt kan jo fort bli aktuell å hive så får vi se da om han lykkes med å finne Heggebø. Den største skuffelsen med Soltvedt så langt er jo at laget ikke klarer å utnytte styrkene hans i etablert spill men også på faste situasjoner.

Dickens

Jeg sitter med en følelse av at Horneland er i ferd med å "ta en Klopp" i rekordfart. Har hørt at treningene er ekstremt ensformige. Det er samme opplegget hver bidige uke: Tut og kjør. Noe av formsvikten er selvfølgelig relatert til skader på viktige spillere, men det kan virke som "Horneball" tærer såpass på spillerne at det bare blir en ond sirkel de ikke kommer seg ut av når han er så rigid til filosofien sin, og ikke har en "plan b" når ting ikke fungerer.

RepublikkenBergen

Ser ut som Brann hadde møtt Viking på stadion i neste runde.. Men Levanger møter de istedenfor.. Få håpe Levanger slår ut Viking også.

andreas1989

Og KFUM skal til Lysekloster. Den kan jo potensielt bli spennende.

Nixon

Noen ganger er det helt OK å ikke ha sett en Brannkamp. Fikk med meg resultatet etterhvert og etter å ha skummet gjennom denne deprimerende kamptråden er sinnstilstanden både trist og aldri så lite bekymringsfull.

Heldigvis kommer Rosenborg til å være mer frempå. Det liker Brann tross alt bedre.
Rød makt på Hansa

Corran

Pasningen til Soltvedt og løpet til Kornvig er vel det eneste bra å nevne fra kampen.

Nå blir det spennende om Hornis, Fakiri og Huse kan komme opp med en plan som gjør at de klarer å sette 1-2 mål mot slike lag som parkerer bussen

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Hvordan klarte Heggebø seg? Både for sin egen del og samarbeid med andre?
Rød makt på Hansa

Corran

Heggebø var indreløper og kom ikke til sin rett de rette stedene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

May 02, 2024, 07:27:50 AM #108 Last Edit: May 02, 2024, 07:30:57 AM by ostraume
Hadde helt glemt at han var på banen før han førte ballen ut over dødlinjen to ganger.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ACHTUNG

At underlaget er godkjent for OBOS er en ren skandale, det var rett og slett ikke mulig å spille fotball på det og et elendig lag som Levanger, som er vant til skiten, fikk et fortrinn. Likevel skal man kunne forvente mer av Brann og man må forvente mer av Heltne spesielt, enn at han bare går rundt istedenfor å bevege seg dynamisk og piske laget frem. Tviler på at han og flere andre knapt var halvsvett etter kamp. Rett og slett et mareritt å se på og vanvittig irriterende at man må se på skiten på en solrik fridag.

Corran

Tror ikke den kunstgressbanen var verre enn KFUM sin
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ostraume

Definitivt bedre enn Askøy sin. Der var det jo hull i matten som var dekket til med store hauger granulat.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Quote from: ostraume on May 02, 2024, 10:10:11 AMDefinitivt bedre enn Askøy sin. Der var det jo hull i matten som var dekket til med store hauger granulat.
Men de er jo en breddeklubb så da får en se litt mer gjennom fingrene på det.
At det finnes så dårlige baner i ES og OBOS som i tillegg er kunstgress er en skamplett.

Mot KFUM så trillet ballen beint bortover og tok plutselige hopp pga ujevnheter.
Var også flere ganger sprett på bakken førte til merkelige retningsforandringer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Vi må satse på, og jobbe for en hybridgressrevolusjon. Så kan de nord for Trøndelag, og de over 2-300 meter over havet, ha kunstgress.
Tren på langskudd

olebrann3

Quote from: RepublikkenBergen on May 01, 2024, 20:47:26 PMSer ut som Brann hadde møtt Viking på stadion i neste runde.. Men Levanger møter de istedenfor.. Få håpe Levanger slår ut Viking også.

Vi hadde møtt stabæk borte i neste runde om eg så riktig.
De trekker kuler basert på lagnavn i alfabetisk rekkefølge. Brann hadde da blitt kule nr 1 istedenfor at Bryne ble kule nr 1.

Go Up