• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV2 stopper Branngull på storskjerm | Edit: Kampen vises!

Started by Candyman, October 09, 2007, 12:23:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Tror nok kommunen får problemer hvis de innvilger seg selv skjenkebevilning til et slikt arrangement...
Så man kan nok se langt etter øl på Festplassen(passende navn for en gangs skyld)...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

grei

Lukket område med øltelt burde jo være bankers ved en sånn anledning. Ingen fest uten øl. Men området kampen skal vises er nok for lite til at det vil la seg gjøre å få plass. Dessuten hadde noe slikt krevd kommersielle aktører, kommunen er neppe særlig villig.

Chris*

Tror neppe det blir noe problem å ha en sekk med noen duggfriske i uansett.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Utmedsnolken

Quote from: "grei"Lukket område med øltelt burde jo være bankers ved en sånn anledning. Ingen fest uten øl. Men området kampen skal vises er nok for lite til at det vil la seg gjøre å få plass. Dessuten hadde noe slikt krevd kommersielle aktører, kommunen er neppe særlig villig.



Alkhol og idrett hører ikke sammen!!
"og der snubler Sæternes igjen"

tr0Ndemann

Kampen mot lyn fikk jeg øl over meg to ganger. Var ikke så behagelig men kunne ikke bry meg mindre siden det var så utrolig digg hele greien. Stemningen, kampen. Ahh.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Toa

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "grei"Lukket område med øltelt burde jo være bankers ved en sånn anledning. Ingen fest uten øl. Men området kampen skal vises er nok for lite til at det vil la seg gjøre å få plass. Dessuten hadde noe slikt krevd kommersielle aktører, kommunen er neppe særlig villig.



Alkhol og idrett hører ikke sammen!!


Sludder og vås. Alkohol passer til det meste, spesielt idrett.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

HansaInferno

Quote from: "C@Bøe_79"Tror nok kommunen får problemer hvis de innvilger seg selv skjenkebevilning til et slikt arrangement...
Så man kan nok se langt etter øl på Festplassen(passende navn for en gangs skyld)...


Det skal jo gå an å få på plass noen private aktører, så lenge alt er avsperret og kontrollen er god er det vel ikke noe problem. Kommunen kan selvfølgelig ikke selge øl på festplassen.
Breiflabben, baby!

HansaInferno

Quote from: "Toa"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "grei"Lukket område med øltelt burde jo være bankers ved en sånn anledning. Ingen fest uten øl. Men området kampen skal vises er nok for lite til at det vil la seg gjøre å få plass. Dessuten hadde noe slikt krevd kommersielle aktører, kommunen er neppe særlig villig.



Alkhol og idrett hører ikke sammen!!


Sludder og vås. Alkohol passer til det meste, spesielt idrett.


Når det bet å se på idrett en idrett? Skal innrømme at jeg mister litt pusten etter scoringer av og til, men det er ikke idrett.
Breiflabben, baby!

Utmedsnolken

Quote from: "Toa"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "grei"Lukket område med øltelt burde jo være bankers ved en sånn anledning. Ingen fest uten øl. Men området kampen skal vises er nok for lite til at det vil la seg gjøre å få plass. Dessuten hadde noe slikt krevd kommersielle aktører, kommunen er neppe særlig villig.



Alkhol og idrett hører ikke sammen!!


Sludder og vås. Alkohol passer til det meste, spesielt idrett.



Nå var det bare et eksempel på debatten som kommer til å settes i gang om de hadde hatt ølservering der. Regn med at det kommer til å bli mye snakk om alle barna som er der også. Garanterer at det ikke blir servert øl på et slikt arrangement.
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up