• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann

Started by Helena M, August 01, 2013, 12:06:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.


Helena M

Quote from: Spelaren on August 03, 2013, 16:18:40 PM



Skars er nok fredet.


Fikk beskjed rett før kampen om og ta ned banneret mitt pga at noen gamle tanter hadde klaget.


Fem minutter etter pause skriker alle at skarsfjord er en idiot og at han må gå.


Og på toppen av kaken står disse tantene og klapper for Brann når edvartsen blåste for full tid.



KYSS MEG BAK, DETTE ER EN SKANDALE

SK

Quote from: Brann patriot on August 03, 2013, 16:48:05 PM
Huseklepp mener jeg forøvrig er blant de beste i TL, men det er klart det er vanskelig å glimte til på et så middelmådig lag som Brann. Pusic gidder jeg ikke kommentere da dere etter å ha kommet så langt mest sannsynlig vet hva jeg mener om han......



Dette hadde stemt hvis det hadde vært snakk om 2009. Huseklepp er per nå kun en skygge av hva han var tidligere.

For øvrig er ikke situasjonen vedr. CF så ille som du vil ha det til. Klubben gjør jo investeringer på spillersiden på bakgrunn av ekstern støtte. Så hvis man fjerner den eksterne støtten fra CF-beregningen, må du også justere bort utbetalinger til spillerkjøp som ellers ikke hadde funnet sted.

Christian

Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?

Brann patriot

Og historien viser jo at vi neppe får igjen pengene på investeringen? Disse spillerkjøpene burde blitt avskrevet på lik linje med multiklient biblioteker til seismikk selskaper..
Absence of proof is not proof of absence

krakra

Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:09:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?
Knaksje ikke veldig mye bedre, men bedre. I andre var det bare ett lag på banen.

SK

Quote from: Brann patriot on August 03, 2013, 17:10:39 PM
Og historien viser jo at vi neppe får igjen pengene på investeringen? Disse spillerkjøpene burde blitt avskrevet på lik linje med multiklient biblioteker til seismikk selskaper..


Nå blander du CF og resultat.
For øvrig går det an å ta en lang diskusjon på hvordan spillerne avskrives.

Brann patriot

Jeg blander ikke CF og resultat. Poenget mitt med avskrivningene var bare at spillerkjøpene neppe har noen verdi i nærheten av hva de ble kjøpt for.
Absence of proof is not proof of absence

nero

I følge Skars i BA var første omgang "nesten perfekt", og tapet skyldes selvfølgelig utvisningen som for øvrig var "alt for streng".

Ja, du Rune, du Rune...
Lions led by donkeys.

ostraume

Hva skal Skarsfjord si? "Nei, utvisningen hadde ingenting å si, det er jeg som er en dum nisse som ikke klarer å få fotballgudene i Brann til å herje?" Alle skjønner jo at en vanskelig bortekamp blir ekstremt vanskelig med 10 mann i 80 minutter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:12:37 PM
Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:09:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?
Knaksje ikke veldig mye bedre, men bedre. I andre var det bare ett lag på banen.

Så du kan gå med på at det var en bra prestasjon i første omgang? I andre omgang blir det i svakeste laget, men alle må jo kunne være med på at utvisningen har sitt å gjøre med det.

Skarsfjord får berettiget kritikk, men synes ikkje dagens kamp er det beste grunnlaget for denslags. Mojsov og Edvardsen gjør det ekstremt vanskelig for resten av Brann-laget i dag.

Falkman

Quote from: nero on August 03, 2013, 17:17:36 PM
I følge Skars i BA var første omgang "nesten perfekt", og tapet skyldes selvfølgelig utvisningen som for øvrig var "alt for streng".

Ja, du Rune, du Rune...


ikke enig at det røde kortet var feil idømt. men første omgang var klart godkjent.

Brann patriot

Fo å si det sånn : Det er ikke overraskende at Brann får et rødt kort når stopperne våre er så til de grader på etterskudd i starten av kampen?
Absence of proof is not proof of absence

Falkman

Quote from: ostraume on August 03, 2013, 17:19:36 PM
Hva skal Skarsfjord si? "Nei, utvisningen hadde ingenting å si, det er jeg som er en dum nisse som ikke klarer å få fotballgudene i Brann til å herje?" Alle skjønner jo at en vanskelig bortekamp blir ekstremt vanskelig med 10 mann i 80 minutter.


han har vel havnet der en del  andre har havnet før han. hvilket betyr at han ikke kan si noe som helst, uten at det tolkes i negativ retning.

Christian

Quote from: nero on August 03, 2013, 17:17:36 PM
I følge Skars i BA var første omgang "nesten perfekt", og tapet skyldes selvfølgelig utvisningen som for øvrig var "alt for streng".

Ja, du Rune, du Rune...

Første omgang var nesten perfekt, forholdene tatt i betraktning. Huse burde sendt oss i ledelsen og Piotr gjorde ingen god jobb på 1-0. Utvisningen fikk selvfølgelig mye å si.

At den var altfor streng kan diskuteres. Men igjen; alt skal no inn kampanjen mot Skars og det blir bare dumt.

nero

Var førsteomgangen virkelig "perfekt gjennomført"? Vi kom forsåvidt brukbart unna, javel, men det var jo også mye fordi MFK spilte litt uintelligent, ved å spille for mye gjennom midten istedenfor å bruke kantene mot våre ti mann, med de enorme rommene som åpnet seg da. I andre omgang justerte Solskjær det, og da var det selvfølgelig tynt fra vår side.
Lions led by donkeys.

nero

"Ja, ja, vi spilte jo en god omgang! Hurra, hurra!" ;D ;D
Lions led by donkeys.

Brann patriot

Skarsfjord får sparken før eller siden - Det er kun snakk om et tidsspørsmål.

Absence of proof is not proof of absence

SK

Lei av å høre forsvar av en kamp fordi vi gjør det godt i én omgang. En kamp har faktisk to omganger.
At det er vanskelig i 2.omgang fordi vi har 10 mann er riktig, men vi kunne gjort det klart bedre.
Men nok en gang velger vi en feig og defensiv taktikk, som ikke overraskende overhodet ikke fungerer.

Falkman

Quote from: nero on August 03, 2013, 17:26:19 PM
Var førsteomgangen virkelig "perfekt gjennomført"? Vi kom forsåvidt brukbart unna, javel, men det var jo også mye fordi MFK spilte litt uintelligent, ved å spille for mye gjennom midten istedenfor å bruke kantene mot våre ti mann, med de enorme rommene som åpnet seg da. I andre omgang justerte Solskjær det, og da var det selvfølgelig tynt fra vår side.


naturligvis var den ikke perfekt. men absolutt god nok. at fordelen med å spille med en mann mer, blir større utover i kampen, er jo intet annet enn logisk.

Christian

Quote from: nero on August 03, 2013, 17:26:19 PM
Var førsteomgangen virkelig "perfekt gjennomført"? Vi kom forsåvidt brukbart unna, javel, men det var jo også mye fordi MFK spilte litt uintelligent, ved å spille for mye gjennom midten istedenfor å bruke kantene mot våre ti mann, med de enorme rommene som åpnet seg da. I andre omgang justerte Solskjær det, og da var det selvfølgelig tynt fra vår side.

For det første: nesten perfekt.

For det andre: Selvfølgelig er det Molde som ikkje spiller smart nok, for Brann under Skars er jo ute av stand til å gjøre gode prestasjoner. Ser du ikkje sjøl kor dumt dette blir?

Kjør gjerne på med Skars-kampanjen, men vær no smart nok til å gjøre det til rett tid.

Nixon

Quote from: ostraume on August 03, 2013, 17:19:36 PM
Hva skal Skarsfjord si? "Nei, utvisningen hadde ingenting å si, det er jeg som er en dum nisse som ikke klarer å få fotballgudene i Brann til å herje?" Alle skjønner jo at en vanskelig bortekamp blir ekstremt vanskelig med 10 mann i 80 minutter.


Utvisningen gjør det mye lettere for Skarsfjord å forklare tapet. Det er helt naturlig og alle trenere i verden ville bemerket at de tross alt spilte med en mann mindre i så mange minutter.

Så mye skal Skarsfjord få i dag, men ikke noe mer. Som vanlig er han tafatt på benken og gjør svært lite rett etter utvisningen etter min mening.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Brann patriot on August 03, 2013, 17:28:51 PM
Skarsfjord får sparken før eller siden - Det er kun snakk om et tidsspørsmål.




Hvis du har et perspektiv på "før eller siden" har du selvsagt rett og kan slå deg selv på brystet hvis du vil en eller annen gang. Men det må skje mer før enn siden!
Rød makt på Hansa

bernu

Quote from: Christian on August 03, 2013, 16:50:51 PM
Feigt eller realistisk? Første omgang var bra, den. Synd med målet. Enig i at andre omgang var svakere, men det er ikkje så rart. Det tærer på kreftene å spille med en mann mindre.

At denne kampen i særlig grad skal tas til inntekt for kampanjen mot Skars grenser til latterlig. Både Mourinho og Ferguson skulle slitt med å lede dette Brannlaget til seier etter Molde satt inn 1-0 i dag.
HANSA - Z

Brann patriot

Jeg er enig i det - Regner dog med at  Brann sakte men sikkert vil falle på tabellen, og følgelig vil presset på Skarsfjord bli større og større. Mao. så regner jeg med at Skarsfjord er borte etter sesongen.
Absence of proof is not proof of absence

krakra

Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:20:13 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:12:37 PM
Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:09:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?
Knaksje ikke veldig mye bedre, men bedre. I andre var det bare ett lag på banen.

Så du kan gå med på at det var en bra prestasjon i første omgang? I andre omgang blir det i svakeste laget, men alle må jo kunne være med på at utvisningen har sitt å gjøre med det.

Skarsfjord får berettiget kritikk, men synes ikkje dagens kamp er det beste grunnlaget for denslags. Mojsov og Edvardsen gjør det ekstremt vanskelig for resten av Brann-laget i dag.
Nei. Jeg syns vi var dårligere enn Molde(som overhodet ikke var særlig gode) og det syns jeg ikke er en bra prestasjon. En middelmådig førsteomgang kan jeg gå med på. Og en håpløs og viljeløs andreomgang.

Helena M

Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:09:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?



Selvfølgelig var Molde det klart beste laget.


Glem ikke at Molde spilte en hard kamp på onsdag og skal spille igjen allerede tirsdag eller onsdag, så de gav ikke full gass idag.
I alle fall ikke etter skåringen.
Med full gass hadde de kvestet oss minst 5-0.

Falkman

Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:38:21 PM
Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:20:13 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:12:37 PM
Quote from: Christian on August 03, 2013, 17:09:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:53:34 PM
Bra? Jeg er iallefall aldri fornøyd med en omgang hvor vi er dårligere enn motstanderen.

Mener du oppriktig at Molde var veldig mykje bedre enn Brann i første omgang?
Knaksje ikke veldig mye bedre, men bedre. I andre var det bare ett lag på banen.

Så du kan gå med på at det var en bra prestasjon i første omgang? I andre omgang blir det i svakeste laget, men alle må jo kunne være med på at utvisningen har sitt å gjøre med det.

Skarsfjord får berettiget kritikk, men synes ikkje dagens kamp er det beste grunnlaget for denslags. Mojsov og Edvardsen gjør det ekstremt vanskelig for resten av Brann-laget i dag.
Nei. Jeg syns vi var dårligere enn Molde(som overhodet ikke var særlig gode) og det syns jeg ikke er en bra prestasjon. En middelmådig førsteomgang kan jeg gå med på. Og en håpløs og viljeløs andreomgang.


du tenker ikke at det faktum at vi spilte med en mann mindre har noe med å gjøre at vi fremsto som " viljeløse"?

krakra

Nei. Vi har blitt rundspilt av ti mann ofte nok til at jeg vet godt at det er mulig å skape noe med ti mann.

krøvel vellevold

Quote from: Brann4 on August 03, 2013, 15:30:58 PM
chamill må gå!


I det ene øyeblikket hadde vi ikke god nok stall og økonomi. I det neste øyeblikket er vi en medaljekandidat...
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:47:22 PM
Nei. Vi har blitt rundspilt av ti mann ofte nok til at jeg vet godt at det er mulig å skape noe med ti mann.


Det gjorde me òg i første omgang.

bernu

At noen faktisk er fornøyde med 1.omgang sier det meste om hvor lista ligger for tiden.
Tragisk.
Feil laguttak, feil bytter, feig taktikk.
Enkelt og greit.
Skarsfjord viser for n'te gang i år at han ikke vil vinne. Feige faen....
HANSA - Z

krakra

Quote from: Hatleking on August 03, 2013, 17:50:13 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:47:22 PM
Nei. Vi har blitt rundspilt av ti mann ofte nok til at jeg vet godt at det er mulig å skape noe med ti mann.


Det gjorde me òg i første omgang.
Uenig.

Falkman

Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:47:22 PM
Nei. Vi har blitt rundspilt av ti mann ofte nok til at jeg vet godt at det er mulig å skape noe med ti mann.


vel. jeg har en vag fornemmelse av at du har  beskyldt meg for å være flåsete..  det går naturligvis fint an å skape noe med ti mann, ja. hvilket vi også gjorde, så lenge kreftene holdt.

krakra

Vi hadde vel en eneste sjanse gjennom hele kampen. På folkemunne kalles det å ikke skape noe.

Falkman

Quote from: bernu on August 03, 2013, 17:54:55 PM
At noen faktisk er fornøyde med 1.omgang sier det meste om hvor lista ligger for tiden.
Tragisk.
Feil laguttak, feil bytter, feig taktikk.
Enkelt og greit.
Skarsfjord viser for n'te gang i år at han ikke vil vinne. Feige faen....


jeg vil svært gjerne bli kvitt Skarsfjord, det hadde vært helt strålende om det hadde skjedd i dag. men et minimumskrav av seriøsitet bør man vel likevel kunne forvente?? det er jo helt idiotisk å påstå at han  ikke vil vinne. at du, og langt på vei jeg, ikke er enig i måten han prøver å gjøre det på, er en helt annen sak.

krøvel vellevold

I 2. omgang er vi ikke i nærheten i det hele tatt. Frem til 2-0 var vi jo sikkert et halvt minutt tilsammen på MFKs halvdel. Vi ble rundspilt til de grader i den perioden!

Selvsagt er det negativt at vi får en mann utvist, men ofte klarer de ti andre å reise seg. Husker f.eks. Branns bortekamp mot Lokomotiv Moskva i 2005. Vi fikk en mann utvist, men tok likevel ledelsen to ganger. En utrolig sterk kamp, og Lokomotiv-tilhengerne klappet faktisk for Brann-laget etter kampen!

Når trenergeniet i tillegg bytter ut en spiss med en forsvarsspiller når vi ligger under, knapt bruker Larsen  og heller ikke bruker Finne - to spillere som har potensiale til å lage litt liv og røre foran MFKs mål - så tar det kaken.
Legg ned hele klubben!

bernu

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 18:01:03 PM
Quote from: bernu on August 03, 2013, 17:54:55 PM
At noen faktisk er fornøyde med 1.omgang sier det meste om hvor lista ligger for tiden.
Tragisk.
Feil laguttak, feil bytter, feig taktikk.
Enkelt og greit.
Skarsfjord viser for n'te gang i år at han ikke vil vinne. Feige faen....


jeg vil svært gjerne bli kvitt Skarsfjord, det hadde vært helt strålende om det hadde skjedd i dag. men et minimumskrav av seriøsitet bør man vel likevel kunne forvente?? det er jo helt idiotisk å påstå at han  ikke vil vinne. at du, og langt på vei jeg, ikke er enig i måten han prøver å gjøre det på, er en helt annen sak.


Kan du da forklare logikken i å bruke Fakiri og ikke Finne i en kamp der vi ligger under og trenger mål ?
Sleng gjerne på tidspunkt i 1.omgang der du mener Brann skaper noe som helst....
HANSA - Z

krøvel vellevold

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 18:01:03 PM
Quote from: bernu on August 03, 2013, 17:54:55 PM
At noen faktisk er fornøyde med 1.omgang sier det meste om hvor lista ligger for tiden.
Tragisk.
Feil laguttak, feil bytter, feig taktikk.
Enkelt og greit.
Skarsfjord viser for n'te gang i år at han ikke vil vinne. Feige faen....


jeg vil svært gjerne bli kvitt Skarsfjord, det hadde vært helt strålende om det hadde skjedd i dag. men et minimumskrav av seriøsitet bør man vel likevel kunne forvente?? det er jo helt idiotisk å påstå at han  ikke vil vinne. at du, og langt på vei jeg, ikke er enig i måten han prøver å gjøre det på, er en helt annen sak.


Det er ikke idiotisk å påstå. Noen vil synes det er viktigere å unngå skandalesifre - men garantert tape, enn å gå for poeng - men med fare for at det kan bli stygt.
Legg ned hele klubben!

blobby winters

Mye fokus på at vi spilte med 10 mann. Kampen begynte 11 mot 11 og den endte med et nytt fortjent bortetap for Brann.
Vet ikke hva som skal til for at styret skal gjøre noe.

Falkman

Quote from: bernu on August 03, 2013, 18:04:03 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 18:01:03 PM
Quote from: bernu on August 03, 2013, 17:54:55 PM
At noen faktisk er fornøyde med 1.omgang sier det meste om hvor lista ligger for tiden.
Tragisk.
Feil laguttak, feil bytter, feig taktikk.
Enkelt og greit.
Skarsfjord viser for n'te gang i år at han ikke vil vinne. Feige faen....


jeg vil svært gjerne bli kvitt Skarsfjord, det hadde vært helt strålende om det hadde skjedd i dag. men et minimumskrav av seriøsitet bør man vel likevel kunne forvente?? det er jo helt idiotisk å påstå at han  ikke vil vinne. at du, og langt på vei jeg, ikke er enig i måten han prøver å gjøre det på, er en helt annen sak.


Kan du da forklare logikken i å bruke Fakiri og ikke Finne i en kamp der vi ligger under og trenger mål ?
Sleng gjerne på tidspunkt i 1.omgang der du mener Brann skaper noe som helst....


jeg hadde nok kanskje byttet inn Finne, hvis jeg satt på benken. jeg er temmelig sikker på at du husker at vi var en svak Huseklepp-avslutning fra å ta ledelsen. i tillegg hadde Barmen en sjanse hadde burde tatt bedre vare på. og hvor mye skapte Molde?

eivhelle

Brann presterte bra i først omgang til tross for elendig dømming. Edvartsen er en tragedie for fotballen og burde vært forvist fra tippeligadømming på permanent basis.

Molde var overraskede svake og Brann hadde de to størst sjansene i første omgang når vi ser bort fra målet til Molde som forøvrig Pjotr skulle ha tatt. Vel og merke ble Brann feilaktig avblåst på omgangens størst sjanse der det enest straffbare synlig på replayen var en Molde spiller som holdt godt i trøya til en Brann spiller (nok et eksempel på Edvartsens fabelaktige innsats som dommer).

I andre omgang tar Skarfjord grep og ødelegger det gode inntrykket fra første omgang. Hvorfor i huleste tar han ut Pusic som var en av Branns beste i første omgang? Hadde vært langt bedre å la ham løpe på topp til han var tom for krefter og så sette inn Finne og Larsen på slutten.

Badji spillte sin beste kamp på lenge og jeg synes det fungerte greit med han og Barmen sentralt og Soko som midstopper. Med Huse alene på topp fikk Molde fritt spillerom og kunne gjøre som de selv ville.

Er nok på tide å begynne å planelegge sluttpakken til Skarsfjord og få inn friske krefter før neste sesong. Resten av denne blir nok i ingenmannsland.

blobby winters

Resten av denne sesongen er bare forberedelser til 2014 sesong. Denne sesongen er over.

Ny trener må på plass nå for å få tid til å ta en skikkelig vurdering av stallen og finne ut hva som må gjøres i neste overgangsvinduet og ikke minst tyskspråklige en entusiasme.

Xminator

Quote from: krakra on August 03, 2013, 17:47:22 PM
Nei. Vi har blitt rundspilt av ti mann ofte nok til at jeg vet godt at det er mulig å skape noe med ti mann.


For ordens skyld, når spilte vi sist mot 10 mann?

Xminator

Og for ordens skyld, vi møter ett lag der vi kunne byttet spiller for spiller og forsterket Brann. Det er jo ikke vanskelig å se at kollektivet Molde ikke fungerer skikkelig og at tabellplasseringen deres ikke er tilfeldig, men det er fortsatt ett lag fullt av spillere som vi kunne trengt selv.

Vi taper først og fremst pga utvisningen, deretter at Piotr ikke er verdens beste keeper på målet vi får imot. Har også veldig vanskelig for å se hva man kunne gjort anderledes ut fra spillerene vi nå en gang har. Jeg sa det før sesongen, årets Brannlag vil slite med å snu kamper og vil slite mot lag som legger seg bakpå. Pusic når desverre ikke Ojo til anklene selv når den ene har en god dag og den andre en dårlig.

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on August 03, 2013, 20:39:10 PM
Og for ordens skyld, vi møter ett lag der vi kunne byttet spiller for spiller og forsterket Brann. Det er jo ikke vanskelig å se at kollektivet Molde ikke fungerer skikkelig og at tabellplasseringen deres ikke er tilfeldig, men det er fortsatt ett lag fullt av spillere som vi kunne trengt selv.

Vi taper først og fremst pga utvisningen, deretter at Piotr ikke er verdens beste keeper på målet vi får imot. Har også veldig vanskelig for å se hva man kunne gjort anderledes ut fra spillerene vi nå en gang har. Jeg sa det før sesongen, årets Brannlag vil slite med å snu kamper og vil slite mot lag som legger seg bakpå. Pusic når desverre ikke Ojo til anklene selv når den ene har en god dag og den andre en dårlig.


Vi kunne f.eks. gjort offensive bytter når vi ligger under?
Legg ned hele klubben!

gladiporno

Quote from: krøvel vellevold on August 03, 2013, 21:06:44 PM
Quote from: Xminator on August 03, 2013, 20:39:10 PM
Og for ordens skyld, vi møter ett lag der vi kunne byttet spiller for spiller og forsterket Brann. Det er jo ikke vanskelig å se at kollektivet Molde ikke fungerer skikkelig og at tabellplasseringen deres ikke er tilfeldig, men det er fortsatt ett lag fullt av spillere som vi kunne trengt selv.

Vi taper først og fremst pga utvisningen, deretter at Piotr ikke er verdens beste keeper på målet vi får imot. Har også veldig vanskelig for å se hva man kunne gjort anderledes ut fra spillerene vi nå en gang har. Jeg sa det før sesongen, årets Brannlag vil slite med å snu kamper og vil slite mot lag som legger seg bakpå. Pusic når desverre ikke Ojo til anklene selv når den ene har en god dag og den andre en dårlig.


Vi kunne f.eks. gjort offensive bytter når vi ligger under?


Unødvendig. Det vi må bli bedre på er kontringene. Det vil åpne seg mye rom for Brann når Molde hiver frem alle man for å øke ledelsen.

krøvel vellevold

Quote from: gladiporno on August 03, 2013, 21:29:45 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 03, 2013, 21:06:44 PM
Quote from: Xminator on August 03, 2013, 20:39:10 PM
Og for ordens skyld, vi møter ett lag der vi kunne byttet spiller for spiller og forsterket Brann. Det er jo ikke vanskelig å se at kollektivet Molde ikke fungerer skikkelig og at tabellplasseringen deres ikke er tilfeldig, men det er fortsatt ett lag fullt av spillere som vi kunne trengt selv.

Vi taper først og fremst pga utvisningen, deretter at Piotr ikke er verdens beste keeper på målet vi får imot. Har også veldig vanskelig for å se hva man kunne gjort anderledes ut fra spillerene vi nå en gang har. Jeg sa det før sesongen, årets Brannlag vil slite med å snu kamper og vil slite mot lag som legger seg bakpå. Pusic når desverre ikke Ojo til anklene selv når den ene har en god dag og den andre en dårlig.


Vi kunne f.eks. gjort offensive bytter når vi ligger under?


Unødvendig. Det vi må bli bedre på er kontringene. Det vil åpne seg mye rom for Brann når Molde hiver frem alle man for å øke ledelsen.


Og bedre på kontringene hadde vi kanskje vært hvis Larsen hadde kommet inn tidligere - og Finne hadde kommet inn i det hele tatt. Er jo ikke rart kontringene ikke funker når det knapt er en offensiv spiller på hele laget!
Legg ned hele klubben!

gladiporno

Quote from: krøvel vellevold on August 03, 2013, 22:02:34 PM
Quote from: gladiporno on August 03, 2013, 21:29:45 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 03, 2013, 21:06:44 PM
Quote from: Xminator on August 03, 2013, 20:39:10 PM
Og for ordens skyld, vi møter ett lag der vi kunne byttet spiller for spiller og forsterket Brann. Det er jo ikke vanskelig å se at kollektivet Molde ikke fungerer skikkelig og at tabellplasseringen deres ikke er tilfeldig, men det er fortsatt ett lag fullt av spillere som vi kunne trengt selv.

Vi taper først og fremst pga utvisningen, deretter at Piotr ikke er verdens beste keeper på målet vi får imot. Har også veldig vanskelig for å se hva man kunne gjort anderledes ut fra spillerene vi nå en gang har. Jeg sa det før sesongen, årets Brannlag vil slite med å snu kamper og vil slite mot lag som legger seg bakpå. Pusic når desverre ikke Ojo til anklene selv når den ene har en god dag og den andre en dårlig.


Vi kunne f.eks. gjort offensive bytter når vi ligger under?


Unødvendig. Det vi må bli bedre på er kontringene. Det vil åpne seg mye rom for Brann når Molde hiver frem alle man for å øke ledelsen.


Og bedre på kontringene hadde vi kanskje vært hvis Larsen hadde kommet inn tidligere - og Finne hadde kommet inn i det hele tatt. Er jo ikke rart kontringene ikke funker når det knapt er en offensiv spiller på hele laget!


Svarer du saklig på mitt totalt usaklige innlegg?

Ricky

Quote from: Brann patriot on August 03, 2013, 17:28:51 PM
Skarsfjord får sparken før eller siden - Det er kun snakk om et tidsspørsmål.


Det gjelder vel strengt tatt samtlige trenere i hele verden :)

Go Up