• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann

Started by Helena M, August 01, 2013, 12:06:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SK

De som kan forklare meg logikken i at Fakiri kommer inn for Wangberg skal få 10 kr.

osoerli

Piotr har ikkje nivået inne
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Markmus

hahaha, og på 2-0 setter Skarsfjord inn selveste El-Fakiri. Handler visst om å sikre resultatet.
Ka du ve?

Belfort

Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:00:47 PM
Hvorfor får Soko alltid spille hele kampen?

Hvorfor er Skarsfjord fortsatt Branntrener?


Fordi inkompetansen er gjennomsyret i hele organisasjonen

stigh

Haha wangberg ut å fakiri inn skarsfjord giniale bytter han overgår seg selv

Gepard

August 03, 2013, 16:02:29 PM #155 Last Edit: August 03, 2013, 16:04:46 PM by Gepard
Vi er jo Brann
Quote from: Belfort on August 03, 2013, 15:59:46 PM
Quote from: Gepard on August 03, 2013, 15:51:27 PM
Kan garantere at Guldbrandsen får sin første for Molde i dag.


Du fikk seff rett!


Vi er jo trossalt Brann...

Er man i det ekstra gavmilde hjørnet ordner man nok en goal for Dæhli også.


Da gjør Skarsfjord byttet, på 0-2 er det ikke vits å spille på resultatet lenger ? Oi i helsiken trodde han byttet inn Finne. Men neida inn med FAKIRI nå, viktig å få litt stablitet i laget nå. Trygge resulatet ! SPille på resultat ! på 0-2 !!!!!!!!!!!!!!!

Fy fakarten.

osoerli

Fakiri? Her går vi for null poeng
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

bernu

Man må bare le av Skarsfjord.... Han er jo på nivå med trenere i 5. - 6.divisjon....
Gjør han idiotting med vilje ? Er han bare dum ? Jeg aner ikke lenger....
HANSA - Z

bernu

Hvor er han soppen som mente Skars var faglig dyktig og jordnær ?
Hallo ? Hva tenker du nå ? Enig i det som skjer ?
HANSA - Z

Belfort

Quote from: bernu on August 03, 2013, 16:05:57 PM
Hvor er han soppen som mente Skars var faglig dyktig og jordnær ?
Hallo ? Hva tenker du nå ? Enig i det som skjer ?


Tror nok han har kubbet nå

stigh

Quote from: osoerli on August 03, 2013, 16:02:41 PM
Fakiri? Her går vi for null poeng


Er de rart finne ikke signere??? Har nok med trener å gjøre og.. Her ligger vi under å han er en notorisk mål scorer å han setter inn fakiri i stede ... Sier ikke mer

Koffert1

En spillergruppe som har gitt opp, planløse bytter og nok en bortesmell. Det er duket for en Askarperle i sluttminuttene!

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg vil tro at tanken med å sette inn Fakiri er å spille 3-4-2 eller 3-3-3, men uansett blir det bare feil. Her skulle Finne ha kommet inn.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Huff

Ser ikke kampen og trodde dermed at ba skrev feil når fakiri kom inn for wangberg. Hvordan var forresten den trønderske kjeksen?


Torvanger

Skars vet at han kan gjemme seg bak utvisningen, irriterende at det ikke blir gjort forsøk på å angripe, nå er det kun damage control.

Gepard

Spennende å se fra hvilken distanse Askar smeller til fra i dag ja. 30meter ?

Falkman

Quote from: stigh on August 03, 2013, 16:07:01 PM
Quote from: osoerli on August 03, 2013, 16:02:41 PM
Fakiri? Her går vi for null poeng


Er de rart finne ikke signere??? Har nok med trener å gjøre og.. Her ligger vi under å han er en notorisk mål scorer å han setter inn fakiri i stede ... Sier ikke mer


Hadde Finne kommet inn nå, er jeg usikker på om han ville vært borti ballen.

Brann_ruler

August 03, 2013, 16:09:29 PM #167 Last Edit: August 03, 2013, 16:11:47 PM by Brann_ruler
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:01:44 PM
De som kan forklare meg logikken i at Fakiri kommer inn for Wangberg skal få 10 kr.

nero

Ypperlig reklame for neste hjemmekamp, dere!
Lions led by donkeys.

Brann_ruler

Kom igjen da, vis litt barmhjertighet. Keeperen til Molde holder på å sovne! Fyr avgårde et skudd sånn at man kan late som Brann ønsker å putte.... og vekke keeperen til Molde.

krakra

Snart får vi se Skarsfjord drite ut seg selv og Brann på riksdekkenze fjernsyn igjen. Det blir morro.

Leffen

Lurer på en ting: Har egentlig denne klubben noen gang hatt en skikkelig kvalitetstrener? En som da han ble ansatt ble ansett for å være en av de ypperste i landet? Mjelde vant gull, men da kjøpte vi jo stjerne på stjerne. Og taktisk var han ikke stort vassere enn Skars.

stigh

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:08:57 PM
Quote from: stigh on August 03, 2013, 16:07:01 PM
Quote from: osoerli on August 03, 2013, 16:02:41 PM
Fakiri? Her går vi for null poeng


Er de rart finne ikke signere??? Har nok med trener å gjøre og.. Her ligger vi under å han er en notorisk mål scorer å han setter inn fakiri i stede ... Sier ikke mer


Hadde Finne kommet inn nå, er jeg usikker på om han ville vært borti ballen.


Hadde nå vært betydelig Støre sjangsen å scoret å hadde værtfall vitnet mer om at vi prøvde

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Gå av.

Hatleking

Veldig spesielt å byte inn Fakiri og ikkje Finne. Rimeleg uforståeleg, faktisk.

Belfort


Brann_ruler

Hva faen hjelper det å sparke skars, når det fremdeles er RBH som skal finne erstatteren.....

Falkman

Quote from: Hatleking on August 03, 2013, 16:19:38 PM
Veldig spesielt å byte inn Fakiri og ikkje Finne. Rimeleg uforståeleg, faktisk.


men ærlig talt, hvilken forskjell hadde det gjort?

SK


Hatleking

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:21:16 PM
Quote from: Hatleking on August 03, 2013, 16:19:38 PM
Veldig spesielt å byte inn Fakiri og ikkje Finne. Rimeleg uforståeleg, faktisk.


men ærlig talt, hvilken forskjell hadde det gjort?


Me hadde iallfall prøvd, sjølv om forumdebattantane her berre hadde slakta Skarsfjord for 'pinleg resultat' dersom det hadde gått mot oss. For då hadde me sjølvsagt vore svakare bakover.

krakra

Quote from: Leffen on August 03, 2013, 16:16:27 PM
Lurer på en ting: Har egentlig denne klubben noen gang hatt en skikkelig kvalitetstrener? En som da han ble ansatt ble ansett for å være en av de ypperste i landet? Mjelde vant gull, men da kjøpte vi jo stjerne på stjerne. Og taktisk var han ikke stort vassere enn Skars.
Enig. Mjelde var ingen topptrener. Det har vi aldri hatt.
Men han var et par hyller over Skars. I dagens situasjon er han en av de verste vi har hatt. I etterpåklokskapens navn buree vi byttet trener etter 2011.
RBH og klovnegjengen forlenget kontrakten etter 2011. Hadde de ikke gjort det hadde dette vært Skarsfjords siste kontraktsår

Jose Arrogantio

Quote from: Brann_ruler on August 03, 2013, 16:20:52 PM
Hva faen hjelper det å sparke skars, når det fremdeles er RBH som skal finne erstatteren.....


Spark hele klubben, fra topp til tå.

Gepard

Quote from: Brann_ruler on August 03, 2013, 16:20:52 PM
Hva faen hjelper det å sparke skars, når det fremdeles er RBH som skal finne erstatteren.....


Dette er helt klart klubben store problem akkurat nå.

SK

Resultatet i Kristiansand stod seg, og vi er dermed 2 poeng foran selveste ODD! Noen som har lyst til å snakke om ressurser?

krakra

Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning

Falkman

Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha

Jose Arrogantio

Quote from: SK on August 03, 2013, 16:25:27 PM
Resultatet i Kristiansand stod seg, og vi er dermed 2 poeng foran selveste ODD! Noen som har lyst til å snakke om ressurser?


Ingen vits. Vi kan jo ikke vite hele situasjonen og se hele bildet.

krakra

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:27:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha

Falkman

Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:31:16 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:27:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha


ta det nå litt med ro

Christian

Her var det mykje piss, gitt.

Vi får en mann utvist etter 13 min. Føles strengt, men kan fint forsvares. Det gjør en allerede vanskelig bortekamp enda vanskeligere. Folk her er derimot mest opptatt av at det gir Skarpsfjord en unnskyldning. Unnskyldning for hva, egentlig? Jo, alt som måtte gå galt.

Helt greit med misnøye og kritikk mot Skars, men dette tråden grenser jo til en syklubb for gamle forsmådde jomfruer. Ekstremt forutsigbart oppgulp av refrenget: alt Skarsfjord gjør er galt.

Laget gjør en ok kamp, det. Har et par ok sjanser før Molde tar ledelsen. De faller aldri helt ned og prøver hele kampen gjennom å spille seg fram, med tidvis fine kombinasjoner. Evner og krefter strekker desverre ikkje til. Vi gir vekk ballen for ofte og blir til slutt straffet med 2-0 i mot. Piotr i vårslag hadde forøvrig berget poeng er i dag.

Videre: I pausen bytter vinn inn en stopper. Det er galt, i følge mange. Sjøl om utskjelte Pusic går ut. 80 min med en stopper mot Molde? Mener folk det hadde vært smart? Seinere i omgangen byttes midtbanespiller inn for stopper og så  det også galt...

Resultatene peker beint nedover og om ikkje det snur fort og kraftig, er det nok over for Skars. Trolig like greit. Likevel: det er et lag her som jobber og står på. Spesielt i dag med 10 mann i 80 min. De får i alle fall min respekt for innsatsen.

Kanskje Skars-hetsen kan forbeholdes Skars-tråden sånn at vi slipper overdose av sure oppgulp og digitalt gnagsår i ørene.

krakra

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:34:16 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:31:16 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:27:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha


ta det nå litt med ro
Diskuter eller la vær og svar;)
Hvis din definisjon på litt realisme er å gi opp kampen skal vi selvsagt ikke ha det. Finne snudde RBK-kampen hvor vi også skapte svært lite. Sjansen for å snu kampen ville vært betydelig høyere med Finne enn med Fakiri. Det sier seg selv. Så får du bare klage på hvor besserwissersk det er;)

bernu

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:34:16 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:31:16 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:27:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha


ta det nå litt med ro

Kødder du eller ?
Seriøst ?
HANSA - Z

krakra

Quote from: Christian on August 03, 2013, 16:34:23 PM
Her var det mykje piss, gitt.

Vi får en mann utvist etter 13 min. Føles strengt, men kan fint forsvares. Det gjør en allerede vanskelig bortekamp enda vanskeligere. Folk her er derimot mest opptatt av at det gir Skarpsfjord en unnskyldning. Unnskyldning for hva, egentlig? Jo, alt som måtte gå galt.

Helt greit med misnøye og kritikk mot Skars, men dette tråden grenser jo til en syklubb for gamle forsmådde jomfruer. Ekstremt forutsigbart oppgulp av refrenget: alt Skarsfjord gjør er galt.

Laget gjør en ok kamp, det. Har et par ok sjanser før Molde tar ledelsen. De faller aldri helt ned og prøver hele kampen gjennom å spille seg fram, med tidvis fine kombinasjoner. Evner og krefter strekker desverre ikkje til. Vi gir vekk ballen for ofte og blir til slutt straffet med 2-0 i mot. Piotr i vårslag hadde forøvrig berget poeng er i dag.

Videre: I pausen bytter vinn inn en stopper. Det er galt, i følge mange. Sjøl om utskjelte Pusic går ut. 80 min med en stopper mot Molde? Mener folk det hadde vært smart? Seinere i omgangen byttes midtbanespiller inn for stopper og så  det også galt...

Resultatene peker beint nedover og om ikkje det snur fort og kraftig, er det nok over for Skars. Trolig like greit. Likevel: det er et lag her som jobber og står på. Spesielt i dag med 10 mann i 80 min. De får i alle fall min respekt for innsatsen.

Kanskje Skars-hetsen kan forbeholdes Skars-tråden sånn at vi slipper overdose av sure oppgulp og digitalt gnagsår i ørene.
vet ikke hvilken kamp du så, men Branns forsøk på å spille seg frem var ekstremt sporadiske. En av de feigeste kMpene vi har spilt på lenge. Det er bare å se reaksjonene fra andre lags supportere. De sitter ikke igjen med inntrykk av et Brann som var helt ok og prøvde å spille seg frem med tildels godr kombinasjoner.

SK

Quote from: Christian on August 03, 2013, 16:34:23 PM
Her var det mykje piss, gitt.

Vi får en mann utvist etter 13 min. Føles strengt, men kan fint forsvares. Det gjør en allerede vanskelig bortekamp enda vanskeligere. Folk her er derimot mest opptatt av at det gir Skarpsfjord en unnskyldning. Unnskyldning for hva, egentlig? Jo, alt som måtte gå galt.

Helt greit med misnøye og kritikk mot Skars, men dette tråden grenser jo til en syklubb for gamle forsmådde jomfruer. Ekstremt forutsigbart oppgulp av refrenget: alt Skarsfjord gjør er galt.

Laget gjør en ok kamp, det. Har et par ok sjanser før Molde tar ledelsen. De faller aldri helt ned og prøver hele kampen gjennom å spille seg fram, med tidvis fine kombinasjoner. Evner og krefter strekker desverre ikkje til. Vi gir vekk ballen for ofte og blir til slutt straffet med 2-0 i mot. Piotr i vårslag hadde forøvrig berget poeng er i dag.

Videre: I pausen bytter vinn inn en stopper. Det er galt, i følge mange. Sjøl om utskjelte Pusic går ut. 80 min med en stopper mot Molde? Mener folk det hadde vært smart? Seinere i omgangen byttes midtbanespiller inn for stopper og så  det også galt...

Resultatene peker beint nedover og om ikkje det snur fort og kraftig, er det nok over for Skars. Trolig like greit. Likevel: det er et lag her som jobber og står på. Spesielt i dag med 10 mann i 80 min. De får i alle fall min respekt for innsatsen.

Kanskje Skars-hetsen kan forbeholdes Skars-tråden sånn at vi slipper overdose av sure oppgulp og digitalt gnagsår i ørene.


Har noen klaget på at vi satte innpå en stopper? Feilen var at vi tok ut en offensiv spiller, når han burde tatt ut en av de defensive på midten. Huseklepp alene på topp var dømt til å mislykkes, så dårlig som han var i denne kampen. Dette sa jeg allerede da byttet skjedde, men valgte å ikke skrive noe for å ikke bare være for negativ.
Ingen overraskelse at det gikk som jeg fryktet.

Falkman

Quote from: bernu on August 03, 2013, 16:39:50 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:34:16 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:31:16 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 16:27:57 PM
Quote from: krakra on August 03, 2013, 16:26:15 PM
Quote from: SK on August 03, 2013, 16:23:11 PM
Selvfølgelig var det feil å ikke sette inn Finne. Når Finne har dagen trenger han en sjanse for å score. Når Fakiri har dagen slår han to offensive pasninger. Ynkelig bytte som klart og tydelig signaliserte at vi hadde gitt opp. "Ikke vits å sette innpå vår klart mest målfarlige spiller. Vi kommer ikke til å skape noe uansett."
For en holdning


en viss grad av realisme er heller ikke så dumt å ha


ta det nå litt med ro

Kødder du eller ?
Seriøst ?


neida. ser bare ikke poenget med å hisse seg så voldsomt opp. det er  et spill vi snakker om her. et ganske så ubetydelig spill.

krakra

Da er vi ferdige med å "diskutere" for denne gang

Brann patriot

August 03, 2013, 16:48:05 PM #197 Last Edit: August 03, 2013, 17:19:58 PM by Brann patriot
Først og fremst vil jeg si at dette innlegget er skrevet i dyp frustrasjon.

------------------------------------------- SK BRANN ET LAG I KRISE-----------------------------------------------------------

Brann hadde i 2012 et resultat før skatt på ca. 7 mill nok, av en omsetning på 120 mill. Inne i resultatet på 7 mill så ligger det 13 mill NOK i ekstern støtte. Reelt resultat er da egentlig -6 millioner kroner. (7-13 =-6)

Ok, la oss se på hvor mye penger fikk inn i kassen ila. året (Cash flow)

CF fra operasjonell drift ligger på ca. 23 mill NOK, og så trekker vi fra investeringer (ca. 7 mill) så sitter vi igjen med ca. 16 mill. I og med at cash flow oppstillingen har tatt utgangspunkt i resultat før skatt (hvor de 13 millionene i ekstern støtte ligger inne),, så er egentlig reell kontantstrøm (det vi kan forvente uten støtte) egentlig kun 3 millioner NOK. (23-7 =16 - 13(ekstern støtte - som vi ikke kan regne med hvert år)

Dette er altså kontanter inn før vi betaler ned gjeld/avdrag. For de som lurer så ble gjelden betalt med ca. 14 mill ila. 2012.

Vi vet altså at uten ekstern støtte så har Brann ca. 3 mill NOK i året som de kan bruke til å betale gjeld - hvis vi forutsetter samme investeringstakt som tidligere. Videre vet vi at brann pr. 2012 hadde nesten 240 millioner kroner i gjeld. Denne gjelden skal altså betales tilbake med vår cash flow på ca. 3 millioner kroner pr.år? (konservativt anslått). Noen som tror dette går? For å si det litt annerledes : Brann vil aldri bli økonomisk stabile, gitt at vi ikke får slettet gjeld/ekstern støtte/CL gruppespill o.l..


Det skal imidlertid sies at vi har investorer i ryggen som gjør at vi f.eks har kunnet hente spillere som Badji,Demir, Huseklepp osv.


NB! : Det er høyst sannsynlig at driftsinntekter osv. vil fortsette å synke i fremtiden pga. lavere oppslutning rundt klubben.


--------------------------------------------Spillermaterialet til Brann----------------------------------------------------------

Keeeper : Pior - Piotr er uten tvil en av TL beste keepere, jeg tror ikke det er nødvendig å skrive noe mer om den saken.

Back - Sævarsson - Sævarsson har ingen blendende teknikk, men han har god fart. I mitt hode er han en helt middels TL back. Han er mao. ingen back jeg ville ønsket å hatt med i et lag som på et senere tidspunkt skulle kjempet om seriegull - eventuelt europacup. Demir har jeg imidlertid tro på da han har langt bedre teknikk, god hurtighet. Foreløpig sliter han litt med posisjoneringen, men det vil gå bedre med tiden.

Midtstoppere - Midstopperne til Brann er jevnt dårlige over hele linjen. Dårlig fart, dårlig teknikk og ok/bra duellstyrke. For å si det sånn : Er det noen her som tror Henke og gjengen er noe signifikant bedre enn stopperne til de andre TL lagene rundt oss på tabellen?

Midtbanen - Også her er jeg lite imponert. Haugen mener jeg er oppskrytt og Soko er katastrofalt dårlig. Badji er imidlertid et lyspunkt her og en spiller vi gjerne kan bygge laget rundt i fremtiden - tror det kunne blitt bra hvis vi kunne fått en midtbanespiller med bra tempo + bra kreativitet ved siden av han.

Kanter - Synes også kantene våre er helt middels. Her igjen synes jeg de er for lite involvert - vet dette kan skyldes andre faktorer også, men samtidig kommer det ofte svake involvering-er.

Huseklepp mener jeg forøvrig er blant de beste i TL, men det er klart det er vanskelig å glimte til på et så middelmådig lag som Brann. Pusic gidder jeg ikke kommentere da dere etter å ha kommet så langt mest sannsynlig vet hva jeg mener om han......


Ok, så hva må Brann gjøre videre?

Først og fremst så må vi bytte trener. Skarsfjord har ingen verdens ting som Brann trener å gjøre - og det var likedan i FKH. Mangel på offensivt spillemønster, frustrasjon i spillergruppen, masse spillerkjøp med laber/middels kvalitet - liten evne til å skape entusiasme. Nei, Brann trenger en trener med en klar plan, og en klar måte å spille på. Ideelt sett skulle vi hatt en trener typen Deila - hvor han klart sier fra at han heller taper enn å spille rævafotball.

Videre må vår nye trener rydde opp i stallen - Ut med alle middelmådighetene - dvs. spillere som ikke har ferdigheter til å spille pasningsikker fotball - vi trenger ikke å ha så voldsom ballbesittelse, men spillerne må ha evner til å dempe ballen, og slå den videre på få touch.

Men det sier jeg takk for mitt Brann engasjement for i år - Nei, jeg orker rett og slett ikke mer av Skarsfjord.

Sees neste år....
Absence of proof is not proof of absence

dragn

Fakiri må jo få minutter på bana han og, liksågreit å la han få de når vi allerede har tapt

Christian

Feigt eller realistisk? Første omgang var bra, den. Synd med målet. Enig i at andre omgang var svakere, men det er ikkje så rart. Det tærer på kreftene å spille med en mann mindre.

At denne kampen i særlig grad skal tas til inntekt for kampanjen mot Skars grenser til latterlig. Både Mourinho og Ferguson skulle slitt med å lede dette Brannlaget til seier etter Molde satt inn 1-0 i dag.

Go Up