• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Lillestrøm 10.06.2007

Started by vebo, May 07, 2007, 19:55:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olebrann3


Corran

På BT hørte vi desverre fugle dritten godt. En helvetes tromming og masse messing om et eller annet møkk og schalala og annet fyllerøre. Om dette makkverket er å være beste på stemmning så takke meg til bunnplassering :)
Ellers en konge annen omgang av Brann i dag. Vi blir klart snytt for en straffe i første og den som ble straffe mener eg e riktig. Samme kem sine ben han ramler i for grunnen til at han faller er at lsk spilleren tar tak i armen hans når han kommer forbi. Sånn ser mine røde øyne det vaffal.
Ellers så var de utskjelte (hanstveit og Moen) gode i dag og beviste at de er verdt å satse på. Hanstveit gjorde også en knall jobb på 2-0 målet. Han løper smart inn i feltet og tar med seg forsvareren som egentlig skulle ha tatt Sæternes. Konge bra.
Og Arman i midtforsvaret bør få starte neste gang også for han var god i dag.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: "olebrann3"Slengte noe dritt til noen lsk folk etter kampen sÃ¥ kom de bort Ã¥ sa at de ikke hørte oss og at de pisset pÃ¥ oss,  
Legg ned hele klubben!


Kruxleiven

Sjelden har jeg følt sterkere for å gå fatt på neste kamp tidligere! Ikke fordi vi var dårlig eller vant heldig, eller fordi jeg ikke kan suge på karamellen. Greia er bare at vi nå leder tabellen og ingen med hodet på rett plass kan si vi har vært det beste laget i Norge i år. Ingen kan si vi har spilt skikkelig bra og ingen kan si vi har spilt opp i mot vårt beste. Faktisk synes jeg vi er langt unna det. Med en annen 1. omgang hadde vi ikke vunnet kampen og LSK ville vært på toppen.

Jeg føler at det er enormt mye å jobbe med selv om vi vinner. Ingen klarer å holde trykket som vi hadde i 2. omgang oppe over en hel sesong, men det må graves frem oftere. Forsvaret må bare fortsette å trene knallhardt. Jeg syntes de ble kjørt totalt utover sidelinjen til tider i 1. omgang. Det må skje sjeldnere. På bortebane straffes vi for slike feil de gjorde og vi klarer ikke å skape like mye fremover. Men selvfølgelig gledes jeg over Helstad som nok en gang scorer. PVM viser solid fremgang. Andresen er mer med i spillet og Sæternes gjør mye fornuftig. Synd han ikke scorer i en såpass målrik kamp.

Men til neste kamp som sagt. Forsvaret mÃ¥ bare skjerpe seg, og jeg hÃ¥per det kommer noe nytt inn der i sommer. Riktignok har de elegante løsninger til tider og vi har en skikkelig god midtbane og veldig bra angrep til tider. Men jeg har hørt sÃ¥ mange si at hvis du ikke har skikkelig forsvar sÃ¥ kan du bare glemme det! MÃ¥ten LSK spilte seg gjennom i midten i 1. omgang var nesten skremmende. OffsideavblÃ¥sningene  i vÃ¥r favør var sÃ¥ pÃ¥ hÃ¥ret som det kan bli. Føler nesten for Ã¥ sette 5 i forsvar til tider. Jeg føler vi blir veldig overspilt noen ganger. Det er kun motstanderens udugelighet som gjør at det ikke blir flere mÃ¥l i mot. Og HÃ¥kon, som var god i gÃ¥r.

smaalanda

Quote from: "Kruxleiven"Greia er bare at vi nå leder tabellen og ingen med hodet på rett plass kan si vi har vært det beste laget i Norge i år. Ingen kan si vi har spilt skikkelig bra og ingen kan si vi har spilt opp i mot vårt beste. Faktisk synes jeg vi er langt unna det.



Dette er vel de fleste enig i. Og dette er jo en positiv ting, vi klarer å lede serien med tre poeng selv om vi til tider spiller langt under par. Det er viktig å ha ting å jobbe med, ting å forbedre fra kamp til kamp. La oss håpe at formen er økende og det bare blir bedre å bedre utover, at vi ikke dette ned igjen sånn så vi gjore etter Vålerengen kampen. Synes Solli var Branns beste idag, han var velvillig fremover, tok sjangser og lykkes. PVM var solid også. Martin er som sagt bare på vei oppover noe som er helig å se. Bjørnsson (sikker feil skrevet) var solid og eg synes han burde starte neste. Det blir spennende mot Lyn, en kamp eg er frem til og håper laget blir uforandret utenom Gashi inn for Jaiteh som hadde en dårlig dag på jobben idag med en god del feilpasninger.
KMO!!!

sambaen

Quote from: "Belfort"Dagens kamp gir flaks en ny mening. lsk skulle ledet med 3 mål til pause. Straffe var det ikke,som Eriksen sa på fotball xtra så sparker Helstad i sin egen fot. I tillegg skulle Lsk hatt straffe der Sæternes handser soleklart i en duell i egen 16 m. Herregud så flaks vi har hatt i år,men ingenting er jo bedre enn det.


Vil ikke akkurat kalle det flaks. LSK hadde noen fete sjanser i første omgang. De klarte ikke å få uttelling og deretter var det KUN Brann i 2 omgang. Hadde ikke Helstad fått straffe, så hadde målet likevel kommet på et annet tidspunkt. Brann kjørte over LSK og vant til slutt helt fortjent.

sambaen

Quote from: "Kruxleiven"Sjelden har jeg følt sterkere for å gå fatt på neste kamp tidligere! Ikke fordi vi var dårlig eller vant heldig, eller fordi jeg ikke kan suge på karamellen. Greia er bare at vi nå leder tabellen og ingen med hodet på rett plass kan si vi har vært det beste laget i Norge i år. Ingen kan si vi har spilt skikkelig bra og ingen kan si vi har spilt opp i mot vårt beste. Faktisk synes jeg vi er langt unna det. Med en annen 1. omgang hadde vi ikke vunnet kampen og LSK ville vært på toppen.

Jeg føler at det er enormt mye å jobbe med selv om vi vinner. Ingen klarer å holde trykket som vi hadde i 2. omgang oppe over en hel sesong, men det må graves frem oftere. Forsvaret må bare fortsette å trene knallhardt. Jeg syntes de ble kjørt totalt utover sidelinjen til tider i 1. omgang. Det må skje sjeldnere. På bortebane straffes vi for slike feil de gjorde og vi klarer ikke å skape like mye fremover. Men selvfølgelig gledes jeg over Helstad som nok en gang scorer. PVM viser solid fremgang. Andresen er mer med i spillet og Sæternes gjør mye fornuftig. Synd han ikke scorer i en såpass målrik kamp.

Men til neste kamp som sagt. Forsvaret mÃ¥ bare skjerpe seg, og jeg hÃ¥per det kommer noe nytt inn der i sommer. Riktignok har de elegante løsninger til tider og vi har en skikkelig god midtbane og veldig bra angrep til tider. Men jeg har hørt sÃ¥ mange si at hvis du ikke har skikkelig forsvar sÃ¥ kan du bare glemme det! MÃ¥ten LSK spilte seg gjennom i midten i 1. omgang var nesten skremmende. OffsideavblÃ¥sningene  i vÃ¥r favør var sÃ¥ pÃ¥ hÃ¥ret som det kan bli. Føler nesten for Ã¥ sette 5 i forsvar til tider. Jeg føler vi blir veldig overspilt noen ganger. Det er kun motstanderens udugelighet som gjør at det ikke blir flere mÃ¥l i mot. Og HÃ¥kon, som var god i gÃ¥r.


Forsvaret var ikke dårlig i dag. Følte meg meget trygg på Armann Bjørnsson i forsvaret, han leverte en solid kamp sammen med Sigurdsson. Hanstveit og Dahl spelte også godt og med en meget god Oppdahl i mål klarte ikke LSK å score. MIDTBANEN derimot funket ikke i første omgang, de misset på markeringer, var for dårlig til å jobbe, var alltid på etterskudd frem på banen som bak på banen. Noe som i sum resulterer i et bra LSK trøkk i første omgang.

sambaen

Jeg var på kampen og så kampen i opptak etterpå. At vi hørte kanaris alt for mye er og ta vel hardt i. Fra mitt fjernsyn var det Brann supportere som hørtes mest og var klart best. Gullet ska hem runger ut fra fjernsynet, fra kanari er det kun den der jævla bongo trommen som høres.

Samtidig vil jeg og si at det er viktig at borte supportere høres under en slik produksjon, men skal det skje på staddaen så bør produksjonsledere sette ut flere mic på bortetribune ellers vil det aldri skje:-))
Vi har det klart beste og de mest høylydte supporterne i Norge.

Ricky

Quote from: "Belfort"Dagens kamp gir flaks en ny mening. lsk skulle ledet med 3 mål til pause. Straffe var det ikke,som Eriksen sa på fotball xtra så sparker Helstad i sin egen fot. I tillegg skulle Lsk hatt straffe der Sæternes handser soleklart i en duell i egen 16 m. Herregud så flaks vi har hatt i år,men ingenting er jo bedre enn det.



Tre mål til pause? Det ville i så fall ha vært fantastisk flatterende. Skulle alle avslutninger på mål ha gått inn?
Og straffen fikk vi vel ikke for felling, men for holding.

Situasjonen med Sæternes kom vel på stillingen 3-0, og LSK hadde vel også noen hender på avveie innenfor egen 16-meter i løpet av kampen. Den som hadde mest flaks med dommeren i dag var vel strengt tatt Occean, som fikk spille hele kampen

kapteinen

Vi har en tendens til å være ekstremt selvkritisk ang stemning etter kamp.
Hvis noen presterer å si noe nedlatende om tribunelivet igår har de ikke vært mye rundt og reist på kamp, for det vi presterer er jævlig bra!

Skikkelig trøkk og god stemning!

Lsk ble utsunget, og jada,  man hørte trommen, men ka faen kan du forvente?Selvfølgelig hører man en som stÃ¥r og dundrer pÃ¥ en tromme.
Z

tr0Ndemann

Tror folk hørte Kanarifuglene veldig forskjellig etter hvor de satt. Jeg satt i BT - svingen og hørte (desverre) de veldig godt - med trommer, shalala og annet piss. Desto deiligere var det når både vi og Hansa var med på "Vi e berømte Brann fra Bergen", eller når andre sanger runget over stadion.
Tok en telefon hjem til en tjommi i pausen, og han sa at når Kanarifuglene "sang" sine evighetssanger var det kun det du hørte - helt til vi satte i gang.
Stemningen i andre omgang var kokende, og kombinert med digg vær og fin seier gjorde det til en uforglemmelig aften.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

krøvel vellevold

Denne Tom Nordlie må jo faen være tilbakestående! Gud hjelpe meg for en grinegutt! Skylde på dommeren... Hallo i luken! Kanskje var Branns straffe billig, men tidligere i kampen ble vi jo snytt for et klart straffe! Og han skal være glad for at Occean bare fikk gult kort for skuespillet da det ble bråk. Han slengte seg jo som om han var skutt med pistol! Og selvsagt gjorde han det for å få en motstander (var det Sæternes?) utvist. Det er jo omtrent som å legge inn falsk anmeldelse hos politiet! Meget alvorlig å LATE som at du blir slått ned! Dessuten var LSK flinke til å hale ut tiden allerede på 0-0 og tidlig i 1.omgang. De brukte jo en evighet på hver corner allerede det første kvarteret! I tillegg var det jo flere andre merkelige dommeravgjørelser i vår disfavør. Som f.eks. LSK-corner som ikke skulle vært corner i det hele tatt, samt at vi ble snytt for et soleklart frispark bare en meter utenfor 16-meteren. LSK har seg selv å takke! De holdt bare i vel en omgang, mens Brann bare ble sterkere og sterkere utover kampen.

Tom Nordlie er en klovn!
Legg ned hele klubben!

maximus1963

Tok opp dette etter Odd kampen også, hvorfor kom ikke Gashi innpå når Jaiteh gikk ut. Begynner nesten å lure på om noe har skjært seg mellom SKB og Gashi ? Spekulasjoner, javisst , men synes dette begynner å bli litt rart. Fra fast plass til rett ut i kulden.
Ellers nok en flott seier for oss.
Kniksen var kongen

Xminator

Helge Haugen har jo trent de siste 14 dagene, det har ikke Gashi. Ikke gjorde Helge Haugen seg bort heller.

Xminator

Quote from: "paf"
Quote from: "vebo"Vi hørte jo bare tromma! De vant på ingen måte tribunekampen, hørte de knapt et par ganger.

KFL var til tider så dårlig at jeg regnet med at det var snakk om massiv "forkært inntak av væske" som danskene så poetisk sier. Hørte svært lite synging derfra - noe som var overraskende siden de pleier å være flinke til å synge nonstop - uansett hvordan det går i kampen...


Fra SPV hørte vi dem innimellom pipekonsertene mot dommeren i første omgang, noen spredte trommelyder som lett kunne vert en sotraråne på utsiden av Stadion, og pussig nok hoppet de opp og ned på 3-0, med tilhørende lyd etter at de fleste av oss hadde tenkepause og realitycheck. Mye shallalalbom uten mål og mening.

steinbygger

Quote from: "Xminator"Helge Haugen har jo trent de siste 14 dagene, det har ikke Gashi. Ikke gjorde Helge Haugen seg bort heller.
og ikke laget han frispark som en annen person sikkert hadde gjort.

Xminator

Quoteingen med hodet på rett plass kan si vi har vært det beste laget i Norge i år.


All den tid de andre lagene har vert enda dårligere, så har vi til nå i år vert det beste laget. Måtte effektiviteten og poenghøsten fortsette.

btw Kruxleiven, er denne Bodmer-saken du har i signaturen noe annet enn en veldig intern spøk?

grei

Quote from: "kapteinen"
Hvis noen presterer å si noe nedlatende om tribunelivet igår har de ikke vært mye rundt og reist på kamp, for det vi presterer er jævlig bra!

Skikkelig trøkk og god stemning!

olebrann3

Gashi var rasende etter kampen, sureste fjes eg har sett etter en seier

Brann_ruler86

Syns det er flaut at såpass mange forlater stadion før kampen er slutt når vi slår serielederen.

Ellers så var stemningen så-som-så i går. Det har vel aldri vært så lite samstemt siden Bataljonen flyttet bort på Hansa som det var til tider i går. Står litt til venstre på C-feltet og fikk store problemer med om jeg skulle henge meg på de til venstre eller de til høyre for meg. Resultatet var at veldig mange rundt meg var stille fordi de ikke visste hvem de skulle følge tempoet til....

Jeg velger å skylde litt på ekstremværet i Bergen som førte til at en del sikkert var ganske sliten.
GÃ¥ ta banen!

KennethS

Quote from: "grei"


Dette har med at gamle hovedtribunen svarte hansa før bt , slik at de som stod mot hovedtribunen sang mot dem, mens resten prøvde å synge mot Bt. De på gamle hovedtribunen skal selføgelig ikke svare hansa, men bt sammen med hansa.
tå på Brann

Kai-Olai

Den gangen LSK får en spiller som heter Ole, så kommer jo 80% av sangene deres til å handle om han.. xD

purolatino

Quote from: "KennethS"
Quote from: "grei"


Dette har med at gamle hovedtribunen svarte hansa før bt , slik at de som stod mot hovedtribunen sang mot dem, mens resten prøvde å synge mot Bt. De på gamle hovedtribunen skal selføgelig ikke svare hansa, men bt sammen med hansa.


Eg personlig synes at resten av stadion kan svare Hansa, BT, Gamle og SPV. Må jo ikkje bare være BT som svarer Hansa, flere så svarer, jo mer trøkk!

Kjell249

Quote from: "Fabregas"
Men det driter jeg i, Vi leder serien klart. Vi dro i fra ALLE medaljekonkurrenter, unntatt kanskje Viking. I neste runde møtes de to tøffeste rivalene våre og vi er dermed sikret større ledelse til en av de/begge. De fire neste kampen minus Viking-kampen er av typen skal vinnes og da vil vi han en god ledelse når spillerne tar velfortjent sommerferie. Alt er bra!!!


I neste runde møter LSK VIF og RBK Odd. Men i runden etter så møtes RBK og LSK på Lerkendal.

Synes det er greit at Haugen ble valgt i stedenfor Gashi. Gashi har vært ute med virus i 2 uker, og da er det bedre å velge spillere som har trent. Valget av Armann var jeg litt skepisk til, men han løste oppgavene bra og det er viktig at det nå er reell konkurranse på stopperplass.

Stemningen på mitt tvapparat var veldig god, og spesielt i førsteomgang. Hørte mest Brann, men har et velutviklet filter, spesielt mot trommer og evighetssanger.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

olebrann3

klart alle skal svare men da må alle svare i samme tempo ellers blir det dumt og ingen trøkk

KennethS

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=8137&page=3

Skremmende kor nærsynt det går ann og bli.

Nei Lillestrøm som hat klubb nr 1. få de til helvete vekk fra puben før kamp i fremtiden.
tå på Brann

krøvel vellevold

Quote from: "KennethS"http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=8137&page=3

Skremmende kor nærsynt det går ann og bli.

Nei Lillestrøm som hat klubb nr 1. få de til helvete vekk fra puben før kamp i fremtiden.
Legg ned hele klubben!

duttleif

satt desverre på bt tribunen heilt mot lsk supporterane, og hørte knapt noke anna enn den helvettes tromma og mykje jodling. til å med på 3-0 til brann fekk eg med meg teksten"vi er stolte av lsk".. blei sikkert ein fin busstur heim att for dei med korsang og tromming (stakkars bussjåfør!!)

elles var dommaren tragisk til tider. i 1. omg og corner til lsk (3-4 stk + eit frispark) brukte dei laaaang tid uten at dommaren løfta ein finger. mens i 2. omg og brann leda og opdal skulle spille ut frå 5. meteren, så blåste dommaren og vifta med armane og lsk spillere sprang for å legga ballen på streken då opdal nett brukte 2 sek på å tørka hanskane sine. rart opdal ikkje fekk kort for utdraging av tid..

menmen.. da var ein god seier og me ligg på toppen igjen!! :):)

Vestkanten

Quote from: "KennethS"http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=8137&page=3

Skremmende kor nærsynt det går ann og bli.

Nei Lillestrøm som hat klubb nr 1. få de til helvete vekk fra puben før kamp i fremtiden.


Kun til orientering!
Jeg så til min store forskrekkelse inne på kanariforum at en gjøk fra Bergen ønsket dem velkommen til Bergen og brukte samme nick som jeg har i dette forumet. Dette er altså ikke meg.
Det burde ikke vært lov å ta inn bortesupportere på fotballpuben. "Homesupporters only" burde gjelde her. Dessuten, jeg skriver aldri på andre sine forum, i håp om at andre lagssupportere holder seg unna vårt forum. Og sist men ikke minst, jeg ønsker aldri andre supportere velkommen.
Heia Brann!

Brann&Bergen<3

venter på bildene fra kampen Thomas?;)

Xminator

QuoteDessuten, jeg skriver aldri på andre sine forum, i håp om at andre lagssupportere holder seg unna vårt forum.


Amen, det samme gjelder undertegnede.

Kaya

QuoteEg personlig synes at resten av stadion kan svare Hansa, BT, Gamle og SPV. Må jo ikkje bare være BT som svarer Hansa, flere så svarer, jo mer trøkk!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Denne Tom Nordlie må jo faen være tilbakestående! Gud hjelpe meg for en grinegutt! Skylde på dommeren... Hallo i luken! Kanskje var Branns straffe billig, men tidligere i kampen ble vi jo snytt for et klart straffe! Og han skal være glad for at Occean bare fikk gult kort for skuespillet da det ble bråk. Han slengte seg jo som om han var skutt med pistol! Og selvsagt gjorde han det for å få en motstander (var det Sæternes?) utvist. Det er jo omtrent som å legge inn falsk anmeldelse hos politiet! Meget alvorlig å LATE som at du blir slått ned! Dessuten var LSK flinke til å hale ut tiden allerede på 0-0 og tidlig i 1.omgang. De brukte jo en evighet på hver corner allerede det første kvarteret! I tillegg var det jo flere andre merkelige dommeravgjørelser i vår disfavør. Som f.eks. LSK-corner som ikke skulle vært corner i det hele tatt, samt at vi ble snytt for et soleklart frispark bare en meter utenfor 16-meteren. LSK har seg selv å takke! De holdt bare i vel en omgang, mens Brann bare ble sterkere og sterkere utover kampen.

Tom Nordlie er en klovn!


Sett situasjonen med "slossingen" flere ganger nå, og det er jo helt utrolig at ikke Occean blir utvist. Makan til filming. Ja, det var Sæternes. De drøyde som du sier alle dødballer, og dommeren hadde en del veldig merkelige avgjørelser i 1.

Bl.a. den hvor LSK får et frispark helt ute ved linjen, men dommeren lar de ta det 5 meter nærmere Branns mål av en eller annen merkelig grunn..
Og ikke minst straffesituasjonen i 1...Ang. cornere som var feil så tror jeg det går opp i opp. Vi hadde i alle fall 2 cornere som de fleste på Hansa så ikke var corner, men linjedommer og dommer trodde det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "KennethS"http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=8137&page=3

Skremmende kor nærsynt det går ann og bli.

Nei Lillestrøm som hat klubb nr 1. få de til helvete vekk fra puben før kamp i fremtiden.


Kun til orientering!
Jeg så til min store forskrekkelse inne på kanariforum at en gjøk fra Bergen ønsket dem velkommen til Bergen og brukte samme nick som jeg har i dette forumet. Dette er altså ikke meg.
Det burde ikke vært lov å ta inn bortesupportere på fotballpuben. "Homesupporters only" burde gjelde her. Dessuten, jeg skriver aldri på andre sine forum, i håp om at andre lagssupportere holder seg unna vårt forum. Og sist men ikke minst, jeg ønsker aldri andre supportere velkommen.


Det burde i alle fall vært en grense for hvor mange tullingfugler man slipper inn. Det var jo overfylt på Fotikken, pga. alle de stygge fuglene som var der. Når det kommer til å skrive på andre lags forum, eller at andre lags supportere skriver her, ser jeg ikke noe galt i det, HVIS de er seriøse, og dropper hetsing.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

Supportere er supportere. Alle støtter sitt lag. Faktum er at vi pisset på lsk igår. Drit i trommer og kanaris.

Sitter du på BT hører du selvsagt kanarifansen bedre. Ifølge kilder derifra gav dem god lyd fra seg. Dog kan de ikke måle seg med BBB.

HÃ¥per bataljonen stadig forsetter og vokse, og snart fyller bataljonen hele frydenbø !  :)

Corran

Må ærli innrømme at eg ble litt ør av den derre jævla messingen til fuglemøkken. Noe mer monotont og ensformig skal en lete lenge etter. Kanskje de har mange låter men de lyder jo nesten helt likt.
Og er litt usikker på om de sang Elsker kanaris eller Elsker canabis?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Det som provoserer mest nå er Tom Nordlie som var i 20 minutters oppvaskmøte med dommeren. Han klager og sutrer og lager et kjempenummer av straffen som visstnok var billig - og forklarer tydeligvis tapet med den. De skulle visst ledet 4-0 til pause også... Herregud for en paranoid idiot! Hva med straffen vi SKULLE hatt, som vi ikke fikk? Hva med det røde kortet skuespilleren Occean skulle hatt? Det var overhodet ikke dommerens feil at Lillestrøm tapte!
Legg ned hele klubben!

paf

Quote from: "krøvel vellevold"Det som provoserer mest nå er Tom Nordlie som var i 20 minutters oppvaskmøte med dommeren. Han klager og sutrer og lager et kjempenummer av straffen som visstnok var billig - og forklarer tydeligvis tapet med den. De skulle visst ledet 4-0 til pause også... Herregud for en paranoid idiot! Hva med straffen vi SKULLE hatt, som vi ikke fikk? Hva med det røde kortet skuespilleren Occean skulle hatt? Det var overhodet ikke dommerens feil at Lillestrøm tapte!

Hysj... Det er jo bare en fordel om de tror det - så lærer de ikke og går i samme fellene igjen. Sånn som jeg ser det brant LSK av alt kruttet alt for tidlig. Knallhardt press over hele banen koster mye krefter, og da Brann satt opp tempoet og engasjerte midtbanen hadde de ikke nok igjen.

Langhår

Dommeren var usedvanlig dårlig igår, la det være sagt, men det gikk begge veier. At Nordlie velger å fokusere for dette gjør meg bare enda mer fornøyd med at tosken ikke trener Brann. Nok en gang måtte han dra slukøret og grinete hjem.

Occean stod for kampens mest pinlige øyeblikk og kan vel neppe kalle seg for et mannfolk etter dette. For en ynkelig idiot...

At disse kyllingene finner det for godt å klage på stemningen på stadion får man bare skrive på kontoen for mindreverdighetskompleks. Alle vet at Stadion ligger mange hestehoder foran resten av landet stemningsmessig selv på en dårlig dag. Kyllingene forstår seg ikke på fotballkultur og tror det er om og gjøre og synge mest mulig, i takt, UANSETT hva som skjer på banen. Ekstremt monotont, ekstremt kjedelig. Noen støtte for laget kan de umulig være, siden det samme gnålet durer og går uansett hva som skjer.

Lukten av grillet kylling hang tungt over stadion nÃ¥r dommeren blÃ¥ste av  igÃ¥r.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-


Xminator

Det er noe spesielt deilig Ã¥ se Nordli deppe  etter kamp. Slik det var med Rekdal, Røssler og Sandstø.

Nordli har jo ikke noe problem med å latterligjøre andre. Han var jo smørbukken selv i første omgang da ting gikk på skinner. Ingen problemer med å provosere hjemmepublikumet da. Den minste anntydning til motgang eller kritikk mot ham selv og det smeller. Mjelde viste nok akkurat hva han gjorde da han gikk ut i pressen forrige uke og fyrte opp Keiko.

Og når da lange stygge lillestrømspillere tusler inn i spillertunnelen med lang geip og anntydning til tårer, så er elementet av skadefryd der. De kom for å vinne, gikk ut i 120, og sprakk så det sang. Herlig seier. Selv om den neppe betyr for mye når vi teller poengene i november. Nå har Brann presset på seg, og jeg er lang fra sikker på at ikke en utfordrerposisjon hadde passet oss bedre i lengden.

smaalanda

Ka som stod på Brann banneret? Må si eg ble litt skuffet når tromme ideen med buekorps ikke kom.
KMO!!!

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

Professoren

Trist lavnivå av Lillestrøm-spillerene på den video-snutten. At Occean er frekk nok til å slenge dritt etter hans egen oppvisning på banen er en skandale.

Det positive med kanari-fansens oppvisning av absolutt bunnivå innen supporter-kultur er at de fungerer som glimrende avskrekker i forhold til å kjøre på med det samme her i Bergen. Ingen ved sine fulle fem kan ønske seg det samme etter å ha sett hva de presterer

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"Ka som stod på Brann banneret? Må si eg ble litt skuffet når tromme ideen med buekorps ikke kom.


STOLHTET. Synes det ble en veldig fin tifo til å være så labert oppmøte.
Siden du er skuffet, regner jeg med at du stiller neste dugnad da, med friske ideer og pågangsmot.
Den kom sikkert ikke litt pga. at det ble tatt åpenlyst på forumet, liker vel at tifoen skal holdes hemmelig til kampdag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator". De kom for Ã¥ vinne, gikk ut i 120, og sprakk sÃ¥ det sang.  .


Ja kom de nå egentlig for å vinne? De halte ut tiden noe jævlig på hver corner allerede i begynnelsen av kampen! Og da var stillingen 0-0...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "smaalanda"Ka som stod på Brann banneret? Må si eg ble litt skuffet når tromme ideen med buekorps ikke kom.


STOLHTET. Synes det ble en veldig fin tifo til å være så labert oppmøte.
Siden du er skuffet, regner jeg med at du stiller neste dugnad da, med friske ideer og pågangsmot.
Den kom sikkert ikke litt pga. at det ble tatt åpenlyst på forumet, liker vel at tifoen skal holdes hemmelig til kampdag.


Den anti-tromme-tifoen kunne aldri bli noen realitet så lenge det sitter en pro-tromme-mann sentralt i tifogruppen...
Legg ned hele klubben!

smaalanda

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "smaalanda"Ka som stod på Brann banneret? Må si eg ble litt skuffet når tromme ideen med buekorps ikke kom.


STOLHTET. Synes det ble en veldig fin tifo til å være så labert oppmøte.
Siden du er skuffet, regner jeg med at du stiller neste dugnad da, med friske ideer og pågangsmot.
Den kom sikkert ikke litt pga. at det ble tatt åpenlyst på forumet, liker vel at tifoen skal holdes hemmelig til kampdag.



Grunnen til at tifo alltid må være så hemmelig synes eg er ganske rart? Gjør det så jævli mye at to hundre har lest det på internett når ideen er såpass bra som den er? Er enig med at tifoen var fin den, men hadde likt en litt mer "hetsende" tifo til akkuratt denne kampen (voldta meg vist noen er uenig). Og du vet såpass lite om meg og hvor eg bor at du kan spare deg di derre kom på tifo dugnad neste gang, eg må stå opp før du har lagt det skal eg nå tifo på stadion 13:00 kampdag.
KMO!!!

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up