• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

sang forslag

Started by tippetuppen, March 14, 2007, 19:21:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tippetuppen

Lurer på om refrenget i denne sangen kan syngen på stadda.. Eg tror det vil være rått å høre en del tusen brøle for full hals

http://youtube.com/watch?v=owoAZTPIoNQ
E det så nøye då

Nuen

ja koffor ikke!. det bli jo litt mye brøl og ooooaaaaìng men bra trøkk kan d nok fort bli ut a den sangen ja
men ka med å ha et rop helt på slutten, den siste setningen med oooaå, tar vi heller å synger SK BRANN langsomt, sånn at den følger sangen å takten?
2.10.2007

tippetuppen

genialt... ååååååååååååååååååBRann :)
E det så nøye då

Siggen

Her bør den12mann ta sitt ansvar og lage en egen versjon. Ville helt sikket bli en slager.

Super Hasund

http://www.youtube.com/watch?v=1Xgz_ROXSqw

Over 40 år uten gull,
det e faen isje tull

I år bør det skje,
som i 19-63
La Folket Synge

*Feltz*

Super Hasund

Quote from: "Super Hasund"http://www.youtube.com/watch?v=1Xgz_ROXSqw

Over 40 år uten gull,
det e faen isje tull

I år bør det skje,
som i 19-63



Hadde isje denne sangen vert kul
La Folket Synge

*Feltz*

Corran

Post den i et par tråder til du :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

tippetuppen

United møkk :P

E det ikkje best å holde seg til 1 tema om gangen...

Flere forslag på samme tema kommer bare til å bli tull
E det så nøye då

Railway

Er joen klassiker dette her.. men tviler på at fjortisjentene våre fikser den.. :(
RANN BERGEN

tippetuppen

og kordan klarte du å koble fjortisser inn på dette :P artig.. fin mobilsang
E det så nøye då

dudo

Det ville definitivt gledet et gammel westside-punkhjerte som mitt! Det finnes massevis av softpunk-sanger som kan gjøre seg som supportersanger.

Nå skal jeg dykke ned i arkivet mitt og se hva jeg kan komme opp med! :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nuen

hei hå hei hå hei hå vi står på hansa nå! vi hater VIF og RBK hei hå hei hå hei hå hei hå.

så kan vi fortsatt synge denne med en liten vri, blir litt for dumt å synge vi e store stå så tenkte det over kunne funke.
eller ka?
2.10.2007

2rB

Quote from: "Nuen"hei hå hei hå hei hå vi står på hansa nå! vi hater VIF og RBK hei hå hei hå hei hå hei hå.

så kan vi fortsatt synge denne med en liten vri, blir litt for dumt å synge vi e store stå så tenkte det over kunne funke.
eller ka?

Lo litt da noen starta denne sangen på mandag...
Viss eg husker rett var vel håpet til BBB å kvitte seg med assosiasjonen til store stå da flyttingen til Hansa skjedde.

Ellers kan det bli litt hardt å klare å «overkjøre» dei som kan den gamle sangen. Men med litt godvilje, og ekstra kraft i synginga bør vel det være ordna ila ein kamp...

Spørsmålet er om BBB-feltet skal assosieres med at det er SS som har flytta bort der - noe det vil gjøre dersom sangen blir slik du har skrevet...

steinbygger


2rB

Quote from: "steinbygger"

Nuen

var egentlig ikke sånn ment, var ment som at de som synger den e alle flyttet til hansa og står samlet det, og i og med at det rimet bør vel det fungere og synge det..
2.10.2007

2rB

Quote from: "Nuen"var egentlig ikke sånn ment, var ment som at de som synger den e alle flyttet til hansa og står samlet det, og i og med at det rimet bør vel det fungere og synge det..

for såvidt... men det kommer (desverre) ikkje til å bli tolka slik,trur eg...
Dette pga at det var «vi er store stå»-sangen, og det er gått så kort tid siden den blei sunget.


Men bevares, det går vel halve (eller heile) sesongen, så er det glemt at det var ein SS-sang... OG - det er nå uansett ikkje sikkert at det har noe å sei...


Fengende sang er det vertfall :)


Eit anna spørsmål er om den kommer til å bli sunget på Hansa med «Vi er store stå», om det ikkje blir tatt tak i... Det kan jo være ein grunn nok til å  innføre den...

tintin

hvis vi skal ha nye sanger, koffor ikkje ta flere av brannsangene og ta refrenget på de... feks stolt og kry av 12. mann, er sikkert mange sanger som vi kan synge bare refrenget på, lett å innføre også da "alle" kan de...

xTaTic

Quote from: "steinbygger""Du skal få min gamle branndrakt når jeg dør" som ble laget til Roger Helland fint kunne brukes til Gashi

Mener helt klart at det er en sang som burde resirkuleres, men da som sang til Helge Haugen eller evt. Cato.
Om gashi blir i klubben i 5-6år kan han vel bli et alternativ til den han og, men mannen er trønder med mange år i vålerengen... "dør for klubben i sitt hjerte" er vel ikke helt passende etter en halv sesong i klubben?

kapteinen

Quote from: "steinbygger"


Veldig enig med deg her!!
Svante sangen må vi ta grep på og få innført til ørn2 eller Gashi
Z

Siggen

Quote from: xTaTic
Quote from: steinbyggermen mannen er trønder med mange år i vålerengen... "[/quote"]


Riktig nok har han spillt på det kommende adeccolaget fra oslo øst, Men stakkars Gashi skal vel få slippe et uriktig trønderstempel ihvertfall. Han er jo tross alt fra Horten, er han ikke?

Nixon

Første sted han bodde i Norge var vel Kyrksæterøra. Første klubben hans er i alle fall KIL/Hemne.
Rød makt på Hansa

Go Up