• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg 14/2 La Manga Cup

Started by HansaInferno, February 13, 2007, 00:40:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

morten_61

Sendte en klage på skammelig oppførsel av en tippeligatrener til NFF :)

Xminator

Drit i sangen til Hanstveit. Det er mye artigere at Tørum står igjen som en dobbel klovn i og med at det var en av hans egne spillere som knuste nesen til Ivers :D

Alternativt kan vi jo legge inn en linje om at "Han fyrte opp Tørum, ja det skal han ha".

krøvel vellevold

Denne Tørum er jo manisk! Her forleden var han helt skråsikker på gull til RBK. Og det etter EN seier på de siste ti kampene... Nå var det riktignok ikke noen hvemsomhelst de slo da. Det var jo selveste 1.divisjonslaget Molde. Mens andre lags trenere snakker om å kjempe om gull, snakket Tørum som om gullet var i boks. De var det beste laget. Punktum.

Så tapte de for Brann. Og selv om RBK rundspilte Brann i store deler av 2. omgang, og selv om det bare en treningskamp, så var alt negativt og nå skulle de bare deppe.
Legg ned hele klubben!

tormi

Quote from: "krøvel vellevold"Denne Tørum er jo manisk! Her forleden var han helt skråsikker på gull til RBK. Og det etter EN seier på de siste ti kampene... Nå var det riktignok ikke noen hvemsomhelst de slo da. Det var jo selveste 1.divisjonslaget Molde. Mens andre lags trenere snakker om å kjempe om gull, snakket Tørum som om gullet var i boks. De var det beste laget. Punktum.

Så tapte de for Brann. Og selv om RBK rundspilte Brann i store deler av 2. omgang, og selv om det bare en treningskamp, så var alt negativt og nå skulle de bare deppe.


Enig i at RBK var bedre enn Brann i store deler av 2. omgang. Men "rundspilt". Nei det synes jeg ikke. De skapte ikke alverdens med sjanser. Brann vant jo kampen fullt fortjent sett alt over ett.

Synes det var morsomt at Ivers fikk seg en nesestyver. Jeg sa 1 minutt før til min bror: "Kan ikke noen ta ansvar å knekke ned den styggingen". Så tar vår herlige ex. spiller Lago ansvar minuttet etterpå.  HIHI
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

SKBMiller


Kirk

Synes det er et veldig godt tegn av Tørum viser seg å være en slik sutrekopp!
Kommer nok til å slite kraftig når motgangen kommer i serien også.

steinbygger

Tenkt at Lago skulle bli så glad i Brann etter kun å ha vært her ett par uker at han skader sine egne spillere. Tenker vi tar kneskålen til Sapara i neste kamp

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"Drit i sangen til Hanstveit. Det er mye artigere at Tørum står igjen som en dobbel klovn i og med at det var en av hans egne spillere som knuste nesen til Ivers :D

Alternativt kan vi jo legge inn en linje om at "Han fyrte opp Tørum, ja det skal han ha".


Sangen var jo bra den. Men passer vel ikke helt nå nei. Det kunne bare gå en vei for Tørum etter hindsides suksess i fjor når han var hovedtrener. Gratulerer med inlegg nr 6000;) Imponerende.
2.10.07-Gullet kom hem!

Corran

Leste i adressa i dag at Tørum hade moderert seg og sagt at albuen nok var et uhell. Sa ingenting til pressen at han allerede viste at det var Lago som gjorde det:-)
Det endelige beviset kom fram på kampanalysen til rbk. Så lille tørum har vist det litt lengre en han vil innrømme og er grunnen til at han har moderert seg.

Faens klovn. Men meget morsomt for oss andre at han latterliggjør seg sjøl og rbk.

Kan han være Bergenseren som senker rbk? Og med senker mener jeg ikke bare at de ikke vinner serien, men også mister sin gunst hos media og dommere.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

steinbygger

Quote from: "Corran"

Kan han være Bergenseren som senker rbk? Og med senker mener jeg ikke bare at de ikke vinner serien, men også mister sin gunst hos media og dommere.


Slutt å kalle han Bergenser, den dagen han feiret at RBK tok mesterskapet på stadioen gikk han fra å være Bergenser til å bli statsløs

Klaus_Brann

Morsomt å lese på tv2 tekst tv i dag, hvor presseansvarlig i RBK innrømmer at det nok var Lago som knakk nesa til Ivers.
Men det aller morsomste er det han sier "Slik vi kan se det, på SVAKE bilder, ser det ut som om Lago kommer foran Steffen, og at lago kommer borti Steffen med albuen, eller Steffen kommer inn i albuen til Lago"

Steffen kommer inn i albuen til Lago?haha, det er det dummeste jeg har hørt. I går var det unødvendig, og i dag er det kanskje Steffen sin feil, nå som det var en RBK spiller det gjaldt. Varmen har gått til hodet på de der nede.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up