• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjøndalen-Brann, kval.tippeligaen, onsdag 26.11.2014, kl.19.00

Started by osoerli, November 24, 2014, 01:20:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Herman1

Og da blir det exit Pedersen, Skaanes, Vindheim og Grønner?

Herman1


Koffert1

De er sterkere, raskere, stoltere, bedre teknisk, bedre taktisk..De er rett og slett bedre..

Herman1

Quote from: Koffert1 on November 26, 2014, 20:31:43 PM
De er sterkere, raskere, stoltere, bedre teknisk, bedre taktisk..De er rett og slett bedre..


Ja. De har større hjerter, rett og slett. Gratulerer, Mjøndalen. Dette fortjener dere, det gjør ikke vi...

Og bare så det er sagt: Vi rykker ikke ned på grunn av Mjøndalen. Vi rykker ned på grunn av en rekke poengløse kamper gjennom en lang sesong i Tippeligaen.

Herman1

Quote from: Henki on November 26, 2014, 20:27:33 PM
Skandale!


Dette er en kveld som hverken vi eller Mjøndalen-fansen aldri kommer til å glemme så lenge vi lever. Med motsatte fortegn.

Ricky

Quote from: Herman1 on November 26, 2014, 20:29:03 PM
Og da blir det exit Pedersen, Skaanes, Vindheim og Grønner?


Får prøve å få inn en ny ledelse i morgen, som kan henvise til kontraktene. RBH kommer vel antageligvis til å hjelpe spillerne med å finne seg ny leilighet i Drammensområdet for å gjøre en overgang til Strømsgodset så smidig som mulig.

Herman1

Quote from: Ricky on November 26, 2014, 20:36:34 PM
Quote from: Herman1 on November 26, 2014, 20:29:03 PM
Og da blir det exit Pedersen, Skaanes, Vindheim og Grønner?


Får prøve å få inn en ny ledelse i morgen, som kan henvise til kontraktene. RBH kommer vel antageligvis til å hjelpe spillerne med å finne seg ny leilighet i Drammensområdet for å gjøre en overgang til Strømsgodset så smidig som mulig.


Eller gå ned 90 prosent i lønn og jobbe som materialforvalter.

Uff, får håpe det ikke går gale for rasende bergensere etter kampen og på vei hjem...

Herman1

Quote from: Ricky on November 26, 2014, 20:36:34 PM
Quote from: Herman1 on November 26, 2014, 20:29:03 PM
Og da blir det exit Pedersen, Skaanes, Vindheim og Grønner?


Får prøve å få inn en ny ledelse i morgen, som kan henvise til kontraktene. RBH kommer vel antageligvis til å hjelpe spillerne med å finne seg ny leilighet i Drammensområdet for å gjøre en overgang til Strømsgodset så smidig som mulig.


Hadde jeg ikke vært så deprimert skulle jeg heller vurdert å trekke på smilebåndene av den der...

Kruxleiven

Jeg er målløs. Sjokkert. Tenker jeg kommer tilbake med mer snakk i Norling-tråden. Nå må jeg bare gå en tur. Samle tankene.

Spelaren

Gå av.

blobby winters

Quote from: Kruxleiven on November 26, 2014, 20:39:28 PM
Jeg er målløs. Sjokkert. Tenker jeg kommer tilbake med mer snakk i Norling-tråden. Nå må jeg bare gå en tur. Samle tankene.


Gå en tur. Du er flink. Jeg sitter med flaske whisky

Herman1

Quote from: blobby winters on November 26, 2014, 20:40:35 PM
Quote from: Kruxleiven on November 26, 2014, 20:39:28 PM
Jeg er målløs. Sjokkert. Tenker jeg kommer tilbake med mer snakk i Norling-tråden. Nå må jeg bare gå en tur. Samle tankene.


Gå en tur. Du er flink. Jeg sitter med flaske whisky


Nei, nei, nei...Brann.........

Kruxleiven

På VG står det. "Kan ikke huske noe lignende i norsk fotball". Fy faen for en ekkel følelse det gir meg. Kanskje jeg burde flytte til Roma (ikke for å følge as)?

Herman1

Quote from: blobby winters on November 26, 2014, 20:40:35 PM
Quote from: Kruxleiven on November 26, 2014, 20:39:28 PM
Jeg er målløs. Sjokkert. Tenker jeg kommer tilbake med mer snakk i Norling-tråden. Nå må jeg bare gå en tur. Samle tankene.


Gå en tur. Du er flink. Jeg sitter med flaske whisky


Slår du i en skvett til meg også?

Hatleking


Kjell249

Det verste er at vi over to kamper har blitt rundspillt av et lag med mer vilje og evne, og det er utrolig at de ikke vinner mer.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Klaus_Brann

Vi er i fuckings 1. divisjon. Jævlig nydelig kamp, fullt fortjent.
Demir og Badji gir faen i å gå i duellen med Mjøndalens toppscorer. Nydelig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Natan


bernu

Så jeg rett?? Forsvant spillerne rett i garderoben uten å takke fanden som tok turen og støttet de??
Forventer noen hundre mennesker utenfor stadion i morgen for å hjelpe Bruun Hansen med å rydde kontoret....
HANSA - Z

Herman1

Quote from: Kjell249 on November 26, 2014, 20:44:20 PM
Det verste er at vi over to kamper har blitt rundspillt av et lag med mer vilje og evne, og det er utrolig at de ikke vinner mer.


Ja, det er rett og slett fortjent at Mjøndalen rykker opp på bekostning av Brann.
Vi har fått sjanse på sjanse av våre motstandere. Sjanser til å avgjøre vår egen skjebne selv.
Var har ikke fortjent det, vi er ikke gode nok. Brutalt, men sant.

Kjell249

RBH og Norling: kom dere til helvete bort fra klubben min!!!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Herman1

Quote from: bernu on November 26, 2014, 20:46:02 PM
Så jeg rett?? Forsvant spillerne rett i garderoben uten å takke fanden som tok turen og støttet de??
Forventer noen hundre mennesker utenfor stadion i morgen for å hjelpe Bruun Hansen med å rydde kontoret....


Reagerte på det samme selv. Kanskje de har fått beskjed om å gå rett i garderoben av Brann-ledelsen m.t.p. sinnet fra tribunen? Av sikkerhetsmessige årsaker..?

"BT mener Norling må gå" (D.v.s. Tore Strand):

http://www.bt.no/100Sport/fotball/ballspark/Slik-folger-du-Brann-dramaet-direkte-476543_1.snd

Men ikke RBH, må vite?

Derabilo

Bergen ut av Norge -

Herman1



ostraume

Demir brukte 45 sekunder på å tape en duell og slippe inn et mål. Kommer ikke til å savne den karen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Kagain

BT mente at Norling måtte gå lenge før kampen var ferdigspilt. Men det var da kjekt at Brann ikke hadde lyst å gjøre fansens nerver mer frynsete med å faktisk spille en jevnspilt kamp. De satset heller på å bli rund- og utspilt med 3 mål i mot etter en knapp time. Takk skal dere ha. Virkelig.

Herman1

Quote from: Kagain on November 26, 2014, 20:55:20 PM
BT mente at Norling måtte gå lenge før kampen var ferdigspilt. Men det var da kjekt at Brann ikke hadde lyst å gjøre fansens nerver mer frynsete med å faktisk spille en jevnspilt kamp. De satset heller på å bli rund- og utspilt med 3 mål i mot etter en knapp time. Takk skal dere ha. Virkelig.


Har ikke lest annet enn overskriften, som var rimelig megetsigende, men den artikkelen har ligget klar til publisering før kampen.

Herman1

TV2-kommentatorene Dos Santos og (..?): "RBH bør ta ansvar og gå".

RBH svarer hverken "ja" eller "nei" på spørsmål om han trekker seg.


Kagain

Ja, uansett hva man måtte mene om Roald & Rikard så er det fullstendig idioti om det er faktum det som presenteres der, at noen supportere skulle "ta" (les: utøve fysisk vold) mot noen av de to. Vi kan mene hva vi vil om RBH og RN, vi kan skildre det i ganske krasse ordelag, men å faktisk angripe dem er å trå over en grense som aldri burde bli brutt.

Herman1

Quote from: Kagain on November 26, 2014, 21:08:54 PM
Ja, uansett hva man måtte mene om Roald & Rikard så er det fullstendig idioti om det er faktum det som presenteres der, at noen supportere skulle "ta" (les: utøve fysisk vold) mot noen av de to. Vi kan mene hva vi vil om RBH og RN, vi kan skildre det i ganske krasse ordelag, men å faktisk angripe dem er å trå over en grense som aldri burde bli brutt.


Helt enig.

Selv om RBH og Norling er de hovedansvarlige for denne misèren, så skal man aldri, aldri angripe dem fysisk.
Norling er et godt menneske og fortjener ikke slikt. Ingen gjør det. Bruk heller kjeften. Mye og høylytt.

Edit: Det blir vel et etterspill rundt dette. Det er ikke noe poeng i å trekke Brann for poeng, akkurat, men en bot eller flere kan det nok fort bli...

Chrisstah

Quote from: Kagain on November 26, 2014, 21:08:54 PM
Ja, uansett hva man måtte mene om Roald & Rikard så er det fullstendig idioti om det er faktum det som presenteres der, at noen supportere skulle "ta" (les: utøve fysisk vold) mot noen av de to. Vi kan mene hva vi vil om RBH og RN, vi kan skildre det i ganske krasse ordelag, men å faktisk angripe dem er å trå over en grense som aldri burde bli brutt.


Kunne ikke brydd meg mindre om noen hadde gitt de en kilevink. RBH med blåveis på pressekonferanse i morgen hadde hvertfall gått i historieboken min som et godt minne.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Jaja, Brann er nå i alle fall heldige som fikk rykke ned på Nedre Eiker med sitt mikro-bortefelt. Regner med politiet hadde grei kontroll.

Hadde denne kampen blitt spilt på Stadion, så snakker vi om en skikkelig kruttønne.

Klaus_Brann

Quote from: Koffert1 on November 26, 2014, 18:42:56 PM
Quote from: dudo on November 26, 2014, 18:40:47 PM
Denne Gauseth virker som en sterkere leder enn vi har hatt på evigheter. Klar tale og motiverende type.


Bare PR-kåt og ovenpå etter å ha fått gjennomslag for sitt eget TV-konsept....


Ja, cocky moldenser med altfor mye selvtillit.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on November 26, 2014, 21:40:25 PM
Quote from: Koffert1 on November 26, 2014, 18:42:56 PM
Quote from: dudo on November 26, 2014, 18:40:47 PM
Denne Gauseth virker som en sterkere leder enn vi har hatt på evigheter. Klar tale og motiverende type.


Bare PR-kåt og ovenpå etter å ha fått gjennomslag for sitt eget TV-konsept....


Ja, cocky moldenser med altfor mye selvtillit.


Kunne trengt en sånn i dag ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: dudo on November 26, 2014, 21:50:24 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 26, 2014, 21:40:25 PM
Quote from: Koffert1 on November 26, 2014, 18:42:56 PM
Quote from: dudo on November 26, 2014, 18:40:47 PM
Denne Gauseth virker som en sterkere leder enn vi har hatt på evigheter. Klar tale og motiverende type.


Bare PR-kåt og ovenpå etter å ha fått gjennomslag for sitt eget TV-konsept....


Ja, cocky moldenser med altfor mye selvtillit.


Kunne trengt en sånn i dag ...


Næh. Spillere som gidder å gå i duell med motstanderens toppscorer på corner i mot kunne vi derimot hatt bruk for.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

chris_henrik

Quote from: chris_henrik on November 26, 2014, 18:38:09 PM
Har fra sikre kilder at det ender 4-1 til Mjøndalen i dag...


Kilden min (som er 3,5år) glemte å poengtere at det var 4-1 sammenlagt.

Hvem er igjen i klubben når vi skriver januar? Huseklepp og Algerøy?


<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Rød makt på Hansa

Norlings hund

Kjempeprestasjon. Det er faktisk imponerende å tape 4-1 mot Mjøndalen over to kamper. Det er mye som har vært ufortjent i år, men dette er fullt og helt fortjent.

SWkam dere, alle sammen! Hver og en på laget som spilte i dag.


Hatleking

Passande framsider, det. Er litt surrealistisk, føler eg blir like sjokkert for kvar artikkel eg klikkar meg inn på.

Nixon

Er det tilsiktet av BT å ha Strand på forsiden sammen med fire av årene han rykket ned med Brann?
Rød makt på Hansa

Nixon

John Olav Nilsen: Brann. Vi blør for at lag som ikke kjenner smaken av blod lenger.

Godt sagt!
Rød makt på Hansa

Kagain

Quote from: Chrisstah on November 26, 2014, 21:16:13 PM

Kunne ikke brydd meg mindre om noen hadde gitt de en kilevink. RBH med blåveis på pressekonferanse i morgen hadde hvertfall gått i historieboken min som et godt minne.


Med respekt å melde, Chrisstah, der er du og jeg knakende uenige. Jeg mener det at å klinke ned folk uansett hva skal ikke forekomme. Minst av alt fordi at de har vært daglig leder under en nedtur som savner sidestykke i en fotballklubb. Hvem var det som sa at det mest viktige blant uviktige ting var fotballen? Poenget er at ja, du, jeg og mange med oss har investert mye følelser i Brann. Men, når de nå rykker ned må man stikke fingeren i jorda og kjenne etter: det er tross alt "bare" en gjeng med overbetalte fotballspillere som har rykket ned. RBH og Rikard har ikke drept noe annet enn engasjementet for enkelte.

Tom C

Det som gjør meg enda tristere enn selve nedrykket, er å bli assossiert med de tullingene som lager kvalme på bortekampen. Skulle ønske det fantes noen voksne supportere som kunne utføre litt intern justis, og sørge for å få bort drittunger og wannabe-trøbbelmakere. Det er bare uendelig flaut å se på. OG alle andre i Norge skjærer selvsagt alle som holder med Brann over samme kam, og jeg har null til felles med disse blusskastende tullingene som står og kjefter og smeller så fråden skummer av kjeften på dem.
Aldri mer Obos....

Kagain

Det verste er at om du forsvarer deg med at du gjør ikke slikt så er det kjempelett å bare si "Ja ok, så er du et unntak. Resten av fansen til Brann er en gjeng med bøller". Men, man får trøste seg med at denne gangen var det Brannfansen som gikk under samme kam. Andre ganger har det vært VIF-fans etc.

Go Up