• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Tromsø

Started by Xminator, February 15, 2006, 18:39:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Dette er litt flaut. Håper denne personen vet at man kan spore IPen hans i forumene.
.og husk!

Mr_Soma

Nå er det ikke lenge igjen til neste kamp,har jo såvidt fått fordøyd Tromsøkampen. Memelli har jeg bare fått ett bedre og bedre inntrykk av, han kan virke overivrig til tider, men alt i alt så kommer han til sjanser. Bare en god Borch stoppet han fra scoring sist.

Jeg vil tro at om han får hull på byllen (om man ser bort fra scoringen mot stabæk) så kommer den berømte "ketchupeffekten".

La oss håpe ihvertfall!

Bruiser

Memelli har ihvertfall langt bedre ballferdigheter enn Mac og Ystaas noken gang har hatt. Han held godt på ballen, er flink til å bevege seg i rom og kan utfordre og komme seg rundt oppasseren sin.

Han har vist seg å vere et knallkjøp.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Endre

Quote from: "Gud"
Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Endre"
Quote from: "Nixon"

Lurer litt på hvor han hadde denne da han ble kroppsvisitert...

Hehe, der er jakken min med i venstre billedkant. De tok kjeglen inn i pausen, ikke så streng kontroll da. Vi hadde en utrolig morsom kamp, men det vises vel på bildet! :D


Dette er vel Stian Storebø om jeg ikke tar feil,en god gammel Baune-legende.


Da kan jeg glede Endre med at hvis han går inn på BA.no sin Brann-side vil han finne en bildespesial fra Brann-Tromsø kampen. På bilde 3 ser vi mer enn bare ermet til Endre.

Hehe, la merke til det!

kabelmann

Quote from: "abe78"Dette er litt flaut. Håper denne personen vet at man kan spore IPen hans i forumene.


Hva skulle det være godt for? Det skal godt gjøres å finne identiteten hans av den grunn, hvis det var det som var poenget.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Mr_Soma

Quote from: "Bruiser"Memelli har ihvertfall langt bedre ballferdigheter enn Mac og Ystaas noken gang har hatt. Han held godt på ballen, er flink til å bevege seg i rom og kan utfordre og komme seg rundt oppasseren sin.

Han har vist seg å vere et knallkjøp.


Ikke minst veldig sterk i kroppen! Tore Reg. fikk virkelig kjørt seg.
Gleder meg til Odd-kampen!

Go Up