• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamp: Austria Wien - Brann 28.januar 2009

Started by skuteviken, January 28, 2009, 19:20:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Luton Shelton ja. Han ble vel aldri noen hit i VIF? De gir ham jo bort nå.

Ellers grei kamp av Brann. Austria Wien var best i første, men i andre(hvor Austria byttet ut hele laget) dominerte Brann.

Positivt:

- Det offansive spillet har blitt bedre. Det var mye mer rotete sist, nå er samspillet forbedret.

- Huseklepp fortsetter å dominere

- Fakiri er på vei tilbake til toppnivået sitt. Han var dritgod i dag.

- Vi scorer mål



Negativt:

- Vi har fortsatt endel å jobbe med bakover. Markeringene er alt for svake, spesielt på dødballer

- Vi slår litt for mye langt mot spissene. Alle målene kom etter angrep fra kanten. Det er kanten vi må bruke

- Vi har en elendig 3. keeper.

- Bakke måtte gå av med skade.

vebo

Fakriri serverte jo baller i reneste "han-vi-ikke-nevner-nanvnet-til"-stil. Og Huseklepp og Azar kan bli et bra par..
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Synest Thorbjørsen gjør enda en grei kamp.

dudo

Quote from: Xminator on January 29, 2009, 17:57:07 PM
Synest Thorbjørsen gjør enda en grei kamp.


Det kan du da ikke mene!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Jeg foretrekker faktisk Udjus..
Tiocfaidh ár lá

Belfort

Quote from: dudo on January 29, 2009, 17:57:47 PM
Quote from: Xminator on January 29, 2009, 17:57:07 PM
Synest Thorbjørsen gjør enda en grei kamp.


Det kan du da ikke mene!


X er nok i det ironiske hjørnet her


Xminator

Hva i alle dager venter dere av en keeper. Thorbjørnsen sto til tippeligastandard. Er overhode ikke nervøs dersom vi starter med ham i serien.

Da er jeg mye mer skeptisk til Holmvik på venstrekant. Hadde han vert afrikaner på prøvespill ville jeg sagt "send ham hjem". Og dette betaler vi da 3 millioner i året for...

Klaus_Brann

Gode gamle Brann. Bås i første, og konge i andre.
Ingenting har forandret seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

posemedsnopi

Quote from: Xminator on January 29, 2009, 22:51:55 PM
Hva i alle dager venter dere av en keeper. Thorbjørnsen sto til tippeligastandard. Er overhode ikke nervøs dersom vi starter med ham i serien.


Synes også at Torbjørnsen gjorde en grei jobb. Dette var tydeligvis journalisten i BT uenig i.

krakra

Skjønner ikke hvordan Thorbjørnsen gjorde en god jobb. Han gjorde ingenting som var utpreget bra. Derimot rotet han ved flere anledninger og skuddet var utvilsomt ikke umulig å redde. Tror både Udjus og Opdal hadde tatt det. Flere unødvendige returer og dårlig feltarbeid hadde han også.

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on January 29, 2009, 23:15:48 PM
Gode gamle Brann. Bås i første, og konge i andre.
Ingenting har forandret seg.


Det har nok noe med hva lag Austria Wien satte innpå i andre omg. Hadde Austria Wien stått med det samme mannskapet de hadde i første omg. ut kampen, så hadde vi neppe scoret 3 mål.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Quote from: krakra on January 30, 2009, 00:08:56 AM
Skjønner ikke hvordan Thorbjørnsen gjorde en god jobb. Han gjorde ingenting som var utpreget bra. Derimot rotet han ved flere anledninger og skuddet var utvilsomt ikke umulig å redde. Tror både Udjus og Opdal hadde tatt det. Flere unødvendige returer og dårlig feltarbeid hadde han også.


Jeg har sett mye rart keeperspill i Brann, men Thorbjørsens spill i denne kampen var ikke ett slikt tilfelle. Det var helt ok, hverken mer eller mindre.

ostraume

Synes Thorbjørnsen var svak. Målet kunne vært tatt, på tulltur i feltet, mister en løs ball til corner, plasserer seg generelt pussig. Skjønner at han ikke fikk spille i Sandefjord, etter hva Udjus har vist blir Thorbjørnsen et soleklart 3. valg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

BBB-Tony

Thorbjørnsen gjorde en helt grei jobb. Ikke noen store blemmer, men ved noen anledninger viser han mangel på posisjonsarbeid, og litt usikker i feltarbeidet. Men noen elendig innsats gjorde han ikke. Og han gjorde en meget fin dobbelredning i 1 omg. Et klart 3. valg, men overhode ikke noe dårlig 3. valg. Kommer Opdal opp på samme nivå som i 07, så vil vi ha et av de bedre keeperteamene i TL 09. Best i den klassen er nok RBK med Lund Hansen, Jarstein og Johnsen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krakra

Nja. Jeg rangerer samelandslagets keeperteam over RBKs. Ramovic og Kenny ville begge stått fast på RBK og den nye svensken er visstnok også veldig god.

kabelmann

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan gi Thorbjørnsen godkjent etter denne kampen. Klønete involveringer, dårlig rekkevidde og svakt feltarbeid. Dette var ikke TL-standard.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Enig med kabelmannen. Det oste ikke akkurat trygghet, og det var det dårligste jeg har sett Thorbjørnsen prestere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Fra Thorbjørnsen lyser det alt annet enn autoritet

BBB-Tony

Quote from: dudo on January 30, 2009, 12:27:39 PM
Enig med kabelmannen. Det oste ikke akkurat trygghet, og det var det dårligste jeg har sett Thorbjørnsen prestere.


Det oser ikke trygghet nei, men det var en helt grei kamp. Noe bra (særlig dobbeltredningen i 1.omg), og selvsagt noe dårlig også. Vi er vel alle enig i at det er bra at han ikke er noe 1. keeperemne i Brann, og han kommer heller ikke til å bli det i fremtiden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up