• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Follo mandag 1. juni kl. 19.00

Started by Nixon, May 27, 2015, 12:38:18 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Herman1

Quote from: Finfin respons on June 01, 2015, 19:10:44 PM
Ser ut som 4-2-3-1 ? Eller?

Brann-Rus: Folk roper skyt når Barmen har ballen. Herlig :-)


Ironi er en fin bil. ;)
Har alltid digget og ledd meg ihjel av det der på Stadion. :D

Brann forstetter å kjøre på etter scoringen, ser jeg.
Litt selvtillit er tydeligvis meget etterlengtet og langt viktigere i år enn allverdens formasjoner og nye spillere.

Herman1

Quote from: dudo on June 01, 2015, 19:12:23 PM
Jeg unner alle på Brann en scoring.


Ikke to, altså?

dudo

Quote from: Herman1 on June 01, 2015, 19:13:33 PM
Quote from: dudo on June 01, 2015, 19:12:23 PM
Jeg unner alle på Brann en scoring.


Ikke to, altså?


Da tror de de er konger. Holder med en hver!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1

Quote from: dudo on June 01, 2015, 19:14:51 PM
Quote from: Herman1 on June 01, 2015, 19:13:33 PM
Quote from: dudo on June 01, 2015, 19:12:23 PM
Jeg unner alle på Brann en scoring.


Ikke to, altså?


Da tror de de er konger. Holder med en hver!


Heller konger enn knekter.

dudo

Hvem skal inn? Castro ..?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1


Pedersen må ut så han ikke blir sprengt og skadet.
Azar inn for ham, ja?
Ser de går til samme frisør, hehe.

dudo

Skaanes har løpt mye, men han må slutte med Lolita-looken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

apop

Dagens BB? Skaanes kanskje, han har ihvertfall jobbet som en galeislave i hele kampen

Herman1


Har bare sett 2.omgang av denne kampen.
Synes Acosta har vært både frisk og viktig, med unntak av situasjonen da han ble passert og Follo skapte en stor sjanse.

Jada!

Finfin respons

Håper Nilsen tar tak i fotballsko med rare farger og tullete frisyrer. Alle bør gå over til enkle Nilsen-krøller.

JAAAA!!!
Kanskje.

krakra

Quote from: apop on June 01, 2015, 19:18:09 PM
Dagens BB? Skaanes kanskje, han har ihvertfall jobbet som en galeislave i hele kampen
Sikret den vel der

Giles

Seier er seier, bra statistikk for LAN.

dudo

Quote from: apop on June 01, 2015, 19:18:09 PM
Dagens BB? Skaanes kanskje, han har ihvertfall jobbet som en galeislave i hele kampen


Der. BB.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Herman1


KriseLise

Quote from: Finfin respons on June 01, 2015, 19:20:03 PM
Håper Nilsen tar tak i fotballsko med rare farger og tullete frisyrer. Alle bør gå over til enkle Nilsen-krøller.

JAAAA!!!


Enig!
Og hvis det er jentene de prøver å imponere så bommes det totalt  :D
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)


krakra

Klarer å smette inn Hansson i første kamp også LAN.

Finfin respons

Seier OG Hansson.
Nilsen vet å spille på de rette strengene til supporterne.
Kanskje.

Herman1



Enig!
Og hvis det er jentene de prøver å imponere så bommes det totalt  :D

KriseLise

Quote from: Giles on June 01, 2015, 19:20:16 PM
Seier er seier, bra statistikk for LAN.


Ja gir han seg etter seier i denne kampen blir han ifølge Nixons statistkker den treneren med best resultater i Branns historie...
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Herman1

Ooh, nei.
Nå må vi ikke rote dette bort.
Håper på få tillagte minutter.

Edit: 4 min., ja. Grøss.

Natan

Nå må Barmen ilegges skuddforbud.


KriseLise

Quote from: Herman1 on June 01, 2015, 19:24:57 PM


Kjenner ingen damer jeg som vil ha med seg hjem en gutt som vil bruke lengre tid på å stelle seg enn hun selv  ;D
Forskjellen på Supportere og en ulveflokk? Supportere har Brann i hjertet, mens ulveflokken har hjertet i brann! :)

Herman1

June 01, 2015, 19:30:00 PM #224 Last Edit: June 01, 2015, 22:13:30 PM by Herman1

.

Ricky

Foreløpig ser det kun ut som om vi har funnet nye måter å være dårlige på.

Men tre poeng er tre poeng.

Belfort


OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 01, 2015, 18:41:28 PM
Vel, i dag driter jeg om vi spiller dårlig. Hvis vi flakser inn et mål i andre omgang og Follo fortsetter å brenne sjansene vi gir dem, så vil tre poeng være godt nok for meg. I denne kampen.


2-1. Godt nok for meg. I dag.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Hatleking

Fantastisk viktig å få ein siger no! God start for Nilsen. Dette er til å byggje vidare på.

Herman1

Quote from: Ricky on June 01, 2015, 19:34:39 PM
Foreløpig ser det kun ut som om vi har funnet nye måter å være dårlige på.

Men tre poeng er tre poeng.


Jeg velger å betrygges noe av den positive endringen etter 1-0, til tross for at det nesten gikk galt på slutten.
Selvtillit, som sagt.

Og gjett om både spillerne og supporterne trengte en seier nå!

krakra

Haugen kommer inn og er bedre enn både Demidov og Barmen, så jeg forventer at hans tid på benken blir kortvarig. Karadas også med et bra innhopp. Spørs om ikke han er bedre enn MP for tiden.

Etter målet løfter vi oss, og viser at vi har noe inne når vi har selvtillitten, men det er for skjørt og vi faller litt sammen igjen etter 2-1.

Godt med seier, håper på mer Nilsen-preg til neste kamp.

Finfin respons

Quote from: KriseLise on June 01, 2015, 19:04:11 PM
Er ikke noen formasjonsekspert jeg, men se ofte at Brann ligger i en slags 7-2-1 formasjon hvor alle 7 er nede i samme hjørne.

???

???   ???

                    ??? ???
              ??? ??? ???
                    ??? ???


Hehe :)
Ja, sånn går det jo når man får ny trener. 7-2-1 i visse situasjoner i et hjørne er det som avgjør kampen tenker jeg.
Kanskje.

Soler

Quote from: krakra on June 01, 2015, 19:46:05 PM
Haugen kommer inn og er bedre enn både Demidov og Barmen, så jeg forventer at hans tid på benken blir kortvarig. Karadas også med et bra innhopp. Spørs om ikke han er bedre enn MP for tiden.

Etter målet løfter vi oss, og viser at vi har noe inne når vi har selvtillitten, men det er for skjørt og vi faller litt sammen igjen etter 2-1.

Godt med seier, håper på mer Nilsen-preg til neste kamp.


Enig i det. Haugen var mye bedre som indreløper enn som balldirigent. Barmen sovner fullstendig på reduseringen, og jeg håper han vrakes til neste kamp. For så vidt også Demidov, men der har vi foreløpige ingen alternativer.

aleksanderhjelleseth

Eg såg ikke samme kamp som dere visst Demidov var sååå dårlig. Synest faktisk han var ganske god i dag. Beste kampen i branntrøyen tilogmed(uten at det trenger å bety at han var dominerende). Demidov sin tilstedeværelse er udiskutabelt viktig.

Soler

Quote from: aleksanderhjelleseth on June 01, 2015, 20:18:31 PM
Eg såg ikke samme kamp som dere visst Demidov var sååå dårlig. Synest faktisk han var ganske god i dag. Beste kampen i branntrøyen tilogmed(uten at det trenger å bety at han var dominerende). Demidov sin tilstedeværelse er udiskutabelt viktig.


Han hevet seg i andre. Det skal han ha, men han blir utspilt flere ganger. Spesielt i første. Både han og puselusken virker å være på hell, og vi må nok se etter erstattere hvis vi er så heldig å rykke opp i år.

Nixon

Rød makt på Hansa

Nixon

Forøvrig skal vi være glad for at Follo-målet på overtid ble annulert. Der har ikke polakken kontroll og dommeren kunne lett latt den gå.
Rød makt på Hansa

ostraume

Synes og Demidov var blant de mindre dårlige utpå der. Men vi ble totatl rundspilt. Av Follo. Og er griseheldige som får 3 poeng.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


blobby winters

Quote from: ostraume on June 01, 2015, 20:37:12 PM
Synes og Demidov var blant de mindre dårlige utpå der. Men vi ble totatl rundspilt. Av Follo. Og er griseheldige som får 3 poeng.


Rundspilt? Tja. De eide midtbanen. Det er som vi har sagt før her inne vi trenger forsterkninger i midtbanen. Barmen holder ikke nivået dessverre og Skaanes imponerte lite som indreløper - ble mye bedre utpå kant etter at Klepp ble byttet ut. Demidov gjør sakene sine bra som holding midtbane. Men er ingen kreative igangsetter.

krakra

Det var fett å se Skaanes kline til med en sklitakling Rodolph Austin ville nikket annerkjennende til.

Hatleking

Quote from: krakra on June 01, 2015, 20:44:31 PM
Det var fett å se Skaanes kline til med en sklitakling Rodolph Austin ville nikket annerkjennende til.


Apropos Austin - han hadde vel passa "ok" som indreløpar i dette laget, men dei rykta var vel aldri sanne? :(

Henki

Mulig jeg bare innbilte meg det, men jeg synes Brann lå mye tettere med lagdelene enn de har hatt for vane å gjøre. I de periodene de fikk det skikkelig til synes jeg Follo skapte lite. Får Brann det til i løpet av en hel kamp kan dette bli bra defensivt. Men så var det de periodene de ikke fikk det til da...

Konklusjonen etter i dag må bli at det er mye jobb å gjøre og at det bør bli hektisk på Branntreningene frem mot søndag.
Ballen skal fremover!

eivhelle

June 01, 2015, 21:13:48 PM #243 Last Edit: June 01, 2015, 21:16:42 PM by eivhelle
Quote from: Nixon on June 01, 2015, 20:36:56 PM
Forøvrig skal vi være glad for at Follo-målet på overtid ble annulert. Der har ikke polakken kontroll og dommeren kunne lett latt den gå.

Polakken kunne hatt bedre kontroll, men scoringen skulle uansett blitt annulert fordi spilleren bruker skulder/arm til å dytte ballen i mål. Får ikke håpe 4-0 målet til Levanger har skapt presedens for dommerstanden slik at det heretter er tillatt å score håndballmål mot Brann. Med tanke på at Pjotr har begge hendene på ballen så er det vel også greit å dømme for angrep på keeper. Så jeg synes ikke at Follo har noen grunn til å føle seg snytt.

Lasaron

Flott med seier!

Jeg ante et mer kompakt lag. Liker at Nilsen gjorde Demidov til kaptein, det er langt bedre enn Huse. Mistenker også Nilsen for å ha gitt grei beskjed til Demidov om at i dag har han å spille hele kampen. Jeg syns Demidov spilte helt ok, og så aner jeg at hans tilstedeværelse er viktig.
Piotr var overraskende god uten kamptrening. Haugen var god. Nydelig mål av Larsen.
Tren på langskudd

krakra

Det er greit nok at Demidovs tilstedeværelse er viktig, men det er jo i mangel på bedre alternativet. Syns det ble vel mange frispark, parkeringer og feilpasninger i en rolle som skal stabilisere og styre. Jeg håper Demidov bruker sommerferien på å komme i enda bedre fysisk form nå som han er skadefri.

Skuffet over Pedersen. Greit nok at fotballkondisen er så som så, men det er vel mulig å trene kroppen selv med røket korsbånd? Syns han så litt lubben ut i dag. Enda en spiller som burde bruke ferien på å få fysikken på plass. Dette skal være bærebjelker i laget og da må det forventes at de holder topp fysisk stand.

Hatleking

Eg trur nok at Nilsen kjem til å køyre dei hardt på trening når han får høve til det. Stilen hans er mykje meir aggressiv, og med det følgjer det nok at dei må vere i betre fysisk form. Eg likar det eg ser antydningar til og håpar det held fram. Igjen - Follo var det klårt beste laget som har møtt oss på Stadion i år.

dudo

Det ryktes at det blir mye fysisk- og pasningstrening framover. Høres greit ut.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OhAhCantona

Ja, det høres jo lovende ut. Er det noen som vet når sommerpausen er og hvor lenge den varer ?


Go Up