• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

forbedre stadion

Started by BL, January 09, 2004, 15:50:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

fikk så vidt med meg noe på radioen om at brann foretrekker å forbedre å bygge stadion om til byarena fremfor å vente mange år på å få bygget en helt ny byarena... noen som vet noe mer?
Hansa-
Felt Z

Stoffi

De må jo bygge ut litt over tusen sitteplasser asap.

Men det står om det i avisene på nettet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

De skal bygge eldreboliger på stadion - og det er ikke kødd engang. Ikke glem hvem som uttaler seg i avisen - det er en av guttene i selskapet Brann Stadion AS. Han er jo programforpliktet til å si det han gjør.

Jeg er bare redd for at vi får noe som er for lite. Alt som gir mindre enn 20000 i tilskuerkapasitet er en vits, og selv mener jeg at de bør sikte høyere enn det også.

Erik

Xminator har du bevis på dette?? skal de bygge boliger i klokkesvingen da??? HALLO!!! Kom med konkrete bevis før dere blar ut ting dere tror skjer...

BL

eldreboliger???????? har de slått seg? det skal bli liv når den ene gamlingen etter den andre får hjerteinnfarkt når brann scorer
Hansa-
Felt Z

supporter78

Mener å ha fått med meg at det var planlagt eldreboliger i staddaen... husker ikke hvor og når jeg leste det  :?

Austevolling

:D  HAHA!!! Da e da galnaste eg har hørt. Elle nesten då, for i Austevoll blir det bygd eldreboliga 20 meter fra et festlokale... hehe.. Da e vertfall dar dei eldre blir sendt vist familien vil at dei skal hjerteinfark. Husk å få ein sjukeforsikring før du sende bestefar din der.. Me på SS tar ikkje mykje hensyn te da eldre på stadion!! Dei kunne jo isolert boligane då!! Men ka hjelpe da når 14 tusen Brann suportara synge so dei e galne! :D  Lykke te dåke so e litt eldre!
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Henki

Ehhh... Har det noe å si hvem som skal bo i de der leillighetene da??? Det er vel revnende likegyldig hvem som bor der bare det blir fortgang i planene om å bygge ut Stadion.
Er forøvrig enig i at man bør bygge ut tilskuerkapasiteten til over 20000!
Ballen skal fremover!

Bardehval

Ifølge den opprinnelige planen blir kapasiteten på 20-22000. Hvorfor skal boliger som vender ut mot Haukelandshallen legge begrensninger på kapasiteten innenfor? Hvor er logikken?

gammalgris

kor står altdetder med utbygging på nette, har gått igjenom flere nettaviser, med det står ingenting om utbygging av stadda?? og eldreboliger????


Xminator

QuoteNymark har i dag få leiligheter som er bygget og utviklet med tanke på å ha eldre beboere. Flere i området skal ha ytret ønske om en leilighetsutbygging som gjør at eldre kan fortsette å bo i området etter at dagens boliger er blitt for store.

balle

Quote from: "Henki"Ehhh... Har det noe å si hvem som skal bo i de der leillighetene da??? Det er vel revnende likegyldig hvem som bor der bare det blir fortgang i planene om å bygge ut Stadion.
Er forøvrig enig i at man bør bygge ut tilskuerkapasiteten til over 20000!


http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article.jhtml?articleID=707311

supporter78

Får da ikke håpe at det blir samme tilstand som i cambidge

Superjack

Midt på nitti tallet var sjefene på stadion Harry Herstad og Kjell Tennfjord. De ville lage stadion til det den fortjener, ett flott fotballanlegg. De startet med Hansasvingen og gikk nesten konkurs på det. Men tanken var bra, og selv om det er mange "medgangssupportere" når det gjelder stadion alternativ så holder jeg en knapp på videre utbygging i idrettsveien.
Finn frem "Harry" planen. Lag en stadion tilsvarende hansatribunen i klokkesvingen, BOB bygger inn leiligheter i tribunen for å finansiere denne. Så må umbro tribunen rives og bygges ny, for den har en rævva kvalitet og er rivningsklar. Gamle sitte blir værende som den er.

resultatet vil bli en flott stadion med ca 18000 sitteplasser og vi slipper å vente i 10-30 år på at det blir bygget en byarena, Våkn opp, vi bor i Bergen, det skjer INGENTING så stort som Byarena uten at vi har hatt minst 3 bystyrer med tre forskjellige meninger.

Heia BRANN, la oss bli i idrettsveien.
Brannsupporter.

Go Up