• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2012

Started by Atlin, December 13, 2011, 17:13:56 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Quote from: Derabilo on March 16, 2012, 12:52:32 PM
Mot RBK borte vil jeg heller starte med Mjelde pga hans defensive egenskaper. Jeg tror heller ikke den kampen er den rette for Haugen. Så jeg synes dette er fornuftig - dersom dette er laget for kamp mot RBK. Mot Sandnes Ulf ville jeg vurdert Haugen, og iallfall tatt inn Bentley.



Syntes Mjelde ofte er treg tilbake og ikke har deffensive egenskaper som skal til. Ikke at Haugen eller Bentley har det heller, men Haugen har iallefall vist at han er kjapt tilbake og dekker deffensive rom.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Huff

Quote from: Derabilo on March 16, 2012, 12:52:32 PM
Mot RBK borte vil jeg heller starte med Mjelde pga hans defensive egenskaper. Jeg tror heller ikke den kampen er den rette for Haugen. Så jeg synes dette er fornuftig - dersom dette er laget for kamp mot RBK. Mot Sandnes Ulf ville jeg vurdert Haugen, og iallfall tatt inn Bentley.



Enig med posteren over ang Mjeldes defensive egenskaper, jeg ser ikke at han er bedre defensivt enn Haugen og Bentley. Mjelde er ekstremt treg, noe som gjør at han blir løpende mye i mellom, så har han i tillegg mye balltap pga treghet, og mangel på pasningsferdigheter og teknikk. Bentley mister og mye ball pga at han og bruker for lang tid med ballen, og Haugen slår pasninger med unødvendig risiko, men synes Mjelde er værre. Ellers var det Bentley, ikke Haugen jeg etterlyste i ellveren. Hva gjelder denne, synes jeg ikke denne bør settes før tidligst etter Stabæk-kampen. Jeg synes at det fremdeles bør være konkurranse på minst to plasser i ellveren enda ift RBK-kampen.

På OM har verken Nordkvelle eller Haugen overbevist, ingen har vært dårlige, men ingen har vært gode  (Haugen var dog etter rapportene under middels mot TIL, mens Nordkvelle var rimelig svak mot Buchuresti). Så lenge ingen av dem har vært gode bør siste kamp avgjøre, og de bør få en omgang hver. På venstrekanten har Mjelde i motsetning til OMene gjort en god kamp, men han har og vært dårlig. Mulig jeg har glemt noe, men Bentley har variert mellom middels og bra, så også her bør det være åpent og de bør få en omgang hver. Her er riktignok både Haugen og Niasse og alternativer, men det er kanskje greit at sistnevnte får konsentrere seg om OM.

Lister

Rollen og spillertypen til nordkvelle er avhengig av relasjoner og pasningsspill. Har stor tro på at jo mer samspilte laget blir jo bedre vil han vise seg frem. Tror også han kunne fungert sammen med haugen hvis vi skulle trenge mer gjennombruddskraft sentralt.
Guinness - Makes you drunk

Derabilo

Svarer Huff og roaldinho begge i ett jeg.
Bentley har ok egenskaper defensivt, men styrken er offensiven. Argumentet for Bentley er kontringsstyrken han gir, noe som kanskje kan være positivt mot RBK - som trolig blir en kontringskamp for Brann. Dog så risikerer vi mye brudd i mot med Bentley, og jeg hadde ikke turd å bruke han i frykt for nettopp det. Mjelde ligger lavere i banen og er derfor kjappere med hjemover, og vi risikerer mindre med han rett og slett - selv om den potensielle gevinsten er mindre også.
Min mening :)

Jeg har også fjoråret friskt i minnet, og er skeptisk til Bentley noe pga det. Jeg vil gi han en rolig innføring i TL i år, litt som med Haugen, rett og slett fordi han må vise seg frem tidlig for å ikke få supporterene mot seg. Da er det godt å få en kamp mot dårligere motstand til å bygge selvtillit.

Jeg ser fort for meg en kamp der vi må kjempe og gjøre en hard innsats. Fremdeles er ikke Haugen sterk nok til dette i mine øyne.
Det må selvfølgelig være rom for å spille seg inn i en lagoppstilling. Jeg vil tro at Barmen, Niasse, Haugen og Bentley får spilletid mot Stabæk.
Bergen ut av Norge -

dudo

RBK stiller mest sannsynlig med Høiland på back. Det gjør at jeg heller litt mot å bruke Bentley.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Jeg har stor tro på at Bentley vil gjøre det bedre i år enn i fjor og med tanke på hans gode spill i sesongoppkjøringen (ut i fra hva jeg har hørt), blir jeg skuffet om ikke Bentley starter mot RBK.

Sindre32

March 17, 2012, 06:22:22 AM #1106 Last Edit: March 17, 2012, 06:24:34 AM by Sindre32
Noen som vet om kampen i dag blir å finne på Sumo? Ser den ikke på lista der enda.

Edit: Den var visst der likevel, glem det.

nero

Ja, kampen går på Sumo, den står bare ikke under "Treningskamper", men hvis man går inn på "Livesenteret" så finner man den.

Synes forøvrig Mjeldes "defensive egenskaper" er noe oppskrytt. Og ser ingen grunn til at Mjelde skal ha klippekort i år.
Lions led by donkeys.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Verken Jonas Grønner enn Skaanes, som begge har imponert de få sjansene de har fått, er på benken engang. Så mye var "De unge må gripe sjansen" verdt

Markmus

Helt tussete at Grorud spiller foran Grønner. Med mindre Grønner har spilt kamp nettopp?
Ka du ve?

nero

March 17, 2012, 15:51:59 PM #1111 Last Edit: March 17, 2012, 15:54:26 PM by nero
De kommer lett gjennom forsvaret vårt. Er det Stabukk eller vi som er nedrykkskandidat?
Lions led by donkeys.

krakra

Slapp av. Vi ahar Grorud. Han kan utvikle seg til å bli middelmådig

Huff

Løfterik start, så elendig. Stopperne har imponert minst

ostraume

Quote from: krakra on March 17, 2012, 15:30:04 PM
Verken Jonas Grønner enn Skaanes, som begge har imponert de få sjansene de har fått, er på benken engang. Så mye var "De unge må gripe sjansen" verdt


La nå Skaanes få etablere seg på andrelaget før du begynner å messe om at dette er det nye store.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on March 17, 2012, 15:54:48 PM
Quote from: krakra on March 17, 2012, 15:30:04 PM
Verken Jonas Grønner enn Skaanes, som begge har imponert de få sjansene de har fått, er på benken engang. Så mye var "De unge må gripe sjansen" verdt


La nå Skaanes få etablere seg på andrelaget før du begynner å messe om at dette er det nye store.
Hvorfor det? Er han god nok for a-troppen er det tåpelig å kaste bort et år på andrelaget i ren feighet. "De unge må gripe muligheten" var påstanden. Det gjorde de og da er det nye unnskyldninger som må graves fram for å unnskylde feigheten. Brann har ikke en eneste juniorspiller blant utespillerene i dagens tropp. Mens Grorud får løpe rundt som en hodeløs kylling. Selv om disse livsfarlige juniorene er plassert trygt hjemme i Bergen hvor de ikke kan ødelegge blir vi pisset på at dumpekandidaten TL

Torvanger

Grorud skviste ut Yaw, ganske enkelt uforståelig.

ostraume

Nå gidder jeg ikke gå inn i en lang polemikk om juniorspillere generelt og Skarsfjord sin feighet spesielt, men jeg poengterer bare at jeg ikke tror Skaanes er god nok for a-laget. Ei heller god nok for a-troppen. Hadde han vært så god så ville han markert seg på Brann2 i går.

Ellers enig at det er rimelig triste greier i denne kampen. Men pisset på blir vi ikke. Og er egentlig Stabæk dumpekandidat?

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Fy faen som Grorud roter. Stadig feilplassert slik at Stabæk får store rom og så prøver han å drible av to Stabæk-spillere.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:00:44 PM
Quote from: ostraume on March 17, 2012, 15:54:48 PM
Quote from: krakra on March 17, 2012, 15:30:04 PM
Verken Jonas Grønner enn Skaanes, som begge har imponert de få sjansene de har fått, er på benken engang. Så mye var "De unge må gripe sjansen" verdt


La nå Skaanes få etablere seg på andrelaget før du begynner å messe om at dette er det nye store.
Brann har ikke en eneste juniorspiller blant utespillerene i dagens tropp. Mens Grorud får løpe rundt som en hodeløs kylling. Selv om disse livsfarlige juniorene er plassert trygt hjemme i Bergen hvor de ikke kan ødelegge blir vi pisset på at dumpekandidaten TL


Vi har spilt i 15 minutter, det var vel litt tidlig selv for deg å være?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hva er poenget ditt? Man kan ikke bedømme spillet etter nesten ferdigspilt førsteomgang?

dudo

Skremmende innsats av oss så langt. Austin skuffer mest. Og har ikke Skars fått med seg at lag som bruker dm som tredje stopper gjør det for at backene kan spille ving? Baktungt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:07:08 PM
Fy faen som Grorud roter. Stadig feilplassert slik at Stabæk får store rom og så prøver han å drible av to Stabæk-spillere.
Han har ikke grepet sjansen. Burde være 5. valg på stopperplass og konset om å etablere seg for andrelaget

ostraume

Jævlig irriterende kommentatorer. Austin største skuffelse i første omgang.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

Stabæk er tilnærmet konkurs, de ble kastet ut fra gymsalen, måtte gi avkall på nøkkelspillere, men en ting kan du være sikker på i norsk fotball og det er at det ikke har noe å si, Stabæk og andre uvesentligheter kan bare med enkle grep matche Brann og øvrige antatte topplag. Innsats kommer man langt med i norsk fotball, i større ligaer holder det ikke bare med denslags.

nero

Stabukk klart best. Noe tamt over laget i dag. Midtforsvaret har blitt ydmyket, rett og slett. Ikke bra. Tror faktisk at jeg heller ville hatt Kalven enn Grorud der.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Det som irriterer mer enn Branns dårlige spill, er at de har trøkket mikrofonen ned i halsen på de tilbakestående Stabæk-supporterne. For noen mongoloide sanger de har! "ooooo åååååå STB olé!" hahaha! er det mulig? Og som om det ikke er talentløst nok å synge forza (eller "foscha" som folk med talefeil sier), allez og olé; men nå synger de faen meg på svensk også! "Skarsfjord går på droger". Jeeezes for noen hjelpeløse klovner! Det er tydelig at de har vært på tur i Sverige og hentet alle sangene sine derfra.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:11:06 PM
Hva er poenget ditt? Man kan ikke bedømme spillet etter nesten ferdigspilt førsteomgang?


15 av 45 minutter er ikke nesten ferdigspilt. Det er så lite seriøst å slakte en spiller etter 15 minutters spill. En spiller du i tillegg annonserte klart at du ikke ville ha på banen. Virker som du knapt kan vente med "å få rett".
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Jeg kjenner ikke til dine regnekunnskaper, men 16.00 hadde vi spilt i en halvtime

Gepard

Om stabæk er en dumpekandidat ? JA. De stiller med en gjeng ungdommmer, i enkeltkamper kan nok deres entusiasme gjøre at de presterer over evne, og feks i dag tror jeg de har utrolig lyst å vise seg frem for sitt hjemmepublikum. Har nok et helt annen lyst til å vinne denne kampen enn brann ja...

Helt greit om vi er pisselendige idag, da må de skjerpe seg alvorlig til neste gang, når det virkelig gjelder...

Klaus_Brann

Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:25:45 PM
Jeg kjenner ikke til dine regnekunnskaper, men 16.00 hadde vi spilt i en halvtime


Jeg var sikker på at kampen begynte 45, og det ga ingen forskjell da jeg gikk inn på sumo 45, men 15 min gjør ingen stor forskjell. Du bestemmer deg før kamp på bakgrunn av hvilke talenter du vil ha inn, virker det som.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Får ikke sett kampen, men stemmer det at Mjelde er kaptein ?  Skal han virkelig være kaptein med klippekort også i år ? Useriøst.

Klaus_Brann

Quote from: Gepard on March 17, 2012, 16:34:52 PM
Får ikke sett kampen, men stemmer det at Mjelde er kaptein ?  Skal han virkelig være kaptein med klippekort også i år ? Useriøst.


Ja, han er det i dag. Verken han eller Austin har vært noe kapteinsemne i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Faen! Når vi først skal presse høyt må jo hele laget gjøre det, ikke bare tre mann!

Høres for øvrig ut til å være et deilig vær der borte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Skikkelig bergensvær burde vel alle bergenserne på laget takle.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.
Ka du ve?

roaldinho

Hvorfor la Mjelde være kaptein? Useriøst!

Austin bør være kaptein, den saken er grei. Skjønner ikke hvorfor Skarsfjord driver med bytting av kaptein nå rett før seriestart. Elendig.

Alt for deffensivt Brann-lag. Var jo høyt press som gjorde LSK kampen så bra, men det prøver man ikke engang på nå.

Svakt.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:42:55 PM
Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.
Grunnen til at vi slo dem var at de er elendige. Vi har kun slått elendige LSK og et helt nysammensatt 2. divisjonslag i år. Spillet de to siste kampene har vært trist. Laget må heve seg mange hakk i serien hvis vi skal ende på øvre halv.

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:42:55 PM
Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.


Ja, Austin så dypt blir bare tull. Han er dårlig og vi er dårlig. Får tro det blir mindre poling med Jonsson på plass.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on March 17, 2012, 16:45:24 PM
Hvorfor la Mjelde være kaptein? Useriøst!

Austin bør være kaptein, den saken er grei. Skjønner ikke hvorfor Skarsfjord driver med bytting av kaptein nå rett før seriestart. Elendig.

Alt for deffensivt Brann-lag. Var jo høyt press som gjorde LSK kampen så bra, men det prøver man ikke engang på nå.

Svakt.


Det kan være fordi han ikke vil signere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Tv2 er forøvrig amatører. Det er lov å sjekke værmeldinga.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:33:08 PM
Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:25:45 PM
Jeg kjenner ikke til dine regnekunnskaper, men 16.00 hadde vi spilt i en halvtime


Jeg var sikker på at kampen begynte 45, og det ga ingen forskjell da jeg gikk inn på sumo 45, men 15 min gjør ingen stor forskjell. Du bestemmer deg før kamp på bakgrunn av hvilke talenter du vil ha inn, virker det som.


Får bare med meg live-oppdateringen på brann.no, og der sier han der kommentatoren etter 46 minutter at Grorud har vært Branns beste så langt.

Markmus

Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:49:07 PM
Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:42:55 PM
Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.
Grunnen til at vi slo dem var at de er elendige. Vi har kun slått elendige LSK og et helt nysammensatt 2. divisjonslag i år. Spillet de to siste kampene har vært trist. Laget må heve seg mange hakk i serien hvis vi skal ende på øvre halv.


Ja, LSK var boss, men like fullt presset vi dem knallhardt kampen igjennom.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Jose Arrogantio on March 17, 2012, 16:52:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:33:08 PM
Quote from: krakra on March 17, 2012, 16:25:45 PM
Jeg kjenner ikke til dine regnekunnskaper, men 16.00 hadde vi spilt i en halvtime


Jeg var sikker på at kampen begynte 45, og det ga ingen forskjell da jeg gikk inn på sumo 45, men 15 min gjør ingen stor forskjell. Du bestemmer deg før kamp på bakgrunn av hvilke talenter du vil ha inn, virker det som.


Får bare med meg live-oppdateringen på brann.no, og der sier han der kommentatoren etter 46 minutter at Grorud har vært Branns beste så langt.


Må huske på at det er lørdag og de som kommenterer nok har begynt på vorspielet allerede.
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:50:18 PM
Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:42:55 PM
Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.


Ja, Austin så dypt blir bare tull. Han er dårlig og vi er dårlig. Får tro det blir mindre poling med Jonsson på plass.


Det kan jo tenkes til at Skarsfjord ikke stoler helt på Grorud, som han selvsagt ikke bør heller etter hans oppvisning i 2012. Men om han ikke stoler på Grorud og dermed bruker Austin så deffensivt, hvorfor bruke Grorud i det hele tatt? Kunne jo brukt en av talentene istedenfor som har vist bedre takter enn Grorud. Bare min tankegang om hvorfor Austin er så deffensiv.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Ja, jeg synes ikke han har vært så bås. Men krakra mener at Grønner skulle spilt, og da passer det argumentasjonen hans dårlig om Grorud ikke spiller dårlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Bentley og Haugsdal står klar :)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on March 17, 2012, 16:53:54 PM
Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:50:18 PM
Quote from: Markmus on March 17, 2012, 16:42:55 PM
Hva faen er det Skarsfjord har misforstått?

Grunnen til at vi knuste Lillestrøm så knallhardt var at vi presset dem ganske høyt i banen, og dette presset var konstant. Nå ligger vi altfor lavt og det er bare tull at Austin skal ligge nede med midtstopperne - da kommer han ikke til sin rett.

Jeg tror dessverre det tidvis flotte spillet vi har hatt bare er et blaff. Nå er vi tilbake til poling.


Ja, Austin så dypt blir bare tull. Han er dårlig og vi er dårlig. Får tro det blir mindre poling med Jonsson på plass.


Det kan jo tenkes til at Skarsfjord ikke stoler helt på Grorud, som han selvsagt ikke bør heller etter hans oppvisning i 2012. Men om han ikke stoler på Grorud og dermed bruker Austin så deffensivt, hvorfor bruke Grorud i det hele tatt? Kunne jo brukt en av talentene istedenfor som har vist bedre takter enn Grorud. Bare min tankegang om hvorfor Austin er så deffensiv.


Han mener nok at han er bedre enn Grønner. Han har tross alt et litt større vurderingsgrunnlag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:51:20 PM
Quote from: roaldinho on March 17, 2012, 16:45:24 PM
Hvorfor la Mjelde være kaptein? Useriøst!

Austin bør være kaptein, den saken er grei. Skjønner ikke hvorfor Skarsfjord driver med bytting av kaptein nå rett før seriestart. Elendig.

Alt for deffensivt Brann-lag. Var jo høyt press som gjorde LSK kampen så bra, men det prøver man ikke engang på nå.

Svakt.


Det kan være fordi han ikke vil signere.


Mye mulig, men Mjelde fortjener ikke ha klippekort, og det er visst sånn at den som er sesongenst kaptein _skal_ spille fra start i alle kampene når man er tilgjengelig. Det fortjener ikke Mjelde. Har en følelse for at vår nye Svenske midtstopper skal være kaptein så lenge Austin ikke fornyer. Det kan jeg like.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Quote from: Klaus_Brann on March 17, 2012, 16:54:18 PM
Ja, jeg synes ikke han har vært så dårlig. Men krakra mener at Grønner skulle spilt, og da passer det argumentasjonen hans dårlig om Grorud ikke spiller dårlig.


Er helt enig i at Grønner burde spilt (med mindre han nettopp har spilt kamp).

Grorud var elendig i første omgang. Utrolig mange plasseringsfeil slik at Stabæk fikk store rom, og så endte det nesten med baklengs da han prøvde å drible seg forbi to Stabæk-spillere.

Det Grønner viste i en eller annen kamp nå for litt siden var langt bedre enn det Grorud har klart i dag.
Ka du ve?

Go Up