• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2014

Started by Torvanger, August 08, 2013, 14:17:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

RBH kunne for øvrig melde på NRK Hordaland at de ikke hadde lagt merke til noen nevneverdig tilstrømming av nye medlemmer. Hadde heller ikke registret særlig med oppsagte partoutkort.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

bernu

Bruun Hansen et en idiot.
Han får da ikke beskjed på sin faksmaskin hver gang noen klipper kortet sitt....
HANSA - Z

Torvanger

RBH er en forbasket struts.

krøvel vellevold

Jeg kan opplyse om at vår alles kjære billettsjef er bekymret angående fremtidig billettsalg og p-kort-salg. Han har sett det som de andre strutsene i SK Brann nekter å se!
Legg ned hele klubben!

SK

Jeg trodde ikke jeg ville si det, men jeg synes litt synd på Algerøy. Hele klubbapparatet rundt gjør jo det de kan for å motarbeide jobben han er satt til å gjøre.

For min egen del, har jeg hatt partoutkort siden midten av 90-tallet. Selv om det har vært bedritent til tider, har det aldri vært snakk om å ikke forlenge. Etter det som skjedde i går, er det blitt så trist at motivasjonen til å fortsette er veldig lav. Sannsynligvis kommer både jeg og han jeg går med til å gi oss etter årets sesong. Da ryker over 8 000,- i året for Brann. At avgjørelsen ikke er tatt allerede, skyldes at jeg sitter på plasser som er så gode at de vil være synd å miste i et lengre perspektiv.

Torvanger

Algerøy er en mann jeg har fåttmer og mer sansen for, en av få man kan stole på i Brannsystemet. To jeg kjenner jobber med ham innimellom og de har kun positivt å si om ham, hardtarbeidende og redelig.

ostraume

Ablegøy? Synes det har kommet mye rart fra den kanten der.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

Quote from: ostraume on August 10, 2013, 08:09:18 AM
Ablegøy? Synes det har kommet mye rart fra den kanten der.


Han gjør ihvertfall jobben sin.

Lasaron

Hvert år, siden den famøse 08-sesongen, har jeg gått runder med meg selv om jeg vil fornye. Jeg har fornyet hver gang. Jeg kjenner det sitter ekstremt langt inne å ikke fornye, men sjansen for at jeg dropper det er større enn noen gang.

FK Brann nærmer seg.....
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on August 10, 2013, 06:23:21 AM
Algerøy er en mann jeg har fåttmer og mer sansen for, en av få man kan stole på i Brannsystemet. To jeg kjenner jobber med ham innimellom og de har kun positivt å si om ham, hardtarbeidende og redelig.


Han har blitt litt mer på bølgelengde angående priskrangelen i det siste... Og som sagt; han er bekymret for hva som skjer med billettsalg/p-kort-salget nå fremover.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Var det ca.7500 partoutkort som ble solgt til denne sesongen ?

Brann skal være fornøyd om de klarer å selge 5500 til neste år.

Snitt 8500 på neste årets kamper kan også være noe de kan innstille seg på budsjettmessig.

Håper de 10 millionene dekker inntektstapet.

Fatter ikke at Algerøy gidder å være med på dette lenger når klovnene over han torpederer klubben. Snakk om å jobbe i motvind.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

August 10, 2013, 12:31:00 PM #61 Last Edit: August 10, 2013, 12:32:52 PM by nero
Daffyen er på ferie til 28. august, så eventuelle resultater av mailene til ham vil man neppe se før i september. Dette presset må fortsette. Tror en drastisk reduksjon i salget av partoutkort er det som har størst sjanse for  å gi resultater. Protestene på tribunen kan de jo bare ignorere, og det blir også vanskelig å holde tråkket oppe resten av sesongen. De har jo tydeligvis støtte fra en god del lojalister også, som mener at man må støtte regimet uansett hva de finner på av klovnestreker.
Lions led by donkeys.

Huff

Quote from: nero on August 10, 2013, 12:31:00 PM
Tror en drastisk reduksjon i salget av partoutkort er det som har størst sjanse for  å gi resultater.


Enig. Dessverre tror jeg dette er det eneste som får effekt. RBH snakket jo om at det bare var noen hundre som demonstrerte, og de holder seg nok til denne måten og bortforklare protestene på.

Gulløl

Klubben skal ha honnør for dagens nyhet om at det skal selges partoutkort til barn til 500 kr. Det var på høy tid siden klubben var i ferd med å miste store deler av denne barne generasjonen med gigantpriser over flere år. 500 kr pr.partoutkort gir en inngang for barna til kun 33,33 kr pr. kamp. Flott  :)

http://www.brann.no/news/article/2238r6ym4zc01ocu6ybp8zbka/title/lanserer-barnepartoutkort-til-500-kroner
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Klaus_Brann

Veldig bra tiltak. Det er viktig at vi får med oss flest mulig av de unge, rekrutteringen har jo ikke akkurat vært topp de siste årene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Rød makt på Hansa

osoerli

Veldig lurt med partoutkort for barn til 500,-.
Burde gjort det same med drakter i barnestorleikar.  Burde selt dei for f.eks 149,- i staden for 649,-.  Viktig at den første drakten dei får er ein Brann-drakt, og ikkje ein ManU eller L'pool-drakt.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Quote from: osoerli on October 03, 2013, 20:15:21 PM
Veldig lurt med partoutkort for barn til 500,-.
Burde gjort det same med drakter i barnestorleikar.  Burde selt dei for f.eks 149,- i staden for 649,-.  Viktig at den første drakten dei får er ein Brann-drakt, og ikkje ein ManU eller L'pool-drakt.


Bifalles.
Tren på langskudd

Brann_ruler

Nå gir jeg faen. Kommer ikke til å gå på brannkamp før skars er bort. Jævla taper.

nero

Ja, hvilken finfin reklame for neste års partoutkortsalg vi fikk i kveld, dere!
Lions led by donkeys.

Spelaren

Quote from: nero on October 04, 2013, 20:37:05 PM
Ja, hvilken finfin reklame for neste års partoutkortsalg vi fikk i kveld, dere!


Pauseunderholdningen akkumulerte omtrent like masse jubel som to x 45 minutter.
Gå av.

Belfort

Mitt tips er at vi får se tilskuertall på 6-7000 neste år

Spelaren

Eg er jo en av de mange Bergensere i utlendighet som faktisk planlegger å kjøpe partoutkort igjen til neste år pga retur til Det Lovede Land. Men pokker så vanskelig Skarsfjord, Bruun & co skal gjere det å legge inn bestilling. Sesongen har progressert akkurat så fiaskomessig som den kunne.

Fabelaktig start på heimebane, sammen med elendighet borte. Pga overvekt av heimekamper var me kunstig "med" i medaljekampen ei god stund, og enkelte andre lag har også hatt litt formsvikt slik at det fram mot siste del faktisk kunne kjempes om medaljeplassering. Men, så - no har me 2-5-5 på siste 12 kamper, har manifestert oss sikkert og trygt på midten av tabellen med ingenting igjen å spele for. Fotballen som serveres hadde gitt oppsigelse i samtlige andre klubber av vår størrelse, men me er i lommen på Mohn og det servile styret vårt nikker og smiler og messer om framtiden. 2015 er vårt mantra.
Gå av.

Huff

Quote from: Spelaren on October 04, 2013, 20:41:13 PM
Quote from: nero on October 04, 2013, 20:37:05 PM
Ja, hvilken finfin reklame for neste års partoutkortsalg vi fikk i kveld, dere!


Pauseunderholdningen akkumulerte omtrent like masse jubel som to x 45 minutter.


Hvis han der løken som hang fra kranen i det minste hadde falt ned hadde gjerne noen måttet gå?

Nixon

Quote from: Huff on October 04, 2013, 21:11:45 PM
Quote from: Spelaren on October 04, 2013, 20:41:13 PM
Quote from: nero on October 04, 2013, 20:37:05 PM
Ja, hvilken finfin reklame for neste års partoutkortsalg vi fikk i kveld, dere!


Pauseunderholdningen akkumulerte omtrent like masse jubel som to x 45 minutter.


Hvis han der løken som hang fra kranen i det minste hadde falt ned hadde gjerne noen måttet gå?


Vi burde fått han til å fjerne vår tvangstrøye også. Skarsfjord. Og han skal få slippe å henge opp ned!:)
Rød makt på Hansa

Nixon

I den første av sannsynligvis mange flere "forny-paroutkortet-mailer" lover Brann et nytt og bedre billettsystem til neste år med ny leverandør. For noen år siden var dette ensbetydende med kaos og frustrerte brukere. Så vi venter i spenning!:)
Rød makt på Hansa

Tom C

Dersom flest mulig hadde svart på mail til brann at det er uaktuelt å fornye partoutkortet før RBH og Skars er borte, så hadde de kanskje begynt å skjønne alvoret. Dersom det blir en del slike mailer, så blir beløpet brann taper raskt ganske stort.
Aldri mer Obos....

Lasaron

Syns dette er vanskelig. Har jo strengt tatt lyst på partoutkort også neste år, men tror jeg må jobbe litt for å få de andre med meg. Og så er det dette med pris, det er billigst nå.

Men så er det dette med at jeg har lyst å legge press på Brann. Gjøre det ubehagelig for dem. For jeg har fint lite tro på Brann med Skars og Bruun inne. De må ut.
Tren på langskudd

Christian


Romarius

Problemet er vel at de som er så engasjert at de blir med på aksjoner av noen form, er de samme som uansett fornyer. De "halvinteresserte", altså gruppen hvor frafallet stort sett vil skje, gidder neppe å si i fra.

nero

October 14, 2013, 09:13:59 AM #81 Last Edit: October 14, 2013, 10:16:53 AM by nero
Quote from: Christian on October 14, 2013, 08:48:56 AM


Når det gjelder Skars har styret og ledelsen rimelig nettopp gjort det klinkende klart at de ikkje lar seg presse i trenerspørsmålet,


Seriøst? Hva med presset fra onkel Trond? Hvis det er en ting ledelse og styre har bevist ettertrykkelig så er det vel nettopp at de lar seg presse...
Lions led by donkeys.

Tom C

Det går jo an å presse de med en slik mail, og så allikevel "krype til korset" før seriestart igjen fordi vi tross alt ikke klarer å la være. Da får man ihvertfall markert at det fremdeles er stor misnøye blant de som betaler en god del av det SKB får inn.
Aldri mer Obos....

Gulløl

October 14, 2013, 11:01:39 AM #83 Last Edit: October 14, 2013, 11:11:08 AM by Gulløl
Er det ikke snakk om at øvre Frydenbø A skal bli det nye "free seating" feltet nå som nedre Frydenbø A (og B) ser ut til å bli ståfelt. Hvordan er det da om en fornyer på øvre Frydenbø A nå i oktober ? Risikerer en da å miste plassen sin senere i vinter og bli forvist/tvangsflyttet over til f.eks. en seksjon på BT om en ikke er interessert i å sitte på free seating eller bli flyttet til et dyrere felt på Frydenbø ? Folk flest vil vel vite hvilke felt de havner på før de bestiller. Brann har vel en plan på dette og kanskje gitt noe info som ikke jeg har fått med meg (??)
Mener at Brann før de startet partoutkort salget burde klart å bestemme enten eller om det ble ståfelt og ikke slik som nå da minst fire felt kanskje få en annen status i 2014(nedre FA-FB-FC og øvre FA). Slik det er nå er det bare forvirrende og da venter nok mange med å bestille, eller enkelt og greit satser på enkeltbilletter i 2014 som trolig jeg kommer til å gjøre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Skal det være free seating i tillegg til det nye ståfeltet? Blir ikke det litt i overkant med tanke på at det skal fylles også?
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: Nixon on October 14, 2013, 11:13:08 AM
Skal det være free seating i tillegg til det nye ståfeltet? Blir ikke det litt i overkant med tanke på at det skal fylles også?


Det er allerede i dag "Free seating" på hele nedre felt A. Dette feltet ønsker Algrøy å viderføre til øvre delen av tribunen dersom "ståplass-feltet" tar over nede.
Tror det er noen billige billetter for unger der.

Henki

Er det noen som har klart å finne ut hvor man logger seg på dette nye systemet. Jeg var inne på billettsiden på Brann.no, men det ligner ikke noe på den "oppskriften" som ligger på Brann.no om hvordan og hvor man fornyer.
Ballen skal fremover!

Nixon

Jeg fulgte oppskriften på e-posten som jeg fikk og logget meg inn helt greit.
Rød makt på Hansa

dudo

Jeg kommer ikke til å fornye, primært på grunn av at jeg stort sett har kjedet ræven av meg på stadion i år, og mer av det samme er ikke medisinen for meg. Så er spørsmålet om det beste er å enes om et felles brev med noen få punkter vi kan bli enige om, eller om alle skal skrive hver sin forklaring - og hvor mange kommer da til å skrive noen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henki

Quote from: Nixon on October 14, 2013, 11:46:49 AM
Jeg fulgte oppskriften på e-posten som jeg fikk og logget meg inn helt greit.


http://www.tickethour.no/brann-ww/index.html

Så vidt jeg kan se på brann.no er det denne linken man skal følge. Det er godt mulig jeg er helt blind og ubrukelig til å navigere på den siden, men jeg finner ikke noe sted å logge inn. Er det noen som kan?
Ballen skal fremover!

Drunkie

Quote from: Henki on October 14, 2013, 11:55:06 AM
Quote from: Nixon on October 14, 2013, 11:46:49 AM
Jeg fulgte oppskriften på e-posten som jeg fikk og logget meg inn helt greit.


http://www.tickethour.no/brann-ww/index.html

Så vidt jeg kan se på brann.no er det denne linken man skal følge. Det er godt mulig jeg er helt blind og ubrukelig til å navigere på den siden, men jeg finner ikke noe sted å logge inn. Er det noen som kan?


Kan virke som at linken til daffy er feil, men om man fjerner -ww så det mer logisk ut.
http://www.tickethour.no/brann



Gulløl

October 14, 2013, 12:26:40 PM #91 Last Edit: October 14, 2013, 12:38:40 PM by Gulløl
Quote from: Northside on October 14, 2013, 11:34:22 AM
Det er allerede i dag "Free seating" på hele nedre felt A. Dette feltet ønsker Algrøy å viderføre til øvre delen av tribunen dersom "ståplass-feltet" tar over nede.
Tror det er noen billige billetter for unger der.


Ja det er 500 kr for unger på øvre Frydenbø A om en fornyer i oktober. Kostet 1000 kr i fjor i oktober. Så sann sett er det veldig billig med 33 kr pr kamp. Men idiotisk når en ikke vet hva "tribuneprodukt" en kjøper i oktober. Det er vel tre alternativer for hva en får:

- sine faste seter.
- kjempe fra kamp til kamp om de beste setene på et free seating felt. Må være tidlig ute til kampene.
- eller bli "tvangsflyttet til et drittfelt på BT (f.eks. F feltet) om en vil ha faste seter til samme pris.

Ikke akkurat salgsfremmende når en ikke vet hva en betaler for i 2014 og hvor ræven skal plasseres for oss som har vært på øvre Frydenbø A. Da er det enkelt å la være å bestille partoutkort for 2014 og se det an til partoutkort salget starter til det herrens gudommelige orgasmeåret 2015 når de virkelige store undere skal skje under RBH og Skarsfjord.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

Fjern Skarsfjord og vi selger plutselig fler partourkort en vi hadde i år.

Er nok mange som ikke kommer til å fornye så lenge mannen som dreper fotballen er i klubben.

Lasaron

Quote from: dudo on October 14, 2013, 11:49:58 AM
Jeg kommer ikke til å fornye, primært på grunn av at jeg stort sett har kjedet ræven av meg på stadion i år, og mer av det samme er ikke medisinen for meg. Så er spørsmålet om det beste er å enes om et felles brev med noen få punkter vi kan bli enige om, eller om alle skal skrive hver sin forklaring - og hvor mange kommer da til å skrive noen?


Jeg kommer til å skrive en mail om min tvil rundt fornying. Får håpe det hjelper bittelitt. Alle monner drar.
Tren på langskudd

krakra

Et felles brev med ett felles budskap hadde nok vært det beste og enklest for å få med flest mulig. Folk gidder gjerne ikke engang skrive egne brev.

krakra

Quote from: Christian on October 14, 2013, 08:48:56 AM
Og det forteller jo alt om hvilken forferdelig ledelse vi faktisk har.

Gulløl

October 15, 2013, 17:15:10 PM #96 Last Edit: October 15, 2013, 17:22:03 PM by Gulløl
I Brann sin panikk for at partoutkort salget skal gå rett i bunn(som det helt sikkert gjør) har Brann hatt møte på kammerset og positiviteten bobler nå virkelig ut av Stadion murene. Med Haugsund kampen i bakhodet som den største drittkampen på Stadion på 20 år er vi virkelig blitt overbevist av kommentarene under.

Rune Skarsfjord i videointervju på brann.no i dag:
- De 3 neste årene skal bli fantastiske for Brann supporterne.

Vibeke Johannesen, salgssjef for bedriftsmarkedet på brann.no i dag:
- Blant annet at vi nærmer oss målsettingene i strategiprosessen. Medalje i Tippeligaen 2014 og spill i europacupen i 2015 er klare målsettinger, og vi merker at bedriftene verdsetter at vi er tydelige på hvor vi skal.

Så lett er det å øke positiviteten i blant supporterne, dette tror vi fullt og helt på og løper som bare det til billettkontoret. Halleluja Roald Bruun-Hanssen dette var så positivt og troverdig at du trenger ikke bruke av de 10 millionene fra din venn til forsterkninger, bruk de heller til å dekke tapte billettinntekter i år. Nå seiler vi inn på en rosa sky i 2014. Vi vil ha mer positivitet fra dine medarbeidere Roald, mer mer  :P
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Quote from: Gulløl on October 15, 2013, 17:15:10 PM
I Brann sin panikk for at partoutkort salget skal gå rett i bunn(som det helt sikkert gjør) har Brann hatt møte på kammerset og positiviteten bobler nå virkelig ut av Stadion murene. Med Haugsund kampen i bakhodet som den største drittkampen på Stadion på 20 år er vi virkelig blitt overbevist av kommentarene under.

Rune Skarsfjord i videointervju på brann.no i dag:
- De 3 neste årene skal bli fantastiske for Brann supporterne.

Vibeke Johannesen, salgssjef for bedriftsmarkedet på brann.no i dag:
- Blant annet at vi nærmer oss målsettingene i strategiprosessen. Medalje i Tippeligaen 2014 og spill i europacupen i 2015 er klare målsettinger, og vi merker at bedriftene verdsetter at vi er tydelige på hvor vi skal.

Så lett er det å øke positiviteten i blant supporterne, dette tror vi fullt og helt på og løper som bare det til billettkontoret. Halleluja Roald Bruun-Hanssen dette var så positivt og troverdig at du trenger ikke bruke av de 10 millionene fra din venn til forsterkninger, bruk de heller til å dekke tapte billettinntekter i år. Nå seiler vi inn på en rosa sky i 2014. Vi vil ha mer positivitet fra dine medarbeidere Roald, mer mer  :P


Tror Brann at folk er fullstendig idioter! Dette er bare så ufattelig latterlig at det finnes nesten ikke ord.

Gulløl

October 15, 2013, 17:40:27 PM #98 Last Edit: October 15, 2013, 17:46:02 PM by Gulløl
Motivasjons møtene til Roald går vel omtrent noe i retning av dette de neste månedene.
http://www.youtube.com/watch?v=xV7E_tzxdNs

Dagens propaganda fra Stadion er starten på den siste panikken og tyder på at enden for dagens regime ikke er så langt unna. Men mulig de holder ut 2014 dessverre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

October 15, 2013, 17:48:30 PM #99 Last Edit: October 15, 2013, 17:51:23 PM by nero
Er det ikke deilig å bli pisset på av RBH & co, dere?
Lions led by donkeys.

Go Up