• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor sees kampen i Oslo?

Started by Toppe, April 16, 2007, 13:04:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gashi

Håpløst av Joe's....med de prioriterer ikke Brann uansett. Kommer neppe til å stikke der igjen.

targetman

Sir winston viser kanpen, det gjør ikke biblos

Mick

Noen som skal se kampen imorgen? Hvor er det størst sjangse for å møte likesinnede.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Super Hasund

Quote from: "Marek"Har vært innom begge steder og er jo helt ok de. Litt "kalde" begge to synes jeg, men Biblos har jo bra kapasitet og veldig sentralt om det er viktig.
Er det bare steder med Hansa i kranen som er aktuelle?


Er det bare steder med Hansa i kranen som er aktuelle?
Ka e det for et spørsmål. Hansa e alfa/omega
La Folket Synge

*Feltz*

furry

jeg tenkte å dra på biblios i kveld. noen som veit om de viser kampen?

bAREåGE

Tenkte å ta en tur på biblos jeg også. Vet ikke om de sender kampen. Joes sender Start-AAFK

Mick

Under Tromsø kampen så var Biblos stengt, lurer på om de er stengt på søndager i sommerferien.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Mick

Så kampen på Sir.Winston på Søndag, fungerte bra det, god stemmning, ikke veldig mye folk. men det var ok.

Er det noen som har tenkt til å se Viking kampen på pub imorgen? Er det Biblos som er møtestedet da eller er det Winston? Nåja det er ikke så lang vei mellom stedene kan ta meg litt tid før kampen og lodde stemmningen på begge stedene.

Var forresten Biblos åpent på Søndag?
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

furry

biblos var stengt på søndag, vanskelig å satse på det stedet når de ofte har stengt eller quiz eller no annet tull som kommer i veien for kamp.

sir winston og de andre plassene på carl johan er vel kun for folk som kommer utenbys fra..  :wink: får i alle fall ikke meg dit.

var på two dogs på søndag. min personlige fotballpub favoritt. de viser alltid alle kamper og har plass til veldig mange folk. var faktisk flest brannsupportere der i helga.

bAREåGE

Så også Stabæk kampen på Two Dogs. Greit nok. Var vel ca 10 stk som heiet på Brann der.

Tar vel en tur på Joes Bar i dag. Prioriterer dem da de har Hansa.

Virker som Brann supporterne har spredt seg på alle pubene i Oslo for tiden.

dex1974

Ser ut til at Biblo`s og Joe`s Bar dessverre ikke er aktuelle lenger skjønt fikk en melding istad fra en som skulle på Joe`s.
Selv kommer jeg til å teste ut Highbury på Majorstua ikveld.
Ifølge facebookgruppen "Brannsupportere i Oslo" er de visst allerede 20-30 stykker som går der og jeg bor rett ved.
Men de har jo ikke Hansa da og så er det heller ikke et billig sted...men det er jo heller ikke Sir Winston.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!


tobias

Hvor samles folket for å se kampen på lørdag?
Er det det definert noen fast Brann-pub i Oslo?
vh
tobias

furry

har ikke bestemt meg for hvor jeg går i morgen, men two dogs, hvor jeg pleier å gå, er uaktuelt da det er samlingsstedet til bartene.

ser bAREåGE sier Joes er interessert i å ha oss som gjester, det betyr vel forhåpentligvis at de viser ALLE brann kamper og ikke bare de som ikke kræsjer med stamlaga deres. et greit alternativ i morra er det i alle fall da det ikke er andre kamper som spilles..

JørnAE

Quote from: "bernu"
Quote from: "dex1974"


Lørdag ettermiddag er booket på Osb ;)
Så får jeg finne ut hvor jeg ser storkampen på søndag....
Håper folk legger inn sine steder her så vi kan få samlet en gjeng :)
Når jeg for en gangs skyld må svikte Hansa og felt z hadde det jo vært gøy å se kampen med andre røde. Og ikke alene på en brun pub med unge enga ;)


Vet at Joe`s Bar samles det Glimt supportere ofte. Og i dag spiller jo Glimt også. Dog noe tidligere.

JørnAE

Sore Stå på Bislett er en liten ok pub å se Brann kamp på. Iallefall har jeg den erfaringen fra en gang tidligere.
Den er liten, og kun en storskjerm med flere mindre monitorer.
Men det er en del rødt der, og de nøytrale sises å holde med Brann i kampene.
Sist var det folk med Enga tattoveringer som var riktig så hyggelige. Ikke bare fordi de ville Brann skulle vinne.

Highbury blir litt for doddete spør du meg.
Litt krampeaktig engelsk i forsøkene..

furry

Quote from: "JørnAE"Highbury blir litt for doddete spør du meg.
Litt krampeaktig engelsk i forsøkene..


veldig enig!
store stå er et bra alternativ. eneste hake jeg setter er at det ligger et stykke fra sentrum og dermed er det kanskje mange som ikke gidder å stikke dit. jeg stiller gjerne på store stå fremover hvis brannfolk er hypp på det!

Mick

Quote from: "JørnAE"Sore Stå på Bislett er en liten ok pub å se Brann kamp på. Iallefall har jeg den erfaringen fra en gang tidligere.
Den er liten, og kun en storskjerm med flere mindre monitorer.
Men det er en del rødt der, og de nøytrale sises å holde med Brann i kampene.
Sist var det folk med Enga tattoveringer som var riktig så hyggelige. Ikke bare fordi de ville Brann skulle vinne.

Highbury blir litt for doddete spør du meg.
Litt krampeaktig engelsk i forsøkene..


Tror jeg går for store stå idag jeg også.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

gashi

Viser Joe's Brann - Sandefjord i dag, eller er andre steder som viser kampen.

På hjemmesiden til Joe's står det ingenting om at Brann blir prioritert, verken i dag eller senere kamper.... Dessuten når dere er 8 stk der er jo alle plassene foran storskjermen opptatt. Da blir alternativet å sitte i gangen med wipslash og myse på 14" i taket. Men det er jo billig øl heldigvis. Hvis billig øl er målet kan du jo prøve Evergreen på Bislett....der er det billig øl der...

|Netti|

Quote from: "gashi"Viser Joe's Brann - Sandefjord i dag, eller er andre steder som viser kampen.

På hjemmesiden til Joe's står det ingenting om at Brann blir prioritert, verken i dag eller senere kamper.... Dessuten når dere er 8 stk der er jo alle plassene foran storskjermen opptatt. Da blir alternativet å sitte i gangen med wipslash og myse på 14" i taket. Men det er jo billig øl heldigvis. Hvis billig øl er målet kan du jo prøve Evergreen på Bislett....der er det billig øl der...


Jeg er ikke noe superfan av joe's, men når vi var 8stk der var det fortsatt god plass forran storskjermen, relax! :P
Er bedre at flest mulig samler seg på ett sted enn at folk virrer rundt all over.

Snublefot

kampen vises på 32 " i stua mi på nydalen. Bare å komme=)

Kjell249

Noen som vet om de viser kampen på Highburry i dag?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dex1974

Quote from: "|Netti|"
Quote from: "gashi"Viser Joe's Brann - Sandefjord i dag, eller er andre steder som viser kampen.

På hjemmesiden til Joe's står det ingenting om at Brann blir prioritert, verken i dag eller senere kamper.... Dessuten når dere er 8 stk der er jo alle plassene foran storskjermen opptatt. Da blir alternativet å sitte i gangen med wipslash og myse på 14" i taket. Men det er jo billig øl heldigvis. Hvis billig øl er målet kan du jo prøve Evergreen på Bislett....der er det billig øl der...


Jeg er ikke noe superfan av joe's, men når vi var 8stk der var det fortsatt god plass forran storskjermen, relax! :P
Er bedre at flest mulig samler seg på ett sted enn at folk virrer rundt all over.



Brann blir ikke prioritert før de VET at det kommer Brannsupportere for å se kampene.
Og selvom vi i snart i et halvår er blitt enige om å gi Joes et forsøk denne sesongen så er alle spredd rundt i hele byen.
Vi var aldri mer enn 30-40 stykker på Champ og er god plass til de på Joes:)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

gashi

Er det sånn at Joe's nekter å prioritere Brann-kamper før de VET det dukker opp Brann-supportere, mens Brann-supportere ikke ville stille opp før de VET  at Joe's prioriterer Brann...?

Er det dette Travolta kaller "Wheee. What a predicament"?

bAREåGE

Eieren av Joes har sagt at de viser Brann sine kamper så lenge det er Brannsupportere på stedet.

Websidene til Joes blir sjelden oppdatert. Hvis dere lurer på noe er det bedre å ringe.

Bjornevik


Henrik8

Hvor møtes man i Oslo for å se kampen i dag? Joe`s eller Biblos?
Kjør over pakket 09`

Nixon

Quote from: "Henrik8"Hvor møtes man i Oslo for å se kampen i dag? Joe`s eller Biblos?


Kan ikke dere Oslofolk snart finne et fast sted å samles? Dette forumet er jo rene kontaktannonsen foran hver kamp!;)
Rød makt på Hansa

vebo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Henrik8"Hvor møtes man i Oslo for å se kampen i dag? Joe`s eller Biblos?


Kan ikke dere Oslofolk snart finne et fast sted å samles? Dette forumet er jo rene kontaktannonsen foran hver kamp!;)


Eller bare flytte til Bergen?
Tiocfaidh ár lá

t-ronn

Hvor møtes vi i Oslo for å se Lyn-kampen? Hadde vært morro å få skikkelig stemning!

vebo

Nå må jeg faktisk si meg enig i Nixon, er ganske lei kontaktannonser på folk som bor utenbys. Er det mulig å lese litt før man spør?
Tiocfaidh ár lá

tobias

Quote from: "vebo"Nå må jeg faktisk si meg enig i Nixon, er ganske lei kontaktannonser på folk som bor utenbys. Er det mulig å lese litt før man spør?


Du vet jo hva denne tråden omhandler, så da kan du jo bare la være å klikke på den ! Det er lite interessant for omverden hva du mener om en tråd som ikke er viktig for deg.

Hvor i Oslo skal vi møtes i dag?
vh
tobias

stlastla

Vi skal møtes på Highbury i Bogstadveien 50.

Ta t-banen til Majorstuen, deretter 4 min gange nedover Bogstadveien. (ligger på høyre side hvis du kommer fra Majorstue krysset)

Salai

Quote from: "stlastla"Vi skal møtes på Highbury i Bogstadveien 50.

Ta t-banen til Majorstuen, deretter 4 min gange nedover Bogstadveien. (ligger på høyre side hvis du kommer fra Majorstue krysset)


Høres bra ut at vi klarer å samles et sted. Jeg og mine partners in crime støtter opp på Highbury. Ses der!

Snublefot

OK. Da kommer jeg snublende til Highbury også. Når bør man være på plass for dere som pleier å gå der?

bostonfotball

Highbury er stedet, altså. Joes er ikke så lurt all den tid det står at den ikke holder åpent på mandager. Litt merkelig å se Brann-Lyn på en Lyn-pub, men alt går vel i gullrus.

stlastla

Folk begynner å komme fra 17:30 og utover.. Sendingen begynner kl 18:00...

gleder meg..  :)

Snublefot

Quote from: "stlastla"Folk begynner å komme fra 17:30 og utover.. Sendingen begynner kl 18:00...

gleder meg..  :)

jeg er der 16.45=)    allerede avtalt med 2 kompiser=)

tobias

Quote from: "bostonfotball"Highbury er stedet, altså. Joes er ikke så lurt all den tid det står at den ikke holder åpent på mandager. Litt merkelig å se Brann-Lyn på en Lyn-pub, men alt går vel i gullrus.


Hvordan er "sikkerheten" i forbindelse med at dette faktisk er en Lyn-pub.
Er det bare jeg som er litt for nervøs, eller bør det gå fint?
vh
tobias

stlastla

Det er verdens tryggeste pub å gå på...Ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt.. Bare å kjøre på med Brann effekter og alt.. Bare hyggelig folk der..

tobias

Quote from: "stlastla"Det er verdens tryggeste pub å gå på...Ikke noe å bekymre seg for i det hele tatt.. Bare å kjøre på med Brann effekter og alt.. Bare hyggelig folk der..


Godt å høre, jeg stiller.

Dette er en nesten uvirkelig greie....kroppen er helt i ulage....klarer ikke å fokusere på noe  her på jobben i dag.
vh
tobias

stlastla

Godt å høre at jeg ikke er alene...

Har sjelden vært mer ufokusert... (noen antall innlegg fra meg i dag kan bekrefte..)

Lynmann

Quote from: "tobias"
Quote from: "bostonfotball"Highbury er stedet, altså. Joes er ikke så lurt all den tid det står at den ikke holder åpent på mandager. Litt merkelig å se Brann-Lyn på en Lyn-pub, men alt går vel i gullrus.


Hvordan er "sikkerheten" i forbindelse med at dette faktisk er en Lyn-pub.
Er det bare jeg som er litt for nervøs, eller bør det gå fint?


Hallooen!
Me er jo Lynfolk, slapp av!
Highbury har vore storma ein gong.
Sjølvsagt av Søplafolk etter (eit sedvanleg) tap.
Kanskje eg kjem innom og helsar på og sjekkar at de oppfører dykk bra. Og gratulerar med gullet!
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

gullfeiring


tormi

Så har det utrolige skjedd - befinner meg i oslo når vi offisielt sikrer gullet mot aafk. Helt ufattelig. Finnes det håp i helvete for at jeg skal kunne få oppleve noe form for stemning i oslo under og etter kampen mot aafk?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

The Boss

Quote from: "tormi"Så har det utrolige skjedd - befinner meg i oslo når vi offisielt sikrer gullet mot aafk. Helt ufattelig. Finnes det håp i helvete for at jeg skal kunne få oppleve noe form for stemning i oslo under og etter kampen mot aafk?


Hva i alle dager gjør du der, frivillig på en lørdag? ;)

paf

Quote from: "tormi"Så har det utrolige skjedd - befinner meg i oslo når vi offisielt sikrer gullet mot aafk. Helt ufattelig. Finnes det håp i helvete for at jeg skal kunne få oppleve noe form for stemning i oslo under og etter kampen mot aafk?

En tjommi av meg fikk en telefon fra Oslo mandag kveld. Da runget "Gullet ska hem" over Karl Johan. Tror nok det blir rablings over hele Norge i anledning dagen...

tobias

Noen som kan gi en stemningsrapport fra stedet hvor de så Brann-Lyn?

Jeg så kampen på Wembley Pub på Majorstua. Det var så godt som fullt, og nesten bare Brann-mennesker.

Andre steder det var mye folk og bra trøkk? Biblos? Scotshman? Joes?  Vi bør finne et sted hvor flest mulig samles, da det fare for at den endelige feiringen slippes løs lørdag kveld.

Forslag?
vh
tobias

howieh57

På lørdag samles vi på Scotsman på Karl Johan. Se facebook link litt over.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Go Up