• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - HIF -RL-

Started by Morriss, November 11, 2006, 04:21:21 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Tror han brukte knudsen framme for å stoppe Helsingborg høyt og at Monkam skulle komme på overlapp. Fungerte jo nesten :-)
Hadde det ikke vært for at ingen av dem klarte å legge inn, men de hadde noen fine tilløp til noe som kunne ha sett bra ut. Kan jo også være at Brann prøver å lage en ny potet alla Knudsen av Monkam siden det er muligheter for at Knudsen forsvinner i vinter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

C@Bøe_79

Quote from: "Corran"Tror han brukte knudsen framme for å stoppe Helsingborg høyt og at Monkam skulle komme på overlapp. Fungerte jo nesten :-)
Hadde det ikke vært for at ingen av dem klarte å legge inn, men de hadde noen fine tilløp til noe som kunne ha sett bra ut. Kan jo også være at Brann prøver å lage en ny potet alla Knudsen av Monkam siden det er muligheter for at Knudsen forsvinner i vinter


Og tar vi utgangspunkt i at Bjarnasson har spilt høyreback for Island, så kunne vi skilte med en skikkelig back-firer.

Knudsen - Dahl - Bjarnasson - Guntveit
4 stk høyrebacker, kan være vi trenger en venstreback snarest..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Corran

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Corran"Tror han brukte knudsen framme for å stoppe Helsingborg høyt og at Monkam skulle komme på overlapp. Fungerte jo nesten :-)
Hadde det ikke vært for at ingen av dem klarte å legge inn, men de hadde noen fine tilløp til noe som kunne ha sett bra ut. Kan jo også være at Brann prøver å lage en ny potet alla Knudsen av Monkam siden det er muligheter for at Knudsen forsvinner i vinter


Og tar vi utgangspunkt i at Bjarnasson har spilt høyreback for Island, så kunne vi skilte med en skikkelig back-firer.

Knudsen - Dahl - Bjarnasson - Guntveit
4 stk høyrebacker, kan være vi trenger en venstreback snarest..


Men både Knudsen og Guntveit kan spille venstre back også. Knudsen klarte seg bra i den rollen mot rbk (i RL) og Guntveit klarte seg bra mot Helsingborg (i alle fall sett på bakgrunn av det siste års kamptrening)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Terje Bø

I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

jako

Quote from: "vebo"
Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Er det ingen som klarer å hoste opp når Monkam har spilt back?


Såvidt jeg vet har han ikke spilt back i noen kamp tidligere. Men han spilte det på noen treninger frem mot RL-kampen mot Rosenborg. Ble gjort et nummer ut av det i flere aviser.


Det var det jeg og mente, men jeg mener å huske at han ble vurdert på backen før kampen mot Viking. Mulig Mjelde ønsker å gjøre ham aktuell for flere posisjoner slik at det blir enklere å bruke ham. Hvis ikke er det et et litt merkelig valg med tanke på at Knudsen er et mer naturlig valg på backen og med tanke på at Monkam har erfraring fra høyrekanten.

Anyway så håper jag han får starte neste kamp på bekostning av Haugen. Sistnevnte har vært dirkete svak og Monkam synes jeg har vært langt friskere i all fall mot Rosenborg.



Jeg kan på ingen måte si meg enig i at Haugen var "direkte svak", han gjorde ikke alt for mye av seg. Men han stoppet et par meget store kontringssjanser for Helsingborg! Han er en spiller som viser at han er viktig når det gjelder!

Når det skal være sagt er jeg enig at det er rart at Knudsen ble sendt frem. Kanskje Mjelde prøver å skolere Monkam til back? Knudsen er jo først og fremst midtbane selv.


Haugen var middelmådig mot Rosenborg og i følge det jqeg har lest middelmådig mot Helsingborg. Monkam var meget positiv mot Rosenborg og fortjener sjansen på midten synes jeg.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

blahblah

Quote from: "Terje Bø"
QuoteAt jeg har kjøpt partourkort neste år med denne gjengen, angrer jeg helt utrolig på, siden jeg tross alt hadde fast plass på Z.

Om du satt på Z i fjord burde du vite bedre. BB duger ikke til noe annet enn å ergre seg over hvor fort de synger!

Felt z neste år blir vel uansett ikke det samme, tipper en del trekkes vekk pga det skurke stempelet Bjørn Dahl og politiet har gitt det. og selvfølgelig er jo 10 prosent av de som satt på felt z i år utestengt fra stadion no.

vebo

Quote from: "jako"
Quote from: "vebo"
Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "jako"Er det ingen som klarer å hoste opp når Monkam har spilt back?


Såvidt jeg vet har han ikke spilt back i noen kamp tidligere. Men han spilte det på noen treninger frem mot RL-kampen mot Rosenborg. Ble gjort et nummer ut av det i flere aviser.


Det var det jeg og mente, men jeg mener å huske at han ble vurdert på backen før kampen mot Viking. Mulig Mjelde ønsker å gjøre ham aktuell for flere posisjoner slik at det blir enklere å bruke ham. Hvis ikke er det et et litt merkelig valg med tanke på at Knudsen er et mer naturlig valg på backen og med tanke på at Monkam har erfraring fra høyrekanten.

Anyway så håper jag han får starte neste kamp på bekostning av Haugen. Sistnevnte har vært dirkete svak og Monkam synes jeg har vært langt friskere i all fall mot Rosenborg.



Jeg kan på ingen måte si meg enig i at Haugen var "direkte svak", han gjorde ikke alt for mye av seg. Men han stoppet et par meget store kontringssjanser for Helsingborg! Han er en spiller som viser at han er viktig når det gjelder!

Når det skal være sagt er jeg enig at det er rart at Knudsen ble sendt frem. Kanskje Mjelde prøver å skolere Monkam til back? Knudsen er jo først og fremst midtbane selv.


Haugen var middelmådig mot Rosenborg og i følge det jqeg har lest middelmådig mot Helsingborg. Monkam var meget positiv mot Rosenborg og fortjener sjansen på midten synes jeg.


Rosenborg såg jeg ikke, så jeg skal ikke kommentere den. Hva du har lest vet jeg heller ikke. Men JEG var godt fornøyd med Haugen. Nå skal det også sies at hele laget spillte middelmådig hele kampen. Kan ikke bytte ut alle heller:)
Tiocfaidh ár lá

Terje Bø

QuoteFelt z neste år blir vel uansett ikke det samme, tipper en del trekkes vekk pga det skurke stempelet Bjørn Dahl og politiet har gitt det. og selvfølgelig er jo 10 prosent av de som satt på felt z i år utestengt fra stadion no.

Er dette bare spekulasjoner, eller har folk blitt utestengt?
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

Stoffi

Quote from: "thomas007"Det må være kjipt å være på stadion og se på fotballkamper når man har så utrolig lite peiling som enkelte av 15åringene fra BBB.
Huseklepp var blant Branns 3 beste, selv om han hadde en del dårlige innlegg.

Alt det pisset dere nykonfirmerte fra BBB klarte å lire fra dere under gårsdagens kamp, er helt utrolig. Sang om alt fra kebabkøer til McDonaldsbesøket til Migen. Innimellom klaget dere jo også på andre. At jeg har kjøpt partourkort neste år med denne gjengen, angrer jeg helt utrolig på, siden jeg tross alt hadde fast plass på Z.


De fleste er eldre enn oss to, thomas. Jeg var ikke på HIF-kampen, og ingen av de 8 andre kompisene mine heller. De fleste av oss jobbet, eller hadde noe bedre å gjøre på. Selv jobbet jeg.

BBB kan ikke ta ansvar for hele tribunen, det vet du godt. Jeg kan garantere deg at til neste sesong, så ser du en ekstrem forskjell i folk på SS og nye BBB-feltet.
Jeg vet selv at blant de 60 menneskene som sitter nærmest rundt meg til neste sesong, så er jeg og mine de yngste, 22 år.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

thomas007

Er det mange gamlegutter på vei tilbake ? I så fall er det konge!
Vi er en gjeng på 8 som har kjøpt sammen, fra 21-26 år.

Stoffi

Quote from: "thomas007"Er det mange gamlegutter på vei tilbake ? I så fall er det konge!
Vi er en gjeng på 8 som har kjøpt sammen, fra 21-26 år.


Er selv 9 kompiser på 21-23 år som står med bataljonen til neste år. Og ja, mange gamlegutter er på vei tilbake.
Alle de som sto på radene bak deg på nedre Felt Z forrige sesong, flytter bort på bataljonsfeltet. Dvs, 90% menn som er eldre enn deg og meg. ;)
Og andre signaler tyder på at mange andre er på vei tilbake også.

Så ikke selg skinnet før bjørnen er skutt, for bjørnen blir ikke skutt, den er stor, fæl og kommer for å spise småbarn og elg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannmus

Dette er nytt for meg, men om det stemmer så er det kanon. Vi trenger en gruppe menn som er samlet sentralt og ikke bare "barn". Forhåpentligvis har flyttingen tatt litt status vekk fra "Store Stå" som en moteting og vi kan komme tilbake til litt av den gamle storheten.

Temaet fortjener forøvrig en egen tråd mener jeg..

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

xTaTic

Quote from: "Chrisstah"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731

slipper hvertfall møte henke!

Vi spiller mot helsingborg 10/12, og henke blir spilleklar for manchester united først 01/01 så jeg ville ikke vært så sikker på det!

Chrisstah

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Chrisstah"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169731

slipper hvertfall møte henke!

Vi spiller mot helsingborg 10/12, og henke blir spilleklar for manchester united først 01/01 så jeg ville ikke vært så sikker på det!


står i artikkelen og at han skal trene med dem fra og med den 12! men kanskje vi får se han likevel da:S
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Stoffi

Quote from: "Brannmus"Dette er nytt for meg, men om det stemmer så er det kanon. Vi trenger en gruppe menn som er samlet sentralt og ikke bare "barn". Forhåpentligvis har flyttingen tatt litt status vekk fra "Store Stå" som en moteting og vi kan komme tilbake til litt av den gamle storheten.

Temaet fortjener forøvrig en egen tråd mener jeg..


Husk på at alle på i sanggruppen som står formet som en T på bataljonsfeltet, er "plukket ut" av bataljonen.
Vi har 2 eller 3 seter i den T'en.

Blir glimrende dette her. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up