• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bergen fanaticos SS

Started by JhonnyBeGood, December 26, 2004, 14:38:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Quote from: "Nixon"
Quote from: "RC"


Snakk om å se spøkelser på høylys dag! Alle på Stadion er selvsagt med og lager stemning. Og å få SS til å hoppe opp og ned burde ikke være så vanskelig. Det er egentlig ganske pinlig dersom de ikke gjør det.
Mitt utgangspunkt var at det hadde vært stilig dersom Hansa også kunne kommet seg på beina og hoppet slik som på videoen. Grunnen til at jeg tenkte på Hansa er at sjansen er størst for at det vil kunne skje der. Sjansen er likevel kanskje ikke så stor, og da kan man tenke seg hvor realistisk det vil være å få det til på andre deler av Stadion. Men som sagt. Ikke dermed sagt at de ikke er med å lage stemning.


Hører ikkje mye synging eller noe hos de andre. De klapper bare. Og på "Hele stadion", då klapper de bare. Veldig få, tror eg, som synger. Uten at eg vet det så er det inntrykket eg har. Er ikkje den som synger mest eg heller. Gjorde det før, ikkje på SS og då så folk bare dumt på meg og eg vet at det har skjedd med andre og.
Hvis klapping er med på å lage stemning, så er eg enig med deg.

HaterRævBK

enda en god grunn til å være med BERGEN FANATICOS SS, ingen som ser dumt på deg når du synger :wink:

men de som gjør/gjorde det kan bare dra seg vekk fra ss!
S slaur.....

RC

Quote from: "HaterRævBK"enda en god grunn til å være med BERGEN FANATICOS SS, ingen som ser dumt på deg når du synger :wink:

men de som gjør/gjorde det kan bare dra seg vekk fra ss!

HaterRævBK

Quote from: "RC"
Quote from: "HaterRævBK"enda en god grunn til å være med BERGEN FANATICOS SS, ingen som ser dumt på deg når du synger :wink:

men de som gjør/gjorde det kan bare dra seg vekk fra ss!


slike tilstander du e ute etter?
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?s=5d1e97a8ea81b1fe40b5212cd1eb418f&showforum=37

det hadde vært digg!!!!!!!
S slaur.....

RC

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "RC"
Quote from: "HaterRævBK"enda en god grunn til å være med BERGEN FANATICOS SS, ingen som ser dumt på deg når du synger :wink:

men de som gjør/gjorde det kan bare dra seg vekk fra ss!


slike tilstander du e ute etter?
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?s=5d1e97a8ea81b1fe40b5212cd1eb418f&showforum=37

det hadde vært digg!!!!!!!



Hadde vært sykt gøy ja! :lol:
Bare å ha mer flagg over hele stadion, henge opp banner flere steder gjør det mer stemningsfullt syns eg. Tror mange vil bli påvirket om vi får gjort det. Hatt mer "utstyr" hadde nok hjulpet tror eg til at flere fra alle kanter av stadion bidro med stemmen sin litt mer.

BL

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "RC"
Quote from: "HaterRævBK"enda en god grunn til å være med BERGEN FANATICOS SS, ingen som ser dumt på deg når du synger :wink:

men de som gjør/gjorde det kan bare dra seg vekk fra ss!


slike tilstander du e ute etter?
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?s=5d1e97a8ea81b1fe40b5212cd1eb418f&showforum=37

det hadde vært digg!!!!!!!


hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:
Hansa-
Felt Z

HaterRævBK

hehe, nei vet :P

skal sende inn en klage :wink:
S slaur.....

DJ_ADG

Quote from: "BL"hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


her é Norge og Brann på listen; http://adg.6.forumer.com hehe
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

3 ting går igjen på et eller flere bilder fra nesten samtlige klubber... Bluss, røykbomber og to-stangs flagg.

nærmeste vi kommer er fjortissene som gjemmer seg på ss og røyker
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "BL"hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


her é Norge og Brann på listen; http://adg.6.forumer.com hehe


du som har laget forumet? ka med et Bergen Fanaticos forum?
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Quote from: "BL"
Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "BL"hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


her é Norge og Brann på listen; http://adg.6.forumer.com hehe


du som har laget forumet? ka med et Bergen Fanaticos forum?


eg har sendt en PM melding til han som startet denne linken og skulle lage en nettside om dette, men eg kan lage en del på forumet eg har laget som kan ha det navnet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

RC

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "BL"hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


her é Norge og Brann på listen; http://adg.6.forumer.com hehe



Er det forumet til Bergen Fanaticos? Hvordan melder eg meg inn her då? :roll:

DJ_ADG

Quote from: "RC"
Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "BL"hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


her é Norge og Brann på listen; http://adg.6.forumer.com hehe



Er det forumet til Bergen Fanaticos? Hvordan melder eg meg inn her då? :roll:


det é ikkje forumet til Bergen Fanaticos, men et tifo forum for alle, men eg kan lage tilrete for Bergen Fanaticos.

For å bli medlem på uavhenigie Forumet tykk på register eller trykk på denne linken; http://adg.6.forumer.com/profile.php?mode=register&sid=1042ade1ad747287a7f22a1ab6ab784f
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Quote from: "BL
slike tilstander du e ute etter?
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?s=5d1e97a8ea81b1fe40b5212cd1eb418f&showforum=37

det hadde vært digg!!!!!!![/quote


hmm... norge er ikkje pÃ¥ listen. det var rart!!!!  :roll:


men no kommer de på listen, han ene fyren som styrer der skal lage en om norge, og då blir brann de første bildene :wink:
S slaur.....

satan

Godt å høre folk er positiv til hoppingen.
Tror denne hoppingen kan være med på å bidra til Brann blir
seriemester i år.

Jo fler som hopper jo mer vinner vi tror jeg.
Hva er vel en kamp uten hopping.

Hva type sko bør de som hopper ha?
Gleder meg til hoppingen begynner i april.
Håper Stadion blir en fryktet arena igjen nå som folk har
bestemt seg for å hoppe.
t med Haugen


BL

Quote from: "satan"Godt å høre folk er positiv til hoppingen.
Tror denne hoppingen kan være med på å bidra til Brann blir
seriemester i år.

Jo fler som hopper jo mer vinner vi tror jeg.
Hva er vel en kamp uten hopping.

Hva type sko bør de som hopper ha?
Gleder meg til hoppingen begynner i april.
Håper Stadion blir en fryktet arena igjen nå som folk har
bestemt seg for å hoppe.


hva er vel dette forumet uten fjortiss komentarene dine?
Hansa-
Felt Z

satan

Quote from: "BL"
Quote from: "satan"Godt å høre folk er positiv til hoppingen.
Tror denne hoppingen kan være med på å bidra til Brann blir
seriemester i år.

Jo fler som hopper jo mer vinner vi tror jeg.
Hva er vel en kamp uten hopping.

Hva type sko bør de som hopper ha?
Gleder meg til hoppingen begynner i april.
Håper Stadion blir en fryktet arena igjen nå som folk har
bestemt seg for å hoppe.


hva er vel dette forumet uten fjortiss komentarene dine?


Satan syntes det er ganske fjortis å onanere til man blir grønn i trynet av noen klovner som hopper opp og ned på en tribune.
Hvorfor går du på kamp?
For å se kamp eller trim for eldre/yngre på tribunen?

Ler meg ihjel av hele Bergen Fankotias nokia i musa SSin ZZ eller hva nå i huleste det måtte hete...
t med Haugen

juset

Dette blir morsomt å prøve ut. Kjøpte noen små dynamitt kubber av en kompis som eg tenkte å fyre opp. Har allerede kjøpt en svart hettegenser med brann logo. Ka e å annbefale av keps eller bare bruke hetten?
augen e en pudding

Nixon

Quote from: "juset"Dette blir morsomt å prøve ut. Kjøpte noen små dynamitt kubber av en kompis som eg tenkte å fyre opp. Har allerede kjøpt en svart hettegenser med brann logo. Ka e å annbefale av keps eller bare bruke hetten?


Jeg ville i alle fall brettet opp ermene slik at politiet lettere fikk satt på håndjern...
Rød makt på Hansa

satan

Quote from: "juset"Dette blir morsomt å prøve ut. Kjøpte noen små dynamitt kubber av en kompis som eg tenkte å fyre opp. Har allerede kjøpt en svart hettegenser med brann logo. Ka e å annbefale av keps eller bare bruke hetten?


Jeg ville gått for hjelm juset. Så ikke hele ulriken raser ned i hodet på deg hver gang Bergen Fantalusia Brigade Sotra Hubba bubba klubben skal arrangere tifo show.
t med Haugen


RC

Quote from: "brannfrik"



Det er så mange "fine" som går på stadione. De liker ikkje den type stemning og kommer aldri til å bidra med noe som helst.

juset

hvis vi hopper og klapper samtidig og synger "vi e brann" tror eg det hadde vært jækli stiligt.
augen e en pudding

juset

jeg vet ka satan heter. Han heter Ole gunnar brynjarson og bor i vest. Han har vanket på staddaen i 27 år. Bor i et såkalt "bofelleskap".
augen e en pudding

RC

Quote from: "juset"hvis vi hopper og klapper samtidig og synger "vi e brann" tror eg det hadde vært jækli stiligt.



"Vi é Brann, Bergens stolthet..." mens vi hopper... :lol:  Bra!

Nixon

Quote from: "brannfrik"


Vi lever i et NFF-diktatur og må ta konsekvensen av det. For vi vil vel ikke at Brann skal bli straffet? Med det mener jeg at jeg blir litt skeptisk når folk drømmer om uhemmet bruk av bluss, røykbomber, dynamitt og det som verre er. Det kan bli bøter av slikt.
Rød makt på Hansa

satan

Hvor stor rolle spiller vel en bot eller ti?
Brann er jo tjukk i gryn.
Så lenge pøblene Bergen Fanakatos ZZ får hoppe,
kaste dorull og kinaputter mot dommeren må jo alle være fornøyd.
t med Haugen

BL

Quote from: "satan"
Quote from: "BL"
Quote from: "satan"Godt å høre folk er positiv til hoppingen.
Tror denne hoppingen kan være med på å bidra til Brann blir
seriemester i år.

Jo fler som hopper jo mer vinner vi tror jeg.
Hva er vel en kamp uten hopping.

Hva type sko bør de som hopper ha?
Gleder meg til hoppingen begynner i april.
Håper Stadion blir en fryktet arena igjen nå som folk har
bestemt seg for å hoppe.


hva er vel dette forumet uten fjortiss komentarene dine?


Satan syntes det er ganske fjortis å onanere til man blir grønn i trynet av noen klovner som hopper opp og ned på en tribune.
Hvorfor går du på kamp?
For å se kamp eller trim for eldre/yngre på tribunen?

Ler meg ihjel av hele Bergen Fankotias nokia i musa SSin ZZ eller hva nå i huleste det måtte hete...


korfor gidd du skrive alt mulig drit som dette? om du har så forbanna mye imot liv på tribunen så kan du holde deg for deg sjøl... ikkje nødvendig å legge ut alt mulig piss som dette!

du kan sitte forann dataen din og knegge så lenge du vil, bryr meg og sikkert mange andre midt oppi ræven!!

Er du medlem her for å slenge drit til alle du har noe imot og alt du er uenig i..??
Hansa-
Felt Z

SKB e BEST!!!

Enig! Brae negative utalelser fra Satan og andre!
Så klart vil vi ha villere tilsdander på stadda! Ikkje nødvendigvis ulovlig, men vi må no ihvertfall klare å sette litt mer liv og farge på tribunen!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

SeTrE

SATAN se til helvete og hold kjeften din...Du må være en sikkelig taper som ikke kan ha mye og finne på når du sitter her en hel ettermiddag og skriver sikkelig tåplige innlegg som ikke har noe mening...

Viss du har så mye imot at vi prøver og skape litt mer supporter kultur rundt laget vi ELSKER, såå får du hler ta deg en tur i kirka på søndager..Det blir det iallefall stille og rolig!!

Sånne FOLK som DEG skulle hat seg en sikkelig på trynnet!!!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

S slaur.....

arild

må si at eg e litt spent på dere... se ka dere står for... eller om det bare e snakk... men lykke til.. håper dere klarer å lage litt liv...

Tjohei

Dette høres lovende ut... Politiet kan ikke hanskes med magne mennesker samtidig. Derfor tror jeg dette blir kjempemessig!!! TIFO ER FETT!

Men dynamitt kan vi spare oss for, ellers er jeg helt med. Hvor var det dere hold til? Hansa eller SS?
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Ricky

Quote from: "SeTrE"SATAN se til helvete og hold kjeften din...Du må være en sikkelig taper som ikke kan ha mye og finne på når du sitter her en hel ettermiddag og skriver sikkelig tåplige innlegg som ikke har noe mening...

Sånne FOLK som DEG skulle hat seg en sikkelig på trynnet!!!


http://www.allsang.net/sanger-historier/fest/Gladsangen.htm

satan

Quote from: "SeTrE"SATAN se til helvete og hold kjeften din...Du må være en sikkelig taper som ikke kan ha mye og finne på når du sitter her en hel ettermiddag og skriver sikkelig tåplige innlegg som ikke har noe mening...

Viss du har så mye imot at vi prøver og skape litt mer supporter kultur rundt laget vi ELSKER, såå får du hler ta deg en tur i kirka på søndager..Det blir det iallefall stille og rolig!!

Sånne FOLK som DEG skulle hat seg en sikkelig på trynnet!!!


På tide å jekke seg ned et par hakk din lille kvise.

Sikkert flere enn meg som ler seg ihjel når Donald Duck klubben skal starte egen tifo gruppering.
Jeg har stått på SS og brølt meg hes i mangen år.
Helt til små nurk som deg begynte å mobilisere på samme tribune.

Jeg mener tifo hører til en helt annen supporterkultur enn det vi har i Norge, så kom ikke her med dette Fair-fans tifo-fjaset til Bergen som alle andre i landet prøver å kopiere.
t med Haugen

SeTrE

Quote from: "satan"
Quote from: "SeTrE"SATAN se til helvete og hold kjeften din...Du må være en sikkelig taper som ikke kan ha mye og finne på når du sitter her en hel ettermiddag og skriver sikkelig tåplige innlegg som ikke har noe mening...

Viss du har så mye imot at vi prøver og skape litt mer supporter kultur rundt laget vi ELSKER, såå får du hler ta deg en tur i kirka på søndager..Det blir det iallefall stille og rolig!!

Sånne FOLK som DEG skulle hat seg en sikkelig på trynnet!!!


På tide å jekke seg ned et par hakk din lille kvise.

Sikkert flere enn meg som ler seg ihjel når Donald Duck klubben skal starte egen tifo gruppering.
Jeg har stått på SS og brølt meg hes i mangen år.
Helt til små nurk som deg begynte å mobilisere på samme tribune.

Jeg mener tifo hører til en helt annen supporterkultur enn det vi har i Norge, så kom ikke her med dette Fair-fans tifo-fjaset til Bergen som alle andre i landet prøver å kopiere.



Hehe, du er bare enda mer patetisk en jeg trodde med engang...
Viss du ikke klarer og komme med bedre ting enn at vi er en Donald duck gjeng og små kviser så burde du spare deg for kommentarene dine alså...

Dere kan le dere så mye i hjel som dere vil, det kan vi ikke gjøre noe med, men ikke være negative og kom med masse piss her inn..Kan DU (dere som du sier) ikke heler bare holde helt KJEFT og ikke bry dere om dette...

Men la oss som har litt lyst til og få til dette få jobbe med det da, man trenger ikke og åpne Munnen hver eneste gang man er imote noe!!

satan

Quote from: "SeTrE"

Hehe, du er bare enda mer patetisk en jeg trodde med engang...
Viss du ikke klarer og komme med bedre ting enn at vi er en Donald duck gjeng og små kviser så burde du spare deg for kommentarene dine alså...

Dere kan le dere så mye i hjel som dere vil, det kan vi ikke gjøre noe med, men ikke være negative og kom med masse piss her inn..Kan DU (dere som du sier) ikke heler bare holde helt KJEFT og ikke bry dere om dette...

Men la oss som har litt lyst til og få til dette få jobbe med det da, man trenger ikke og åpne Munnen hver eneste gang man er imote noe!!


Noen må jo passe på slik at småbarn som deg ikke får for frie tøyler.

Men for all del, ikke misforstå... Kjør på med det dere har.
Det er sikkert min latter dere kommer til å høre best.
Hvis du får øye på meg da kan du jo komme å gi meg en på trynet, din mygg.
t med Haugen

SeTrE

Quote from: "satan"
Quote from: "SeTrE"

Hehe, du er bare enda mer patetisk en jeg trodde med engang...
Viss du ikke klarer og komme med bedre ting enn at vi er en Donald duck gjeng og små kviser så burde du spare deg for kommentarene dine alså...

Dere kan le dere så mye i hjel som dere vil, det kan vi ikke gjøre noe med, men ikke være negative og kom med masse piss her inn..Kan DU (dere som du sier) ikke heler bare holde helt KJEFT og ikke bry dere om dette...

Men la oss som har litt lyst til og få til dette få jobbe med det da, man trenger ikke og åpne Munnen hver eneste gang man er imote noe!!


Noen må jo passe på slik at småbarn som deg ikke får for frie tøyler.

Men for all del, ikke misforstå... Kjør på med det dere har.
Det er sikkert min latter dere kommer til å høre best.
Hvis du får øye på meg da kan du jo komme å gi meg en på trynet, din mygg.



LOL.....jaja, Orker ikke engang og legge meg ned på ditt nivå...

Du kan le så mye du bare vil viss det ikke blir noe bra...Men vi tar iallefall litt intenativ til og få til noe vi, mens du bare sitter på gjerdet og tror alt kommer av seg selv...

Du kaller meg liten mygg, javell, men i denne sammenhengen er det du som blir sett på som en liten mygg...!

arild

satan: du virker jo som at du ikke tåler noe nytt.. kan ikke de få lov til å prøve noe nytt da?? ka faen har du med å rakke ned på folk som prøver å lage liv på stadion?? sier du har stått på SS i mange år... men det e faen på tide at folk gjør noe for å lage liv.. for det har det ikke vert på SS på mange år.. faen med tragisk å høre på deg...

juset

skal det koste noe å være medlem i bergen fantastico? Hvis vi har en kontigent på 436 kr i året og er 30 medlemmer vil vi få inn 13400kr i året. Dette kan vi bruke på konfekt som vi kan kaste på brann spillerene når de vinner.
augen e en pudding

JhonnyBeGood

Det skal koste 500,- i året å være medlem. Disse pengene skal ikke brukes på konfekt eller bamsemoms, men til dempere i skoene så vi ikke påtar oss belastningskader av all hoppingen vi skal gjøre denne sesongen.

Satan har du lyst på jobb som aerobick instruktør til Bergen fanaticos SS, dårlig betalt men garantert mye latter.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

JhonnyBeGood

En ting til, eg e` fra Sotra < bai the wai > Betyr ikke at vi ikje har lyst til å gjøre en innsats for brann.
Som du sikkert vet har ikke Sotra ett lag i Tippeligaenen, sad but true!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

SKB e BEST!!!

Ka e vitsen med å være så fordømt negativ?? Blir det liv og farge på stadda e jo det bare positivt! E det ikkje det vi vil ha?
Det e nesten skandale at medsupportere rakker ned på hverandre fordi noen prøver å skape litt mer liv!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

StoreS gutt 16

"arild" skrev:
Quotesatan: du virker jo som at du ikke tåler noe nytt.. kan ikke de få lov til å prøve noe nytt da?? ka faen har du med å rakke ned på folk som prøver å lage liv på stadion?? sier du har stått på SS i mange år... men det e faen på tide at folk gjør noe for å lage liv.. for det har det ikke vert på SS på mange år.. faen med tragisk å høre på deg...
iallefall tragisk å høre på. "arild", sjerpings..

arild

Quote from: "StoreS gutt 16""arild" skrev:
Quotesatan: du virker jo som at du ikke tåler noe nytt.. kan ikke de få lov til å prøve noe nytt da?? ka faen har du med å rakke ned på folk som prøver å lage liv på stadion?? sier du har stått på SS i mange år... men det e faen på tide at folk gjør noe for å lage liv.. for det har det ikke vert på SS på mange år.. faen med tragisk å høre på deg...
iallefall tragisk å høre på. "arild", sjerpings..


Kom ikke her å si at det har vert bra liv på SS de siste årene.. det har det faen ikke vert... ka tror du e grunnen for at det e blitt delt opp på SS? ikke for at det e bra trøkk.. men for å prøve å lage bedre trøkk...

men det eg mener e at de som ønsker å prøve å lage bedre liv på kampene må få lov til det uten at folk ska slenge drit til de.. ska vere glad at noen gidder å prøve...

JhonnyBeGood

No synes eg det blir mye satanhets her inne skjerpings.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

HaterRævBK

kan folk til H***** slutte å krangle her? bruk PM!

her skal det diskuteres og ikke krangle, hold dere til tema!

eg mener det e kanon bra at noen prøver å lage bedre stemning osv.

Hvis noen mener det er negativt med litt "faen skap" dvs diverse tifo osv. de kan ta dette opp på en saklig måte!
trenger ikke slenge dritt å få folk irritert....
slik som: faen for noen drittunger, hele ss e en gjeng med søppel.....
si heller hva du mener kan forandre dette til noe positivt.
slik som Bergen Fanaticos ss nå prøver, de vil ha mer liv på tribunen noe som e ganske vanlig hvis du ser på disse bildene:
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?s=5d1e97a8ea81b1fe40b5212cd1eb418f&showforum=37


amen.
S slaur.....

DJ_ADG

se bare te sverige, eg synnes at det ser gøyere ut på tribunen der, bare se på denne linken; http://adg.6.forumer.com/viewtopic.php?t=9
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up