• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin Andresen

Started by RABALDER, November 22, 2005, 14:22:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RABALDER

ollocks!!!!!

viks

-Har et overblikk for spillet som er unikt i Norsk sammenheng, evner og snu spillet, og slå fantastiske gjennombruddspasninger. Gjør stort sett alltid de rette valgene.
-FLink til og holde på ballen når dette er nødvendig, gir medspillerne trygghet.
-Kan også være gjennombruddshissig i spillestilen, og har løpskapasitet til og ta offensive løp når dette trengs.
-Har et veldig bra skuddbein (jmf Start i Kristiansand)
-Innsats og vilje som går utenpå de fleste
-Unike lederegenskaper, og flink til og få folk med seg på trening og i kamp.
-Har internasjonal rutine, og internasjonalt snitt, som er viktig og ha i en spillergruppe som Branns.

KOrt sagt er han en av de beste fotballspillerne i Norge.

Det er veldig synd både for Martin og for Brann at han ikke har fått trent jevnt. Til neste år tror jeg vi vil få se en ny Martin, som sannsynligvis vil stoppe kjeften på de fleste kritikerne her inne, såfremt han blir frisk igjen.

De som ikke ser at Martin er i besittelse av fotballferdigheter utover det vanlige norske, mener jeg bør begynne og se på curling eller noe...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

RABALDER

Håper naturligvis du har rett, venter i spenning.
Men føler ikke han har vist den gjenombrudds hissigheten i sesongen som var. Kan sikkert forklares på flere måter, er jo ikke bare hans ansvar.

Men håper virkelig han får trent skikkelig og er i topp slag til neste sesong, slik at han får vist de kvalitetene over flere kamper og kan prestere jevnt over tid.....

Curling er forresten like spennende som å stange hodet i betongen.
Begge resulterer hvertfall i smerte over tid.....
ollocks!!!!!

Xminator

Det var kvalitetsforskjell på Brann med og Brann uten Andresen. Selv om han var skadet.

Henki

Quote from: "Xminator"Det var kvalitetsforskjell på Brann med og Brann uten Andresen. Selv om han var skadet.


Nemlig. Og med tanke på at han gikk skadet/halvskadet hele sesongen 2005 burde det være en mer enn god nok tillitserklæring til Andresen!
Ballen skal fremover!

naitsirk

trådstarter kan umulig ha sett andresen på landslaget og i stabæk tidigare.

for meg så oppfatter eg han som ein liten makelele. usynlig på banen, men merkarbart når han ikkje speler. rett og slett ein stabilisator.

RABALDER

Så er spørsmålet hvem som blir den beste makkeren til Andresen.....?
Hvem har de kvalitetene som tilsammen med Martin vil skape norges dødligste midtbane duo?

Her føler jeg det må handles.......
ollocks!!!!!

naitsirk

ein arbeidsvillig og trent miller

piddi

Ville gjerne set Martin sammen med Olofinjana sentralt på midten.

RABALDER

Enig med deg der Piddi, men i realiteten er jeg ikke sikker på om Miller er den rette til å utfylle Andresen.

Selvfølgelig er det en mulighet, men da føler jeg Charlie ikke kommer til sin fulle rett.... ikke i en 4-4-2 formasjon.
Men med riktig trening og rett fokus kunne det blitt en spennende duo det.
Savner likevel den perfekte makkeren til Andresen.
ollocks!!!!!

Lurkin

Dere må huske på at Martin selv vil ha defensiv midtbanerolle, og stabilisere leddet. Derfor blir han veldig ofte anonym for dere som forventer at han skal score mål og levere assists. Men en jævla god fotballspiller er han.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up