• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Bærum, mandag 19.okt kl 1900

Started by osoerli, October 15, 2015, 14:49:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Elendig kamp. Forknytt og nervøst. Byttene fungerte overhodet ikke. Spillerne er tydeligvis ikke friskmeldt i psyken. Jeg er veldig skuffet nå.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: krøvel vellevold on October 19, 2015, 20:58:32 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:39:05 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 19, 2015, 20:35:25 PM
Gjør jo ikke noe at det ble poengtap. Opprykket er jo 100 % sikkert, har jeg hørt. Dette laget er så suverent i at det blir null problem å feie Nest og Hødd av banen. Alle kunne jo se det i dag.
Det er ingen som har sagt noe i nærheten av dette, men jeg skjønner at det måtte være en useriøs overdrivelse fra deg i dag og.

Hvor mange skjelver i buksene og frykter for opprykket etter dagens uavgjort? Sånn helt oppriktig. Vi har fortsatt opprykket godt over halvveis ned i lomma, men nå er det faktisk sånn at med to uavgjorte så kan opprykket ryke. Da holder det ikke med ubeseiret ut sesongen.
Det er ikke det jeg sikter til, og det skjønner du godt. Ingen har sagt at Brann feier Nest og Hødd var banen uten problem. Ikke engang Doddo har påstått noe sånt i lykkesrusen.

Giles

Quote from: Jose Arrogantio on October 19, 2015, 20:51:00 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:39:31 PM
Strålende? Haugen har etterhvert hevet seg over snittet. Resten har vært middelmådige minus og det på OBOSnivå.
Acosta ligner en elitespiller men han og Demidov vil være en katastrofe. Acosta kan fungere men da bør makkeren være betydelig bedre enn han.
Huseklepp, skremmende svak.
Rennie er den eneste som er i nærheten av elitenivå framover.
Garantert nedrykk uten real overhaling.


Hvis man ser på antall dueller vunnet, antall vellykkede pasninger og antall vellykkete taklinger, så slår Demidov Acosta greit. Så hvorfor Acosta er bedre enn Demidov utover det at du hele sesongen har klaget over Demidov ser jeg ikke.

Acosta sin kurve peker oppover, Demidov sin rakt til bunns. Demidov er klar for oldboysfotball neste år. Stiv, støl og treg.

Nixon

Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.


Ingen forlanger geniale gjennombruddspasninger hele tiden, men man bør vel kunne forlange at den viktige sentrale spilleren orienterer seg før han får ballen slik at han ser om det finnes spillere som er ledig fremover. Her synder både Nilsen og Barmen mye. Det er jo bare å se hvordan Haugen gjorde det sist da han måtte overta sentralt. Han hadde mye mer overblikk.
Rød makt på Hansa

Finfin respons

Slik jeg ser det er Rennie sitt hovedproblem den defensive jobben. Der synes jeg han er svak.

Det har Huseklepp pleid å være også, men så var han plutselig ok nå i årets sesong.
Mulig Huseklepp er sliten nå i høst. Han ville vært super som innbytter i dag. Bærum ville ikke kunne sette to frimerker.
Kanskje.

Giles

Quote from: Nixon on October 19, 2015, 21:04:30 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.


Ingen forlanger geniale gjennombruddspasninger hele tiden, men man bør vel kunne forlange at den viktige sentrale spilleren orienterer seg før han får ballen slik at han ser om det finnes spillere som er ledig fremover. Her synder både Nilsen og Barmen mye. Det er jo bare å se hvordan Haugen gjorde det sist da han måtte overta sentralt. Han hadde mye mer overblikk.

Korrekt og selvsagt.

blobby winters

Det var ikke Nilsen vi savnet på banen i dag.
Brann spilte nesten akkurat som mange andre kamper i år, bare at enkelte spillere var et par prosent under pari.

Hjemme mot et veldig ungt Bryne lag, var det en straffe sent i kampen som reddet oss.
Hjemme mot Jerv var det en Karadas som traff.
Det har vært små marginer hele veien!!!

krakra

Quote from: Nixon on October 19, 2015, 21:04:30 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.


Ingen forlanger geniale gjennombruddspasninger hele tiden, men man bør vel kunne forlange at den viktige sentrale spilleren orienterer seg før han får ballen slik at han ser om det finnes spillere som er ledig fremover. Her synder både Nilsen og Barmen mye. Det er jo bare å se hvordan Haugen gjorde det sist da han måtte overta sentralt. Han hadde mye mer overblikk.
Ja, men jeg mener at dette er en justeringssak. Det er ikke noen grunn til å avskrive verken Barmen eller Nilsen. Barmen har forøvrig løst den delen av oppgaven fra før. I dag lugget det mye for mange. Haugen har jo nettopp pasningsspillet som sin store styrke og dominerer der for tiden, så litt urettferdig å sammenligne de med ham.

En spiller satt sammen av Haugens offensive og Nilsen defensive egenskaper hadde nok spilt på et høyere nivå enn TL.

OmOssSjølOgHansaøl

Førsteomgangen i dag var ikke så ille. Det var nervøst, ja visst, men vi var like fullt det beste laget før pause.

Andreomgangen derimot, var ganske elendig. Er det tilfeldig at vi spiller dårlig når både Heltne Nilsen og Demidov er ute? Tja ... Det kan det jo være, men jeg har et inntrykk av at Brann fremstår mer solide når minst en av dem og helst begge er på banen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Giles

Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:59:53 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:58:14 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.

Annan er flere klasser over og hadde vært en bra mann.


Kvifor det? Annan er dårlegare enn Heltne Nilsen med ballen i beina. Elendig offensivt. Då er det vel ikkje mykje igjen?

Annan er mye sterkere med ballen i beina. Han distribuerer trygt og greit og kan forsvare ballen. Veldig kreativ er han ikke men uansett bedre enn Heltne.

Hatleking

Quote from: Giles on October 19, 2015, 21:09:42 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:59:53 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:58:14 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.

Annan er flere klasser over og hadde vært en bra mann.


Kvifor det? Annan er dårlegare enn Heltne Nilsen med ballen i beina. Elendig offensivt. Då er det vel ikkje mykje igjen?

Annan er mye sterkere med ballen i beina. Han distribuerer trygt og greit og kan forsvare ballen. Veldig kreativ er han ikke men uansett bedre enn Heltne.


Annan spelte alltid ballen bakover. Så godt som alltid. Han fekk mykje tyn for det, men det han gjorde defensivt gjorde at ein godtok det. Han spelar jo i Stabæk no utan å være enorm.

Nixon

Quote from: krakra on October 19, 2015, 21:07:45 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 21:04:30 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.


Ingen forlanger geniale gjennombruddspasninger hele tiden, men man bør vel kunne forlange at den viktige sentrale spilleren orienterer seg før han får ballen slik at han ser om det finnes spillere som er ledig fremover. Her synder både Nilsen og Barmen mye. Det er jo bare å se hvordan Haugen gjorde det sist da han måtte overta sentralt. Han hadde mye mer overblikk.
Ja, men jeg mener at dette er en justeringssak. Det er ikke noen grunn til å avskrive verken Barmen eller Nilsen. Barmen har forøvrig løst den delen av oppgaven fra før. I dag lugget det mye for mange. Haugen har jo nettopp pasningsspillet som sin store styrke og dominerer der for tiden, så litt urettferdig å sammenligne de med ham.

En spiller satt sammen av Haugens offensive og Nilsen defensive egenskaper hadde nok spilt på et høyere nivå enn TL.


Avskriver ingen*, men de må bli bedre på det dersom de skal ha en fremtid på et Brannlag som skal kjempe seg mot toppen av TL. Da kan vi ikke spille så mye bakover.

* Ja, utenom Skålevik da. Med han er det ingen justeringssak...
Rød makt på Hansa

Soler

Se på Ole Selnæs i Rosenborg. Han spiller slik en sentral midtbanemann i 4-3-3 skal spille. Han er en god del hakk bedre enn både Heltne Nilsen og Barmen. Annan er også en langt bedre spiller i den posisjonen.

Brann sin midtbane er ikke dårlig, men den har fotsatt et stort forbedringspotensiale, og neste år skal vi spille mot langt bedre spillere enn vi spiller mot i år.

Soler

Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 21:12:00 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 21:09:42 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:59:53 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:58:14 PM
Quote from: krakra on October 19, 2015, 20:54:47 PM
Quote from: Giles on October 19, 2015, 20:52:20 PM
Quote from: Nixon on October 19, 2015, 20:47:22 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 20:45:02 PM
No skal ein ikkje dømme spelarar ut frå denne kampen åleine, men eg trur dette kan vise at Nilsen nok er viktigare enn det mange trur for dette laget. Bærum fekk i gang for mange kontringar, og det er nettopp dette Nilsen er ekspert på å avverge.


Når erstatteren har like dårlig oversikt fremover og stort sett slår bakover tar jeg Nilsen 10 av 10 ganger fremfor Barmen. Da får vi i alle fall litt kjappe føtter sentralt.

Nilsen er ikke kjapp. For dårlige begge to. Offensivt katastrofe.
Jobben deres er ikke å være gode offensive, men å demme opp defensivt. Du viser jo at du ikke forstår rollefordelinger. Men de må bli bedre til å finne konstruktive pasninger, og treffe på dem. Det trenger ikke være så ekstremt offensivt. Annan hadde vært den perfekte spilleren i en slik rolle, og han beveger seg knapt over midtbanen.

Annan er flere klasser over og hadde vært en bra mann.


Kvifor det? Annan er dårlegare enn Heltne Nilsen med ballen i beina. Elendig offensivt. Då er det vel ikkje mykje igjen?

Annan er mye sterkere med ballen i beina. Han distribuerer trygt og greit og kan forsvare ballen. Veldig kreativ er han ikke men uansett bedre enn Heltne.


Annan spelte alltid ballen bakover. Så godt som alltid. Han fekk mykje tyn for det, men det han gjorde defensivt gjorde at ein godtok det. Han spelar jo i Stabæk no utan å være enorm.


Dette er feil. Ingen tvil om at han er best defensivt, men han distrubuerte ballen fremover også både i Stabæk og i RBK. Mistet så og si aldri ballen uansett nivå. Foretrekker likevel mer en spillertype som Ole Selnæs. Han er klasse.

Corran

Møkk dårlig kamp
Huse var desidert dårligst og Birkelund skuffet stort. Skaanes kom inn og viste ingenting som skulle gi ham plass på laget
Barmen og Haugen OK+
Skålevik kjemper bra men faller bort på kanten
Ikke helt enig med at Rennie var så dårlig Han var i alle fall best av de offensive og vinner et par viktige baller, men langt fra strålende

Alt i alt bør vi være glad det endte 2-2 Eg satt lenge med følelsen av at det skulle bli 2-1 tap og fryktet at eg skulle få rett men Haugen banket pent inn et poeng som kan bli meget viktig
Så da var vi ferdig med den enkleste av de 3 siste kampene

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

LAN gjev berre godkjend til følgjande fire spelarar: Haugen, Acosta, Nouri og Rennie.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 21:56:15 PM
LAN gjev berre godkjend til følgjande fire spelarar: Haugen, Acosta, Nouri og Rennie.


Støttes.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Giles

Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 21:56:15 PM
LAN gjev berre godkjend til følgjande fire spelarar: Haugen, Acosta, Nouri og Rennie.

Tar jeg som et godt tegn. Ellers har han ofte vært fornøyd også når prestasjonen har vært heller svak. Så framgang for LAN.

Klaus_Brann

Quote from: Giles on October 19, 2015, 22:02:41 PM
Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 21:56:15 PM
LAN gjev berre godkjend til følgjande fire spelarar: Haugen, Acosta, Nouri og Rennie.

Tar jeg som et godt tegn. Ellers har han ofte vært fornøyd også når prestasjonen har vært heller svak. Så framgang for LAN.


Han var superfornøyd med ett poeng i dag, men selvsagt ikke med prestasjonen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

Quote from: Hatleking on October 19, 2015, 21:56:15 PM
LAN gjev berre godkjend til følgjande fire spelarar: Haugen, Acosta, Nouri og Rennie.


Hva lærte vi fra kampen i dag
1. Sannsynligvis riktig vurdering å ikke satse på Birkelund dersom vi rykker opp.
2. Skaanes kan nok få samme beskjed som Birkelund
3. Vi trenger en venstre kant.
4. Om det lar seg gjøre bør vi satse på en annen enn Rennie som høyre kant.
5. Skikkelig goal-getter må vi ha.

Bybanen

Dommeren, som visstnok skal gi seg etter sesongen pga manglende motivasjon, er voksen nok til å innrømme at Bærum skulle hatt et soleklart straffespark på slutten der. At noen her i tråden i det hele tatt gidder å diskutere den overrasker meg.

At Grønner forsvarer seg litt er vel greit. Han er vel lei av å legge seg flat. Men Brann var altså veldig heldige. Liten tvil om at det var straffe, og at Grønner enda en gang beviste hvorfor han ikke spiller fast:

http://www.tv2.no/2015/10/19/sport/obos-ligaen/7523199

Finfin respons

October 20, 2015, 00:47:50 AM #122 Last Edit: October 20, 2015, 00:55:00 AM by Finfin respons
Quote from: Bybanen on October 20, 2015, 00:09:20 AM
Dommeren, som visstnok skal gi seg etter sesongen pga manglende motivasjon, er voksen nok til å innrømme at Bærum skulle hatt et soleklart straffespark på slutten der. At noen her i tråden i det hele tatt gidder å diskutere den overrasker meg.

At Grønner forsvarer seg litt er vel greit. Han er vel lei av å legge seg flat. Men Brann var altså veldig heldige. Liten tvil om at det var straffe, og at Grønner enda en gang beviste hvorfor han ikke spiller fast:

http://www.tv2.no/2015/10/19/sport/obos-ligaen/7523199

Denne dommeren har vel ikke vært den dårligste i årets sesong, snarere tvert imot?

Den skinnehellige tonen synes jeg avsporer samtalen litt, Bybanen. Husk at halvparten av det som skrives i forumet skrives i en eller annen rus. Da kan det sakse seg litt. Men så kommer tiden for å finne frem jekken, og jekke seg ned.
Nå har jeg sett reprisen 13 ganger. Og jeg står fast på at det var kontakt. Og at Nedrebø gjør en kastebevegelse med overkroppen som er en tanke "unaturlig" (men selvsagt helt forståelig).
Denne kastebevegelsen var verdig en diskusjon, fordi den kaster lys over Grønners påstand, og Nedrebøs merkelige usikkerhet i intervjuet etter kampen.

Det nye med denne trettende gangen jeg ser reprisen er at kamprusen har lagt seg, og jeg har tatt noen glass whisky i stedet. Så jeg ser nå at kontakten uavhengig av overkroppens ivrige rotasjon kvalifiserer til straffe. Kontakten fører Nedrebø i ubalanse, og straffen er soleklar. Ikke noe kanskje.
Kanskje.

Klaus_Brann

En helt annen ting; stemningen.
Jeg har vanligvis plass på Hansa, men sto blant pampene i dag, og stemningen hørtes tidvis veldig bra ut.
Stemmer det inntrykket med dere som sto på Hansa i dag?
Ungene på BT prøvde til og med å svare på vekselsropet igjen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Så ut som en grei straffe fra BT-tribunen, men selvfølgelig - det er jo den risikoen man tar når man prøver å påvirke dommeren ved å overdramatisere fallet. I hockey ville begge spillerne fått hver sin tominutter.

Lasaron

Dette blir litt svulstig, men la gå. Jeg har en liten syndsbekjennelse å komme med. Etter at Huse bommet på 100%-sjansen helt i starten av andre omgang, sviktet jeg som publikumer. Jeg ble så bedrøvet og pessimistisk at jeg helt sluttet å heie. Klappet nesten aldri heller. Jublet ikke på Haugen sin utligning. Jeg vet at heiing hjelper, det er ikke uten grunn at man snakker om den tolvte mann og det der. Men jeg falt helt i dass.
Tren på langskudd

Gulløl

Quote from: Lasaron on October 20, 2015, 12:57:30 PM
Dette blir litt svulstig, men la gå. Jeg har en liten syndsbekjennelse å komme med. Etter at Huse bommet på 100%-sjansen helt i starten av andre omgang, sviktet jeg som publikumer. Jeg ble så bedrøvet og pessimistisk at jeg helt sluttet å heie. Klappet nesten aldri heller. Jublet ikke på Haugen sin utligning. Jeg vet at heiing hjelper, det er ikke uten grunn at man snakker om den tolvte mann og det der. Men jeg falt helt i dass.


Ja merket det ble uvanlig rolig på gamle sitte, der som det pleier å være så mye liv ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Quote from: Lasaron on October 20, 2015, 12:57:30 PM
Jublet ikke på Haugen sin utligning.


Er dette egentlig mulig? Skrek meg aldeles hes på den, men så er det lettere å ta litt av når man er plassert såpass nært bataljonsfeltet. Er dere litt mer sidrompet borte på gamle sitte? Avmålt? Andektig?

Skal selv innrømme at klappingen min ble litt stusselig, mye pga tjukke hansker.
Gå av.

Ricky

Må ærlig innrømme at jeg også kun bedrev litt høflig golf-klapping for utligningen i sluttsekundene. 2-2 mot Bærum føltes fortsatt som et tap, både isolert sett og i den store sammenhengen. Vi er langt på vei ute av "gullkampen", og KBK går fortsatt forbi oss om de vinner sine kamper og vi ikke gjør det.

(Og nei, det er ikke nødvendig å sette opp resultatene i de gjenværende kampene hvor det ene poenget avgjør alt).

Nixon

Jeg jublet også av en eller annen grunn mer for Skålevik sitt mål enn for Haugen sitt mål. Det hadde vært mer naturlig med omvendt. Det var nok en blanding av at jeg var oppgitt over en dårlig kamp og at uavgjort bare føltes marginalt bedre enn tap.
Rød makt på Hansa

dudo

Jeg pustet bare lettet og litt irritert ut. Foran pc på jobb, riktignok, men likevel.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Treneren til Bærum er visst ikke kjent for å være god taktisk. Men de visste hvordan de skulle ta Karadas.
Tren på langskudd

Christian

Quote from: Lasaron on October 21, 2015, 11:18:16 AM
Treneren til Bærum er visst ikke kjent for å være god taktisk. Men de visste hvordan de skulle ta Karadas.

Tja, Azar-trekket var kanskje ikkje like effektivt som det har vært tildigere, men det var en ball på Azar som til slutt havnet hos Haugen og i mål.

Go Up