• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - Brann 30.10.2011 20:00

Started by Lasaron, October 24, 2011, 14:03:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

På minussiden kan vi nok engang bekrefte at Tadas er en ubrukelig spiller. Skjønner ikke at vi fortsatt kaster bort bytter på ham. Haugsdal er jo også ferdig i klubben. To bortkastede bytter.

På plussiden: Alt annet. Brann har nå vist en gang for alle at de kan spille god fotball. Nå gjelder det bare å ta det frem oftere enn en kamp i året.

roaldinho

Har sagt det hele tiden at Tadas er ubrukelig, og han viser ingenting i dag heller. Bare få han hjem igjen, han har ingenting å bidra i Brann.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

storB

Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:34:04 PM
På minussiden kan vi nok engang bekrefte at Tadas er en ubrukelig spiller. Skjønner ikke at vi fortsatt kaster bort bytter på ham. Haugsdal er jo også ferdig i klubben. To bortkastede bytter.

På plussiden: Alt annet. Brann har nå vist en gang for alle at de kan spille god fotball. Nå gjelder det bare å ta det frem oftere enn en kamp i året.


Haugsdal og Labbetuss satt på benken, ergo vi har ikke noe annet å sette innpå. Kanskje også ett poeng at vi spillte cupfinale i går også, kanskje det har kan ha noe å si for hvem som satt på benken? Tror nok Larsen hadde vært naturlig for Gustav.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krakra

Quote from: storB on October 30, 2011, 21:36:50 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:34:04 PM
På minussiden kan vi nok engang bekrefte at Tadas er en ubrukelig spiller. Skjønner ikke at vi fortsatt kaster bort bytter på ham. Haugsdal er jo også ferdig i klubben. To bortkastede bytter.

På plussiden: Alt annet. Brann har nå vist en gang for alle at de kan spille god fotball. Nå gjelder det bare å ta det frem oftere enn en kamp i året.


Haugsdal og Labbetuss satt på benken, ergo vi har ikke noe annet å sette innpå. Kanskje også ett poeng at vi spillte cupfinale i går også, kanskje det har kan ha noe å si for hvem som satt på benken?
Ehm? Hva med å sette innpå Haugen for Guastavino, sånn til å begynne med iallefall. Så kunne Bentley kommet inn for Ojo og Barmen inn for Austin.

Nightfox

Vi bruker jo de avskiltede for å hvile til cupfinalen....... Og det går jo ikke akkuratt ut over poengfangsten....

osoerli

Bajter skal me ha med vidare.  Labbetuss skal på første fly heim.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Også ett glimt av 'best i alt' RBH
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Gorm og RBH. Slimålene som jinxet det med sin tilstedeværelse på skjermen min.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Nixon

Quote from: Markmus on October 30, 2011, 21:28:23 PM
"Vi kjører Eeeeeeeeeeeeeen seks, den strakaste vei'n"


(Shamelessly stolen @ VGD) ;)


Pokker!
Rød makt på Hansa

Kjell249

Faen Sæv! Du får være tilgitt i dag...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

roaldinho

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:41:04 PM
Quote from: Markmus on October 30, 2011, 21:28:23 PM
"Vi kjører Eeeeeeeeeeeeeen seks, den strakaste vei'n"


(Shamelessly stolen @ VGD) ;)


Pokker!


På en skala fra 2-6... Nei, den går ikke!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Ai ai ai, Bakenga med fornyet håp for Rosenborg. Hvilken thriller!!
Ka du ve?

storB

Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:38:46 PM
Quote from: storB on October 30, 2011, 21:36:50 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:34:04 PM
På minussiden kan vi nok engang bekrefte at Tadas er en ubrukelig spiller. Skjønner ikke at vi fortsatt kaster bort bytter på ham. Haugsdal er jo også ferdig i klubben. To bortkastede bytter.

På plussiden: Alt annet. Brann har nå vist en gang for alle at de kan spille god fotball. Nå gjelder det bare å ta det frem oftere enn en kamp i året.


Haugsdal og Labbetuss satt på benken, ergo vi har ikke noe annet å sette innpå. Kanskje også ett poeng at vi spillte cupfinale i går også, kanskje det har kan ha noe å si for hvem som satt på benken?
Ehm? Hva med å sette innpå Haugen for Guastavino, sånn til å begynne med iallefall. Så kunne Bentley kommet inn for Ojo og Barmen inn for Austin.


Barmen? Måtte ikke han ut med skade igår?

Syntes Haugsdal har vært god, en helt annen spillertype enn Haugen med sitt enorme rykk.

"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

roaldinho

Haugsdal har absolutt vist noe etter han kom inn.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Speedy

sløøøøøøvt brann!   Ikke ødelegg kalassifrene nå da!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

roaldinho

FAEN da! 3-6!!

Greit nok at kampen er avgjort, men sånne ting har vært en tendens hele sesongen, er ikke bare fordi vi leder med så mange mål!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Belfort

Litt synd at vi må slippe inn disse unødvendige målene på slutten

krakra

Quote from: storB on October 30, 2011, 21:42:45 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:38:46 PM
Quote from: storB on October 30, 2011, 21:36:50 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:34:04 PM
På minussiden kan vi nok engang bekrefte at Tadas er en ubrukelig spiller. Skjønner ikke at vi fortsatt kaster bort bytter på ham. Haugsdal er jo også ferdig i klubben. To bortkastede bytter.

På plussiden: Alt annet. Brann har nå vist en gang for alle at de kan spille god fotball. Nå gjelder det bare å ta det frem oftere enn en kamp i året.


Haugsdal og Labbetuss satt på benken, ergo vi har ikke noe annet å sette innpå. Kanskje også ett poeng at vi spillte cupfinale i går også, kanskje det har kan ha noe å si for hvem som satt på benken?
Ehm? Hva med å sette innpå Haugen for Guastavino, sånn til å begynne med iallefall. Så kunne Bentley kommet inn for Ojo og Barmen inn for Austin.


Barmen? Måtte ikke han ut med skade igår?

Syntes Haugsdal har vært god, en helt annen spillertype enn Haugen med sitt enorme rykk.


Han sitter da på benken, så jeg regner med at han er spilleklar. Jeg syns også haugsdal er god, men hva har det å si når han ikke har noen fremtid i klubben? Vi spiller vår beste kamp på mange år. Jeg syns vi burde latt så mange som mulig av de som faktisk har en fremtid i Brann ta en del av det.

storB

Reservene våre har tapt 0-2. Ka gjør det når førstelaget vant 6-1?
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Nixon

Nå var det plutselig ikke så overlegent lenger.

Men det er jo klart at vi har byttet ut våre beste spillere. Så det er vel litt naturlig.
Rød makt på Hansa

Huff

Når en ser hvor hjelpeløs Labbetuss har fremstått i 100 prosent av alle kampene han har spilt (totalbås) og hvor frisk Haugsdal har vært i de få tippeligaminuttene han har spilt er det neppe bare meg som stiller seg undrende til de beslutninger som taes i idrettsveien.

Nixon

Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:46:02 PM
Vi spiller vår beste kamp på mange år.


Ja, og hva med å glede seg litt?
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:46:40 PM
Nå var det plutselig ikke så overlegent lenger.

Men det er jo klart at vi har byttet ut våre beste spillere. Så det er vel litt naturlig.


At Brann faller sammen utover i andre omgang har vært en tendens gjennom hele sesongen, uansett resultat
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

skuteviken

Jeg vet de fleste fra supportermiljøet i Bergen har holdt seg hjemme denne helgen, men det er litt merkelig at de micer det helt mutt fra feltet vårt. Jeg bryr meg ikke på den måten, men på Brann Stadion kan du høre folk snakke på bortefeltet.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Speedy

hahahahhahaha for en latterlig  gullfeiring av moldefansen ;D
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krakra

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:47:35 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:46:02 PM
Vi spiller vår beste kamp på mange år.


Ja, og hva med å glede seg litt?
Jeg gleder meg jeg. Betyr ikke at det er en kamp uten minuser. Denne stadige spilletiden til en spiller som har bevist utover enhver tvil at han ikke har noen verdens ting å bidra med og som høyst sannsynelig(med mindre noen får hjerneslag) ikke er Brannspiller neste sesong og f.eks. totalt uforståelig. Haugsdal er mer forståelig, fordi han er en bedre spiller enn Tadas, men han er jo en spiller som Skarsfjord ikke ser noen Brannfremtid i. Så hvorfor prioritere ham?

roaldinho

Quote from: Speedy on October 30, 2011, 21:49:31 PM
hahahahhahaha for en latterlig  gullfeiring av moldefansen ;D


Ser ut som noe politikkgreier :p
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 30, 2011, 21:20:54 PM


Satt akkurat og tenkte på det! Selv med tap i finalen skal jeg leve godt lenge på denne!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Ja ja. Kan leve med noen trøstemål, selv om det er litt irriterende. Men bare å se på lagoppstillingen, det er jo nesten reservelaget til Brann dette ift beste oppstilling i vår. Ikke Ojo, Guastavino, Austin, Torp, Korken, Kalvenes, Bentley, som alle var på antatt beste oppstilling ved sesongstart.

Ser gjennom fingrene med de to siste målene og feirer med en øl til. Dette var hinsides mine forventninger, og en fantastisk herlig opplevelse. Kampen vi husker fra 2011-sesongen dette (selv om jeg håper den overgås neste helg...)

Spelaren

Gå av.

Klaus_Brann

Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:29:00 PM
Er det bare meg eller har Labbetuss gitt opp Brannkarriæren ellerede. Passiv tilskuer nesten hele tiden. Skal Brann ha en tulling gående rundt som kan se på de andre spille er jeg billigere.


Han kan de gjerne gi bort etter sesongen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:47:35 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:46:02 PM
Vi spiller vår beste kamp på mange år.


Ja, og hva med å glede seg litt?


Jeg er i ekstase, sitter og feirer. Men en kan da likevel kritisere det som kritiseres bør. Dette er jo faen meg FANTASTISK, men jeg tillater meg likevel og stille meg kritisk til en del merkelige disposisjoner som er gjort i løpet av sesongen, samt denne kampen. Det er faktisk lov og tenke fremover og det er lov å spørre seg hvorfor vi kvitter oss med en ung lokal spiller som leverer, mens en elendig labuskas fikk kontrakt.

Men for all del, jeg storkoser meg, to baklengs på slutten gir ikke engang en bitteliten bismak da vi allerede har byttet ut våre beste pga cupfinalen.

GRATULERER ALLE SAMMEN.

Nixon

Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:50:40 PM
Så hvorfor prioritere ham?


Tadas spilte dårlig i dag. Et unødvendig bytte. Men ellers ser jeg ikke helt at vi ikke skal kunne spille med spillere som er på vei ut. Vi er i 2011 og ikke i 2012. At Skarsfjord f.eks. ser på Larsen som en mann for fremtiden, og ikke Holmvik, må ikke nødvendigvis bety at Holmvik ikke kan spille dersom han er bedre akkurat nå. At vi skal spille cupfinale neste helg har sikkert også sitt å si. Her skal vi stille det beste laget uavhengig av hvem som er her neste år.
Rød makt på Hansa

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on October 30, 2011, 21:51:02 PM
Quote from: Speedy on October 30, 2011, 21:49:31 PM
hahahahhahaha for en latterlig  gullfeiring av moldefansen ;D


Ser ut som noe politikkgreier :p


Alle er ikke samlet i klubblokalet. Dette var nok pampefesten, mens de 200 andre sikkert er på en pub
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:54:50 PMDet er faktisk lov og tenke fremover og det er lov å spørre seg hvorfor vi kvitter oss med en ung lokal spiller som leverer, mens en elendig labuskas fikk kontrakt.


Har han fått kontrakt?
Rød makt på Hansa

osoerli

Syns Holmvik og Haugsdal er greie spelarar å ta med vidare.
Me må jo ha ein stall i 2012.
Tvilar på Skars får napp på 6-7 nye.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:55:07 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 21:50:40 PM
Så hvorfor prioritere ham?


Tadas spilte dårlig i dag. Et unødvendig bytte. Men ellers ser jeg ikke helt at vi ikke skal kunne spille med spillere som er på vei ut. Vi er i 2011 og ikke i 2012. At Skarsfjord f.eks. ser på Larsen som en mann for fremtiden, og ikke Holmvik, må ikke nødvendigvis bety at Holmvik ikke kan spille dersom han er bedre akkurat nå. At vi skal spille cupfinale neste helg har sikkert også sitt å si. Her skal vi stille det beste laget uavhengig av hvem som er her neste år.
Men verken Haugsdal eller Tadas er blant de beste. Haugsdal har null tillitt hos Skarsfjord og Tadas er stallens suverent dårligste spiller. Det er to spillere som neppe kommer til å bidra for Brann, verken i cupkampen eller ved noe som helst annet tidspunkt noen sinne. SPesielt Tadas. Hadde det vært et snev av kvalitet i noen faser av spillet hans hadde det vært en ting, men har han vært noe annet enn totalt ubrukelig i noen av kampene han har spilt?

Han har null verdi, verken på kort eller lang sikt. Tviler også på at Skarsfjord vil gi noe særlig ansvar til Haugsdal i cupfinalen heller.

Nixon

Ja, jeg skjønner heller ikke Tadas. Men Haugsdal gjorde en bedre jobb enn det jeg tror f.eks. Barmen hadde klart i dag.
Rød makt på Hansa

ostraume

Er det noe poeng å sette inn Bentley som midtspiss da?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Quote from: ostraume on October 30, 2011, 22:00:41 PM
Er det noe poeng å sette inn Bentley som midtspiss da?
Minst like mye vits som Tadas.

psv-hasund

Tadas og Haugsdal holder ikke mål. Vi må ha bedre spillere enn dette for å hevde oss i toppen.

krakra

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:56:43 PM
Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:54:50 PMDet er faktisk lov og tenke fremover og det er lov å spørre seg hvorfor vi kvitter oss med en ung lokal spiller som leverer, mens en elendig labuskas fikk kontrakt.


Har han fått kontrakt?
Ja, men i noen tilfeller må man jo tenke litt lengre enn fem sekunder frem i tid. Hvis ikke en kamp hvor vi rundspiller motstanderen og leder 4-1 er en kamp hvor man i det minste kan holde muligheten åpen for å gi talentene verdifull erfaring, når i all verden er det rette tidspunktet da?

ostraume

Hvem ville du hatt inn egentlig? Barmen?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: krakra on October 30, 2011, 22:04:00 PM
Quote from: Nixon on October 30, 2011, 21:56:43 PM
Quote from: Huff on October 30, 2011, 21:54:50 PMDet er faktisk lov og tenke fremover og det er lov å spørre seg hvorfor vi kvitter oss med en ung lokal spiller som leverer, mens en elendig labuskas fikk kontrakt.


Har han fått kontrakt?
Ja, men i noen tilfeller må man jo tenke litt lengre enn fem sekunder frem i tid. Hvis ikke en kamp hvor vi rundspiller motstanderen og leder 4-1 er en kamp hvor man i det minste kan holde muligheten åpen for å gi talentene verdifull erfaring, når i all verden er det rette tidspunktet da?


Det var ikke det som var mitt poeng. Men at han satte to spillere opp mot hverandre som etter det jeg har fått med meg har akkurat like lang tid igjen i Brann.
Rød makt på Hansa

krakra

Hvilke to spillere? Haugsdals kontrakt går ut etter sesongen og han har fått beskjed om at han ikke er ønsket med videre. Barmen har fått forlenget sin kontrakt.

krakra

Quote from: ostraume on October 30, 2011, 22:04:48 PM
Hvem ville du hatt inn egentlig? Barmen?
Haugen inn for Guastavino, Bentley inn for Ojo og Barmen inn for Austin. Det ville jo vært en mulighet til å gi Haugen bra med spilletid på et lag som faktisk presterte. Fremfor å nok engang henvise ham til DM når alle nøkkelspillerne var tatt av.

OmOssSjølOgHansaøl

Deilig kamp, deilig resultat! Selv om RBK fikk to trøstemål etter at Brann skiftet ut "halve førsteelleveren", knuste vi dem 3-6.

Rett og slett deilig!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: krakra on October 30, 2011, 22:10:02 PM
Hvilke to spillere? Haugsdals kontrakt går ut etter sesongen og han har fått beskjed om at han ikke er ønsket med videre. Barmen har fått forlenget sin kontrakt.


Snakket han ikke om Haugsdal og Tadas?
Rød makt på Hansa


krakra

Quote from: Nixon on October 30, 2011, 22:13:01 PM
Quote from: krakra on October 30, 2011, 22:10:02 PM
Hvilke to spillere? Haugsdals kontrakt går ut etter sesongen og han har fått beskjed om at han ikke er ønsket med videre. Barmen har fått forlenget sin kontrakt.


Snakket han ikke om Haugsdal og Tadas?
Ja, ser at jeg siterte feil. Jeg mente å sitere innlegget ditt før det. Hvis ikke dette var en god anledning til å sette innpå Barmen så vet ikke jeg.

Go Up