• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Quote from: "nummer9"Jeg ble også avbrutt mitt under kjøpet av 2 biletter. Fik til slutt kjøpt to, men skulle ha 4

Når får jeg beskjed om at jeg har bestillt 2 pakker allerede?

NÃ¥ er det igjen beskjed om at det er utsolgt, morsomt...


Tror du skal være glad du har fått billetter i det hele tatt jeg...

Lilleheil

skriv link då?
på bt siden

atlascopo

Min søster fikk nettop. 12.50 kjøpe 8 biletter på BT tribunen, på Narvesen på sartor senter.

The Boss

Quote from: "atlascopo"Min søster fikk nettop. 12.50 kjøpe 8 biletter på BT tribunen, på Narvesen på sartor senter.


??

8? PÃ¥ bt?

Skjønner ingenting... Tror ingen har kontroll...

Helt texas hele greiene..


Mr_Soma

FANTASTISK!!!

2 bill i boks...

Chris*

HVORDAN får dere bestillt nå???
Står utsolgt på minbt
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Xminator

joda, her blir det svartebørs. blir nok ikke lenge før de første dukker opp på diverse auksjonsnettsider.

Brannfrelst

sjappa@kjernen.com. Send mail her og henvend deg som RBK supporter bosatt i bergen/oslo/stavanger. Samma faen det. Kjøp opp billettene der også!
2.10.07-Gullet kom hem!

Mr_Soma

Quote from: "Xminator"joda, her blir det svartebørs. blir nok ikke lenge før de første dukker opp på diverse auksjonsnettsider.


Blir j.... forbanna bare ved tanken - hver j.... gang dette billett-texaset oppstår med oss Brann-supportere så er det noen som skor seg på oss.

SVINDLERE!

krøvel vellevold

Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!
Legg ned hele klubben!

Mr_Soma

Quote from: "Chris*"HVORDAN får dere bestillt nå???
Står utsolgt på minbt


Sjekk loggen i Internet Explorer... så finner du "sale.billettluka.no" trykk på en av de linkene, logg deg inn og vipps!

da blir det jomfrutur på meg på BT-tribunen mot trønderpakket...

Speedy

Quote from: "krøvel vellevold"Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!


Hva med de som ikke har råd da, eller er sikker på om det lønner seg??
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

dole79

Quote from: "krøvel vellevold"Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!


Fant et godt innlegg på bt.no som svar på det grapset du kom med der:

Quote:

drit i å kalle folk skapsupportere bare fordi de ikke har partoukort.. noen har ikke råd til det, andre jobber borte en god del og gjør så godt de kan med å få med seg kamper.. og noen av oss, vi jobber helger og kan ikke ha fri hver eneste kamp.. det betyr ikke at vi ikke har den samme lidenskapen.. syns det er dårlig å si at vi som ikke har sesongkort ikke er "bra nok" til å gå på stadion.. det handler ikke om det, det handler om å ville være der når en kan. og jeg blir ikke mindre glad i brann enn det du er selv om jeg må jobbe, eller ikke har råd til å se alle kampene.. skjerp dere!!!!


irritert supporter!!

hanioslo

Quote from: "Espen73"
Quote from: "Mr_Soma"Men er det bare meg som får opp at det er "Utsolgt" ???


Nei, jeg hadde samme problemet. Men kom meg rundt det på følgende måte.

Trykke på vis logg i internet explorer. Hvis du tidligere har vært på billettluka via bt vil det stå en adresse som begynner med brann_gateway..... osv.

Jeg gikk inn den veien og fikk bestilt billetter nå nettopp. Var ca 100 igjen.


Du er faen meg en engel som burde settes på statue! Funker som bare pokker dette! Jeg ble og avbrutt ved betaling tidligere. Fikk billettluka til å åpne abb.nr. slik at jeg kunne prøve igjen. Fant brann-gateway-saken i loggen og så ble det full pupp!!!

Har 1 stk barnebillett til overs...
trandlien ut av Bergen!

krøvel vellevold

Quote from: "Speedy"
Quote from: "krøvel vellevold"Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!


Hva med de som ikke har råd da, eller er sikker på om det lønner seg??

Synd for dem...

"Eller er sikker på om det lønner seg"??? De har i så fall dritte seg ut!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "dole79"
Quote from: "krøvel vellevold"Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!


Fant et godt innlegg på bt.no som svar på det grapset du kom med der:

Quote:

drit i å kalle folk skapsupportere bare fordi de ikke har partoukort.. noen har ikke råd til det, andre jobber borte en god del og gjør så godt de kan med å få med seg kamper.. og noen av oss, vi jobber helger og kan ikke ha fri hver eneste kamp.. det betyr ikke at vi ikke har den samme lidenskapen.. syns det er dårlig å si at vi som ikke har sesongkort ikke er "bra nok" til å gå på stadion.. det handler ikke om det, det handler om å ville være der når en kan. og jeg blir ikke mindre glad i brann enn det du er selv om jeg må jobbe, eller ikke har råd til å se alle kampene.. skjerp dere!!!!


irritert supporter!!
Legg ned hele klubben!

dole79

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "dole79"
Quote from: "krøvel vellevold"Folk har seg selv å takke! Kjøp partoutkort!


Fant et godt innlegg på bt.no som svar på det grapset du kom med der:

Quote:

drit i å kalle folk skapsupportere bare fordi de ikke har partoukort.. noen har ikke råd til det, andre jobber borte en god del og gjør så godt de kan med å få med seg kamper.. og noen av oss, vi jobber helger og kan ikke ha fri hver eneste kamp.. det betyr ikke at vi ikke har den samme lidenskapen.. syns det er dårlig å si at vi som ikke har sesongkort ikke er "bra nok" til å gå på stadion.. det handler ikke om det, det handler om å ville være der når en kan. og jeg blir ikke mindre glad i brann enn det du er selv om jeg må jobbe, eller ikke har råd til å se alle kampene.. skjerp dere!!!!


irritert supporter!!


Ikke alle som går på trygd og kan gå på kamp når det passer vet du..

Speedy

Jeg betaler ikke billettene til enkeltkamper selv, men et partourkort måtte jeg ha gjort, og det har jeg ikke råd til.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Nixon

Rød makt på Hansa

hanioslo

Poenget er vel at fordelen med sesongkort ikke nødvendigvis er av økonomiske årsaker. Fordelene er at man slipper å slite ræva av seg for å skaffe seg billetter når situasjoner som i dag oppstår...

Når det kun legges ut 1500 sittebilletter til denne kampen. Hvor er da resten? Ser vi rekesmørbrød-brigaden innta brann stadion og??? Har RBK tilgang på vanlige billetter til sine sponsorer?
trandlien ut av Bergen!

Valhall

Såg 12-åringer som føyk avgårde med 10-12 billetter HVER!! Hørte også snakket som gikk på Mix Minde om at tidligere idag hadde man fått kjøpt opptil 25 billetter hver.. Helt absurd for oss som bare hadde tenkt å kjøpe to.. Men neida, den gang ei.. Vi får finne oss noe annet.. Og dette var bare Store Stå og T-feltet.. Hvor er resten???

Nixon

Quote from: "hanioslo"Når det kun legges ut 1500 sittebilletter til denne kampen. Hvor er da resten? Ser vi rekesmørbrød-brigaden innta brann stadion og??? Har RBK tilgang på vanlige billetter til sine sponsorer?


Det lurte jeg på også. Rosenborg stikker av med vel 1000 på kvoten og sikkerhetssone vil jeg tro. Men hvor mange sitteplasser er det da igjen? Akkurat nok til sponsorer og spillere/ansatte?
Rød makt på Hansa

feltf

Dette er faen meg helt vilt. Kom endelig inn på billettluka og alt er utsolgt.Men jeg gir meg ikke. Plutselig halv 2 står det at det er 9 billetter ledig på store stå. Ok takk jeg tar en

Laaaaaaaaaaaaaaaaaang vente tid på billettkjøp. Også Gratulerer du har kjøpt billett. Fikk akurrat bekreftelse på sms.


Herre min hatt for et rot..

Red Rabitt

Hører rykter om sinnsyke 5000 for en sitte bill og over 1000 for stå på svartebørs!
Men selvfølgelig, dette er noe alle skal se og da blir det slik, kanskje den største kampen på 40 år.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"


Det er jo litt rart at absolutt alle som til mange kamper ikke har tid eller rÃ¥d plutselig  fÃ¥r en ledig kveld og penger mellom hendene til akkurat denne kampen.

Vi har et godt ord for slike...
Rød makt på Hansa

Alzheimer/Silverspurs


Corran

Har hørt om mange som fikk kjøpt billetter i går. Ikke bare i åsane som det var nevnt tidligere i tråden

Dette er skandale for de som ikke har sesongkort. Men for oss andre er det en deilig bekreftelse på at det er smart å bruke litt ekstra penger før jul
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Red Rabitt

Var i dag på mix sleire på minde og fikk tak i store stå billetter der, der hadde de en billett hente teknikk som sikkert har forutsaket en del av poblemene i dag.

De var jo sikkert registrert som en kunde og bare nappet ut en haug med billetter for så og starte salget etterpå, de skaffet ihvertfall 1000 bill på den måten,
det andre som var totalt avskyelig var at folk kunne kjøpe 25 billetter pr pers. Det var ett par snåttunger i køen der som stakk av med 25 sittebill!
Dette selger de gjerne på sbørs for 4000 kr stykket og kan jo faktisk tjene mellom 50 og 100 000 på det!

Det kunne gått mye verre, for når jeg kom inn der i dag tidlig spurte jeg om hvor mange det var mulig å kjøpe pr pers ; og da sa den ene damen i kassen at folk kunne kjøpe så mange de ville!

Ettter å forklart henne at dette vil føre til ekstrem svarte børs, ringte de til brann og fikk den sinnsyke høye kvoten på 25 bill. Det virker som det er fullt mafia system bak opplegget.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

feltf

Jeg bare nevner som i sted hva som skjedde med meg. Var faktisk lagt ut melding om utsolgt på brann.no når jeg kom meg inn på billettluka. Var også utsolgt når jeg logget meg inn der. Ventet og lastet oversikten over seteplasseringer flere ganger og vips var det 9 billetter ledige på store stå. Tror det kommer til å dukke opp flere billetter utover. Leser på vgd at en som har fått mail om at det ble en feil ved kjøp han gjore for en stund siden.

HappyRoy

Mulig noen har skrevet dette før, men siden jeg ikke gidder å lese alle innleggene sier jeg det allikevel,

Brann burde har kompensert for de stakkarane som stod i kø, og som hadde fått billett hvis ikke det var for at systemet ikke fungerte. En person som stod i kø ved en Narvesen kiosk kl 10 ville jo etter all sannsynlighet ha fått billett. Det er med andre ord tilfeldighetene som rår i denne situasjonen. Hadde det vært kjent at systemet kun hadde fungert på Galleriet, ville jo alle ha tatt turen dit. Jeg kjenner flere som stod i kø andre steder galleriet og som er temmelig forbanna for at de ikke fikk billett. Selv har jeg partoutkort, og skal kose meg med kampen fra min faste plass. Men jeg har den dypeste sympati for alle stakkarane som tok seg fri fra jobb for å stå i kø fra kl. 10 av uten nytte. En annen ting er at billettluka kanskje burde bli vurdert skiftet ut med en leverandør som har tilstrekkelig kapasitet. Vi så det samme skjedde i går, dog i en mindre målestokk. Man ble også da satt i kø når man skulle kjøpe billett på billettluka.no. Ting fungerer uansett ikke som det skal...

Hva om det blir satt opp storskjerm på grusbanene utenfor stadion?

Muligens et idiotisk forslag, men tanken er god :)

Snublefot

Quote from: "HappyRoy"
Hva om det blir satt opp storskjerm på grusbanene utenfor stadion?

Muligens et idiotisk forslag, men tanken er god :)


tanken er absolut god=)

Tror nok faktisk at det kunne blitt samlet noen mennesker der ogsÃ¥..  M;)

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Geddi

Bataljonens policy på salg av billetter/svartebørs.
Vi syns det er helt greit og flott at våres sider kan brukes til videresalg av billetter. Alt som kan komme våre medlemmer til gode.
MEN da til ordinær pris.
For de som ønsker å selge sine billetter igjennom Bataljonens nettsider bes ta kontakt med styret på styret@bataljonen.no så skal vi legge ut billetten(e) tilsalgs. På denne måten er vi sikre på at de blir solgt til pålydende.
Får vi kunnskap om salg av billetter til en høyere pris enn ordinær pris, vil vedkommende bli eksludert/utesteng for all tid på forumet og som medlem av supporterklubben. Alle innlegg/tråder som antyder til svartebørshandel vil umiddelbart bli slettet. Også de som antyder at de vil betale mer enn ordinærpris for billetter.

Om du/dere kommer over svartebørs-haier her på forumet, så vær så snill å tips oss på mail. Det er ingen unntagen haiene som tjener på svartebørs.

mail; modikkene@bataljonen.no
vh
Geir Tonning

Oppreist

Det blir ALLTID skandale når det er viktige kamper og få billetter. Når skal man lære seg at billettsystemer må være skalerbare og ha ordentlige køordninger som ikke kræsjer når 10,000 ønsker å kjøpe samtidig??

DETTE ER UTROLIG amatørmessig i 2006!!!
Stein på stein blir Steinar.

vekkreist

kan ikke vi kjøpe RBK sine billeter? isåfall hvordan?

Alzheimer/Silverspurs

pga pågang er det stengt der og. kjøpast gjennom www.kjernen.com trur eg.

Memelli

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "HappyRoy"
Hva om det blir satt opp storskjerm på grusbanene utenfor stadion?

Muligens et idiotisk forslag, men tanken er god :)


tanken er absolut god=)

Tror nok faktisk at det kunne blitt samlet noen mennesker der ogsÃ¥..  M;)


Veldig god tanke! Jeg har ikke billett, men jeg ville glatt reist inn der for å se!

Siggen

Jeg rister litt oppgitt på hodet av folk nå...

Vedder på at de fleste av de som løper desperat rundt på kiosker i Bergen og omegn på jakt etter billetter, ender opp med å kjøpe dyre svartebørsbilletter. Noe sier meg at dette er de samme supersupporterne som betaler 1500,- for en svartebørsbillett i forkant av 16. mai kampen hvert jævla år! Det kan da for pokker ikke være så vanskelig å være litt føre var og faktisk kjøpe sesongkort. Jeg er ikke raus med medfølelse om dagen!

For min egen del er jeg student og betalte 900,- for sesongkort på Hansa. (tenk på det mens dere tømmer sparekontoen)

Breiflabben

Quote from: "Valhall"Såg 12-åringer som føyk avgårde med 10-12 billetter HVER!! Hørte også snakket som gikk på Mix Minde om at tidligere idag hadde man fått kjøpt opptil 25 billetter hver.. Helt absurd for oss som bare hadde tenkt å kjøpe to.. Men neida, den gang ei.. Vi får finne oss noe annet.. Og dette var bare Store Stå og T-feltet.. Hvor er resten???


Det er en skandale hvis dette er tilfelle. En gjeng drittunger stikker av med en masse billetter de åpenbart skal tjene penger på.
Det burde vert innført et maksantall på billetter en person kan kjøpe. Sikkert ikke lett å håndheve men det er vert et forsøk.

Greit at en kjøper noen ekstra til kompiser som ikke har anledning eller en skal sitte ved siden av men dette er helt hinsides.
Maks 4-6 billetter til hver. Dette ville kanskje gjøre livet mindre lett for svartebørshaiene.

Billettluka.no bør gjøre noe drastisk eller bli avskiltet av Brann. Dette har vert en farse fra første sekund og det er ikke første gangen.

Kjøp partoukort til neste år folkens!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

michaelll

Quote from: "Valhall"Hørte også snakket som gikk på Mix Minde om at tidligere idag hadde man fått kjøpt opptil 25 billetter hver..


Ja det var spesielt populært når en av disse ungdommene som kjøpte 25 billetter stilte seg rett utenfor mix butikken og videresolgte... Det positive er at Mix innførte en kvote på 5 billetter etter det skjedde.

Vi e di beste

Quote from: "Siggen"Jeg rister litt oppgitt på hodet av folk nå...


Greit det, men nå er det slik at mange, meg selv inkludert, har en jobb som gjør at jeg maks får se halvparten av hjemmekampene.
Men uansett, til neste år blir det partoutkort, dette gidder jeg ikke å oppleve flere ganger.

Snublefot

Quote from: "michaelll"
Quote from: "Valhall"Hørte også snakket som gikk på Mix Minde om at tidligere idag hadde man fått kjøpt opptil 25 billetter hver..


Ja det var spesielt populært når en av disse ungdommene som kjøpte 25 billetter stilte seg rett utenfor mix butikken og videresolgte... Det positive er at Mix innførte en kvote på 5 billetter etter det skjedde.


jeg appelerer sjeldent til vold, men denne guttungen burde jo fått seg skikkelig ris.. sånn i gode gamle dager hvor man blir lagt over fanget og deljet løs på av ei gæern dame;)

Siggen

Quote from: "Vi e di beste"
Quote from: "Siggen"Jeg rister litt oppgitt på hodet av folk nå...


Greit det, men nå er det slik at mange, meg selv inkludert, har en jobb som gjør at jeg maks får se halvparten av hjemmekampene.
Men uansett, til neste år blir det partoutkort, dette gidder jeg ikke å oppleve flere ganger.


Jeg ser ikke problemet. Som mange andre har nevnt før så er det bare å gi vekk eller selge de du ikke kan gå på. Du kommer jo faktisk å spare!! penger på å kjøpe sesongkort neste år i forhold til å kjøpe billetter til to kamper på svartebørsen +!!!! Du slipper den frustrasjonen du nå sliter med.

gamlefar


Nixon

http://www.bt.no/sport/article303212.ece

Det var på Mix Minde folk skulle stilt seg opp!
Man hadde ikke fått valgt sete. Men man hadde fått billett.
Rød makt på Hansa

vekkreist

Quote from: "gamlefar"


Tror nok mange prøver å få tak i den billeten. Men alle får "teknisk feil"

Er nok bare til å innse det.. søndag 22 okt. kl 20 sitter vi foran TV'EN og ser Brann meie over RævBK

chris_henrik

Quote from: "gamlefar"
<BRANN> ..... DKFM

Utmedsnolken

Quote from: "gamlefar"


Hva med å plukke opp en billett til body pump med magnus istedet? Så blir du kvitt litt av aggresjonen din også?

http://www.billettluka.no/iticket.web.billettluka/default.aspx?CategoryID=3
"og der snubler Sæternes igjen"

Romani3

Helt tragisk med det der systemet... Egentlig e alt tragisk. Stadion tar jo altfor få folk og den nye kommer egentlig ikkje te å ta så mange flere. Tenk på alle de som har sesongkort og sponsorene som ska ha billetter, så bortesupporterne.. Kor mange blir det igjen då som blir solgt rundtom? Ikkje så mange, nei..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Go Up