• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Champ pub i Oslo

Started by Geddi, April 20, 2005, 13:24:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geddi

Det ble her på forumet i forrige uke startet en tråd der det ble skrevet at puben selger Ringnes produkter og burde derfor boikottes av Brann supportere.
Jeg har undersøkt saken nærmere med innehaver av puben samt Ringnes og ønsker med dette å informere om de korrekte og faktiske forhold.

Tidligere solgte Champ ølet Koff. Dette sluttet de med øyeblikkelig da det ble ett produkt som Ringnes/Carlsberg tok over distribusjonen for. Carlsberg tatt med her fordi det er de som er importør av Koff, men Ringnes som distributør av Carlsberg i Norge.
Champ ønsker ikke å selge øl fra verken Hansa eller Ringnes av nøytralitets årsaker.
De begynnte i steden å selge det finske ølmerket Lapin Kulta. Dette var ett produkt Ringnes tidligere solgte, men har sluttet med nå.(Ringnes har fremdeles Lapin Kulta på produktoversikten sin på internett, men det fordi internettsiden deres ikke er oppdatert).

En kan selvfølgelig si at vi burde hatt ett stamsted i Oslo som serverer Hansa øl.
Men da skal det også taes med i betrakningen at innehaveren på Champ har vært gjennom mye for å "huse" oss på bortekamper. Feks trusler fra andre supportere for å nevne noe.
Ett sted som med de problemer Champ har vært igjenom og allikevell ønsker å ha oss som gjester, står det respekt av.
Mener derfor Champ er og skal være vårt stamsted i Oslo.
vh
Geir Tonning

[bat]

stolt og kry-

YadaYada

Snakket også med innehaver av Champ i helgen og han sa at de fikk Lapin kulta direkte importert. Champ kjører jo også meget gunstig pris på dette ølet som gikk ned i litervis :)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Geir

Quote from: "YadaYada"Snakket også med innehaver av Champ i helgen og han sa at de fikk Lapin kulta direkte importert. Champ kjører jo også meget gunstig pris på dette ølet som gikk ned i litervis :)


Dette skrev jo jeg i en annen tråd her også, men ble visst ikke trodd på det.
ndelig SERIEMESTER

Go Up