• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eirik Horneland

Started by Gulløl, October 16, 2020, 20:15:37 PM

Lasaron, fortune, pælida, andreas1989 and 15 Guests are viewing this topic.

Go Down

andreas1989

Da er gårsdagens livepod med BA ute, lite fjas og mye fag så vel verdt å bruke 90 min på å høre igjennom denne.

https://open.spotify.com/episode/782OwEfjH1W2HNq7J8uavL?si=6eb0346cdd5a4701

andreas1989

Kim Hellberg ser omsider ut til å ha takket ja til Hammarby.

andreas1989

February 20, 2024, 10:40:30 AM #352 Last Edit: February 20, 2024, 10:43:55 AM by andreas1989
BA kan melde at Per-Ove bekrefter samtaler om forlengelse av kontraktene til trenerteamet. Dog ikke Horneland foreløpig.

Lasaron

Hornis bruker Harald Aabrekk som rådgiver.

Tja, det kan godt tenkes Aabrekk er god i en sånn rolle, men overbevist er jeg ikke.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on May 06, 2024, 08:56:00 AMHornis bruker Harald Aabrekk som rådgiver.

Tja, det kan godt tenkes Aabrekk er god i en sånn rolle, men overbevist er jeg ikke.

Ja leste artikkel og var først litt overasket, men det virker vel å være mer en samtalepartner enn rådgiver.
Han er en av flere (3-4 stk) Horneland prater jevnlig med og som gir sin mening om Brann sitt spill sett utenfra og med hvilepuls.
Og Aarbrekk slår meg jo også som en kar som er bedre med hvilepuls enn med høy puls :-D
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Var den som kom i hodet på meg og :-D
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

mbs

Quote from: Corran on May 06, 2024, 09:01:32 AM
Quote from: Lasaron on May 06, 2024, 08:56:00 AMHornis bruker Harald Aabrekk som rådgiver.

Tja, det kan godt tenkes Aabrekk er god i en sånn rolle, men overbevist er jeg ikke.

Ja leste artikkel og var først litt overasket, men det virker vel å være mer en samtalepartner enn rådgiver.
Han er en av flere (3-4 stk) Horneland prater jevnlig med og som gir sin mening om Brann sitt spill sett utenfra og med hvilepuls.
Og Aarbrekk slår meg jo også som en kar som er bedre med hvilepuls enn med høy puls :-D


Tror et hvert trenerteam har godt av en litt uformell evaluering underveis av folk en stoler på.
- Nå basert på antall gjenvinninger, har dere blitt dårligere i press-spillet. Jeg mener det kommer av at indreløper/ kant til venste/høgre ikke kommer raskt nok opp.

Tror slike betraktninger kan være veldig god hjelp fra teamet.
- Det kan være med å se detaljer.

Å evaluere spillere nøytralt du har ansvar for er ikke lett

Nixon

BT melder at Horneland forlenger ut 2027.
Det samme gjelder Huseklepp og resten av trenerteanet.
Rød makt på Hansa

andreas1989

Quote from: Nixon on Today at 11:11:46BT melder at Horneland forlenger.

+Huseklepp.

Nixon

Quote from: andreas1989 on Today at 11:12:50
Quote from: Nixon on Today at 11:11:46BT melder at Horneland forlenger.

+Huseklepp.

Jepp, la det til. Og de skriver at det også gjelder resten av trenerteamet.
Rød makt på Hansa

andreas1989

Today at 11:26:16 #361 Last Edit: Today at 11:27:58 by andreas1989
Trenerteamet er Haugen&Riisnæs, men hvem flere? Fakiri er jo spillerutvikler og ikke trener som det vel ble gjort poeng av på ett eller annet tidspunkt? Men det er jo naturlig at han også forlenger?

krakra

Toppspillerutvikleren er en del av trenerteamet. Fakiri er nok nærmere assistent enn en vanlig toppspillerutvikler også.

Lasaron

Ett år for lenge, etter min smak. Men bedre enn ingen forlengelse.

Dermed en gladsak.

Underlig at folk er usikre på om Fakiri er en del av trenerteamet.
Tren på langskudd

krakra

Ellers så vet jeg ikke hvor viktig det er at trenerne har lange kontrakter. Det er jo så og si ingenting som hindrer dem i å forlate klubben hvis det kommer et spennende tilbud uansett, og skulle klubben ønske å si dem opp så ligger det vel en klausul inne med forhåndsavtalt sluttpakke?

Største betydningen er kanskje at man slutter å forhandle forlengelse hvert år.

Go Up