• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Soma ny kaptein neste år ?

Started by enavgutta, December 06, 2004, 17:46:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Ser i dagens BT at Soma avskriver overgangsryktene og signaliserer sitt kandidatur til kapteinsrollen.

Dette er et svært forunuftig initiativ og trolig det beste alternativet for Brann. Guntveit er nivåmessig på vei ut av førsteeleveren - og det vil derfor være naturlig å gi kapteinsbindet til en som spiller fordi han er god og dyktig i det han gjør på banen. Guntveit har på mange måter hatt klippekort i starteleveren p.g.a sitt kapteinsverv. Dette har vi nå sannsynligvis sett enden på.

Denne sesongen har vist at Soma er en ledertype som kommuniserer mye med spillerene på hele banen. Hans engasjement og formaninger har til tider satt dagens anonyme kaptein i skyggen.
Soma vil slik jeg ser det være et helt naturlig valg for spillergruppen og ledelsen i 2005.

KennethS

Enig, hadde vært konge hvis Soma ble og fikk kapteinsbinnet. Vi trenger Soma.
tå på Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

supporter

At Soma skal bli kaptein er noe jeg har ønsket lenge, tror han ville ha gjort en godt jobb som kaptein!!

Ole Brom

FÃ¥ vekk han pingle Cato og frata han kapteinsbindet ASAP !

dex1974

Quote from: "Ole Brom"FÃ¥ vekk han pingle Cato og frata han kapteinsbindet ASAP !
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Tois

Soma er perfekt for kaptein arbeid! Han hadde solid jobb som kaptein i Bryne FK i 2003!

andreas27

Quote from: "Ole Brom"FÃ¥ vekk han pingle Cato og frata han kapteinsbindet ASAP !


pinglecato??? kan vel isje akkurat kalle mannen for pingle, vist det e nokken som vanligvis tråkkar te så e det vel han!!!

soma som kaptein blir kanon!!!

Willy Wonka

NÃ¥ sier vel Mjelde i samme intervju at han valgte Cato og Erlend fordi han ville trekke dem frem i gruppen.....

Soma er vel rimelig langt fremme allerede, og har holdninger som imponerer.... Om han klarer og smitte sine medspillere med konkurranse-innstinkt kan dette bli tungen på vektskålen!

Nixon

Mjelde kan gi Soma kapteinsbindet dersom han forlenger kontrakten med 5 år! Ellers kan han bare glemme det! Såpass krav må vi kunne sette til en kaptein...:)
Rød makt på Hansa

viks

Soma er en naturlig ledertype, som utlyser en autoritet vi vel knappt har sett i Brann siden Ahlsens dager.

Han har et usedvanlig bra fotballhodet, gjør få feil, og krever noe av medspillerne sine.

Kort sagt, et forbilde på og utenfor banen.

Soma for captain....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Sharpy

Quote from: "viks"Soma er en naturlig ledertype, som utlyser en autoritet vi vel knappt har sett i Brann siden Ahlsens dager.

Han har et usedvanlig bra fotballhodet, gjør få feil, og krever noe av medspillerne sine.

Kort sagt, et forbilde på og utenfor banen.

Soma for captain....


Ingen tvil om at han har kvalitetene som skal til. Samtidig stiller jeg meg tvilende til å gi kapteinsbindet til en mann som vi VET vil la oss i stikken om det kommer et tilbud fra utlandet.

Greit nok at vi har visst hele tiden at han kommer til Ã¥ forsvinne, men  det er likevel noe som skurrer nÃ¥r det gjelder Ã¥ gi Soma den tillitten. Nei, gjør Hanstveit til kaptein. Vi trenger en som spiller fast, og samtidig kommer til Ã¥ bli i klubben vÃ¥r.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

BL

er vel kanskje pga fremtiden til soma er usikker at mjelde venter med å velge ny kaptein... hvis soma spiller på stadion neste sesong er han nok kaptein. og bra er det!
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Quote from: "BL"er vel kanskje pga fremtiden til soma er usikker at mjelde venter med å velge ny kaptein... hvis soma spiller på stadion neste sesong er han nok kaptein. og bra er det!


Problemet er, slik jeg ser det, at faren er nokså stor for at Soma forsvinner i løpet av sesongen, om ikke før. Dessuten tviler jeg på at Soma kommer til å oppføre seg nevneverdig annerledes SELV om han er kaptein. Han er en naturlig lederskikkelse uavhengig av kapteinsbindet.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Roffarne

Quote from: "Sharpy"
Ingen tvil om at han har kvalitetene som skal til. Samtidig stiller jeg meg tvilende til å gi kapteinsbindet til en mann som vi VET vil la oss i stikken om det kommer et tilbud fra utlandet.


SÃ¥ vi skal til enhver tid velge kapteiner uten ambisjoner eller landslagskvaliteter?
Snodig.

Svante!!

Miller som kaptein!!

lojal, syter aldri, samlende og bankers på laget
rann er best

P-K

Det eneste som taler mot Soma er at han trolig forsvinner til sommeren...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Toa

Quote from: "Svante!!"Miller som kaptein!!

lojal, syter aldri, samlende og bankers på laget


Hadde Soma blitt satt på benken hadde det blitt syting derfra og.

Forskjellen mellom Soma og Miller, er at Miller vil vekk om han ikke får spille, mens Soma vil vekk uansett...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Svante!!

Quote from: "Toa"
Quote from: "Svante!!"Miller som kaptein!!

lojal, syter aldri, samlende og bankers på laget


Hadde Soma blitt satt på benken hadde det blitt syting derfra og.

Forskjellen mellom Soma og Miller, er at Miller vil vekk om han ikke får spille, mens Soma vil vekk uansett...


Den dagen Rangers igjen oppdager Millers potensiale etter at han spiller fast på Brann vil også han dra
rann er best

Go Up