• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo for storestå Odd kampen

Started by Mr. Walde, October 07, 2005, 13:02:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Charlie Winters

Quote from: "rikstad"E nokk bare me snakket.

MÃ¥ si eg blir ganske sjokkert hvis d blir kaos tifo idag!


Ble du sjokkert???

jævla bra tifo i dag!!!!!
RANN vinner!

Stalin

Håper igrunn ikke du kaller en banner og noen bluss på banen for kaostifo..

rikstad

Quote from: "Charlie Winters"
Quote from: "rikstad"E nokk bare me snakket.

MÃ¥ si eg blir ganske sjokkert hvis d blir kaos tifo idag!


Ble du sjokkert???

jævla bra tifo i dag!!!!!


JA;) d må eg innrømme! utrolig bra i dag!
får bare beklage at eg tvilte;)
i e BRANN fra BERGEN

Eivind

all honnør til tifo gutta idag!:)

BL

Quote from: "Charlie Winters"
Quote from: "rikstad"E nokk bare me snakket.

MÃ¥ si eg blir ganske sjokkert hvis d blir kaos tifo idag!


Ble du sjokkert???

jævla bra tifo i dag!!!!!


Ingen grunn til det. Var jo ingenting som minnet om kaos...
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Helt grei tifo. Hadde blussene hvert på andre siden av gjerde, altså ikke inne på banen men blandt publikum så skulle jeg vær stor fornøyd.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

Quote from: "Alexåsane"Helt grei tifo. Hadde blussene hvert på andre siden av gjerde, altså ikke inne på banen men blandt publikum så skulle jeg vær stor fornøyd.


Enig, og hadde kampen blitt spelt kl20 når solen var gått sikelig ned hadde det sett bedre ut. Var desvere ganske lyst i går då tifoen var.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

grei tifo ja :)


ble ikke noe kaos pÃ¥ tribunen som forventet, men kanskje det skjer noe i Hamar? mange som har (for)snakket om pyro pÃ¥ den kampen, tror kanskje eg var en av de ja.... :?  fÃ¥r se om det blir noe, alltid lov Ã¥ hÃ¥pe :wink:

Gull2006

Jaja.. Det er ikke slik at man kan snakke om det og så skjer det.. man må faktisk tørre å gjøre det. Det er ikke lov, kommer aldri til å bli det heller. Alle er vel klar over at det er forbudt, og at man kan havne opp med bot. Men om folk ikke tør å gjøre det, så la vær å snakk om det også. Nå har det blitt mast om blussing og div pyro hele sesongen, men ingen har gjort noe, minus de to som faktisk har drete på draget.. Han ene med røyken i vinter og han andre på lerkendal. Er det rart at folk ikke tør, når de ser hvordan det går med disse stakkarsene.. hettegenser, skjerf rundt ansiktet.. flagg og masse folk rundt deg/dere, så går det helt fint.. ingen som kan gjøre dere en dritt.. men da må det gjøres på den måten! Man kan ikke fyre opp et bluss rett i trynet på politiet, mens man står oppå setet sitt. da er det klart at man blir tatt.. så om noen skal blusse i Hamar, så er ikke det noe problem. ingen blir tatt, så lenge dere bruker HODET!

bubba

Du er vel en av de som har slengt med kjeften å skulle blusse på diverse kamper.Har ikkje vært noe mer enn snakk på deg heller gull2006...

Green shirt mush

QuoteHar ikkje vært noe mer enn snakk på deg heller gull2006...


Har vel ikke vært annet enn snakk i hele år fra disse såkalte Brann Ultras.
Eneste som har gått til aksjon med pyro på tribunen i år, er vel en viss drittunge med en viss "røykbommpe" og ett avfyrt bluss oppi trøndelag.
Husker på nittitallet når det var uhemmet blussing fra tribunen. Herlig spontant var det den gangen. Husker ett spesielt bilde fra en fanzine kalt
Rødt ekstra: en brannsupporter holder to bluss,med skjerf foran ansiktet og i bildekommentaren under står det "Legalize the shit" sitat: jernbaneundergangen i arna.
Vil ha meg frabedt kommentarer fra snåttunger om hvorfor jeg ikke selv har tatt ansvar for å blusse fra tribunen osv. Jeg har aldri snakket om å gjøre det.Eneste jeg kommenterer er at de såkalte Brann Ultras er jævli stilig i kjeften på diverse forumer,men når det kommer til å ta aksjon,da har de ikke så jævla stor pikk alikevel.

bla bla bla
i!
ACAB

Gull2006

Jeg er ikke med i noe Brann Ultras. Men har alikevel ønsket meg blussing på tribunen.. Han som blusset i Trondheim får ikke noe heltestatus hos meg, tvert i mot; det var sløkket å gjøre det på den måten.

Ja, jeg og mange andre har snakket om bluss. Ikke det at det pÃ¥ død og liv skal blusses, men det hadde vært stilig om vi hadde gjort det. Men da er det vel klart at det mÃ¥ gjøres pÃ¥ en litt mer "proff" mÃ¥te!! Kan ikke forstÃ¥ at folk blir sur.  

Og til slutt så må det jo sies at det å blusse på tribunen ikke er uvanlig selv i Norge! Det vet vel de fleste her inne? Det er bare hos oss Brann-supportere at dette er uvanlig. Jeg gir egentlig blaffen.. men det hadde vært kult om vi hadde klart å innføre en litt "villere" supporterstil. Det blir vel uansett bare med tanken.

Northside

Quote from: "Green shirt mush"
QuoteHar ikkje vært noe mer enn snakk på deg heller gull2006...


Har vel ikke vært annet enn snakk i hele år fra disse såkalte Brann Ultras.
Eneste som har gått til aksjon med pyro på tribunen i år, er vel en viss drittunge med en viss "røykbommpe" og ett avfyrt bluss oppi trøndelag.
Husker på nittitallet når det var uhemmet blussing fra tribunen. Herlig spontant var det den gangen. Husker ett spesielt bilde fra en fanzine kalt
Rødt ekstra: en brannsupporter holder to bluss,med skjerf foran ansiktet og i bildekommentaren under står det "Legalize the shit" sitat: jernbaneundergangen i arna.
Vil ha meg frabedt kommentarer fra snåttunger om hvorfor jeg ikke selv har tatt ansvar for å blusse fra tribunen osv. Jeg har aldri snakket om å gjøre det.Eneste jeg kommenterer er at de såkalte Brann Ultras er jævli stilig i kjeften på diverse forumer,men når det kommer til å ta aksjon,da har de ikke så jævla stor pikk alikevel.

bla bla bla


Det er no ingen av oss som har mast om at vi kommer til å blusse, det som er blitt sagt er at vi (noen av oss) ønsker ulovlig blussing og kan muligens være med å hjelpe litt.

men så kan det nevnes at vi hadde røykbombene, og vi hadde kjøpt blussene som var med til Trønderland, dvs vi har gjort mer eller akkurat det vi har sagt vi skal gjøre.

Det vi ønsket å få til var mer flagg og mer synging, noe vi må si oss fornøyd med ettersom ingen egentlig har startet noe seriøs ultras gruppe.

enganr1

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote

Det var i Bladet Fotball sommeren 1993. Bildet var fra en bortekamp mot Sogndal. Den gang spilte VIF for ca 1000 i 1.div. og vi kunne le av alle bønder i vårt land... Husker også en artikkel fra 1992(?) som het "Folk og røvere på Apeberget". Den handlet om Klanen (eller "Apeberget" som de ble kalt den gangen). De var ikke stort mer enn 100 den gang...


Dette er feil!
Artikkelen var fra sommernummeret 1990, og relativt positiv i lys av de oppslagene vi vanligvis fikk på den tida. Vi kunne være opptil 3-400 på Klansfeltet den gang, og enda flere på hockey.
Er det forresten noen av dere gamlekara som var på bortekampen mot VIF i 1990 og var litt for eplekjekke etter mætsjen, noe som relativt kjapt og effektivt blei stoppa?

Go Up