• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hickok

En liten gjettelek på når Brann melder utsolgt på hjemmefeltene? Jeg tipper innen kl. 18 i dag.

huleste

Quote from: Hickok on April 04, 2024, 06:32:08 AMEn liten gjettelek på når Brann melder utsolgt på hjemmefeltene? Jeg tipper innen kl. 18 i dag.

Det er noen seige restaurantplasser til 1300kr som ikke virker å bli solgt mange av, tror ikke de ryker i dag.

Optimist

Quote from: Hickok on April 04, 2024, 06:32:08 AMEn liten gjettelek på når Brann melder utsolgt på hjemmefeltene? Jeg tipper innen kl. 18 i dag.

Helt utsolgt, inkludert alle enkeltseter og restaurantplasser? Da tipper jeg søndag kl. 13 😉
Kokende idiot

Hickok

Quote from: Optimist on April 04, 2024, 08:52:05 AM
Quote from: Hickok on April 04, 2024, 06:32:08 AMEn liten gjettelek på når Brann melder utsolgt på hjemmefeltene? Jeg tipper innen kl. 18 i dag.

Helt utsolgt, inkludert alle enkeltseter og restaurantplasser? Da tipper jeg søndag kl. 13 😉
Jepp.

Optimist

Tror ticketco er nede 🤔
Kokende idiot

Superjack

Plutselig akutt billettangst i Bergens befolkning og 250.000 Bergensere uten billett skal kjøpe samtidig?
Brannsupporter.

Optimist

Hehe, enorm akutt billettangst i såfall! Neida, jeg så billettkartet til andre lag, og det var nede der og. Men er no oppe igjen nå uansett :)
Kokende idiot

Gulløl

April 04, 2024, 12:00:24 PM #17557 Last Edit: April 04, 2024, 13:28:13 PM by Gulløl
Quote from: Hickok on April 04, 2024, 06:32:08 AMEn liten gjettelek på når Brann melder utsolgt på hjemmefeltene? Jeg tipper innen kl. 18 i dag.
Søndag 12.28.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Tipper at Hickok (og kanskje Gulløl) er for optimistisk. Hilsen optimisten 😉
Kokende idiot

Gulløl

April 04, 2024, 13:32:54 PM #17559 Last Edit: April 04, 2024, 13:38:12 PM by Gulløl
Quote from: Optimist on April 04, 2024, 12:37:06 PMTipper at Hickok (og kanskje Gulløl) er for optimistisk. Hilsen optimisten 😉
Siden det ble lagt ut ca.noe over 200 ekstra billetter i sted der over halvparten er noe tungsolgte billetter på Brannbørsen til 400 kr har jeg tilatt med å endre tipset til kampdag kl.12.28 ☺️. BT-A er noe under halvparten av den totalen, den andelen går nok fort.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Det er vel en grei konklusjon at jeg bommet grovt i mitt tips. Det er vel flere billetter tilgjengelig for salg nå enn da jeg tippet. Samtidig, så synes jeg salget har stoppet opp nesten fullstendig. Egentlig litt merkelig da jeg var sikker på at alt skulle ryke ut senest i dag, men billettene ryker nok uansett ut på kampdag.

mbs

Brann må reklamere for de siste plassene.
400 for en kamp billett er ikke mye.

Kino koster jo fort 150-200 kr.
Konserten med middels artister er jo 400-500 kr.
Kamp billetter PL er jo priset til patourkort priser i Bergen.

Så det er bare fotball billetter i Norge som skal koste 100-250 kr


andreas1989

Nå er det litt forskjell på en konsert eller fotball kamp i utlandet for nordmenn og 1 av 15 hjemmekamper på Brann stadion, sesongåpning eller ikke. Så 400kr for en enkeltbillett vil jeg absolutt påstå er dyrt.

Og nei det er ikke bare i Norge at man kan komme, eventuelt forvente å komme seg på en kamp for en overkommelig pris.

Superjack

April 05, 2024, 10:01:58 AM #17563 Last Edit: April 05, 2024, 10:06:21 AM by Superjack Reason: Korrigert. Er jo barnepris
Det meste er relativt.

For mange er nok 400 kr en del. Men er jo redusert pris for pensjonister og barn. Så prisene er grei i mine øyne.

Tipper de fleste av de siste plassene blir solgt i løpet av dagen i dag.

Brannsupporter.

Gulløl

April 05, 2024, 11:03:51 AM #17564 Last Edit: April 05, 2024, 11:41:18 AM by Gulløl
I går når det ble lagt et bra antall billetter på BT-A gikk dei fort unna. Dette er bra billige billetter spesielt gjennom BT der det er 2 for 1. Altså innenfor for mange barnefamilier prismessig.
Slik det er nå må f.eks.to voksne og to barn betale tilsammen 1300 kr. Og når barnefamiliene i stor grad er borte som kjøpere går det trått slik som nå. Men noen med litt større barn kan hende kjøper på Fjordkraft Ståplass der billettene koster 200 kr. Om en er tidlig ute og barna plasseres fremst kan det fungere for noen familier.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 05, 2024, 23:06:14 PM #17565 Last Edit: April 05, 2024, 23:17:42 PM by Gulløl
Ser at det bare er 19 billetter igjen på sittefeltet i bortesvingen, altså det nærmer seg utsolgt. Hvor mange ståbilletter det er igjen kan jeg ikke se er opplyst noen plass men på FFK sin hjemmeside ble det opplyst i går at "det er fortsatt noen ledige billetter på bortefeltet".
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Brannbørsen til 400 kr pr billett ser ut til å være det minst salgbare av sitteplasser. Rart at dei ikkje  har honnør og barn priser på det feltet, da kunne det blitt utsolgt. Til og med Brannstuen billetter (inkl. mat) til 1300 kr billetten går raskere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

huleste

Jeg skjønner ikke hvorfor både media og Brann selv snakker om fullsatte tribuner og utsolgt før det faktisk er det.


Her er det BT som stiller spørsmål til Palle.
- Utsolgt hjemmepremiere 7. april. Sølv i serien og cupgull i fjor. Hva tenker du egentlig om Brann nå?

- At det blir litt av en sesong, sier Fredrik Pallesen Knudsen.

opplett

Jeg skjønner godt at Brannbørsen ikke er utsolgt. Jeg hadde også tenkt at det var noe VIP-greier, og ikke giddet å sjekke det feltet. Så det er sikkert noen andre som tenker det samme.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 06, 2024, 08:49:28 AM #17569 Last Edit: April 06, 2024, 09:42:28 AM by Gulløl
Brannbørsen er jo bare dei øverste radene  på Sp.V feltene, ikke oppe i losjene og VIP. Tok et par tre år før jeg selv forstod det. Litt presisering på det når en klikker på feltet hadde gjort seg og fått salget i gang med litt tempo. Absolutt ikke alle som vil mengde seg med det dei tror er VIP-folk.

Det utsolgt-begrepet som er brukt flere ganger denne uken er et fenomen som har bremset salget i tidligere nesten utsolgte kamper også siste årene. Brann bør gi konkret fakta informasjon om hva som er igjen, spesielt siste par dager før kamp, f.eks. ikke beskytte det som hemmelig statsinformasjon hva som er antall restbilletter på Fjordkraft Stå. Nå er det ingen info om det er 30 eller 300 igjen, eller noe annet antall.

Hva som er i rest i bortesvingen kunne Brann også oppgitt dagen før kamp. Er bortesvingen eventuelt nesten utsolgt skaper det entusiasme rundt kampen det også. Da blir det mer kamp supporter grupperingene i mellom med mer stemning og sang.
Brann kan få denne kampen helt utsolgt om de viser litt vilje og jobber med detaljene i salget og markedsføringen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 06, 2024, 09:59:10 AM #17570 Last Edit: April 06, 2024, 10:01:51 AM by Gulløl
16.832 var det på alle dei tre best besøkte kampene i fjor. Altså det er Stadion sin totalkapasitet om det ikke er noen justeringer på noen felt og antall i år. Det å klare det antallet i morgen også og få det opp på storskjermen på slutten av kampen kan vi nok glemme helt om Brann ikke snart melder at 16.000 er passert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on April 06, 2024, 09:59:10 AM16.832 var det på alle dei tre best besøkte kampene i fjor. Altså det er Stadion sin totalkapasitet om det ikke er noen justeringer på noen felt og antall i år. Det å klare det antallet i morgen også og få det opp på storskjermen kan vi nok glemme helt om Brann ikke snart melder at 16.000 er passert.
Det kan du uansett glemme, siden Fredrikstad ikke selger ut bortefeltet. Reelt er nok 16.500 fullt i morgen.

Gulløl

April 06, 2024, 10:07:32 AM #17572 Last Edit: April 06, 2024, 10:09:53 AM by Gulløl
Tenkte bare på at FFK på sin hjemmeside for et par dager opplyste at "det er fortsatt noen ledige billetter på bortefeltet".
"Noen ledige billetter " tolket jeg som nesten utsolgt. Godt mulig de bløffer og at de bare hausser billettsalget for Brann.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg håper du har rett, men da blir jeg overrasket.

Gulløl

April 06, 2024, 10:37:04 AM #17574 Last Edit: April 06, 2024, 10:38:49 AM by Gulløl
Har selv ikke tro på bare "noen" bortebilletter igjen. Men er f.eks. status nå ca.400 solgte både i bortesving og Fjordkraft Stå kan 16.000 kanskje snart meldes. Dette siden X-boten viser 15.167. Men mulig det er noe optimistisk det også, siden ingen tall er opplyst er det usikkert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on April 06, 2024, 10:37:04 AMHar selv ikke tro på bare "noen" bortebilletter igjen. Men er f.eks. status nå ca.400 solgte både i bortesving og Fjordkraft Stå kan 16.000 kanskje snart meldes. Dette siden X-boten viser 15.167. Men mulig det er noe optimistisk det også, siden ingen tall er opplyst er det usikkert.
Om man ser bort fra ståplasser og bortefelt, så er det nå bare 246 seter igjen for salg, så jeg tror ikke det går så mange timer før 16.000 blir meldt.

Gulløl

April 06, 2024, 12:02:53 PM #17576 Last Edit: April 06, 2024, 12:05:34 PM by Gulløl
Da har Brann nettopp opprettet barnebillett på Brannbørsen også. Flott, da blir det større sjanser for at feltet blir utsolgt. Det har vært få barnebillett muligheter siste døgn.
 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Brann meldte vel 15500 i en oppdatert sak kl 1205 i dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

April 06, 2024, 21:28:14 PM #17578 Last Edit: April 06, 2024, 22:11:50 PM by Gulløl
Ikke flere sitteplasser ved siden av hverandre igjen på vanlig tribuneplass. Kun 55 enkeltseter.

Brannstuen + Brannbørsen har tilsammen 160 billetter i rest, storparten ved siden av hverandre.
Restaurantprisen (middag og billett) til 1300 kr er nå fjernet i Brannstuen.
Alle billetter i de to grupperingene har nå kun to priskategorier, 400 kr (voksen) og 250 kr (barn).
Men nå som alle setene er priset noenlunde "folkelig", vurderer "vanlige folk" å kjøpe på det som de oppfatter som VIP ?
Pensjonistene med honnørbevis har ikke tilgang til denne restbeholdningen, må ta til takke med enkeltseter.

Fjordkraft Stå har nok trolig myyyyee billetter igjen. Usikkert antall. Grei pris til 200 kr. Lite markedsføring.

(tallene oppdatert kl.23.10)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 07, 2024, 09:49:20 AM #17579 Last Edit: April 07, 2024, 10:07:27 AM by Gulløl
Forutsatt at X-boten omtrent er rett med 455 ledige på hjemmefeltene ved oppdateringen som kom kl.10.00.
Fratrekk for ledige enkeltseter:48
Fratrekk for ledige seter i Brannstuen og på Brannbørsen: 130
Rest Fjordkraft Stå er da omtrent: 277
Altså det tyder på at det blir bra romslig på Fjordkraft Stå i dag. Noe annet enn under de tre utsolgte seriekampene i fjor da det var helt utsolgt Stadion med 16.832. Nå har salget omtrent stoppet helt opp på alle felt på Stadion, utsolgt-begrepet er flittig benyttet siste dager.

Et viktig poeng at det blir opplyst at det er god plass på Fjordkraft Stå til kun 200 kr billetten for å få de siste nølende kjøperne på banen de siste 8,5 timene. Er det fremdeles 400-500 ledige på hjemmefeltene er det en flott nyhet for byens og distriktene rundt sin befolkning. Altså fremdeles muligheter å komme på kamp enten en føler seg som VIP eller liker ståfelt på langsiden.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

huleste

Burde virkelig komme bedre frem at det er masse ledige billetter, og at de billettene som er ledig er helt vanlige billetter. Ingen risiko for å havne på siden av Erna eller Trude.

Hickok

Skal 455 være rett, så inkluderer det en andel av ståplassene på Fjordkraft. Sitteplasser er det bare rett over 200 ledige av. Det er SPV inkl. børsen og stuen, BT og Fjordkraft til sammen.

Gulløl

April 07, 2024, 10:16:30 AM #17582 Last Edit: April 07, 2024, 10:19:23 AM by Gulløl
Quote from: huleste on April 07, 2024, 10:04:13 AMBurde virkelig komme bedre frem at det er masse ledige billetter, og at de billettene som er ledig er helt vanlige billetter. Ingen risiko for å havne på siden av Erna eller Trude.
Tipper minst halvparten av potensielle kjøpere tror at Brannstuen og Brannbørsen er oppe i en losje eller bak en glassvegg, og en blir mengdet blant mye VIP folk. Tenkt om billettkartet hadde vært utformet slik at det var synlig at dette er de flotteste utsiktplassene plassert øverst på Sparebanken Vest (på nedre). Absolutt en akseptabel pris med 400kr og 250 kr for de fine plassene, har sittet der noen ganger selv, det er ikke uten grunn at journalistene har sine utsiktplasser også der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

huleste

BT har endret nåværende overskrift fra at stadion er utsolgt til nesten utsolgt. Jeg sendte en mail, kan være derfor eller kanskje de skjønte det selv.

Gulløl

April 07, 2024, 11:01:18 AM #17584 Last Edit: April 07, 2024, 11:12:22 AM by Gulløl
Stoler på at BA snart gir byen befolkning rett og konkret informasjon om billettinformasjonen og ikke nevner utsolgt-ordet :) .
Slik dei har vært flinke til med ukentlig info om skadesituasjonen siste ukene.

Om det er 400 eller 450 billetter ledig på hjemmefeltene eller et annet antall så få sannheten på bordet og inn i overskriften. Denne kampen KAN bli utsolgt på hjemmefeltene, det mangler bare å speede opp infoen om både gode sitteplasser (400 kr/250 kr) og billige utsiktplasser på ståfeltet(200 kr) inn mot de 7 timene som er igjen. Foreløpig går salget i sirup i dag dessverre.

Brann sin oppdatering for nøyaktig 24 timer siden er utdatert. Der stod det blant annet om restaurantplasser til 1300 kr som ble omgjort til vanlige plasser og folkelige priser noen timer senere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Der kom omsider Brann også på banen og fortalte at det var ledige billetter fortsatt.

David

Synes ikke det er så nøye om det fortsatt er en håndfull ledige billetter på kampdag, når det for alle praktiske formål et fullsatt.

Gulløl

April 07, 2024, 11:59:56 AM #17587 Last Edit: April 07, 2024, 12:03:16 PM by Gulløl
Quote from: David on April 07, 2024, 11:36:27 AMSynes ikke det er så nøye om det fortsatt er en håndfull ledige billetter på kampdag, når det for alle praktiske formål et fullsatt.
Enda ikke passert 16.000, da hadde det blitt meldt. Betraktelig mer enn en handfull ledig, omtrent halvparten på hjemmefeltene. Tre usolgte seriekamper i fjor der det kom 16.820 kom opp på storskjermene med UTSOLGT ordet. Utsolgte kamper er absolutt god reklame for Brann enten det gjelder hjemmefeltene eller inkl. bortefeltet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

huleste

Quote from: David on April 07, 2024, 11:36:27 AMSynes ikke det er så nøye om det fortsatt er en håndfull ledige billetter på kampdag, når det for alle praktiske formål et fullsatt.

Det er jo nøye hvis det gjør at folk ikke kommer på kamp fordi de tror det er fullt.

Gulløl

April 07, 2024, 13:35:39 PM #17589 Last Edit: April 07, 2024, 13:37:43 PM by Gulløl
Tipper salget ender mellom 15.950 og 16.250. Dessverre vil det mangle en del på utsolgt på 16.820 ser det ut til.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on April 07, 2024, 13:35:39 PMTipper salget ender mellom 15.950 og 16.250. Dessverre vil det mangle en del på utsolgt på 16.820 ser det ut til.

Og det er nok først og fremst på grunn av bortefeltet. Ser for meg det fort er 400-500 ledige plasser der. Spent på hvor fylt opp Fjordkraft stå blir.
Kokende idiot

vekkreist

Quote from: Optimist on April 07, 2024, 14:09:27 PM
Quote from: Gulløl on April 07, 2024, 13:35:39 PMTipper salget ender mellom 15.950 og 16.250. Dessverre vil det mangle en del på utsolgt på 16.820 ser det ut til.

Og det er nok først og fremst på grunn av bortefeltet. Ser for meg det fort er 400-500 ledige plasser der. Spent på hvor fylt opp Fjordkraft stå blir.

Var ikke Brann litt sent ute å melde at det var ledige plasser på Fjordkraft Stå?

Mener jeg leste om det først idag...

Hvis det er tilfelle er det for dårlig markedsført.

Og som skrevet lenger oppe i tråden her, SPV tribunen er IKKE kun VIP og Losje!

Gulløl

April 07, 2024, 15:44:31 PM #17592 Last Edit: April 07, 2024, 15:46:34 PM by Gulløl
Oppsummert, 93 sitteplasser ledig.

Fjordkraft Stå. Minst 10 billetter, men kan også være 100, 200, 300, 400 ........
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Falkman

Virker jo nesten som  det er mer interesse for hvor mange som kommer på kampen, enn hvordan resultatet blir.

Optimist

Quote from: Gulløl on April 07, 2024, 13:35:39 PMTipper salget ender mellom 15.950 og 16.250. Dessverre vil det mangle en del på utsolgt på 16.820 ser det ut til.

16.287 ble det. Så enormt feil kan man ta 😉 Spørs hvor mange som kommer mot HamKam dersom neste helg ender med tap og...
Kokende idiot

Corran

Om motstanderne spiller så destruktiv og legger seg ned så mye som ffk i dag og som viking i går mot b/g så kommer det ikke til å være mange tilskuere i ES i det hele tatt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Noen som vet når billettene til rbk kampen legges ut?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

April 12, 2024, 13:23:52 PM #17597 Last Edit: April 12, 2024, 13:42:56 PM by Gulløl
𝟭𝟭.𝟱𝟬𝟬 solgte billetter fem dager før HamKam kampen. ¨

Faktorer som kan virke negativt inn på billettsalget i forhold til Fredrikstad kampen:
- Noen mistet kanskje gnisten etter den frustrerende kampen mot Fredrikstad, mest de som ligger på vippen til å gå på kamp.
- Onsdag kveld er vel en mindre attraktiv kampdag enn søndag kveld. Kampstart kl.18.00 kontra kl.19.15 er det vel varierende hva som er mest gunstig for folk og går kanskje opp i opp.
- Et nytt lag som spiller antifotball, selv om det trolig er i mindre grad enn Fredrikstad.
- HamKam stiller vel med noen hundre mindre bortetilskuere enn Fredrikstad. Dei blir nok ganske få i denne midtukekampen.

Faktorer som kan virke positivt inn på billettsalget i forhold til Fredrikstad kampen:
- Kampanjen "ti personer som bestiller samlet koster det bare 100 kroner per person".
- Kampanjen "alle barnebilletter til 100 kr".

Jeg er usikker på hvor positivt de to spesialpris kampanjene vil slå ut. Får Brann poeng mot Viking klarer vi kanskje å komme over 14.000 i tilskuertall til denne kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Dickens

Er det noen som vet om det er mulig for en voksen å benytte seg av partoutkortet til et barn på en kamp og betale mellomlegget på en måte?

opplett

Send en e-post til kamp@brann.no så får du nok et kjapt svar :)
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Go Up