• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Psykisk krigføring

Started by Brannmus, October 07, 2006, 00:27:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

slang

hehe! enig i veldig mye av det du skriver. Det største fokuset bør allikevel å støtte vårt eget lag. Men hadde vært utrolig fett(går sikkert ikkje denne kampen eller i år) hvis alle hadde ropt UT MED PAKKET, på hver spiller når motstanderlaget blir ropt opp!
ansa 08

Stalin

Quote from: "slang"hehe! enig i veldig mye av det du skriver. Det største fokuset bør allikevel å støtte vårt eget lag. Men hadde vært utrolig fett(går sikkert ikkje denne kampen eller i år) hvis alle hadde ropt UT MED PAKKET, på hver spiller når motstanderlaget blir ropt opp!


MHM! DRITKULT ASS!

Red Rabitt

En spiller som må psykes ut visst brann skal knuse roseborg er steffen iversen.
Her må det jamres og gaules totalt i 90 min, den kvisen der er jo skremmende livsfarlig.
Mitt forslag: Skrik ut enhver følelse i 90 min, og skrik så høyt at iversen før vondt i ørene!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Corran

Enig med å psyke ut. Og begynnelsen på det er at ALLE synger med på nystemten og synger høyt. Dette har vi hørt fra trenere (Nordli) er en belastning for motstanderene.
Og om Brann (gud forby) kommer tidlig under må vi bare skru opp trykket.
Ellers så er det meste lov som trådstarter skriver, men grensene går ved grov personlig sjikane (feks sønn av en alkis) mens å synge at riseth er en drittsekk er bare konstatering av fakta.
En annen ting eg finner litt spennende når det gjelder trøkk er at mange som pleier å være med på å lage trøkk befinner seg andre steder en der de pleier. Dette vil (håper jeg) føre til at trøkket blir spred ut til de som gjerne ikke er så aktive til vanlig og dermed kan vi overgå sandefjord kampen (som etter min mening er årets høydepunkt når det gjelder stemmning). Gu eg gleder meg til den kampen Håper bare ikke det blir rotet til for Brann mot Lyn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

domino

vær så snill og ikke start sangen sønn av en alkis.. grensen går et godt stykke før det..

ellers syns jeg alle skal komme til den kampen med en instilling om å hjelpe brann til å vinne den kampen.. Ved hjelp av oss tilskuere kan Brann skaffe seg et overtak i gullkampen.. alle må hjelpe til! Vi kan lage et helvetes liv der, og det skal vi få til! La oss vise Norge hva Brann Stadion står for.. La denne kampen bli snakket om i lang tid framover!

Kirk

Hvis målet er å få med hele Stadion til å lage en sinnsyk stemning så er definitivt ikke rop som "sønn av en alkis" veien å gå. Sånne ting er ikke noe "den jevne stadion-gjenger" vil identifisere seg med, og vi ender bare opp med å dumme oss ut nok en gang. Er ikke spesielt lurt å få publikum til å pipe mot egne tilhengere i stedet for mot motstanderen.

Vi skal selvsagt la trønderne få merke at de ikke akkurat er spesielt velkommen, men la oss nå holde et visst nivå og vise at det er kjærligheten til Brann, og ikke hatet til rosenborg som driver oss.

Red Rabitt

Quote from: "domino"vær så snill og ikke start sangen sønn av en alkis.. grensen går et godt stykke før det..

ellers syns jeg alle skal komme til den kampen med en instilling om å hjelpe brann til å vinne den kampen.. Ved hjelp av oss tilskuere kan Brann skaffe seg et overtak i gullkampen.. alle må hjelpe til! Vi kan lage et helvetes liv der, og det skal vi få til! La oss vise Norge hva Brann Stadion står for.. La denne kampen bli snakket om i lang tid framover!

Hvem i all verden har snakket om sønn av en alkis på denne tråden her?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Skal ihvertfall gi iversen en del kritikk for at han kun er gog nok for rbk og ikke landslaget, det er garantert noe som kommer til å irritere han.:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brannesen

Rosenborg har som kjent vært med i ligaen med de beste av de beste i flere år. De er vant til å spille på bortebaner med mye flere tilskuere enn Brann stadion noen gang kommer til å huse. Men de har flere spillere som ikke har spilt i champions league, eller ihvertfall spilt lite. Dette er ting som vi kan gripe fatt som supportere på årets beste hjemmearena. Alle buer når rbk's lagoppstilling blir lest opp og alle synger nystemten. Synes ikke alle på stadion har vært like flinke der. Sitter (står) selv på det mye debatterte z-feltet, som er veldig bra, men som kan bli så mye bedre. Det er faktisk slik som det står i en annen tråd her at hvis du reiser deg og synger med, gjør kanskje han eller hun på setet ved siden av deg det og. Det skal kanskje ikke mer til. Folk følger strømmen osv...

Tettey og Skjelbreid er vel de yngste på det desidert styggeste laget i Norge! Hva hvis vi buer som gal når de (og andre på rbk) får ballen? Kanskje de blir ukonsentrert og slår en feilpasning, eller i beste fall driter i buksen! Rope på dommeren eller på at vi ikke hører bøndene synge er gøy og alt det der, men det er liten vits i. Da kan vi heller synge "Byen e Bergen" eller "Vi e berømte Brann" eller en annen sang om vårt eget lag. Sangen mellom store stå og hansa er dritbra den og!

Håper forresten at Brann gjør noe denne dagen og! Da tenker jeg noe sånn som flaggdag som de prøvde seg på tidligere i år. De kan og legge ut tekstene på flere brannsanger (gjerne med lydklipp, hvis de har) for det er ikke sikkert alle kan de. Og vi trenger alle stemmene vi kan få. Bakke sier for eksempel at vi lager bedre stemning enn det er på Ellland Road. Mot Sandefjord på 3-3 var det helt vilt på stadion. Og så kom som kjent 4-3 målet rett etterpå. Hva hvis det skjer mot rbk?

Oppfordrer alle til å ta med seg så mye branneffekter de har og bruke stemmen sin for det den er verdt! Gå ned på Allkopi og kjøpe en bunke med hvitt papir og en med rødt, klippe de i små biter og kaste de når spillerne kommer inn (eller på Litj Ivers). Dette er året folkens...lykke til!

Ps: først drar vi til oslo og tar Lyn...alle mann til bilene siden buss og fly er fullt  :D
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Stoffi

Var ikke dette 4. tråden med nøyaktig samme innhold?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

tussler

Quote from: "domino"vær så snill og ikke start sangen sønn av en alkis.. grensen går et godt stykke før det..


Leste at en fra klanen sa at de eneste som tapte på at Ivers forlot Oslo var utestedene i Bogstadveien, så hva med å bare synge "Ivers er alkis"?

Chrisstah

Quote from: "tussler"
Quote from: "domino"vær så snill og ikke start sangen sønn av en alkis.. grensen går et godt stykke før det..


Leste at en fra klanen sa at de eneste som tapte på at Ivers forlot Oslo var utestedene i Bogstadveien, så hva med å bare synge "Ivers er alkis"?


hva med å psyke de ut med brann sanger?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Red Rabitt

Quote from: "hocey"


Veldig vanskelig å gjennomføre, men hadde vært gøy!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Go Up