• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dagbladet!!

Started by rødesk, May 22, 2006, 13:36:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rødesk

Ja, dagbladet.

Regner med at de fleste har sett forsiden til dagbladet i dag!
Brann over HELE førstesiden...
En østlandsavis som har brann over absolutt hele forsiden gleder meg..
Det er deilig å komme inn på hydro en tidlig mandag morgen for å se dagbladet i rødt!!

Vg hadde også Brann på forsiden, men ikke over hele..
Dette er gøy!
oen må gå...!

chris_henrik

Dagbladet har vel mulighet for å lage regionale utgaver. Noen østenfjels som kan bekrefte om forsiden er lik der borte.
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Ikke for å ødelegge gleden her.
Men slik var fremsiden i resten av landet...
Rød makt på Hansa

Henki

Quote from: "rødesk"Ja, dagbladet.

Regner med at de fleste har sett forsiden til dagbladet i dag!
Brann over HELE førstesiden...
En østlandsavis som har brann over absolutt hele forsiden gleder meg..
Det er deilig å komme inn på hydro en tidlig mandag morgen for å se dagbladet i rødt!!

Vg hadde også Brann på forsiden, men ikke over hele..
Dette er gøy!


Nah, så gøy er det da ikke. Det som hadde vært gøy hadde vært om det hadde vært Brann på tabelltopp når det er spillt 26 kamper og ikke bare 9. Tror vi skal holde beina på bakken en stund til jeg!
Ballen skal fremover!

Northside

Quote from: "Nixon"Ikke for å ødelegge gleden her.
Men slik var fremsiden i resten av landet...
http://www.dagbladet.no/pdf/forsider/A_forside_4.jpg



hehe, og der var ikke denne tråden så gøy lenger nei :wink:

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Ikke for å ødelegge gleden her.
Men slik var fremsiden i resten av landet...


Det ante meg med en gang jeg så forsiden at det måtte være noe regionalt. For det var jo det eneste som var på forsiden også! Vanligvis pleier det jo å være andre saker også.
Legg ned hele klubben!

bernu

Er det noen som har et bilde av forsiden til Dagbladet ?
Jeg har ikke sett den ennå....
HANSA - Z

enavgutta

Fikk en smule sjokk da jeg så fremsiden av DB. Så jo ut som om vi hadde tatt gullet... Er jo kjent for å være en gjennomført VIF avis. Nix'en drepte litt av gleden og overraskelsen, men fremdeles .... positiv oppmerksomhet fra en riksavis !

C@Bøe_79

Dagbladet har til og med en egen "Brann-ekspert" i Bergen..
En som tidligere jobbet for BT.
Men den forsiden kan like godt være et propaganda stunt,der de prøver å få Bergen til å ta av..
Sånn at forventingene skrues opp,og vi blir høy på pæren!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Mr_Soma

Eller bare alt for å selge aviser ;) Grei markedsføring det i Bergen med serieledelse og "alle" med gullfeber.

C@Bøe_79

Nei,no må du ikke tenke så enkelt:p
Dette er helt klart en sammensvergelse mellom Oslo og Trondheim..
Det ser man på at DB kjører hardere enn BA og BT..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Chrisstah

dagbladet er vif fan
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

erikdale

Kan bekrefte at det var samme forside over hele landet..

Det bildet som er postet tidligere i tråden er faktisk feil dato! :P Litt bedre research neste gang du skal lage skår i gleden?`

Så vi e nok stooooore :P Gull og grønne skoger..

Nei, nå går eg og tar en shot med isbiter!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

krøvel vellevold

Quote from: "erikdale"Kan bekrefte at det var samme forside over hele landet..

Det bildet som er postet tidligere i tråden er faktisk feil dato! :P Litt bedre research neste gang du skal lage skår i gleden?`

Så vi e nok stooooore :P Gull og grønne skoger..

Nei, nå går eg og tar en shot med isbiter!


Merkelig! For den forsiden det er bilde av her, ser ut som en standard Dagblad-forside. Da tenker jeg ikke på overskriftene, men på lay-outen. En hovedsak og masse andre mindre saker, mye farger, etc. Den forsiden vi så i Bergen hadde kun én eneste sak over hele forsiden, og så faktisk ganske amatørmessig ut! Og hvorfor skulle resten av landet "sjekke den tabellen" som det stod der? Jeg skjønte med en gang at dette var en forside laget for området bergenstrykkeriet distribuerer til. Tror fortsatt på den teorien.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Quote from: "erikdale"Kan bekrefte at det var samme forside over hele landet..

Det bildet som er postet tidligere i tråden er faktisk feil dato! :P Litt bedre research neste gang du skal lage skår i gleden?`



Litt spesielt at du kan bekrefte noko som helst i denne saka. For på NRK Hordaland, måndag, så sa konstituert (?) direktør i Dagbladet at den framsida med Brann på, kun var i bruk på vestlandet. Dette for å få fleire lesarar her. Som han sjølv sa, " den var ikkje interesant for resten av landet". Forøvrigt så hevda han og at Brann ikkje kom til å vinne serien i år (Han om det) Og at det måtte ein skandale til for at Brann kom på ei landsdekkande framside.

Nixon

Quote from: "erikdale"Kan bekrefte at det var samme forside over hele landet..
Det bildet som er postet tidligere i tråden er faktisk feil dato! :P Litt bedre research neste gang du skal lage skår i gleden?`


Når vi snakker om research...

Det var opprinnelig rett dato på linken. Men siden Dagbladet ser ut til å bruke samme bildeadresse når de legger ut nye pdf´er har bildet endret seg. Så nå kan folk gå inn på denne tråden for å sjekke forsiden til Dagbladet...:)

Ellers lurer jeg litt på hvordan du kan bekrefte dette?
Rød makt på Hansa

Ferguson

Hvem leser Dagbladet? E bare en gjeng med tullinger. Oslo pakk og VIF pakk hele gjengen

kjør over pakket
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Dinho

Dagbladet kjører tydeligvis hardt på Brann for tiden. Reklamerer med: "Følg Brann, les Dagbladet".

Ikke mange år siden de knapt nok visste hvor vi holdt til.

abe78

Tror Nixon har et poeng her. De trykker ulike papirutgaver.
.og husk!

Go Up