• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvilke drakt nr.?

Started by brann gal jente, July 13, 2005, 17:33:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann gal jente

Hvilke drakt nr. skal Trond Fredrik Ludvigsen ha i Brann??? er det opplyst endå?
ull til Bergen!


Andrés

Korfor e Trond Fredrik og Thor Jørgen Spurkeland oppført med samme nr da?
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Ben Dover

Quote from: "Andrés"Korfor e Trond Fredrik og Thor Jørgen Spurkeland oppført med samme nr da?

De er sikker samme størrelse :)
lsker Brann

Nemesis

Litt morsomt at de har oppdatert såpass at TFL er kommet inn i troppen, men de har fortsatt ikke fjernet raymond...:p    Gjør meg ingenting, det viser vel bare at til og med på brann webben har de problemer med at han ikke lenger spiller blandt oss :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Grey

Quote from: "Nemesis"Litt morsomt at de har oppdatert såpass at TFL er kommet inn i troppen, men de har fortsatt ikke fjernet raymond...:p    Gjør meg ingenting, det viser vel bare at til og med på brann webben har de problemer med at han ikke lenger spiller blandt oss :-)


De kommer nok ikke til å fjerne Ray heller, da han faktisk er en del av Branns spillerstall 2005. Husk at halve sesongen allerede er i historieboken.
Maybe a Greyhound could be my way

oppedal

Quote from: "Nemesis"Litt morsomt at de har oppdatert såpass at TFL er kommet inn i troppen, men de har fortsatt ikke fjernet raymond...:p    Gjør meg ingenting, det viser vel bare at til og med på brann webben har de problemer med at han ikke lenger spiller blandt oss :-)


Ophaug er fortsatt i listen, han spiller jo for OB for tiden. Så Kvisvik er nok ikke alene...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Høyrebacken

Brann dot no var jo ganske kjappe med å oppdatere spillerstallsiden, hva angår Trond Fredrik Ludvigsen. Ser at han har fått nr. 20 - får bare håpe det går bedre med den nåværende nr. 20, enn med den forrige.
Er veldig spent på hvilke nummer Vaagan Moen og Helegbe får. 11, 22 og 23 er jo ledige.

HEIA BRANN!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Grey

Håper i alle fall kommende nr 11 blir bedre enn den forrige nr 11
Maybe a Greyhound could be my way

Høyrebacken

Håper i alle fall kommende nr 11 blir bedre enn den forrige nr 11

Hehe, godt poeng.
Om Helegbe får nr. 23, går det jo an å håpe at han blir like god som forrige afrikaner som hadde det nummeret i Brann.

HEIA BRANN!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Go Up