• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo LSK-Brann

Started by rad22feltz, August 21, 2007, 08:27:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Super Hasund

Quote from: "Super Hasund"Hmmm hei. Eg ve lage et banner. En smal sak. Kor får eg tak i stoff? Nygårdsparken? heh. men seriøst. Ikea?
Kor mye koster det?


Takker for hjelpen.
La Folket Synge

*Feltz*

Northside

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Super Hasund"Hmmm hei. Eg ve lage et banner. En smal sak. Kor får eg tak i stoff? Nygårdsparken? heh. men seriøst. Ikea?
Kor mye koster det?


Takker for hjelpen.

Baunebob

Stemmer for tifo om Sundgots usmakelige handling.
Jukser seg til Cupfinale.

Hansakongen

eller man kan bruke Hansa sitt slagord, largret lengst, vert og vente på med en stor pokal under på det banderet.....

Stalin

Quote from: "Hansakongen"eller man kan bruke Hansa sitt slagord, largret lengst, vert og vente på med en stor pokal under på det banderet.....

Rimelig godt forslag imo.

grei

Jepp, men spar den til gullet virkelig er "heme".

Kaya

Quote from: "Baunebob"Stemmer for tifo om Sundgots usmakelige handling.
Jukser seg til Cupfinale.

Super Hasund

Quote from: "Kaya"
Quote from: "Baunebob"Stemmer for tifo om Sundgots usmakelige handling.
Jukser seg til Cupfinale.


hehe. ska bli
La Folket Synge

*Feltz*

fiindus

Hva med: Sundgot gjør det med handa - ?

SKBMiller


kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Roald

Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Christoball

Quote from: "Roald"
Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!


ehh, skeptisk... greit nok at gullet skal hem, men det er en stund siden vi så det sist...
selv om vi vant cupen, så kan denne fort misforstås/slå tilbake på oss, siden LSK tross alt har flere pokaler enn oss...

paf

Quote from: "Christoball"
Quote from: "Roald"
Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!


ehh, skeptisk... greit nok at gullet skal hem, men det er en stund siden vi så det sist...
selv om vi vant cupen, så kan denne fort misforstås/slå tilbake på oss, siden LSK tross alt har flere pokaler enn oss...

Det er vel også et poeng at gode tifoer er en hyllest til eget lag. Sånn set var feks Stabæks tifo mot LSK usedvanlig pinlig...

fortune

Quote from: "Christoball"
Quote from: "Roald"
Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!


ehh, skeptisk... greit nok at gullet skal hem, men det er en stund siden vi så det sist...
selv om vi vant cupen, så kan denne fort misforstås/slå tilbake på oss, siden LSK tross alt har flere pokaler enn oss...


Ikke minst siden LSK med 98,37% sannsynlighet tar cupen i år.
First is first, second is nothing

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Klaus_Brann

Quote from: "paf"
Quote from: "Christoball"
Quote from: "Roald"
Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!


ehh, skeptisk... greit nok at gullet skal hem, men det er en stund siden vi så det sist...
selv om vi vant cupen, så kan denne fort misforstås/slå tilbake på oss, siden LSK tross alt har flere pokaler enn oss...

Det er vel også et poeng at gode tifoer er en hyllest til eget lag. Sånn set var feks Stabæks tifo mot LSK usedvanlig pinlig...


Ikke enig. Man så jo senest i fjor at det som ble kåret til beste tifo ikke var til eget lag...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann&Bergen<3

Quote from: "paf"
Quote from: "Christoball"
Quote from: "Roald"
Quote from: "kabelmann"pokaLSKrekk

Fantastisk!


ehh, skeptisk... greit nok at gullet skal hem, men det er en stund siden vi så det sist...
selv om vi vant cupen, så kan denne fort misforstås/slå tilbake på oss, siden LSK tross alt har flere pokaler enn oss...

Det er vel også et poeng at gode tifoer er en hyllest til eget lag. Sånn set var feks Stabæks tifo mot LSK usedvanlig pinlig...


Hva hadde Stabæk som Tifo då? såg ikke kampen

Brann_ruler86

Gå ta banen!

paf

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Hva hadde Stabæk som Tifo då? såg ikke kampen

Var et stort banner der det sto noe sånt som "Internett er ikke for bønder. Klemz, Maya"

Baunebob

Var det noe tifo fra vår side ?

SKBMiller


Stalin


Caranthir

Mitt <3 står i Brann...

thesevs

Hva hadde Kanari-fansen laget til? Hadde de "skjerf-bonanza" ?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Stalin

Tipper de  hadde et eller anna italiensk/spansk banner.

Tifo

Quote from: "krøvel vellevold"Hva med å klippe opp 700 røde papirlapper på størrelse med et rødt kort, som Brann-publikum kan holde opp når LSKs lagoppstilling leses opp, og hver gang Brann får frispark?


Dette var PM'n jeg fikk av Krøvel på Fredag! Synes han skal få cred for dette forslaget! Morsomt, og ikke minst enkelt for oss i lage! :wink:

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Nixon

Quote from: "Tifo"
Quote from: "krøvel vellevold"Hva med å klippe opp 700 røde papirlapper på størrelse med et rødt kort, som Brann-publikum kan holde opp når LSKs lagoppstilling leses opp, og hver gang Brann får frispark?


Dette var PM'n jeg fikk av Krøvel på Fredag! Synes han skal få cred for dette forslaget! Morsomt, og ikke minst enkelt for oss i lage! :wink:

Mvh
Stian


Cred? Pøh! Han har stjelt ideen fra England!;)
Rød makt på Hansa

vebo

Quote from: "Tifo"
Quote from: "krøvel vellevold"Hva med å klippe opp 700 røde papirlapper på størrelse med et rødt kort, som Brann-publikum kan holde opp når LSKs lagoppstilling leses opp, og hver gang Brann får frispark?


Dette var PM'n jeg fikk av Krøvel på Fredag! Synes han skal få cred for dette forslaget! Morsomt, og ikke minst enkelt for oss i lage! :wink:

Mvh
Stian


Tok du bilde?
Tiocfaidh ár lá

Tifo

Tror Thomas tok noen bilder. Kan godt hende han poster noe i løpet av dagen.

Stian
.:Tifo-gruppen:.

fortune

Må innrømme at jeg trodde de røde kortene var en del av NFF's "Gi rasismen rødt kort"-kampanje. Får bare håpe alle andre skjønte den..
First is first, second is nothing

Northside

Quote from: "fortune"Må innrømme at jeg trodde de røde kortene var en del av NFF's "Gi rasismen rødt kort"-kampanje. Får bare håpe alle andre skjønte den..


Det ble sunget "hvor er kippe" hver gang kortene var oppe. De ble også brukt hver gang LSK laget frispark eller når vi ropte "ut med pakket".
Tror de fleste forstod hva det gikk i.

fortune

Ja ok.. Så kampen på TV jeg, og hørte bare dunk-dunk og shalalala
First is first, second is nothing

|Netti|

hva sto det på banneret?

Northside

Quote from: "|Netti|"hva sto det på banneret?

|Netti|

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "|Netti|"hva sto det på banneret?


aha, jeg skjønte det sto Brann til slutt, men tenkte kanskje det var noe fancy forran.. La du forresten merke til at LSK hadde en plakat der det sto "hands" på - på ene langsiden? Ris til egen bak? :P

Go Up