• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Sindre32

Quote from: dudo on March 08, 2014, 15:32:00 PM
Pasningskvaliteten kommer til å gå opp når mønsteret setter seg. Når man får flere pasningsalternativer fordi spillerne plasserer seg bedre, så er det også enklere å slå gode pasninger. Dette er en strukturell ting som jeg hadde håpet vi hadde sett mer av nå i treningskampene, men det VIL komme.


Det er noe av det vi manglet mest i fjor - det virket til tider som om halve laget sto stille. Synes allerede vi virker bedre der, og etter hvert som mønsteret sitter bedre vil også det se bedre ut.

Ellers vet vi heller ikke helt hva målet deres i denne kampen er. De hadde jo en kamp der de hovedsakelig trente på å være kompakte i forsvar, hva de trener på i denne kampen er ikke godt å si.

Jeg skal være bekymret om vi ser slik ut i første serierunde, men det tviler jeg på at vi gjør. Det er nok en plan her.

Kjell249

Quote from: Baunebob on March 08, 2014, 15:33:52 PM
Haugen reduserer. Ser mye piggere ut enn Barmen har gjort i dag.
Jeg så bare feilpasninger før han plutselig dukker opp å scorer et fint mål.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Quote from: Kjell249 on March 08, 2014, 15:38:57 PM
Quote from: Baunebob on March 08, 2014, 15:33:52 PM
Haugen reduserer. Ser mye piggere ut enn Barmen har gjort i dag.
Jeg så bare feilpasninger før han plutselig dukker opp å scorer et fint mål.


Fulgte opp med å hindre et mål i mot også.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Quote from: Sindre32 on March 08, 2014, 15:37:55 PM
Quote from: dudo on March 08, 2014, 15:32:00 PM
Pasningskvaliteten kommer til å gå opp når mønsteret setter seg. Når man får flere pasningsalternativer fordi spillerne plasserer seg bedre, så er det også enklere å slå gode pasninger. Dette er en strukturell ting som jeg hadde håpet vi hadde sett mer av nå i treningskampene, men det VIL komme.


Det er noe av det vi manglet mest i fjor - det virket til tider som om halve laget sto stille. Synes allerede vi virker bedre der, og etter hvert som mønsteret sitter bedre vil også det se bedre ut.

Ellers vet vi heller ikke helt hva målet deres i denne kampen er. De hadde jo en kamp der de hovedsakelig trente på å være kompakte i forsvar, hva de trener på i denne kampen er ikke godt å si.

Jeg skal være bekymret om vi ser slik ut i første serierunde, men det tviler jeg på at vi gjør. Det er nok en plan her.
Får ikke håpe de trener på å være kompakte i forsvar i denne kampen:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Sindre32

DA bør vi være bekymret :D

dudo

Quote from: Gepard on March 08, 2014, 15:36:54 PM
Men altså, det er fremdeles hårreisende mye svake pasninger. Både pressede og upressede. Konsentrasjon. Spillere som Sævrasson må ut om han ikke skjerper seg.



Joda. Upressete pasningsfeil tilskriver jeg til en viss grad treningskamppuls.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Lovende takter av Drame og to mål av Orlov. Kanskje Huseklepp må starte på benken i seriestarten:)?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Ingen bra kamp, men jeg syns ikke det er noen grunn til å overdrive heller. Vi spilte jevnt med Sandnes Ulf og vi manglet mange spillere. Jeg er ganske sikker på at både Grønner, Badji, Skaanes og Larsen starter mot Sarpsborg. Jeg tror også at Haugen kjemper seg inn i førsteelveren selv om Barmen ligger litt foran nå. Så er det tett mellom Orlov og Drame.

Pt. er Demidov også svakere enn både Mojsov og Josson. Så han hadde ikke startet på et toppet lag, men han kommer sannsyneligvis til å være mye bedre om tre uker enn i dag. Han mangler matchtrening og har trent tungt i det siste. Så vi var rimelig svekket i dag og da er det vanskelig når vi har en såpass ambisiøs spillestil og møter et så agressivt lag.

Nå håper jeg at vi får stille toppet de to neste kampene. Jeg er ikke særlig beskymret etter dagens kamp, men mer beskymret over at vi ikke har fått spilt mer med toppet lag.

brann89

Blir spennende å se kor lang tid det tar før Sævarsson mister plassen sin til Vindheim, det kan virkelig ikkje ta lange tiden.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Sindre32

Veldig mye negativt å trekke ut av den kampen, men også endel positivt. Personlig tror jeg stikkordet i "treningskamp" er nettopp "trening". Kan nok ta det helt med ro, det er fortsatt en god stund igjen til 1. runde.

haak

Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

krakra

Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.

haak


Falkman

Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.

krakra

Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:13:39 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.
Gjesdal var bra i fjor, men han har falt tilbake i år. Han kan bli en nyttig ryggegutt på sikt med fysikken sin, men for øyeblikket bør han dra til AL.

Falkman

Quote from: haak on March 08, 2014, 16:13:07 PM
Fakiri


overraskende at han og Soko trekkes  frem i en kamp der absolutt alle presterte langt under pari.

krakra

Quote from: haak on March 08, 2014, 16:13:07 PM
Fakiri
Jeg syns Fakiri klarte seg helt ok jeg. Hadde ikke vært veldig beskymret om han skulle spille sammen med Badji en kamp.

Det er litt som med reserver som med unggutter. For mange på en gang blir kaotisk selv om hver enkelt er god nok. I dag manglet vi seks av spillerne som har spilt relativt fast så langt i oppkjøringen. Da er det ikke så rart at strukturen får problemer, noe som også går utover prestasjonene til hver enkelt spiller.

krakra

Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:16:08 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:13:07 PM
Fakiri


overraskende at han og Soko trekkes  frem i en kamp der absolutt alle presterte langt under pari.
Soko har vært dårlig hele veien og var dårlig i fjor. Dagens kamp var bare en bekreftelse på at han ikke holder nivået. Det var normalen for ham. Fakiri var bedre enn Soko og klarte seg helt ok. Han har også levert noen gode prestasjoner tidligere i år og jeg tror han er en ok backup.

Men han blir litt treig sammen med Barmen og puslete sammen med Haugen. Passer best sammen med Badji.

Falkman

Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:14:22 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:13:39 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.
Gjesdal var bra i fjor, men han har falt tilbake i år. Han kan bli en nyttig ryggegutt på sikt med fysikken sin, men for øyeblikket bør han dra til AL.


han blir aldri noe mer enn en høyst middelmådig eliteseriestopper.

krakra

Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:18:22 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:14:22 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:13:39 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.
Gjesdal var bra i fjor, men han har falt tilbake i år. Han kan bli en nyttig ryggegutt på sikt med fysikken sin, men for øyeblikket bør han dra til AL.


han blir aldri noe mer enn en høyst middelmådig eliteseriestopper.
Det er for tidlig å si. Prestasjonene i fjor var veldig imponerende med tanke på at han bare var 20 år. Han har en naturgitt forutsetning i høyden sin og en bra pasningsfot. Han mangler endel ro, men det kan komme. Det er mange solide TL-stoppere som er mer begrenset enn ham.

haak

Ryddegutten har vi i Mojsov

krakra

Han kan forsvinne etterhvert som han blir sittende på benken. Han har heller ikke helt det samme rekkevidden som Gjesdal.

Jeg er enig i at Gjesdal skal leies ut i år, men jeg tror han kan bli nyttig å beholde på sikt.

Kjell249

Litt synd at Emil ikke klarte å vise seg mer frem. Ser han faller litt igjennom når det blir for fysisk, som er veldig naturlig tatt alderen i betraktning.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Falkman

Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:19:55 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:18:22 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:14:22 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:13:39 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.
Gjesdal var bra i fjor, men han har falt tilbake i år. Han kan bli en nyttig ryggegutt på sikt med fysikken sin, men for øyeblikket bør han dra til AL.


han blir aldri noe mer enn en høyst middelmådig eliteseriestopper.
Det er for tidlig å si. Prestasjonene i fjor var veldig imponerende med tanke på at han bare var 20 år. Han har en naturgitt forutsetning i høyden sin og en bra pasningsfot. Han mangler endel ro, men det kan komme. Det er mange solide TL-stoppere som er mer begrenset enn ham.


Bra pasningsfot? han er jo hjelpeløs med ballen beina.

Kjell249

Litt bekymret på farten i midtforsvaret. Veldig avkledd i dag og alternativene er ikke så mye raskere. Spennende å se om vi blir straffet for det når alvoret starter. Utfordringen ble veldig synlig i dag når presset på midtbanen var så dårlig. I tillegg blir det spennende på se på dødball i mot.

Demir la forresten en bra corner i dag. Kanskje vi kan bruke dødballfoten hans mer når han får spille.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krakra

Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:24:23 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:19:55 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:18:22 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:14:22 PM
Quote from: Falkman on March 08, 2014, 16:13:39 PM
Quote from: krakra on March 08, 2014, 16:07:21 PM
Quote from: haak on March 08, 2014, 16:03:57 PM
Vanskelig å ikke bli bekymret over det som blir vist på Varden idag.
Men jeg tror Nordling fikk en del klare svar
Noen av de som skal bekrefte bredden i troppen holder rett og slett ikke nivået.
Soko må vekk og Gjesdal kan med fordel lånes ut. Vi trenger å styrke midtbanen.
Jeg er positiv til Orlov - Tror han vil score en del mål i år.
ellers var det mange under pari idag.

Hvem andre enn Soko og Gjesdal er det som rett og slett ikke holder nivået? At det jobbes med å få disse ut, Gjesdal riktignok på lån, har jo vært klart ganske lenge.


Gjesdal kan vel strengt tatt gis vekk, han også.
Gjesdal var bra i fjor, men han har falt tilbake i år. Han kan bli en nyttig ryggegutt på sikt med fysikken sin, men for øyeblikket bør han dra til AL.


han blir aldri noe mer enn en høyst middelmådig eliteseriestopper.
Det er for tidlig å si. Prestasjonene i fjor var veldig imponerende med tanke på at han bare var 20 år. Han har en naturgitt forutsetning i høyden sin og en bra pasningsfot. Han mangler endel ro, men det kan komme. Det er mange solide TL-stoppere som er mer begrenset enn ham.


Bra pasningsfot? han er jo hjelpeløs med ballen beina.
Han slår gode pasninger når han får tid på seg. Blir stresset under press, men det er jo noe han kan ta steg på med årene. Han er bare 20 år og mange stoppere tar sine største steg når de er 25-30 år.

Sindre32

Quote from: Kjell249 on March 08, 2014, 16:24:10 PM
Litt synd at Emil ikke klarte å vise seg mer frem. Ser han faller litt igjennom når det blir for fysisk, som er veldig naturlig tatt alderen i betraktning.


Han var veldig lite med i spillet. Hvis du er innpå i 20 minutter, og f.eks. spiller høyrekant, er det veldig vanskelig å vise seg frem hvis spillet foregår på høyresiden.

Han hadde noen involveringer i dag, uten å overbevise, men han er 15 år og var heller ikke involvert for ofte. Helt ok, det er lov å ha en mindre god kamp, i hvert fall en kamp der man ikke er særlig involvert, når man kommer inn som innbytter og kun har et par involveringer. Uansett god læring for ham, og jeg tror vi får se ham på banen i TL denne sesongen.

krakra

Quote from: Kjell249 on March 08, 2014, 16:28:53 PM
Litt bekymret på farten i midtforsvaret. Veldig avkledd i dag og alternativene er ikke så mye raskere. Spennende å se om vi blir straffet for det når alvoret starter. Utfordringen ble veldig synlig i dag når presset på midtbanen var så dårlig. I tillegg blir det spennende på se på dødball i mot.

Demir la forresten en bra corner i dag. Kanskje vi kan bruke dødballfoten hans mer når han får spille.
Det var først og fremst i andreomgang vi ble avslørt på farten og da spilte vi jo med Gjesdal og Hanstveit som er to av våre tre tregeste stoppere.

Northside

Lever videre på at vi ikke vant treningskampene før 2007-sesongen :)

Torp startet forøvrig for Brann 2 rett etter hovedkampen. De fleste hadde gått hjem, rimelig surt vær.

krøvel vellevold

Det er vanvittig mange eksempler på at treningsresultater ikke forteller en dritt om hva som skjer når sesongen starter. Dessuten; når hadde Brann sist en god forsesong? Jeg syns vi alltid suger på denne tiden av året - uansett om vi tar gull eller om vi blir nr. 13. At vi er dårlige nå bekymrer ikke for annet enn p-kort-salget. Det trenger nok noen gode kamper/resultater for å komme skikkelig igang. Vi har nå tre muligheter før første hjemmekamp til å få gjort noe med det.
Legg ned hele klubben!

Giles

Patetisk, patetisk, patetisk. Ingen grunn til bekymring? Det er stor jubel og optimisme med godt spill i treningskampene, men når det går dårlig så er det jammen grunn til optimisme da også.
Det er ikke mye tendenser i det spillet som leveres og hovedgrunnen til det er at spillerne ikke har gode nok ferdigheter ei heller komplementære ferdigheter som lag. Redningen er spillere som foruten Badji neppe styrker laget.
Det er bare å be til høyere makter om at spillerne er trent i senk og at midtforsvaret får nødvendig fart når Demidov kommer i form.
Huseklepp bør sendes på sprinttrening for om mulig å finne tilbake farten han engang hadde.
Men det deles ikke ut poeng nå så mirakler kan skje og muligens vil det være mulighet til å hente en eller to spillere som kan gjøre en forskjell.
Helt sikker på at Norling ser dette. Skulle ønske han sa det høyt.

Giles

Vil legge til at S08 vil rundspille dette laget, 4-0?

Northside

Hiv dere på bussen til Sogndal på lørdag. Tror spillerne trenger litt ekstra motivasjon før seriestart.

Kjøpes i nettbutikken. Kun 400kr, ikke noe fyllafest langt utover natten, tilbake i Bergen tidlig på kvelden :)

krakra


krakra

Hadde vi hatt det samme forsvarsspillet som vi har hatt tidligere i år hadde vi vunnet i dag til tross for en sterkt redusert midtbane. Det er værre for Ulf som stilte med sin beste backrekke i dag. To av målene deres var også gavepakker fra dommeren.

Sindre32

March 08, 2014, 17:49:01 PM #785 Last Edit: March 08, 2014, 17:50:33 PM by Sindre32
Alt av statistikk fra treningskamper kontra god eller dårlig sesong viser at det har ekstremt lite å si. De som er bekymret må gjerne være det, men personlig ser jeg ingen grunn til å være det.

Jeg venter noen seriekamper før jeg gidder å legge energi i å være for positiv eller for negativ.

Spelaren

Quote from: Northside on March 08, 2014, 16:55:03 PM
Lever videre på at vi ikke vant treningskampene før 2007-sesongen :)

Torp startet forøvrig for Brann 2 rett etter hovedkampen. De fleste hadde gått hjem, rimelig surt vær.


Brann vant fire av åtte treningskamper foran 2007-sesongen.
Gå av.

Giles

March 08, 2014, 17:58:19 PM #787 Last Edit: March 08, 2014, 18:01:53 PM by Giles
Forsterkningene du snakker om har ingenting å vise til. Larsen har kun vist glimt av storhet og har ikke levert i det hele tatt i år. Skaanes har noen treningskamper med gode takter ellers ingenting. Grønner har ikke bevist noenting. Mojsov er en sikkerhetsrisiko.
Badji kan bli en god defensiv sikring men er avhengig av å levere ballen til en annen midtbanespiller som kan føre spillet. Denne spilleren finnes ikke i stallen. Nei, håp at de antatt beste kommer opp mot sitt beste tidsnok og be hver kveld om at Brann henter inn tre spillere før seriestart. En venstrebent kantspiller, en sentral skapende midtbanespiller og en spiss som har fart og energi.
Det som er prestert til nå tilhører nederste tredjedel i Tippeligaen. Virker som spillerne mentalt er nummer to i alt. Ingen sjefer som tar styring og viser vei. 

krakra

De har gode kamper i år å vise til. Hvis du mener vi skal se bortifra årets gode prestasjoner og de spillerne som virker å ha steget opp av asken fra Skarsfjords regime og kun fokusere på hver eneste feilpasning, feilmarkering og alt annet negativt så er det jo ikke rart at du er så pessimistisk som du er.

Er du villig til å vedde 500,- mot meg her og nå på at Brann ender på siste tredjedel i TL med dagens stall? Jeg vedder øvre halvdel så får midtre halvdel være "uavgjort".

For de fleste har vel skjønt at det ikke kommer flere store signeringer.

Det er mange som har tatt styring og vist vei så langt i år. Skaanes, Grønner, Barmen, Badji er noen. Men de har jo "ikke bevist noe" så da teller det jo ikke. Det eneste som teller er hvordan spillerne spilte under TLs svakeste trener i fjor?


krakra

March 08, 2014, 18:16:50 PM #790 Last Edit: March 08, 2014, 18:33:28 PM by krakra
Brann har flere gode kamper å vise til AaFK-kampene, Vecindario-kampen, førsteomgangen mot Start. Det er fortsatt bare Sogndal-kampen hvor vi har vært nevneverdig svakere enn motstander. Resten av kampene har vi enten vært jevngode eller bedre. Vi har slitt med å leverere gjennom hele kampene, men det gjør de fleste lagene i en tung pre-season.

Tar du veddemålet mitt? Du er jo så skråsikker på at Brann er et bunnlag at det ikke burde være noe problem.

Jeg syns enkelte vurderer Brann etter en urimelig standar for hvor et medaljelag skal være tre uker før seriestart. Rosenborg ble nylig pisset på av Odd, Molde har ikke vunnet èn av sine siste fem kamper. I dag spilte de 4-4 mot Sogndal på hjemmebane og Godset har et tap mot Odd og Spartak Moskva på sine to siste kamper. Dette skal være de tre beste lagene i TL med grei margin og etter enkelts standarer har de levert som bunnlag den siste tiden.

Sindre32

Brann har ingen dårlige TL-kamper å vise til i år. Så må de som tror på dommedagen gjerne gjøre det, men jeg gidder personlig ikke å bruke tid på negativitet etter noen treningskamper med ny trener.

Giles

Jeg ser og frykter mangler, det er nok min legning. Men jeg klarer i alle fall ikke å la være å ytre meg når mye åpenbart ikke stemmer og det likevel nærmest tvangsmessig blir framstilt som at alt er bra. Dette er som keiserens nye klær og jeg er sikker på at Norling føler seg naken og er glad ingen ser det. Det er ikke hans feil, han må ha inn nye spillere. Brann vinner ikke kamper på å hete Brann.


krakra

Jeg er sikker på at Norling ser at man ikke er nødt til å kjøpe 11 nye spillere for å opppnå suksess. Det er iallefall ikke en formel han har brukt i noen annen klubb han har vært i.

Det er derimot en formel som hans svenske kollega Haglund brukte i LSK. Noe som imponerte et par av de mest kjøpsvillige her inne, før sesongen startet og de nesten rykket ned.

Klaus_Brann

Quote from: Giles on March 08, 2014, 17:15:50 PM
Vil legge til at S08 vil rundspille dette laget, 4-0?


Det har ingenting med saken å gjøre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Eivindo

E mange av topplagene som har gjort det dårlig i treningskamper. Tror og håper dette vil snu ved sesongstart. Har troen på Norling :).

Gulløl

Søndagens BT trekker frem Brann sitt spisspar som den store beholdningen i går.

Norling har følgende beskrivelse av spissparet:
- Erik er jo en fri fugl, mens Jacob trives der på sin pinne inne i  buret.
:D

BT sin spillerbørs:

Leciejewski: 4
Sævarsson: 4
Demidov: 3
Hanstveit: 2
Demir: 5
Soko: 4
Barmen: 4
Fakiri: 5
Askar: 3
Orlov: 6
Huseklepp: 6
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

At hanstveit skal være et alternativ på midtstopperplass håper Eg alle slår fra seg No, for der e han dårlig
Ellers bare negative impulser fra dagens kamp foruten at Orlov og Haugen er i framgang.
Og Eg håper på Vindheim på høyreback når serien starter. For når Brann skal spille seg ut så er det bare for motstandere å legge press på sævarson om han spiller.  Tror han aldri kommer til å ha en god førstetouch på ballen eller evnen til å beholde roen under press
Men som det sies så er det kun treningskamp og mange som manglet og mange som ikke er i toppform enda Er tross alt ikke før 30 mars formen skal være der. Samtidig skulle jeg håpt vi så litt mer framgang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

gladiporno

Quote from: Gulløl on March 09, 2014, 00:30:38 AM
Søndagens BT trekker frem Brann sitt spisspar som den store beholdningen i går.

Norling har følgende beskrivelse av spissparet:
- Erik er jo en fri fugl, mens Jacob trives der på sin pinne inne i  buret.
:D

BT sin spillerbørs:

Leciejewski: 4
Sævarsson: 4
Demidov: 3
Hanstveit: 2
Demir: 5
Soko: 4
Barmen: 4
Fakiri: 5
Askar: 3
Orlov: 6
Huseklepp: 6


Aldri forstått spillerbørs. Den sentrale midtbanen var helt fraværende, særlig defensivt. I 2. omgang lot de Ulf-spillerne få lov til å slå pasninger upresset mot han raske spissen i bakrommet gang etter gang. At El Fakiri får 5 er direkte usaklig. Var Demidov så svak? Var spissparet så godt? Mye rart her.

StuckedPaaOstlandet

Reagerer på at så mange tar treningskamper så seriøst, for to kamper siden var Orlov en flopp. I dag er forsvaret og midtbanen ubrukelig. Det er nye ting som blir spillt inn, målene i mot i dag tror jeg kom av strukturelle feil som heldigvis kom i dag og ikke om noen uker. Det betyr ikke at stopperne som slapp inn målene er ubrukelig av den gurnn

Go Up