• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kem blir solgt??

Started by Malarius, November 01, 2004, 17:26:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Malarius

Kem Brann spiller tror dokkar kommer til å bli solgt ??
Kem burde bli solgt ??
Kanskje Kalvenes!!?  :?
Bergen til eg dør!!

HaterRævBK

kan tenke/håpe at Ystaas e den første som blir solgt hvis han ikke får mer tillitt vel å merke...
S slaur.....

Malarius

Jeg likte Ystaas godt når han kom til Brann.Han begynte jo bra, og scorte en del mål,men han e for dårlig for tippeligaen.....Kanskje han kan utvikle seg!!
Bergen til eg dør!!

Svante!!

rann er best

Nixon

Rød makt på Hansa

Malarius

Selg Sanne og Knudsen tilbake til Viking!!!
Quote


Knudsen har vært viktig for oss i år.Scoret viktige mål og vært god når han har spilt.
Når Sanne får etablert seg på laget blir han en viktig spiller.Det er jo ingen på laget som kan matche farten hans!!!
Bergen til eg dør!!


Brannfrelst

Quote from: "HaterRævBK"kan tenke/håpe at Ystaas e den første som blir solgt hvis han ikke får mer tillitt vel å merke...


Ystass kan umulig bli solgt for mer enn 3-400.000 kroner..
Frykter at Soma vil ha større utfordringer.. Kanskje Kvisvik og..
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "HaterRævBK"kan tenke/håpe at Ystaas e den første som blir solgt hvis han ikke får mer tillitt vel å merke...


Ystass kan umulig bli solgt for mer enn 3-400.000 kroner..
Frykter at Soma vil ha større utfordringer.. Kanskje Kvisvik og..


Jeg mener no at både Soma og Kvisen vil få mye flere utfordringer nå da ! Royal League og Europacuppen samt en Brannlag i fremgang ! Og med et par spellare til i kaliberklasse 1 så blir de nok !

Snorri

Quote from: "Ole Brom"Dylan har heller ikke prestert optimalt men jeg føler det ligger mer i gutten enn det han har bevist. La han få neste sesong til å overbevise på.


Mulig, men etter min mening, usannsynlig. Men spørsmålet er om han gidder å vente på å få sjansen når Mons foretrekker Bengt og Robbie foran han.

Og hvorfor kaller man Kvisvik for Kvisen? Er det vanskelig å skrive den ene ekstra bokstaven, slik at du må forkorte og forandre navnet hans? :/
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

andreas27

soma og kvisvik blir i klubben,garantert, selv om det sikkart kommar en idiot med sikre kildar om at de e solgt! sanne kommar te å slite, for en ny kant kommar, øddegaard,t,f ludvigsen! knudsen derrimot har nok en framtid i klubben som reserve riktignok! å dåkar som siar at kalven e årets flop og blir solgt, NEPPE! tror han kommar til å bli en viktig spillar i fremtiden for brann, for nok isje starte fast i 11ren på noen sesongar men en fremtidspiller, mannen som går inn for hanstveit ved skade!

Kruxleiven

Ystaas burde bli solgt. Olafur selges for ca. 700000 NOK til Grindavik og Klock går til Løv Ham.

Svante!!

rann er best

Bolsen

Quote from: "Malarius"Selg Sanne og Knudsen tilbake til Viking!!!
Quote


Knudsen har vært viktig for oss i år.Scoret viktige mål og vært god når han har spilt.
Når Sanne får etablert seg på laget blir han en viktig spiller.Det er jo ingen på laget som kan matche farten hans!!!


E det bare eg som ikke har fått me meg den Vanvittige farten te Sanne?
Greit han løper forbi noen men ofte sliter han me å ligge foran og blir ofte tatt igjen..

Romani3

Quote from: "Svante!!"


Ikkje Knudsen!!! Han trenger vi!

Men Sanne, Ystaas og Macallister kan bare dra seg. Trenger ikkje de.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

enavgutta

La oss pakke kofferten til Dylan og sette ham på flyet, for der er det ikke mer og hente. Ystaas har mer å gi for et Sogndal i 1.div slik som ting har utviklet seg. Ellers bør Kalvenes få prøve seg før han går under hammeren.
Kvisvik og Soma bør det ikke være noen diskusjon om å selge. Regner med at ikke noen av dem er så uproffe at de finner på å ønske seg bort nå som vi skal ta seriegullet i 2005.
Minst mulig forandringer i stallen fremover tror jeg er løsningen, ellers kommer Stein på steinfilosofien til å se ut som en steinrøys før vi vet ordet av det.

Go Up