• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hickok

Jeg ser NFF frikortene må hentes 5 døgn før kamp, så jeg antar dette da også gjelder klubben sine egne frikort. I så fall slippes det nok noen billetter etter det.

Gulløl

April 23, 2024, 10:02:01 AM #17701 Last Edit: April 23, 2024, 10:07:21 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on April 23, 2024, 08:45:55 AMJeg ser NFF frikortene må hentes 5 døgn før kamp, så jeg antar dette da også gjelder klubben sine egne frikort. I så fall slippes det nok noen billetter etter det.
Stemmer nok det, ofte er det fire-fem dager før kamp at restbeholdingen på BT-A slippes. Mulig at dei også ser økt behov til interne billetter til ansatte og spillere til denne kampen, at det er derfor BT-B også foreløpig er sperret. Noe blir det nok lagt ut i fritt salg her.

En annen ting når det gjelder BT-A er at når feltet er oppgitt som utsolgt nesten alltid er noen ti-talls ubrukte seter på feltet. Er vel slik at at når det er fribilletter og noe er gratis er det ikke alle som anstrenger seg å fordele til folk som stiller på kampene. Jeg tok en grovtelling når jeg kikket over på feltet under Odd kampen, det var omtrent 40-50 ledige seter ledig. Egentlig en ganske vanlig observasjon på det feltet over flere år selv om det er utsolgt i billettsystemet. Brann brukte tatt tak i dette på en eller annen måte.

Fjordkraft C husker jeg er blitt nevnt tidligere år at feltet blir brukt til dommere i kretsen til enkelte kamper, vet ikke om det fremdeles er en slik ordning. Kan kanskje være årsaken til at det ikke er i salg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

37 sitteplasser og 9 i Brannstuen i restbeholdning om en vil sitte. På Fjordkraft Stå er det minst 10 billetter igjen, usikkert hvor mye. Brann burde løftet Fjordkraft Stå litt frem i lyset, et utsiktbilde, informere om hva restbeholdning er, etc. Er kanskje flere 100 billetter i rest (??). Går vel snart rykte om utsolgt Stadion før det er det ......
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg tipper det kommer en oppdatering nå før kl. 15 med annonsering av 16.000 solgte og litt info de gjenstående billettene. Kanskje med et salgsbarometer om RBK helgen samtidig?

Hickok

Quote from: opplett on April 22, 2024, 19:12:59 PMHadde vært kult om de laget et billettbarometer som gikk til ca 33-34 000 for dobbeltoppgjøret mot RBK.
Vi er neppe langt unna 18.000 solgte totalt nå. Klarer de 20.000 totalt for helgen?

Superjack

Blir ikke 18.000 på Stadion...
Brannsupporter.

Hickok

Quote from: Superjack on April 23, 2024, 22:18:22 PMBlir ikke 18.000 på Stadion...
PÃ¥ to kamper? Det kan det bli.

Gulløl

Klarer vi å passere 16.000 i dag da, eller går det noen dager til ?
Tror bortefeltet selger bra mens Fjordkraft Stå salget går litt i sirup.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on April 24, 2024, 12:10:37 PMKlarer vi å passere 16.000 i dag da, eller går det noen dager til ?
Tror bortefeltet selger bra mens Fjordkraft Stå salget går litt i sirup.

Det er vel kun 5 sitteplasser igjen nå før de slipper restplasser rundt om, så det avhenger nok mest av bortefeltet om 16.000 skal passeres allerede nå.

Gulløl

April 25, 2024, 10:22:45 AM #17709 Last Edit: April 25, 2024, 10:32:20 AM by Gulløl
Tipper at om Brann ser en mulighet til å selge tungsolgte FJORDKRAFT STÅ helt ut de nærmeste dagene (uten promtering ?) venter de nok med å legge ut eventuelle rester på sitteplasser rundt omkring. Sitteplasser er nok attraktive enda, en eventuell restbeholdning på f.eks. 100 billetter i de lavere priskategoriene (BT) forsvinner nok lett de siste 3-4 dagene før kampstart. Hjemmefeltene til denne kampen ble i fjor ikke helt utsolgt før dagen før kampdag, kan ha sammenheng med rester rundt omkring som ble lagt ut helt frem til da.

På bortefeltet er det fremdeles ledige billetter. Kampen mot Rosenborg i fjor 29 mai fikk ikke utsolgt bortefelt før dagen før kampstart.

Om dette blir årets første utsolgte kamp med 16.832 får vi neppe heller vite i år før inn i det siste døgnet før kampstart.

Det kan nevnes at Rosenborg selv allerede har passert 17.000 solgte billetter til Rosenborg-Bodø/Glimt på lørdag.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

En liten sjekk nå viser at det kun er 8 ståplasser igjen på Fjordkraft. Om Brann ikke fyller på ytterligere da.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Da bør vel 16.000 være passert skulle en tro. Ikke langt unna at de kan annonsere 2.000 på damekampen også, og lage en målsetning om over 20.000 for helgen.

Gulløl

April 25, 2024, 10:59:31 AM #17712 Last Edit: April 25, 2024, 11:01:17 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on April 25, 2024, 10:48:02 AMDa bør vel 16.000 være passert skulle en tro. Ikke langt unna at de kan annonsere 2.000 på damekampen også, og lage en målsetning om over 20.000 for helgen.
Ja det er neppe mer enn 832 ledige billetter igjen så 16.000 er nok passert om Fjordkraft Stå ikke får påfyll.
Alt pÃ¥ VIP var opplyst utsolgt før sesongen startet.  
Brannstuen og Brannbørsen kan kanskje ha noe igjen men neppe mer enn 200.
Bortefeltet med kapasitet 838 bør ha solgt halvparten allerede.
Noe rester på BT-A og BT-B kommer nok, og litt rundt omkring.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Hvor mange partoutkort kom kvinnelaget opp i?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Det er vel ikke oppgitt, men det var et sted over 600 i hvert fall.

Corran

Quote from: Hickok on April 25, 2024, 11:13:49 AMDet er vel ikke oppgitt, men det var et sted over 600 i hvert fall.
oki Takk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

huleste

Quote from: Gulløl on April 25, 2024, 13:36:53 PMUTSOLGT Rosenborg kamp. Men nå har det kommet en kjempefin ny ordning.

https://www.brann.no/nyheter/na-kan-du-gi-noen-andre-muligheten-til-a-ga-pa-stadion-nar-du-ikke-kan-selv

Ser ut som den ble hurtig tatt i bruk. Flere ledige billetter ved siden av hverandre nå. Og ledig på SS.

pælida

Her er jeg litt skuffet over at hele potten skal gå til brann. Det ville vært helt greit om deler av dette gikk til TIFO gruppen eller noe annet som skapte mer steming og fest på tribunen.

Optimist

Skulle gått til tifogruppen ja! Det er jo vinn vinn for alle. Ikke store penger tapt for Brann, men enormt fine ressurser for tifogruppen.
Kokende idiot

Gulløl

April 26, 2024, 08:28:04 AM #17720 Last Edit: April 26, 2024, 08:30:39 AM by Gulløl
Åtte dager til Rosenborg kampen og den er utsolgt. Det kommer av og til ganske små "drypp" med billetter fra frigitte partoutkort, blir solgt rimelig raskt spesielt plasser ved siden av hverandre. Merket meg at rett i forkant av billettsalget startet til denne kampen var det mulig å klikke seg inn på "Gangen Frydenbø" som en billett-felt, men ble stengt når billettsalget starter. Brann har nok en tanke bak å fått det rigget til i billettsystemet, vi får se om det blir åpnet litt salg der til slike utsolgte kamper en gang i fremtiden.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Quote from: Gulløl on April 26, 2024, 08:28:04 AMÅtte dager til Rosenborg kampen og den er utsolgt. Det kommer av og til ganske små "drypp" med billetter fra frigitte partoutkort, blir solgt rimelig raskt spesielt plasser ved siden av hverandre. Merket meg at rett i forkant av billettsalget startet til denne kampen var det mulig å klikke seg inn på "Gangen Frydenbø" som en billett-felt, men ble stengt når billettsalget starter. Brann har nok en tanke bak å fått det rigget til i billettsystemet, vi får se om det blir åpnet litt salg der til slike utsolgte kamper en gang i fremtiden.
Så vidt jeg forstår, så er det noen plasser der, men de er ikke godkjent av NFF ennå, men for at de skal kunne benyttes i løpet av sesongen, så må de inn på setekartet før sesongstart.

Optimist

Rosenborg/Kjernen melder at det er knapt 100 billetter igjen på bortefeltet. Da er vi ikke langt unna 16.832 solgte. Tatt i betraktning at maksimal kapasitet er den samme som i fjor.
Kokende idiot

Gulløl

April 26, 2024, 09:01:25 AM #17723 Last Edit: April 26, 2024, 09:17:17 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on April 26, 2024, 08:47:39 AMSå vidt jeg forstår, så er det noen plasser der, men de er ikke godkjent av NFF ennå, men for at de skal kunne benyttes i løpet av sesongen, så må de inn på setekartet før sesongstart.
I tilfelle høres det ganske firkantet ut fra NFF sin side å ikke i det minste kunne gi midlertidig dispensasjon etter at sesongen har startet. Det kan fra Brann sin side søkes om en prøveperiode ut sesongen, da kan en slik midlertidig dispensasjon trekkes tilbake etter sesongen om det medfører noen utfordringer. Kunne vært slik at feltet kun ble åpnet på utsolgte kamper, i fjor var det tre slike kamper i serien. Det er ganske stor sjanse for at alle tre neste kamper på Stadion blir utsolgt, synd at det ikke kan tilbys flere billetter. Hadde vært fint å vise til tilskuertall over 17.000 i noen kamper, mangler kun 168 på det i forhold til fjorårets kapasitet på 16.832. Vi får se hva som skjer, det jobbes vel med det fra Brann sin side opp mot NFF går jeg ut fra.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

mbs

Quote from: Gulløl on April 26, 2024, 09:01:25 AM
Quote from: Hickok on April 26, 2024, 08:47:39 AMSå vidt jeg forstår, så er det noen plasser der, men de er ikke godkjent av NFF ennå, men for at de skal kunne benyttes i løpet av sesongen, så må de inn på setekartet før sesongstart.
I tilfelle høres det ganske firkantet ut fra NFF sin side å ikke i det minste kunne gi midlertidig dispensasjon etter at sesongen har startet. Det kan fra Brann sin side søkes om en prøveperiode ut sesongen, da kan en slik midlertidig dispensasjon trekkes tilbake etter sesongen om det medfører noen utfordringer. Kunne vært slik at feltet kun ble åpnet på utsolgte kamper, i fjor var det tre slike kamper i serien. Det er ganske stor sjanse for at alle tre neste kamper på Stadion blir utsolgt, synd at det ikke kan tilbys flere billetter. Hadde vært fint å vise til tilskuertall over 17.000 i noen kamper, mangler kun 168 på det i forhold til fjorårets kapasitet på 16.832. Vi får se hva som skjer, det jobbes vel med det fra Brann sin side opp mot NFF går jeg ut fra.

Nå når Brann selger frigitte Patourkort, så blir jo en del plasser solgt 2 ganger.
kan vi oppleve kapasitet 16.832, antall solgte billetter 18200... ;)

Litt morsomt.

Gulløl

Quote from: mbs on April 26, 2024, 10:15:08 AMNå når Brann selger frigitte Patourkort, så blir jo en del plasser solgt 2 ganger.
kan vi oppleve kapasitet 16.832, antall solgte billetter 18200... ;)

Litt morsomt.
Og litt dårlig i matematikk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Og god økonomi for Brann.

Skulle Brann være litt god samaritan og gi bort disse ekstra pengene de nå får inn?

Brannsupporter.

ACHTUNG

Nå som RBK er unnagjort, er det noen som har noen som helst idè når kappløpet om 16-mai starter? Jeg og mine har ikke partout, det pleier å ordne seg ad omveier selv om ikke billetter går i boks pga kjøret billettsystemet får når slusene åpnes, men man kan alltids håpe. Det bør være å håpe at det er bedre rigget for "stormen" i år.

Hickok

Mandag 6. mai klokken 12.00 åpner billettsalget til 16. mai-kampen, og det er førstemann til møllen som gjelder.

https://www.brann.no/nyheter/slik-slippes-billettene-til-de-neste-eliteserie-kampene-pa-stadion

Gulløl

Utsolgt ståfelt i bortesvingen. Kun 50 sitteplasser igjen til trønderene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 29, 2024, 08:43:07 AM #17730 Last Edit: April 29, 2024, 08:46:21 AM by Gulløl
Hele bortesvingen med kapasitet 838 var ferdig utsolgt i går til Rosenborg kampen.

Ellers helt utsolgt Stadion også på hjemmefeltene bortsett fra 17 restaurant plasser.

Brann bør i denne uken gi minst en påminnelse om muligheten til å frigi billetter en ikke får brukt. Foreløpig tror jeg det bare er en mindre prosent av de som ikke får anledning til å gå på Rosenborg-kampen som har frigitt. Noen kan også oppdage dei neste dagene at dei ikke får anledning.

Oppmøtet i denne kampen og brukte billetter kan bli bedre enn dei tre utsolgte kampene i fjor. Forutsatt at tilbakeføringen av ubrukte billetter blir en suksess, mangler nok en del på det enda.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

For damekampen på søndag skal nå 2500 være passert, og salget går jevnt unna der også. Slik det ser ut nå, så kan det fort bli 4-5000 der, noe som må være veldig bra.

Hickok

Quote from: Hickok on April 29, 2024, 08:54:22 AMFor damekampen på søndag skal nå 2500 være passert, og salget går jevnt unna der også. Slik det ser ut nå, så kan det fort bli 4-5000 der, noe som må være veldig bra.
Da er snart 3500 solgt, så rundt 8-900 billetter solgt siste døgn, ikke verst. Med det tempoet som holdes nå, så blir det godt over 5000 på søndag. Begynner det å bli realistisk å gå for rekord?

Hickok

Quote from: opplett on April 22, 2024, 19:12:59 PMHadde vært kult om de laget et billettbarometer som gikk til ca 33-34 000 for dobbeltoppgjøret mot RBK.
Siden Brann ikke vil lage et slikt, så kan vi jo lage et selv:

Hickok

Ny oppdatering. Er solgt nær 4000 nå.


Corran

Så denne inne på en TV2 artikkel
You cannot see attachments on this board.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Og fotballinteressen er stadig vekk helt i taket i Stavanger ser jeg...

Og ikke relevant for denne tråden, men hjelpes for en kjedelig runde dette er utenom vår egen kamp

Gulløl

May 02, 2024, 16:32:05 PM #17737 Last Edit: May 02, 2024, 16:40:04 PM by Gulløl
BA skriver om uavhentede billetter som blir tilbakeført i billettsystemet som et "smutthull" for å komme på lørdagens kamp. Men dette er vel stort sett "frigi din plass billetter" som blir tilbakeført tror jeg. En ny ordning som kunne fått litt mediaoppmerksomhet i dette BA-oppslaget men som ikke fikk det. Det er nok ganske sikkert fremdeles et 3-sifret antall billetter ute blant folk som ikke blir brukt og som enda ikke er tilbakeført. F.eks. utgjør 2 % av solgte billetter 336 billetter. Noen har fått den nye ordningen med seg, andre ikke, mens andre trenger en påminnelse. Lørdagens kamp kan bli den utsolgte kampen på mange år med best oppmøte og minst ubrukte billetter.
https://www.brann.no/nyheter/na-kan-du-gi-noen-andre-muligheten-til-a-ga-pa-stadion-nar-du-ikke-kan-selv
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Status med offisielle tall fra i går. Det selges jevnt og trutt, og nå er de i rute til 6-7000 tilskuere på damekampen.


Go Up