• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde Søndag 31.08.2014 kl 19

Started by Corran, August 24, 2014, 14:34:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Doffen85

Fem minutter tillegg i kampen totaltsett? Molde drøya jo jampen med "skader" fra midten av førsteomgang!

Tom C

En spiller som Vegard Forren pisser på branns angripere og viser hvor listen ligger om man vil ha noe i toppen å gjøre. Eneste i brann som når han til knærne er badji. Ellers er det for mange teknisk og taktisk dårlige spillere på brann. Hva er f.eks greia med at alle kontringer på kant stopper opp ved minste tegn til motstand, for deretter å se etter støtte-alternativer?

Nei, er nok bare å stikke fingern i jorda og innse at her var det klasseforskjell, selv om mfk-spillerne allerede har rukket å bli like klysete og ufyselige som rbk folka alltid har vært...
Aldri mer Obos....

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

pidre

August 31, 2014, 19:51:08 PM #153 Last Edit: August 31, 2014, 19:53:45 PM by pidre
Vel, var forberedt på at personlige feil i forsvar ville tape denne kampen, i staden er er det ein linjemann som står for tabben som får avgjerande betydning. Var det han gamle med brillene? Synes gjennomgåande dommaren var litt snill med Molde. Brann var gode fram til 0-1, etter dette la Molde seg litt djupare og fekk kampen inn i sitt spor.
Saludar a los monos!

krakra

Nå har Molde fått bygge spillestil og samspill over tid. Det startet før Solskjær kom inn. Jeg syns ikke kampen var så dårlig som alle skal ha det til. Det var tamt offensivt, men Molde skapte ikke all verdens de heller.

Norling må få tid til å bygge kollektivet han også. Og når han drar må det hentes en som kan bygge videre. De som tror det bare er å hente nok spillere så spiller vi som Molde vet lite om fotball.

Når det et sagt så bremses jo mye opp av venstresiden og Barmen på topp.

Belfort

Vi taper mot et bedre lag men i dag gjør konfirmanten Tom Harald Hagen en drittkamp. Han går på alle triksene til et meget usympatisk Molde utgave

pidre

Quote from: krakra on August 31, 2014, 19:55:49 PM
Nå har Molde fått bygge spillestil og samspill over tid. Det startet før Solskjær kom inn. Jeg syns ikke kampen var så dårlig som alle skal ha det til. Det var tamt offensivt, men Molde skapte ikke all verdens de heller.

Norling må få tid til å bygge kollektivet han også. Og når han drar må det hentes en som kan bygge videre. De som tror det bare er å hente nok spillere så spiller vi som Molde vet lite om fotball.

Når det et sagt så bremses jo mye opp av venstresiden og Barmen på topp.
Saludar a los monos!

pidre

Skal ikkje overdrive kor vanskelig det er, er ikkje med på ein ny 5-årsplan. Sjølvsagt skal Norling få tid, er det eit tema?
Saludar a los monos!

krakra

Det tar nok noen år, og det er vanskelig å kjøpe seg samspill.  Selv om gode spillere også er en forutsetning,  men det kan jo bli medaljer i mellomtiden.

Kjell249

Molde spiller ganske forskjellig fotball under Skullerud enn under Solskjær, og de har også fått mange nye spillere. Det er lett å se i dag at med høyere kvalitet på spillerne, så mister Molde ballen mye mindre og vi blir mer løpende i mellom. Så du kan si hva du vil om samspill, men vi har et mye, mye dårligere lag sammenlignet med Molde.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Xminator

Brann har definitivt en del kjøp å gjøre før vi engang kan ta Molde på flaksen over 30 kamper.

Ricky

Vi ble fullstendig dominert, så at vi slapp unna med 0-1 er for så vidt bra. Var som Brann-HSV i UEFA-cupen.

Men kan ikke si at det vi viste i dag gir meg allverdens optimisme foran de sekspoengskampene som begynner å nærme seg med stormskritt.

krakra

Quote from: Kjell249 on August 31, 2014, 20:15:12 PM
Molde spiller ganske forskjellig fotball under Skullerud enn under Solskjær, og de har også fått mange nye spillere. Det er lett å se i dag at med høyere kvalitet på spillerne, så mister Molde ballen mye mindre og vi blir mer løpende i mellom. Så du kan si hva du vil om samspill, men vi har et mye, mye dårligere lag sammenlignet med Molde.
De spiller ikke en ganske mye forskjellig. Det har vært en justering, på samme måte som Solskjær justerte litt på Jonevrets stil, men alt har vært i samme grunnfilosofi. Ikke En Skars/Norling-motsetning.

Ni av elleve som startet og to av innbytterne til Molde var fra Solskjær-tiden.

haak

Ingen spillere fra Molde og omegn på Molde sitt start lag.

dragn

Quote from: Ricky on August 31, 2014, 20:26:47 PM
Vi ble fullstendig dominert, så at vi slapp unna med 0-1 er for så vidt bra. Var som Brann-HSV i UEFA-cupen.

Men kan ikke si at det vi viste i dag gir meg allverdens optimisme foran de sekspoengskampene som begynner å nærme seg med stormskritt.


Vi mangler vesentlige spillere i starttroppen idag da. Orlov som SKAL starte 10 av 10 kamper over Barmen, Skaanes som jobber bedre defensivt og offensivt enn Fakiri, Askar og Karadas.

krakra

Nå manglet vi ikke både Askar og Skaanes fra førsteelleveren. Jeg syns vi spilte helt greit, men led under svak innsats fra spissene og en venstreside som ikke klarte slå et eneste innlegg.

Huff

Skal vi kjøpe et like bra lag som MFK må vi ha minst 100 millioner til spillerkjøp. Videre må lønnsbudsjettet økes med minst 70 millioner, og laget skal ha tid på seg til å bli samkjørt. Vi må nemlig legge inn en feilmargin i våre spillerkjøpsbudsjetter med to flopper per spiller som slår til.

De fleste spillerene vi henter slår ikke til, og det er ei heller slik at de spillerne vi henter blir mye, mye bedre etter en sesong i Brann, vi er heldige om de ikke blir fotballinvalide. MFK henter spillere som blir mye bedre i Molde, Guldbrandsen var vaksinert mot skoringer i LSK, Høiland slo ikke til i tilsvarende klubb, Linnes levde vel en anonym tilværelse i KIL osv.

dragn

Quote from: krakra on August 31, 2014, 20:35:46 PM
Nå manglet vi ikke både Askar og Skaanes fra førsteelleveren. Jeg syns vi spilte helt greit, men led under svak innsats fra spissene og en venstreside som ikke klarte slå et eneste innlegg.


Jeg mente at vi ikke startet med noen av de jeg nevnte. Og den defensive jobben f.eks Skaanes gjør defensivt, er livsviktig når vi har Mojsov som venstreback, og idag ble han utfordret 1v1 altfor mange ganger

Nixon

Til tross for tapet; jeg ser likevel lyst på fortsettelsen. For Molde er etter min mening det klart beste laget som har vært på besøk i år. Og selv om vi ikke skaper noe før det har gått 70 minutter, synes jeg ikke at vi gjør oss helt vekk. Fortsetter vi slik, og får tilbake Karadas og Skaanes, bør vi kunne ta nok poeng til å holde oss.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Belfort on August 31, 2014, 19:57:59 PM
Vi taper mot et bedre lag men i dag gjør konfirmanten Tom Harald Hagen en drittkamp. Han går på alle triksene til et meget usympatisk Molde utgave


Ja. Et lykketreff fra Molde er nok. Så lar Hagen de holde på i det uendelige, det blir aldri straffet.
Elsket at Piotr ikke spilte tilbake en av de siste drøyingene deres.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: haak on August 31, 2014, 20:31:31 PM
Ingen spillere fra Molde og omegn på Molde sitt start lag.


Jeg ville heller vært der...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Vondt å se Haugen ta i mot ballen på 20 meter for så å vente til det kommer en MFK-spiller og tar ballen fra han.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kruxleiven

Litt usikker på hvor dårlig vi var og hvor god Molde var. Når vi først havner under så synes jeg måten vi jager utllignen på er lite tilfredstillende. Norling gjør forsåvidt bytter og legger om til 3-backslinje, men det blir jo bare sykt mye poling av ball mot Barmen, Orlov og Pedersen. Store, sterke spillere alle tre, men jeg tror ikke verken midtforsvaret til Molde eller Skullerud ble nevneverdig bekymret akkurat. Finnes det ikke måter å variere på? Og hva med for eksempel et innøvd frispark? Det var suksess i 1990 den gang Marek'ene var på laget ;D

Skulle til å kritisere Huseklepp, men det er ingen vits. I dag var alle like dårlige/middelmådige. Skuffende kamp av oss selv om det var ventet.  Bare å glemme dette og se fremover. Jeg tror vi får det litt lettere enn dette i kampene som kommer.

Lasaron

Ikke bare Fakiri og Mojsov som hele tiden måtte vende opp. Askar kom stormende langs sidelinjen tre ganger, ante ugler i mosen, vendte opp og slo støttepasning.
Av alle langballene som en brannspiller stusset videre tror jeg Brann vant 0 andreballer.

Molde var bedre i forsvar, raskere, bedre kondis og hadde bedre teknikk. Og spilleforståelse.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Nixon on August 31, 2014, 20:53:38 PM
Til tross for tapet; jeg ser likevel lyst på fortsettelsen. For Molde er etter min mening det klart beste laget som har vært på besøk i år. Og selv om vi ikke skaper noe før det har gått 70 minutter, synes jeg ikke at vi gjør oss helt vekk. Fortsetter vi slik, og får tilbake Karadas og Skaanes, bør vi kunne ta nok poeng til å holde oss.


Molde er det beste norske laget siden Eggens RBK. Under Hamren hadde nok trønderne et høyere bunnnivå, men ut fra det jeg har sett er det rett og slett enorm klasseforskjell på MFK på sitt beste og resten. Det er skremmende å se hvor langt en kommer med kompetanse, for selv om MFK utvilsomt nyter godt av Røkkes millioner er jeg ikke sikker på om dette er mer penger enn at det har gjort dem til økonomiske likemenn iht klubber som Brann.

aleksanderhjelleseth

Må si meg enig med Krux. Er skuffet over hvor forutsigbar vi er i spillet vårt. Pole baller opp på barmen, satse på nedfallsfrukter. Barmen ble jo som kjent spist til middag av lite sympatiske Forren. Største sjangsen vi hadde var når vi kom rundt på kant, dette kunne vi ha gjort langt oftere. P.E Flo er ikke så god.

Warhammer82

August 31, 2014, 21:38:58 PM #176 Last Edit: August 31, 2014, 22:12:10 PM by Warhammer82
Brann må bli bedre på pasningspillet og ballbesittelse. Men ikke med den nåværende stallen vi har. Imponert over Molde. De spilte ikke all verden i denne kampen, men vi må stikke fingrene i jorden og se at de er et bedre lag enn Brann totalt.  :(

Kruxleiven

TV2 fremstiller det nærmest som om Forren vant kampen alene. Tydeligvis var han høyt og lavt, kledde av våre spillere og bidro med å sette i gang angrep ogsåsamt var med på dødballer. Hadde vært fint å ha en så god stopper. TV2s fotballsendinger blir jo ofte kalt TV Brann, men dette var mer TV Molde.

Kom til å tenke på en ting. Hadde ikke Hasaan ett skudd i første omgang som med litt hell kunne gått inn? Merkelig det ikke fikk plass i høydepunktene.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Warhammer82 on August 31, 2014, 21:38:58 PM
Brann må bli bedre på pasningspilel og ballbesittele. Men ikke med den nåværende stallen vi har. Imponert over Molde. De spilte ikke all verden i denne kampen, men vi må stikke fingrene i jorden og se at de er et bedre lag enn Brann totalt.  :(

Klaus_Brann

Kan Bataljonen fikse så man kommer seg begge veier fra Hansa og tilbake fra bakrommet?
Slik var det første gangen jeg var der, men i dag var det mye knot. Først gikk vi inn på Hansa, så ble vi henvist til inngang 8 som er greit nok, men da måtte vi krangle voldsomt for å komme inn der, fordi vakten mente at vi måtte komme inn der minimum en time før kampstart.

Deretter var det styr å komme seg over til Hansa igjen før kampen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kruxleiven

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 31, 2014, 21:56:20 PM
Quote from: Warhammer82 on August 31, 2014, 21:38:58 PM
Brann må bli bedre på pasningspilel og ballbesittele. Men ikke med den nåværende stallen vi har. Imponert over Molde. De spilte ikke all verden i denne kampen, men vi må stikke fingrene i jorden og se at de er et bedre lag enn Brann totalt.  :(


Krux, Hassan sitt skudd tror eg ikke hadde gått inn, det var tamt og hadde retning rett på keeper.

Hadde dårlig vinkel til det der og så ikke reprisen helt. Tenkte det  ville vist at Brann i hvert fall skapte noe den første omgangen.

Hatleking

Var flott med så mange på stadion og iallfall tidvis god trøkk! At Barmen og Fakiri startar skjønar eg ikkje. Greitt nok at sistnemnde er pasningsikker, men han er på ingen måte ein som kan skape noko offensivt på sida hans. Ikkje er han venstrefota heller, og vaksinert er guten for å score mål. Han er dyktig på mange områder og posisjonar, men han er ingen ving! Veldig rart at han starta framfor Askar/Sævarsson/Demir.

Barmen gjer så godt han kan og kan jo ikkje gjere noko anna enn det. Det er ikkje slik at han skal protestere på å bli teke ut. Men kvifor han startar kamp etter kamp og no set Orlov ut er heilt utruleg. Han spelar heile kampen i dag igjen og fekk ikkje til noko. Forren knuste jo forøvrig både han, Pedersen og etterkvart Orlov i kvar einaste hovudduell òg.

dokken

Quote from: Huff on August 31, 2014, 20:46:05 PM
Skal vi kjøpe et like bra lag som MFK må vi ha minst 100 millioner til spillerkjøp. Videre må lønnsbudsjettet økes med minst 70 millioner, og laget skal ha tid på seg til å bli samkjørt. Vi må nemlig legge inn en feilmargin i våre spillerkjøpsbudsjetter med to flopper per spiller som slår til.

De fleste spillerene vi henter slår ikke til, og det er ei heller slik at de spillerne vi henter blir mye, mye bedre etter en sesong i Brann, vi er heldige om de ikke blir fotballinvalide. MFK henter spillere som blir mye bedre i Molde, Guldbrandsen var vaksinert mot skoringer i LSK, Høiland slo ikke til i tilsvarende klubb, Linnes levde vel en anonym tilværelse i KIL osv.


Mange snakker om at Molde har så mye penger. Det er rett at de har det ganske romslig i forhold til alle andre norske klubber. Men samtidig driver de bra, ikke minst når det gjelder kjøp og salg av spillere.

I fjor hadde de gått med OVERSKUDD på spillerlogistikken. Det er mer enn vi kan si om Brann de siste årene..

http://www.dagbladet.no/2013/07/22/sport/fotball/molde/ole_gunnar_solskjer/europa_league/28311963/

Poenget? Det handler ikke så mye om hvor mye penger man har, som hvem man velger å bruke pengene på.

Molde har klart både å ha sportslig suksess og gå i balanse på spillerkjøp/salg.

Slik sett har vi brukt langt mer penger på spillerkjøp enn Molde de siste fem-seks årene. For vi får ikke noe igjen for pengene vi bruker.

krakra

Hvor mange av spillerne Molde har hentet var over Pedersen, Huseklepp og Demidov-hyllen da de ble hentet? Hvem ville skapt ekstase her? Hovland og Sigurdasson(flopp). Hvem fler? De henter stort sett spillere i sjiktet til Vindheim, Skaanes og Grønner, videreutvikler dem og selger dem for mye mer enn de kjøpte for.

Derfor er det viktig å dyrke de talentene som er her. Det bør være startet. Så må man gjøre solide endringer i måten spillerlogistikken løses på. Oversikten er for dårlig, vi betaler alt for mye for de vi henter og får alt for lite for de profilene vi selger. To spillere solgt for over ti millioner etter Scharner sier sitt.

dokken

Enig. Jeg bryr meg ikke om spillerne skaper ekstase når de blir hentet. De skal skape ekstase på banen. Og de skal gjøre det jevnlig, ikke bare et blaff eller to.

Med andre ord: Jeg er skeptisk til tanken om at man skal kjøpe "navn" som folk flest har veldig kjennskap til, dvs har vært på landslaget, vært proff eller spilt for et topplag i Norge. Dette er stort sett spillere som koster mye, enten i form av overgangspenger eller lønn.

Klarer man å hente spillere som er vannskorpen, og la de få gjennombruddet i Brann, er det stort sett mye bedre både sportslig og økonomisk. Vi har våre "egne" talenter, men jeg tror ikke vi skal regne med at mer enn maks to-tre av dem blir faste a-lagsspillere på sikt. Alle lag må kjøpe flesteparten av spillerne sine. Molde har gjort det bra de siste årene.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 31, 2014, 23:19:42 PM
Hvor mange av spillerne Molde har hentet var over Pedersen, Huseklepp og Demidov-hyllen da de ble hentet? Hvem ville skapt ekstase her? Hovland og Sigurdasson(flopp). Hvem fler? De henter stort sett spillere i sjiktet til Vindheim, Skaanes og Grønner, videreutvikler dem og selger dem for mye mer enn de kjøpte for.


Singh, Hussain og Elyounussi hadde skapt bra med liv for min del i alle fall, og de er over sjiktet Vindheim/Skaanes.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra


Jose Arrogantio

Quote from: krakra on September 01, 2014, 00:49:33 AM
Nja. Singh er nok det ja.


Elyounoussi var en av de mest lovende og ettertraktede angriperne i ligaen og et etablert navn allerede før han kom til Molde. Han hadde skapt godt med liv om han kom hit. Hussain skapte godt med liv da han kom til Molde også.

blobby winters

Litt av forskjell er at Molde hat fått betalt for videresalg av spillere mens Brann har blitt styrt så pass dårlig at signerte spillere som var unge nok for utvikling og videresalg forsvinner som Bossman:
PVM, Jan G Solli, Zsolt, Austin (halvt år av kontrakt igjen og hadde sagt tydelig fra at han ikke ville fornye), tom Bård Finne.

Eneste unntak jeg kommer på er Huseklepp og det bare var fordi han er ekte Bergenser og det var viktig for han at Brann ble kompensert. Men, t.o.m. da var det en eller annen klausul om videresalg i kontrakt og vi vet hvordan bank garantien gikk i den saken.

Kjell249

Quote from: krakra on August 31, 2014, 23:19:42 PM
Hvor mange av spillerne Molde har hentet var over Pedersen, Huseklepp og Demidov-hyllen da de ble hentet? Hvem ville skapt ekstase her? Hovland og Sigurdasson(flopp). Hvem fler? De henter stort sett spillere i sjiktet til Vindheim, Skaanes og Grønner, videreutvikler dem og selger dem for mye mer enn de kjøpte for.

Derfor er det viktig å dyrke de talentene som er her. Det bør være startet. Så må man gjøre solide endringer i måten spillerlogistikken løses på. Oversikten er for dårlig, vi betaler alt for mye for de vi henter og får alt for lite for de profilene vi selger. To spillere solgt for over ti millioner etter Scharner sier sitt.
Forren henter de for 15 mill. 15!!! Når hentet vi spillere til de beløpene?? Andresen og PVM til 10-12 mill, og det var en annen økonomisk gullalder...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

September 01, 2014, 05:35:52 AM #190 Last Edit: September 01, 2014, 05:40:15 AM by Kjell249
Ser jeg tok feil. Tv2 spekulerte i 20. For de summene kunne vi nesten fått Agger.

http://www.tv2.no/a/4086423
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kagain

Nå skal det vel sies at Molde har hatt mer hell med de spillerne de har hentet tilbake fra utlandet (Forren, Singh, Hussain, Wolff Eikrem, Dæhli++) enn de Brann har hentet tilbake fra utlandet (Demidov, Huseklepp i moderne tid. Pedersen er enda for fersk til at man kan felle noe form for knusende dom over han)

Når det gjelder kampen så er det disse momentene jeg vil trekke frem som sett fra min plass på Frydenbø-tribunen.

- Barmen var ikke så mye å skryte av i 4-4-2, men gjorde mer fornuftige ting da Brann la om til 3-5-2. Ikke slik sett at han var banens beste eller noe, men han kom mer til sin rett i den andre formasjonen og hadde vel et forholdsvis fint innlegg

- Piotr har vel aldri vært i fare for å bli beskyldt for å være en av tippeligaens beste keepere med ballen i beina. Så hvorfor i all verden begynner han med Higuita-fakter mot Moille? Forsøke seg å å drible av motstanderens angripende spillere? Nei nei nei, Piotr. Det er du ikke god nok til. Dernest så er det nesten litt vondt å se på når han tar utspark. Ballen går nesten uten unntak opp på vår venstreside, og der er det ikke alltid det er noen som kan gjøre noe som helst med den ballen. Den eneste gangen jeg fikk med meg da ballen IKKE gikk opp til vår venstre var i andre omgang da Piotr sleivet på sparket. Om man sammenligner det med Moille-keeperen så var han treffsikker og sparket ballen forskjellige steder på banen. Når det er sagt så var det forfriskende å se at Piotr ihvertfall en gang satt spillet kjapt i gang, men da stoppet vel Askar opp og visste ikke hva han skulle finne på.

- Grønner - Kjempekamp. Tipper han ble tatt av banen slik at han ikke skulle pådra seg en hjerneblødning og påfølgende rødt kort.

- Badji - Nå begynner jeg å se hvorfor Brann betalte så mye penger for han.

krakra

September 01, 2014, 07:10:33 AM #192 Last Edit: September 01, 2014, 07:14:02 AM by krakra
Hadde vi solgt en spiller for 40 mill kunne vi sikkert hentet ham tilbake for halvparten vi og. Det er en spiller Molde har utviklet selv. Fra Remakassen. Hussain og Mohammed var profilerte talenter, men vi snakker ikke akkurat landslagsklasse der heller.

apop

Det skal vel heller ikke glemmes at Molde fortsatt høster fruktene av "Prosjekt Solskjær" en rekke av de spillerene de fikk mens han var der valgte Molde nettopp fordi Solskjær var der.

Yngve

Og så gjorde klubben det så bra når Solskjær var der, og etterpå, at no vil spelarane gå dit for klubben er best.

Skulle berre ynskt at Brann hadde vore i ein liknande situasjon dei siste ti åra, der me var best i landet og spelarane kom hit for me hadde ein trenar som overbeviste dei om at Brann var rett.

Eller forresten, der var me jo.

osoerli

Molde hentar jo unge spelarar på veg opp.  Det er nok større sjanse for å henta floppar då enn når ein hentar etablerte.  Med oppleget til Molde må dei difor henta ganske mange fleire spelarar.  Dei har vel ein stall på over 30.  Då er det jo viktig at trenaren roterer eindel.  Ellers kan det fort bli surmuling.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

osoerli

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--de-vinner-med-et-lykketreff/8480945.html
Trur kanskje ikkje Barmen skal gå rundt og tru at Molde vann på eit lykketreff.  Det blir å lura seg sjøl, og tru at ein er betre enn ein er.  Og at resten av kampane difor blir så mykje enklare.

Molde var betre i alt.  Hadde dei ikkje fått mål etter corneren som kanskje ikkje skulle vært, så hadde dei nok brukt tida litt betre i andre omgang, og ganske sikkert fått eit mål allikevel.  Brann hadde ingenting å by på.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Skal du synse om hva som hadde skjedd om Molde ikke fikk målet så må det også nevnes at det gjerne hadde blitt større rom for Brann i andreomgang og at det kunne kommet flere sjanser for Brann

Men ja Enig at det ikke var et lykketreff. Et godt skudd. Dårlig rydde jobb i forkant av Brann og dårlig i forkant når det ble corner. Dvs av Mosjov og Fakiri som bommet totalt og slapp Molde spiller lett inn i vår 16 meter. Godt jobbet av ham (var det Grønner) som taklet ut til corner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Quote from: Corran on September 01, 2014, 09:34:12 AM
Skal du synse om hva som hadde skjedd om Molde ikke fikk målet så må det også nevnes at det gjerne hadde blitt større rom for Brann i andreomgang og at det kunne kommet flere sjanser for Brann

Men ja Enig at det ikke var et lykketreff. Et godt skudd. Dårlig rydde jobb i forkant av Brann og dårlig i forkant når det ble corner. Dvs av Mosjov og Fakiri som bommet totalt og slapp Molde spiller lett inn i vår 16 meter. Godt jobbet av ham (var det Grønner) som taklet ut til corner


Poenget er at spelarar på Brann ikkje bør gå rundt og tru at dei tapte kampen på eit Molde-lykketreff.  Det bør vera klart for Barmen og dei andre at dei tapte fullt fortent mot eit langt betre lag.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kjell249

Det var Mojsov som taklet til corner, men ballen hadde allerede vært ute.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up