• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nye elementer i stadiondebatten

Started by Per Anders, July 05, 2005, 18:42:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toa

Da foreslår jeg at vi setter tilskuerkapasiteten til 10.000. Hvis stadion bare skal bli for hardcore Brann-fans, så trenger vi ikke mer enn det.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

chris_henrik

Quote from: "Toa"Fyr opp en stadion på nygårdstangen, så kan vi begynne å snakke om 25.000. Det er infrastrukturen som hemmer tilskuerkapasiteten mest idag, ikke fasilitene på selve stadion.


Infrastrukturen rundt stadion er en hemsko for tilskuertall over 20.000.
Min lille drøm er at når Brann vinner serien i år, kastes all nøkternhet og BOB-blokk planer til side, den politiske velviljen fosser ut av rådhuset og vi får omsider det stadion vi fortjener...... På Nygårdstangen!
<BRANN> ..... DKFM

enavgutta

Enig. Bob er en forbannelse vi må bli kvitt på sikt !

krøvel vellevold

Quote from: "Toa"Da foreslår jeg at vi setter tilskuerkapasiteten til 10.000. Hvis stadion bare skal bli for hardcore Brann-fans, så trenger vi ikke mer enn det.


Men det finnes en mellomting! Og poenget mitt er at folk her på forumet mener det er for lite billetter tilgjengelig ved kampstart til grupper på 4-5 personer som vil sitte ved siden av hverandre og helst midt på 17. rad ved midtsreken og med parkeringsplass rett utenfor inngangen og helst ingen kø hverken før eller etter kamp. Det minste man må kunne kreve av folk som kaller seg Brann-tilhengere, er at de faktisk gidder å ofre noe for å kunne få det de vil ha. Hvis ikke, så får de ta til takke med det de får! Og gjør de ikke det, ja så er jeg sterkt tvilende til om de egentlig bryr seg om Brann.
Legg ned hele klubben!

Go Up