• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Huff

Quote from: Brann er best on April 19, 2013, 13:44:58 PM
Var en tur oppe på stadion idag, solgt litt over 8 tusen til imorgen


Inkl p-kort antar jeg?

Forøvrig

Måtte det fullstendige feilaktige forumnavnet ditt stemme i kort fremtid.

Brann_ruler86

Får håpe den gode værmeldingen gjør at vi selger bra frem mot kampstart. Nå har det vært pissevær de siste dagene og det har nok holdt en del tilbake, men nå ser det bra ut.
Gå ta banen!

DumboMumbo

Quote from: krøvel vellevold on April 13, 2013, 22:34:10 PM
Quote from: Yngve on April 13, 2013, 22:30:24 PM
Litt rart at i eit så lite land som me er, med så små byar, at to såpass store arrangement ikkje klarar å verta arrangert til ulike tider.

TV styrer hockeytidene også.

Men det er jo ikke Oilers som går skadelidende ut av dette. De har jo allerede solgt ut hallen. Det blir verre for Viking, for mange av de 4500 Oilers-tilskuerne ville nok ellers gått på Viking Stadion. Sikkert mange som vil se hockeykampen på tv også. Går ut i fra at det ikke er slik at Oilers-fans hater fotball og Viking, liksom... Så det skal bli artig å se et glissent Viking Stadion. Dessverre blir vel det offisielle tilskuertallet reddet av mange sesongkort.


Blir spennende å se tilskuerutviklingen i Norge når det gjelder hockey vs fotball. I motsetning til Tippeligaen så har ikke hockeyen den samme konkurranse fra utenlandske ligaer.
I Sverige så er tallene:

Fotball: 7,210 gj.snitt - 1,730,357 totalt
Ishockey: 6,160 gj.snitt - 2,032,841 totalt

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_attendance_figures_at_domestic_professional_sports_leagues



Klaus_Brann

Det tror jeg ikke du bør bekymre deg for de neste 50 årene.
Hockey er kjempestort i Sverige, og det har det vært lenge, sånn er det ikke her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann er best

Quote from: Huff on April 19, 2013, 14:26:20 PM
Quote from: Brann er best on April 19, 2013, 13:44:58 PM
Var en tur oppe på stadion idag, solgt litt over 8 tusen til imorgen


Inkl p-kort antar jeg?

Forøvrig

Måtte det fullstendige feilaktige forumnavnet ditt stemme i kort fremtid.


Navnet var nok noe jeg kom på i full fart i en alder eg var i da.

Men antar nok at det er med p-kort ja
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

krøvel vellevold

Her er listen over Branns 123 kamper på rad med over 10000 tilskuere:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/793453_branns-kamper-paa-rad-med-over-10000-tilskuere

Fargekodene skulle også klart indikere nedgangen i tilskuertallene.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Nå som VIF har deilige 1-0-4 i starten, skal det bli spennende å se hvor mange de rasker sammen mot AaFK. Dessverre kommer vel de oransje en del, siden de har fått en knallstart og det er lørdagskamp.

Når det er sagt; hva i himmelens navn skal få oss på femsifret på fredag når vi møter Odd? En seier mot Viking kanskje, men siddisene vinner jo selvsagt for første gang på Stadion siden 2003.

Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 20, 2013, 00:03:55 AM #9957 Last Edit: April 20, 2013, 00:15:10 AM by Gulløl
I morgen går det vel greit å komme over 10000 tilskuere godt hjulpet av en trolig bortimot utsolgt borteseksjon. Viking har bare 8 ledige plasser på de to båtene de sender oppover. I tillegg kommer det nok som vanlig mange privatbiler oppover pluss Viking supportere som bor i Bergen.
Tipper vi i morgen havner på en total på 10600 pluss/minus 200.

Eneste mulighetene for at vi skal klare over 10000 på fredag mot Odd er vel at en sponsor kjøper opp en del av billettene og gir de bort eller selger de grådig billig slik som er gjort før på enkelte kamper. Har du noe på gang Algerøy slik at statistikken ikke ryker ?? Hva med å legge ut til salg 5000 billetter til 50 kr/stk. til Bergen sine barn og ungdommer opp t.o.m 16 år ? Halvparten kunne en tatt fra VIP tribunen på Sp.V. for å gjøre de mer fristende.

Om en eventuell seier mot Viking i morgen er nok til å holde interessen høy nok for at vi holder oss over 10000 tror jeg ikke. Borteseksjonen vil nok ha omtrent 400-500 mindre tilskuere på denne kampen i forhold til Viking kampen. Dessuten er det meldt regn på fredag i motsetning til i morgen da det er meldt oppholdsvær. Og interessen for å se Odd som motstander for Brann publikumet pleier generelt være en del lavere en å se Viking.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 00:03:55 AM
I morgen går det vel greit å komme over 10000 tilskuere godt hjulpet av en trolig bortimot utsolgt borteseksjon. Viking har bare 8 ledige plasser på de to båtene de sender oppover. I tillegg kommer det nok som vanlig mange privatbiler oppover pluss Viking supportere som bor i Bergen.
Tipper vi havner på en total på 10600 pluss/minus 200.

Eneste mulighetene for at vi skal klare over 10000 på fredag mot Odd er vel at en sponsor kjøper opp en del av billettene og gir de bort eller selger de grådig billig slik som er gjort før. Har du noe på gang Algerøy slik at statistikken ikke ryker ?
Om en eventuell seier mot Viking i morgen er nok til å holde interessen høy nok for at vi holder oss over 10000 tror jeg ikke. Borteseksjonen vil nok ha omtrent 400-500 mindre tilskuere på denne kampen i forhold til Viking kampen. Dessuten er det meldt regn på fredag i motsetning til i morgen da det er meldt oppholdsvær. Og interessen for å se Odd som motstander for Brann publikumet pleier generelt være en del lavere en å se Viking.


Ryker det ikke på fredag, så er det uansett plenty av muligheter til å ryke før sesongen er slutt. Med mindre Brann plutselig skulle få et sportslig oppsving (og f.eks. begynne å vinne bortekamper og henge med i medaljestriden) fra mai, er det neppe Odd-kampen det står på for at vi skal slå RBKs rekord. Skal vi det, må vi altså ha over 10000 på resten av årets kamper. Det skjer ikke. Det er drøssevis av kamper der vi kan komme ned på 9-tallet:

- Odd på fredag
- Start på himmelspretten
- S08 på tv-sendt kamp 26/5
- Ulf etter at skolesommerferien har begynt
- LSK før skolesommerferien er slutt (tror jeg)
- Godset i september
- Hønefoss i slutten av oktober
- Tromsø i november.

På kampene mot Sogndal og Haugesund blir vi gjerne reddet av at det blir mange bortesupportere.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Hønefoss og Tromsø blir døden om Brann ikke har noe å spille for. Er sånn at jeg er mer redd for at det ryker der enn nå i vår/sommer når Brann henger med, iallefall enn så lenge.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

Ikke lett å få fart på billett salget når annonsen øverst på bt.no gir denne meldingen når en klikker seg inn for å kjøpe billett: Not Found
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 20, 2013, 12:32:44 PM #9961 Last Edit: April 20, 2013, 12:35:53 PM by Gulløl
Da er i hvert fall billigfeltene P og nedre Frydenbø A utsolgt. Ser at det ellers er bra tempo i billettsalget i dag. En del folk våkner vel når de plutselig oppdager at kampen kun går på betal TV. Fint vær med lett bris og 9 grader + noen ettermiddags lørdagspils før kampen trekker vel litt det også i totalpakken. Kjedelig å sitt hjemme å høre på P4 som kanskje kommer med oppdatering av og til, så folkens det er bare å komme seg til Stadion  :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on April 20, 2013, 12:32:44 PM
Da er i hvert fall billigfeltene P og nedre Frydenbø A utsolgt.

Rart det der....

Folk setter seg altså frivillig på noen av de dårligste plassene på Stadion, selv om ikke pris betyr noe...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Tror det blir over 11000 i dag. Tar en råsjans på 11327. Fredag blir det verre, hvis vi ikke vinner i dag...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 14:51:35 PM
Tror det blir over 11000 i dag. Tar en råsjans på 11327. Fredag blir det verre, hvis vi ikke vinner i dag...


Tipper Brann kjører på ein eller annen kampanje, i hvert fall når det for første gang er fare for firesifret. Er i likhet med fleire andre også redd for sommerferiekamper og uinteressante oppgjør på hausten dersom alt går sånn middels. Er det sponsorer som skal redde oss?
Gå av.

Spelaren

Håper det blei solgt billetter i pausen  :) .
Gå av.

roaldinho

Quote from: krøvel vellevold on April 20, 2013, 14:51:35 PM
Tror det blir over 11000 i dag. Tar en råsjans på 11327. Fredag blir det verre, hvis vi ikke vinner i dag...


Ikke langt fra. BT sier 11458
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Med dagens kamp, selv om 2. var litt kjip, tror jeg folk sitter igjen med en god følelse og at vi fint klarer over 10 neste runde også.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Ja, det bør gå veien på fredag også etter kampen i dag.

Men det er jo bare en utsettelse på det uungåelige. Hvis da ikke Brann og media kan gjøre dette til en Bergen vs. Trondheim-greie og vi klarer det på ren trass!:)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on April 20, 2013, 21:23:03 PM
Ja, det bør gå veien på fredag også etter kampen i dag.

Men det er jo bare en utsettelse på det uungåelige. Hvis da ikke Brann og media kan gjøre dette til en Bergen vs. Trondheim-greie og vi klarer det på ren trass!:)

Neppe. De som bryr seg om denne rekorden, er nok ikke så mange. Og de er definitivt av dem som går på Stadion uansett.

Og ja; det er nok bare en utsettelse på det uunngåelige. Og desto mer ergerlig jo nærmere rekorden vi er. Det eneste som kan redde oss er at vi ligger på medaljeplass hele sesongen, eller at Daffy smeller til med kampanjer mot idrettslag o.l. i alle kamper som er i faresonen.

Men vi gikk i det minste fra under 10300 egne fans mot MFK, til over 10800 egne fans mot Viking. Det er da noe...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Kampanjer er lov, de andre lagene gjør det også, så om rekorden ser ut til å ryke bør Daffy få den til å ikke ryke, selv om vi helst skulle klart det uten kampanjer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2013, 01:49:57 AM
Kampanjer er lov, de andre lagene gjør det også, så om rekorden ser ut til å ryke bør Daffy få den til å ikke ryke, selv om vi helst skulle klart det uten kampanjer.


Ja når RBK kan dele ut tusenvis av gratisbilletter til idrettslag, så må jo vi kunne selge noen hundre ekstra for en 50- eller 100-lapp. Det er jo i det minste folk som betaler.

Nå kan man selvsgagt si at denne rekorden har liten verdi, at ingen bryr seg, osv., men etter flere tiår med RBK-dominans som Norges publikumslag nr. 1, så er det en fjær i hatten å slå dem på slike ting.

Men uansett hvordan det går med rekorden; etter at publikumsnedturen startet i norsk fotball i 2008, klarte vi å holde oss over 10000 betalende i et år lenger enn dem.

At det reelle oppmøtet har vært under 10000 på mange kamper, er en annen sak. Men alle klubber sliter med et lavere reelt oppmøte enn det som det selges av billetter.
Legg ned hele klubben!

roaldinho

Blir visstnok fullt hus på Danskebåten i dag, hva er kapasiteten der oppe?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 21, 2013, 14:20:39 PM
Blir visstnok fullt hus på Danskebåten i dag, hva er kapasiteten der oppe?

10778, men det var "bare" 10101 tilskuere. Ser vi bort fra kamper mot MFK og RBK, så er dette det høyeste tilskuertallet der oppe siden siste hjemmekamp 2010. Etter 0-0 mot TIL, og sikkert langt tøffere motstand mot VIF borte (ja jeg tror de reiser seg), RBK hjemme og MFK borte (ja jeg tror de reiser seg), så er de nok nede på 8- eller 9-tallet igjen når de møter LSK 13. mai.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Av dei 10.778 var 2500 billettar som gjekk til ein eller anna cup der oppe. Der ein fekk billettar i pakka når ein meldte seg på.

Nixon

Vi må nok gjøre opptil flere slike stunt skal vi ta rekorden. Kanskje kan de største sponsorene ta en gratisbillett-dugnad i de mest utsatte kampene?
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 21, 2013, 22:00:29 PM
Av dei 10.778 var 2500 billettar som gjekk til ein eller anna cup der oppe. Der ein fekk billettar i pakka når ein meldte seg på.


Tilskuertallet var "bare" 10101. Det er kapasiteten som er 10778.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Er vel ikke lenge før Kristiansund blander seg inn i vestlandsligaen også...

Hvordan går billettsalget til fredag? Det kan fort bli under 10 000 grensen med tanke på uvant kamptidspunkt. Spørst om 2-0 var nok til å dra tilstrekkelig med folk ut av sofaen. Avisene kan hjelpe til ved å hype "nye brann" litt denne uken.

Yngve

Quote from: krøvel vellevold on April 22, 2013, 07:40:31 AM
Quote from: Yngve on April 21, 2013, 22:00:29 PM
Av dei 10.778 var 2500 billettar som gjekk til ein eller anna cup der oppe. Der ein fekk billettar i pakka når ein meldte seg på.


Tilskuertallet var "bare" 10101. Det er kapasiteten som er 10778.


Eg tolka det slik at det var solgt 10.778. Anyways.

Om det var 10.101 på kamp, så kan ein trekka frå 2500 barnebillettar frå den cupen. Så ser ein vel det at det ikkje kokar heilt på Sunnmøre enno, sjølv om media vil ha det til det.

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 22, 2013, 09:50:19 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 22, 2013, 07:40:31 AM
Quote from: Yngve on April 21, 2013, 22:00:29 PM
Av dei 10.778 var 2500 billettar som gjekk til ein eller anna cup der oppe. Der ein fekk billettar i pakka når ein meldte seg på.


Tilskuertallet var "bare" 10101. Det er kapasiteten som er 10778.


Eg tolka det slik at det var solgt 10.778. Anyways.

Om det var 10.101 på kamp, så kan ein trekka frå 2500 barnebillettar frå den cupen. Så ser ein vel det at det ikkje kokar heilt på Sunnmøre enno, sjølv om media vil ha det til det.


Du skal jo ikke se bort i fra at en del av disse 2500 ville kommet uansett. Men antagelig ville nok tilskuertallet havnet på 8- eller 9-tallet uten disse ja.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

April 22, 2013, 23:13:47 PM #9980 Last Edit: April 22, 2013, 23:38:17 PM by Gulløl
Merker meg at på det feltet jeg sitter på Frydenbø er rest antall billetter i dag 4 dager før kampstart mot Odd omtrent det samme antall som var 1 dag før Viking kampen. Om det er tendensen ellers på Stadion eller tilfeldig vet jeg ikke noe om. Men det er lov å håpe på at det tyder på litt fotballfeber, mange har vel fått med seg at Brann kan spille seg opp på sølvplass denne fredagskvelden, 2 poeng foran Rosenborg og 1 poeng bak "snart sprekk Aalesund". BT skreiv også om beste starten på sesongen siden gullåret 2007 på mandag, vekker vel litt folk det også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Det skulle gått an å se antall solgte billetter på nettsidene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on April 23, 2013, 01:00:40 AM
Det skulle gått an å se antall solgte billetter på nettsidene.


En del av hemmelighetskremmeriet. Folk må ikke få vite at det er solgt jævlig lite før en kamp.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 23, 2013, 01:27:13 AM #9983 Last Edit: April 23, 2013, 01:38:26 AM by krøvel vellevold
Det går nedover også for dette fantastisk trofaste FFK-publikummet ser jeg. 4408 og 4297 tilskuere på de to første kampene i 1.div. Sist de var nede i 1.div. (2010) hadde de 7287 og 6436 på de to første.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

J
Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2013, 01:03:17 AM
Quote from: Klaus_Brann on April 23, 2013, 01:00:40 AM
Det skulle gått an å se antall solgte billetter på nettsidene.


En del av hemmelighetskremmeriet. Folk må ikke få vite at det er solgt jævlig lite før en kamp.


Jeg angrer på at jeg ikke skrev det på undersøkelsen på Brann.no i dag, selv om det sikkert ikke hadde endret noe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on April 23, 2013, 01:27:13 AM
Det går nedover også for dette fantastisk trofaste FFK-publikummet ser jeg. 4408 og 4297 tilskuere på de to første kampene i 1.div. Sist de var nede i 1.div. (2010) hadde de 7287 og 6436 på de to første.


"NORGES MEST INTENSE FOTBALLBY!!"  ;D
Gå av.

ostraume

Hadde vi hatt noe mer etter et nedrykk? Neppe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on April 23, 2013, 07:18:58 AM
Hadde vi hatt noe mer etter et nedrykk? Neppe.


Ganske sikker på at vi hadde hatt mer enn 4000.

Da Brann var nede på 80-tallet, var snittet vårt hhv 8332 (80), 6291 (82), 5509 (84) og 4349 (86), men det var i en tid med mye lavere generell interesse enn nå. F.eks. hadde Brann på den tiden hhv 10302 (79), 7717 (81), 9878 (83) og 8798 (85) i snitt på øverste nivå. Våre tilskuertall pr nå er jo høyere enn dette. En annen ting er at det selges mye mer p-kort nå enn den gang. Selvsagt hadde en del hoppet av ved et nedrykk, men en stor del hadde nok fornyet det. Ikke minst for å opprettholde ansienniteten. Etter flere år med skuffelse etter 2007, tror jeg ikke vi er så forferdelig langt unna det som er den harde kjerne av Brann-supportere som vil gå nesten uansett.

Det er også et par andre ting man også må ta med i betrakting;

1) Billettprisene hadde man blitt nødt til å redusere i 1. divisjon.
2) Selv om det er 1. divisjon og mindre attraktiv motstand, så er det gøyere å se et Brann-lag som vinner og kjemper om noe (altså opprykk) enn å se et lag som taper halvparten av kampene og ikke er involvert i noe som helst. Lag i toppen av 1.div. får en positivitet rundt seg. Du kan jo spørre lag som rykker opp om de ikke har hatt en gøyere sesong enn de som er i bunnstriden i divisjonen over.

Jeg tror vi hadde fått tilskuertall på 6-7-8000 til vanlig, og over 10000 på de større kampene som f.eks. 16/5, mot lag som måtte kjempe om opprykk mot. De aller fleste medgangssupporterne er forlengst skylt vekk.

Men nå var nå uansett poenget det som Spelaren var inne på; nemlig opphausingen av Fredrikstad som fotballby og at fansen deres er så utrolig trofast. Og at de i de to første kampene i år har fått en nedgang på 36,6 % i forhold til de to første kampene i 2010 da de sist var nede.
Legg ned hele klubben!

ostraume

Jajo, vi hadde kanskje hatt litt mer etter et nedrykk, men det skulle da også bare mangle. Nå er det verdt å merke seg at FFK har rykket ned to ganger, det er sånt som skreller vekk noen ekstra lag med folk.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

April 23, 2013, 08:56:19 AM #9989 Last Edit: April 23, 2013, 09:56:14 AM by Lasaron
Haugesund kan få et pent snitt til de å være i år, når den siste langsiden blir klar. Er det noen som vet når den blir klar, og hvor stor kapasiteten blir?
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on April 23, 2013, 08:42:47 AM
Jajo, vi hadde kanskje hatt litt mer etter et nedrykk, men det skulle da også bare mangle. Nå er det verdt å merke seg at FFK har rykket ned to ganger, det er sånt som skreller vekk noen ekstra lag med folk.


Eller at folk blir vant med at "så dårlige er vi bare". Det kan slå to veier.
For oss vil jo et nedrykk - som landets nest største klubb, og etter 27 sesonger på rad i eliten - være en større nedtur, enn det for FFK vil være å være tilbake der de var kun for tre år siden - og som det var helt vanlig at de var fra 1985 til 2003. Flere av de sesongene var de jo også nede på nivå 3, så nivå 2 er neppe noe sjokk for dem.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on April 23, 2013, 08:56:19 AM
Haugesund kan få et pent snitt til de og være i år, når den siste langsiden blir klar. Er det noen som vet når den blir klar, og hvor stor kapasiteten blir?


Kapasiteten på hele stadion blir visst ca 7800 når den nye langsiden åpner 20/9. De har bare tre hjemmekamper etter det.

Så om de skulle selge ut stadion i alle kamper, så blir det (ca 5300 x 12 =) 63600 + (ca 7800 x 3 =) 23400 = 87000 : 15 = 5800 i snitt. Men de klarer de neppe.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Nixon

Jeg regner med at flere har fått mail om billettsalg til 16. mai kampen. Jeg syns det blir for mye dilldall med først forkjøpsrett til alle med partoutkort, og fra 29. april kan de som kjøper billett til Start-kampen også kjøpe billett til 16. mai. Mer står det ikke, men jeg regner med at etter det igjen kan alle som vil få lov til å kjøpe billett. Kanskje...

Jeg liker bedre at Brann åpner salget i god tid og åpner det for alle med det samme.
Rød makt på Hansa

Yngve

Eksklusivitet, Nixon.

Han gjer det han kan for at me med partoutkort skal føla oss eksklusive og vel ivaretatt av klubben..

Nixon

Joda, jeg skjønner jo tanken bak. Men for meg er eksklusivitet når man f.eks. får fordeler når det er knapphet på noe eller at du får prøve noe før alle andre. Ingenting av dette kommer innunder disse kriteriene. Nå blir det etter mening bare rot med tre ulike datoer uten at så mange føler seg spesielt beæret over det eksklusive tilbudet. Da er det mer negativt at veldig mange må gå og vente på å få kjøpt billett.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: dokken on April 23, 2013, 12:39:43 PM


Ja, det virker slik. De kunne fort brent seg om de skulle gjort som Stabæk eller Start, og overvurdert hvor stort stadion de trenger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on April 23, 2013, 16:16:02 PM
Joda, jeg skjønner jo tanken bak. Men for meg er eksklusivitet når man f.eks. får fordeler når det er knapphet på noe eller at du får prøve noe før alle andre. Ingenting av dette kommer innunder disse kriteriene. Nå blir det etter mening bare rot med tre ulike datoer uten at så mange føler seg spesielt beæret over det eksklusive tilbudet. Da er det mer negativt at veldig mange må gå og vente på å få kjøpt billett.


Det er vel kanskje et forsøk på å få folk til å tro at det er ekslusivt, og på den måten at man kanskje får det slik at det blir knapphet på billettene til 16.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Vel, kun drøye døgnet igjen til kampstart. Blir det over 10 000 solgte billetter? Finner ingen info på brann.no eller fotballsider.
Gå av.

Go Up