• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kjell249

Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 11:27:06 AM
Quote from: ostraume on February 09, 2009, 11:02:25 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 10:19:42 AM
Quote from: Christian on February 09, 2009, 08:48:23 AM

Jotakk, eg ferdes i bergenstrafikken daglig, riktignok med buss, men er fullt klar over problemet. Poenget mitt va at det ikkje bare er Bergen som har utfordringer på dette punktet. Noe du elegant hopper over når du snakker om hvordan Stor-Stavanger skal vokse så voldsomt.




I Stavanger har de ikke fjell som stenger for trafikkflyten. All trafikken som skal fra en ende av byen til en annen, må ikke gjennom ETT sted.


Men trafikken må fortsatt gå på veier. Veier som må bygges. Stavanger har også et veinett som i aller høyeste grad er sprengt.


Men det er lettere å bygge veier der det ikke er fjell.


Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Er ikke så mye dyrere å bygge en meter tunnell enn en meter vanlig vei. I tillegg har fjell fordel at det bare er stein der fra før. Andre steder i Bergen sentrum må du flytte diverse for å kunne lage vei (med all administrasjon det medfører), i fjell er det bare å starte opp Madam Felle og kjøre på (helst med en plan om hvor denne tunnel skal ende :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

February 09, 2009, 12:18:50 PM #4751 Last Edit: February 09, 2009, 12:29:44 PM by krøvel vellevold
Quote from: Kjell249 on February 09, 2009, 11:55:58 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 11:27:06 AM
Quote from: ostraume on February 09, 2009, 11:02:25 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 10:19:42 AM
Quote from: Christian on February 09, 2009, 08:48:23 AM

Jotakk, eg ferdes i bergenstrafikken daglig, riktignok med buss, men er fullt klar over problemet. Poenget mitt va at det ikkje bare er Bergen som har utfordringer på dette punktet. Noe du elegant hopper over når du snakker om hvordan Stor-Stavanger skal vokse så voldsomt.




I Stavanger har de ikke fjell som stenger for trafikkflyten. All trafikken som skal fra en ende av byen til en annen, må ikke gjennom ETT sted.


Men trafikken må fortsatt gå på veier. Veier som må bygges. Stavanger har også et veinett som i aller høyeste grad er sprengt.


Men det er lettere å bygge veier der det ikke er fjell.


Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Er ikke så mye dyrere å bygge en meter tunnell enn en meter vanlig vei. I tillegg har fjell fordel at det bare er stein der fra før. Andre steder i Bergen sentrum må du flytte diverse for å kunne lage vei (med all administrasjon det medfører), i fjell er det bare å starte opp Madam Felle og kjøre på (helst med en plan om hvor denne tunnel skal ende :)
Legg ned hele klubben!

ostraume

Du kommer ikke utenom at Stavanger har store utfordringer med sitt veinett. Selvsagt "er det bare å bygge", men det samme gjelder i Bergen. Så kan vi diskutere til vi blir blå om fjell og boligfelt og bygging. Det er uansett ikke bare å trylle frem veier, heller ikke i Stavanger. For hvis det var tilfelle ville de vel bygget seg ut av problemene forlengst?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on February 09, 2009, 12:25:46 PM
Du kommer ikke utenom at Stavanger har store utfordringer med sitt veinett. Selvsagt "er det bare å bygge", men det samme gjelder i Bergen. Så kan vi diskutere til vi blir blå om fjell og boligfelt og bygging. Det er uansett ikke bare å trylle frem veier, heller ikke i Stavanger. For hvis det var tilfelle ville de vel bygget seg ut av problemene forlengst?


All gjennomgangstrafikk i Stavanger må i hvert fall ikke gjennom på ett sted.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Men infrastruktur er da ingen sikker målestokk på befolkningsvekst fremover. Det finnes nok av byer i denne verden som har trafikkaos, men som likevel vokser...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 09, 2009, 12:32:11 PM
Men infrastruktur er da ingen sikker målestokk på befolkningsvekst fremover. Det finnes nok av byer i denne verden som har trafikkaos, men som likevel vokser...


Men det er helst byer som er metropoler i utgangspunktet. Byer som tiltrekker folk fra landsbygden fordi det er lettere å skaffe seg jobb i byen. Når alternativet er å leve som fattig bonde, er det jo klart de flytter til byen. Og som regel er det et t-banenett der som kan bringe folk raskt fra en ende av byen til en annen. Bergen er ikke i noen lokomotiv-pososjon. Bergen er ikke engang størst i landet. Derfor får vi ikke en tilflytningseffekt fra hele landet, i samme grad som det Oslo har. Folk på landet er heller ikke fattige, slik som i mange andre land. Når folk kan velge mellom å ha en god jobb og leve bra i et evig trafikkaos, eller å ha en god jobb og leve bra et sted der det er fremkommelig, så velger de gjerne det siste. Dette valget har man gjerne ikke i andre land der folk "må" inn til den kaotiske hovedstaden for å få seg et anstendig liv.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 12:45:14 PMNår folk kan velge mellom å ha en god jobb og leve bra i et evig trafikkaos, eller å ha en god jobb og leve bra et sted der det er fremkommelig, så velger de gjerne det siste.


Vel, du kunne jo tatt en rundspørring blant de som du tar bussen med hver dag. Eller for den saks skyld de som står ved siden av bussen i bil. Hvorfor flytter ikke de ut på landet hvis dette er så vanlig?

At Bergen ikke er i noen lokomotiv-posisjon er helt klart. Men er det ikke mangel på jobber som stopper det heller enn infrastrukturen? Det er da haugevis av jobber ute i distriktene som aldri blir fylt opp. Og der har de ofte hele veier helt for seg selv!;)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 09, 2009, 13:08:20 PM
Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 12:45:14 PMNår folk kan velge mellom å ha en god jobb og leve bra i et evig trafikkaos, eller å ha en god jobb og leve bra et sted der det er fremkommelig, så velger de gjerne det siste.


Vel, du kunne jo tatt en rundspørring blant de som du tar bussen med hver dag. Eller for den saks skyld de som står ved siden av bussen i bil. Hvorfor flytter ikke de ut på landet hvis dette er så vanlig?


Legg ned hele klubben!

viks

http://www.fotballtips.no/Default.asp?u_action=display&u_log=19523

Her er det vel bare å sette alle sparepenene sine på at Brann går ned i tilskuersnitt, er vel fysisk umulig å overgå fjoråret med ny og redusert kapasitet....

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Quote from: viks on February 09, 2009, 17:55:32 PM
http://www.fotballtips.no/Default.asp?u_action=display&u_log=19523

Her er det vel bare å sette alle sparepenene sine på at Brann går ned i tilskuersnitt, er vel fysisk umulig å overgå fjoråret med ny og redusert kapasitet....




Må være årets sikreste bet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: viks on February 09, 2009, 17:55:32 PM
http://www.fotballtips.no/Default.asp?u_action=display&u_log=19523

Her er det vel bare å sette alle sparepenene sine på at Brann går ned i tilskuersnitt, er vel fysisk umulig å overgå fjoråret med ny og redusert kapasitet....




Ja, den biten tror jeg ikke bettingselskapet har tenkt på. De stenger vel for spill og setter den i 1.00 så snart de finner det ut.

Fysisk mulig er det jo å få et snitt på 17100. Men all den tid det alltid vil være noen kamper som ikke er utsolgt, samt at selv de utsolgte kampene vil få problemer med å bikke 17000 pga sikkerhetssoner og at bortefansen ikke fyller hele området de har fått tildelt, så er det nesten 100 % sikkert at vi ikke klarer å overgå  fjorårets snitt.
Legg ned hele klubben!

olebrann3

mange av de som jobber i oslo sitter 2 timer i kø på drammenvegen både til og fra hver dag. er kø fra drammen og inn til oslo noe som tilsvarer 40 km. Alle som skal til oslo fra drammen, asker, bærum osv må kjøre denne veien!! så med mindre man bor innenfor t-banen så er det mye kø der og

Yngve

Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 13:54:50 PM
Husk at utflyttingen fra Bergen er større enn innflyttingen, hvis vi ser bort i fra innvandring fra utlandet.


Fyrst så må ein kreva at skal du argumentera og hevda slik du gjere, så må du ha dine fakta i orden. Bergen har positiv vekst innanlands og, om enn ikkje i stor grad. I dei tre fyrste kvartala i fjor auka befolkninga i Bergen med 2140. Av dette var innanlands flyttevinst 277. Askøy hadde i same periode innanlands flyttevinst på 226.

Stavanger t.d hadde 979 netto flyttevinst. Innanlands var det ein negativ vinst på 414, mest i landet. Det vil seie at det flytta fleire nordmenn frå byen enn til. Trondheim hadde total flyttevinst på 1510, av dette var heile 616 norske. Så tala er ikkje alltid lika enkle som du skal ha det til.  Og Oslo, som tydlegvis er så enkel å ta seg fram i, hadde ein flyttevinst på heile 8650 menneske dei fyrste tre kvartala, av desse var 18 frå Noreg.. I tillegg kjem sjølvsagt nyfødde.

Når det er sagt, innan 2030 reknar SSB med at dei fire vestlandsfylka aukar folketalet med 250.000 menneske. Av desse reknar ein med 120.000 av desse kjem i Hordaland. Det er halvparten det. Eg kan ikkje skjøna at dei gidd det, sidan det er så vanskelig å koma seg frå a - b..

Og argumentet ditt om at det er så lett å koma seg rundt i Oslo grunna t-banen vil snart gjelda for Bergen og, med tanke på utbygginga av bybanen. Det må takast med i berekningane dine.


krøvel vellevold

February 10, 2009, 01:41:35 AM #4763 Last Edit: February 10, 2009, 02:14:56 AM by krøvel vellevold
Quote from: Yngve on February 09, 2009, 20:17:01 PM
Quote from: krøvel vellevold on February 09, 2009, 13:54:50 PM
Husk at utflyttingen fra Bergen er større enn innflyttingen, hvis vi ser bort i fra innvandring fra utlandet.


Fyrst så må ein kreva at skal du argumentera og hevda slik du gjere, så må du ha dine fakta i orden. Bergen har positiv vekst innanlands og, om enn ikkje i stor grad. I dei tre fyrste kvartala i fjor auka befolkninga i Bergen med 2140. Av dette var innanlands flyttevinst 277. Askøy hadde i same periode innanlands flyttevinst på 226.

Stavanger t.d hadde 979 netto flyttevinst. Innanlands var det ein negativ vinst på 414, mest i landet. Det vil seie at det flytta fleire nordmenn frå byen enn til. Trondheim hadde total flyttevinst på 1510, av dette var heile 616 norske. Så tala er ikkje alltid lika enkle som du skal ha det til.  Og Oslo, som tydlegvis er så enkel å ta seg fram i, hadde ein flyttevinst på heile 8650 menneske dei fyrste tre kvartala, av desse var 18 frå Noreg.. I tillegg kjem sjølvsagt nyfødde.

Når det er sagt, innan 2030 reknar SSB med at dei fire vestlandsfylka aukar folketalet med 250.000 menneske. Av desse reknar ein med 120.000 av desse kjem i Hordaland. Det er halvparten det. Eg kan ikkje skjøna at dei gidd det, sidan det er så vanskelig å koma seg frå a - b..

Og argumentet ditt om at det er så lett å koma seg rundt i Oslo grunna t-banen vil snart gjelda for Bergen og, med tanke på utbygginga av bybanen. Det må takast med i berekningane dine.


Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: olebrann3 on February 09, 2009, 20:04:24 PM
mange av de som jobber i oslo sitter 2 timer i kø på drammenvegen både til og fra hver dag. er kø fra drammen og inn til oslo noe som tilsvarer 40 km. Alle som skal til oslo fra drammen, asker, bærum osv må kjøre denne veien!! så med mindre man bor innenfor t-banen så er det mye kø der og


Men har man lyst å spare tid, kan man ta toget og bruke 39 minutter fra Oslo S til Drammen. I Bergen har man ikke noe valg. Kollektivtransporten her står i samme kø som bilene.
Legg ned hele klubben!

storB

Quote from: krøvel vellevold on February 10, 2009, 01:52:19 AM
Quote from: olebrann3 on February 09, 2009, 20:04:24 PM
mange av de som jobber i oslo sitter 2 timer i kø på drammenvegen både til og fra hver dag. er kø fra drammen og inn til oslo noe som tilsvarer 40 km. Alle som skal til oslo fra drammen, asker, bærum osv må kjøre denne veien!! så med mindre man bor innenfor t-banen så er det mye kø der og


Men har man lyst å spare tid, kan man ta toget og bruke 39 minutter fra Oslo S til Drammen. I Bergen har man ikke noe valg. Kollektivtransporten her står i samme kø som bilene.



Men alikevell er du negativ og kritisk til bybanen?? Ingenting fungerer, legg ned byen...
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krøvel vellevold

Quote from: storB on February 10, 2009, 09:11:25 AM
Quote from: krøvel vellevold on February 10, 2009, 01:52:19 AM
Quote from: olebrann3 on February 09, 2009, 20:04:24 PM
mange av de som jobber i oslo sitter 2 timer i kø på drammenvegen både til og fra hver dag. er kø fra drammen og inn til oslo noe som tilsvarer 40 km. Alle som skal til oslo fra drammen, asker, bærum osv må kjøre denne veien!! så med mindre man bor innenfor t-banen så er det mye kø der og


Men har man lyst å spare tid, kan man ta toget og bruke 39 minutter fra Oslo S til Drammen. I Bergen har man ikke noe valg. Kollektivtransporten her står i samme kø som bilene.



Men alikevell er du negativ og kritisk til bybanen?? Ingenting fungerer, legg ned byen...
Legg ned hele klubben!

storB

[[/quote]

skjønner ikke at du snakker om bybanen fra flesland til sentrumåsane og sammenligner dette med dagens kollektivtilbud. Det er snakk om helt forskjellige veier, der f.eks dagens flybuss kjører på motorvei, mens planlagt bybanetrase blir liggende i krinkler og kroker på sandsli/kokstad slik at tiden blir deretter. Dagens flybuss tilbud vil bestå, mens bybanen vil avlaste trafikkbildet, særs rundt arbeidstid.

Ergo Krøvel, Flesland traseen tar lengre tid
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

krøvel vellevold

Quote from: storB on February 10, 2009, 11:28:34 AM
[
Dagens flybuss tilbud vil bestå,
[/quote]

Er dette noe du vet?

Uansett: Spiller jo liten rolle all den tid buss og trikk bruker omtrent like lang tid til byn.
Legg ned hele klubben!

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

storB



Quote from: krøvel vellevold on February 10, 2009, 11:34:18 AM
Quote from: storB on February 10, 2009, 11:28:34 AM
[
Dagens flybuss tilbud vil bestå,


Er dette noe du vet?

Uansett: Spiller jo liten rolle all den tid buss og trikk bruker omtrent like lang tid til byn.
[/quote]

Ja, dette vet jeg. Akkurat på den strekningen er ikke bybanens intensjon å erstatte flybussen, rett og slett for den ikke kan det, grunnet nevnte årsaker.

Quote from: thesevs on February 10, 2009, 11:36:17 AM
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

thesevs

Er litt fristende å spørre hva din innsikt er i denne saken? Sitter du på Bybanekontoret, er du svogeren til en som vedtok bygging av Bybanen eller er du en enkel Bybaneentusiast?

Men nå utviser jeg dobbeltmoral siden jeg for litt siden påpekte en "avsporing".
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

storB

Har hatt litt med nesttun - flesland å gjøre, men ok. Som du sier, nok avsporing ;)
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

steinbygger

Er det noen her som har fått en bestillingsbekreftelse fra Brann som er på over 4000? Jeg betalte temmelig tidlig og fikk en bestillingsbekreftelse på 300 og noe. Har en kompis som fikk utsatt betaling som betalte på mandag og hadde betalingsbekreftelse på 4000 og noe. Ble litt småsvett hvis dette går i stigende rekkefølge og det ikke er mer enn 4000 som har fornyet.

Henrik8

Er det p-kort du tenker på?

Jeg har ikke hatt kort de siste årene ettersom jeg studerer i Oslo, men jeg satte meg på venteliste for p-kort for 2009. Jeg fikk mail i går om at Brann hadde 1500 p-kort tilgjengelig, og at 500 av disse var på Almenningen. Dette virker som realistiske tall ifht. det som er blitt forespeilet tidligere.

Beklager hvis jeg misforstod spørsmålet ditt. 4000 er så lavt at jeg blir litt usikker på om det egentlig var p-kort du tenkte på;)
Kjør over pakket 09`

krøvel vellevold

Quote from: Henrik8 on February 11, 2009, 20:03:41 PM
Er det p-kort du tenker på?

Jeg har ikke hatt kort de siste årene ettersom jeg studerer i Oslo, men jeg satte meg på venteliste for p-kort for 2009. Jeg fikk mail i går om at Brann hadde 1500 p-kort tilgjengelig, og at 500 av disse var på Almenningen. Dette virker som realistiske tall ifht. det som er blitt forespeilet tidligere.

Beklager hvis jeg misforstod spørsmålet ditt. 4000 er så lavt at jeg blir litt usikker på om det egentlig var p-kort du tenkte på;)


Skulle vært interessant å vite hvor mange av de 500 på Allmenningen som er plasser de aldri har fått solgt tidligere, og hvor mange som er folk som har sagt opp. Det er vel bare de som skrev to-årsavtale første året (2007) som har muligheten til å hoppe av karusellen allerede nå. De andre har jo bundet seg for x antall år fremover.
Legg ned hele klubben!

steinbygger

Quote from: Henrik8 on February 11, 2009, 20:03:41 PM
Er det p-kort du tenker på?

Jeg har ikke hatt kort de siste årene ettersom jeg studerer i Oslo, men jeg satte meg på venteliste for p-kort for 2009. Jeg fikk mail i går om at Brann hadde 1500 p-kort tilgjengelig, og at 500 av disse var på Almenningen. Dette virker som realistiske tall ifht. det som er blitt forespeilet tidligere.

Beklager hvis jeg misforstod spørsmålet ditt. 4000 er så lavt at jeg blir litt usikker på om det egentlig var p-kort du tenkte på;)


Var ikke det jeg tenkte på. Etter at jeg betalte fikk jeg en mail fra Brann hvor det stod betalingsbekreftelse eller betalingsordre også ett siffer (husker ikke helt hva som ble brukt).

dudo

Quote from: steinbygger on February 11, 2009, 19:50:18 PM
Er det noen her som har fått en bestillingsbekreftelse fra Brann som er på over 4000? Jeg betalte temmelig tidlig og fikk en bestillingsbekreftelse på 300 og noe. Har en kompis som fikk utsatt betaling som betalte på mandag og hadde betalingsbekreftelse på 4000 og noe. Ble litt småsvett hvis dette går i stigende rekkefølge og det ikke er mer enn 4000 som har fornyet.


Jeg betalte 8.12 og hadde tett oppunder nr 600.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

abe78

QuoteDu er registrert som nr. 3116 på ventelisten for partoutkort.

Mandag 9. februar sendte vi ut en e-post med informasjon om kjøp av partoutkort for dere på ventelisten. Her kom beklageligvis ikke nummeret dere har på ventelisten med.

Om du har noen foran deg på ventelisten som har trukket seg, beholder du nummeret, men du er nødvendigvis ikke dette nummeret i rekken.


Passe forvirrende melding egentlig. Håper jeg ikke har rotet det til for meg selv med sesongkort i år. :(
.og husk!

Yngve

Når du er nr 3116 på ventelista så bør du gjerne ikkje forventa å få noko partoutkort.. Då er eg glad eg er ca 3073 plassar framom deg..

Xminator

Litt merkelig at de ikke legger ut antall ledige sesongkort i saken på Brann.no.

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on February 12, 2009, 16:23:43 PM
Litt merkelig at de ikke legger ut antall ledige sesongkort i saken på Brann.no.


Det var jo snakk om anslagsvis 1000 (før det endelige tallet var helt klart) her for et par uker siden, mens noen har fått beskjed om ca 1500 nå nylig. Det at man opplyser om at folk på ventelisten blir tilbudt plasser gruppevis, tyder jo også på at det er snakk om langt færre plasser enn det er folk på ventelisten. Er det f.eks. 1500 ledige, så er det vel de 1500 øverste som blir tilbudt disse. Er det fremdeles 300 igjen etter dette, er det de 300 neste som får. Og skulle det da være 100 igjen, så får de 100 neste mulighet. Og slik fortsetter det til det enten er utsolgt eller alle på ventelisten har fått muligheten.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Anders Tøsse kan opplyse om at det er solgt 11500 før venteliste-folket står for tur. Med andre ord var det 88,5 % som fornyet kortet. 11,5 % gjorde det ikke, selv om de vet at det da blir vanskelig å få tak i billetter til 16/5, vs RBK og også andre kamper om sesongen skulle innebære gullstrid. De gjør det også med viten om at de vil komme sist i køen for evt p-kort en annen sesong, og at de faktisk kan risikere å ikke få muligheten til p-kort neste gang de skulle ønske seg det.

Men vi slo i hvert fall Viking på den biten. Der i gården var det jo bare 70,8 % som fornyet. Men så skal det også sies at det utenom kampen mot storebror ikke er noe som helst problem å få gode enkeltbilletter til alle kamper, og at det heller ikke vil være noe problem å skaffe seg p-kort en annen sesong. Ikke ventelister der nede. Så der er ikke nødvendigheten av p-kort like stor som hos oss.

Skulle vært interessant å vite fornyelsesprosenten på Lerkendal.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

March 11, 2009, 10:09:01 AM #4783 Last Edit: March 11, 2009, 10:18:40 AM by Gulløl
Hvorfor i helv..... er ikke bt-billettene i salg enda ?

Nå er det 15 min. siden salget skulle startet ?

Noen som har fått kjøpt ?

Er det ikke ny billettleverandør i år, håpet vi i år skulle slippe å sitte halve arbeidsdagen fremfor PC en i år for å kjøpe billetter slik som i fjor ?

Det kunne i det minste kommet en melding på siden om at det er problemer  >:(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Xminator

352 ledige på Hansa (felt d ikke åpent for salg)
386 ledige på Søndre (bortefelt ikke åpent for salg)
Nordre er ikke åpen for salg.
Er ikke åpnet for salg gjennom BT enda, så den tribunen er også låst.

Gulløl

Forbanna dritt. Ny billettleverandør men samme problemer. Nå har Brann hatt hele vinteren på seg til å få et system opp å gå og likevel funger det ikke >:(. I fjor var det billettluka og i år er det noen som kaller seg Butec ser det ut som.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Det er i stunder som dette jeg er jævlig glad jeg fikk meg partoutkort i år ;)
Ka du ve?

Alzheimer/Silverspurs

Er det ikkje litt ulogisk å sette opp prisen til 300 spenn på kortsida (Frydenbø) etter ein møkkasesong i fjor?
I tillegg gjer fråvær av "stjernekjøp" og ein elendig preseason til entusiasmen sikkert ikkje står i taket heller.

Xminator

Quote from: Gulløl on March 11, 2009, 10:46:47 AM
Forbanna dritt. Ny billettleverandør men samme problemer. Nå har Brann hatt hele vinteren på seg til å få et system opp å gå og likevel funger det ikke >:(. I fjor var det billettluka og i år er det noen som kaller seg Butec ser det ut som.


Hva er det som ikke virker? Klikket meg fort og greit frem til innloggingen, og av åpenbare grunner vil jeg ikke videre og bestille billett. "Det virker ikke" er en meningsløs feilmelding, gå i detalj, så kanskje Brann/leverandør faktisk kan hjelpe deg.

Gulløl

March 11, 2009, 11:07:03 AM #4789 Last Edit: March 11, 2009, 11:10:52 AM by Gulløl
Som jeg skrev over er det bt-billettene det gjelder.

Der står det: Ikke i salg enda.

Har sendt mail til både billettleverandøren og bt uten å få svar.

Nå er det 70 min siden salget skulle startet.

Er det bare meg som ikke har fått kjøpt bt-billetter ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 11, 2009, 11:15:42 AM #4790 Last Edit: March 11, 2009, 11:24:18 AM by Gulløl
Bt svarer meg på mail nå at salget av bt-billetter ikke starter før tidligst torsdag. Ingen info på Brann sine sider gir info om at bt-billettene skal selges minst en dag senere. Jaja, da var 1,5 time kastet bort.

Dette står på Brann sine sider:

Onsdag klokken 10.00 slippes alt som er av ledige billetter til hjemmepremieren mot Stabæk.

Men den infoen stemte altså ikke. Typisk Brann å irritere sine supportere med elendig billettopplegg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

vebo

Det er jo ikke Brann men BT!
Tiocfaidh ár lá

Kindago

Kunne se at billettene på Bt.no ikke hadde blitt lagt ut for salg tidligere i dag, men nå har det oppstått et problem. Noen andre som har sett noe til dette?

- Problemer med abonnement-tilknytning

    * Du er korrekt logget på via BTs påloggingssystem, men det er ikke knyttet et abonnentnummer til din bruker eller abonnementnummeret er ugyldig.
    * Knytt din bruker til ditt abonnement her!

Hvis du fortsatt har problemer, vennligst kontakt BT kundeservice på telefon 05500 eller e-post bt@bt.no.

-

Når jeg trykker på linken kommer det kun opp at Bt har tekniske problemer og kommer igjen senere.

Xminator

vel, "Min BT" har ofte problemer. Senest i går gikk det halve dagen med påloggingsfeil før e-avisen ble tilgjengelig.

sø 22.03.09 20:00 Brann - Stabæk kr 300,00 ,- Ikke i salg ennå  Ikke i salg ennå   Så de som vil kjøpe gjennom BT må nesten vente til salget blir offentliggjort.

Alexander

Hvordan er billettsalgstallene rundomkring i landet få dager før sesongstar?

krøvel vellevold

Quote from: Alexander on March 12, 2009, 21:23:31 PM
Hvordan er billettsalgstallene rundomkring i landet få dager før sesongstar?


Jeg hadde en opptelling på RBK og Viking i går. I Trondheim var det ca 4500 ledige, men i tillegg er det en del felt der man ikke kan sjekke (Kjernen sin tribune, bortefeltet, vip-tribunene og noen felt til), så det er antagelig en del mer. Men det betyr at de max har solgt 17500. Tipper at det ligger en del under det. Jeg tror ikke de klarer å fylle Lerkendal til denne kampen.

Viking hadde ca 4300 ledige i går, og her er bortefeltet og vip-tribunene ikke mulig å sjekke. Men med 16600 plasser minus ca 700 på bortefeltet minus 4300 ledige, så er det solgt max 11600 utenom bortefeltet der. Det er så jeg lurer på om de i det hele tatt klarer 15000. Med en nedgang i p-kort-salget fra 12000+ til 9200, så er det godt mulig de får en solid nedgang i tilskuertallene i år - i hvert fall hvis de gjør det dårlig.

AaFK hadde ca 1000 ledige da jeg sjekket i formiddag. Dermed er det solgt vel 9700 der hvis alle vip-plasser er tatt. De kommer vel over 10000, men de klarer nok ikke å fylle helt opp der heller.

Sandefjord hadde solgt 3900 i går i følge deres hjemmeside.

Brann er vanskelig å si. Jeg kommer ikke inn på BTs kundeservice, så jeg vet ikke hvor mange ledige det er der. Men hvis det er flere som har problemer, så er det vel ikke solgt en dritt på den tribunen annet enn p-kort. Men det er 479 ledige på Søndre og Hansa. I tillegg må man ta med bortefeltet på 850, de plassene på SpV som er ledige og som ikke kan kjøpes på nettet, samt 400 plasser lagt av til frikort. Hvis antall ledige på BT ligger på f.eks 800 (som var et typisk tall i fjor på denne tiden før kamp), så er det knapt solgt 14500. Men det er heldigvis 10 dager igjen. Og resultatet i Sandefjord har vel litt å si. Men taper vi der, tror jeg ikke vi klarer 17000.
Legg ned hele klubben!

SKBMiller

Hvor mange billetter har BBB ute for salg til denne kampen? Hvordan går salget av disse?

Xminator

Salget til BT-tribunen er fortsatt ikke åpnet, ingen mulighet for å klikke på billettsidene.

Søndre: 233 ledige
Hansa: 243 ledige

Med en hel BT-tribune uten billettsalg enda trenger vi ett godt resultat mot Sandefjord for å få fult hus neste uke.

Gulløl

March 13, 2009, 08:43:53 AM #4798 Last Edit: March 13, 2009, 09:02:21 AM by Gulløl
Jeg fikk kjøpt billetter til Stabæk kampen på bt-tribunen i går kveld. Salget var sikkert bare åpent noen minutter for like etter var det stengt igjen. La i hvert fall merke til at det var mer som var opptatt der i forhold til i fjor, sikkert mer som har gått til partoutkort.

Ellers svakt av Brann og bt at de nå 2 dager etter at det andre billettsalget har startet ikke har fått salget i gang på denne tribunen.Ingen info er heller gitt av noen av partene. Kan begynne å lure på om det er taktisk slik at flest mulig skal gå lei av å vente og heller kjøpe billetter til mer en doble prisen på andre tribuner. Da skal jeg love Brann at det er få barnefamilier som har råd til.

Registrer ellers at prisen på bt har økt fra 270 til 300 kr for en billettpakke. Tror Brann kan gå på en smell tilskuermessig med økte billettpriser kombinert med sannsynligheten for dårlige sportslige resultater, finanskrise og kraftig økning i arbeidsledigheten. Tror f.eks. det er få av de 220 personene(mye ungdommer) som nå blir ledig på Hordvikneset som vil få råd til å gå på stadion fremover.Og med utsikter som er meldt i går om at 40 % av industriarbeidsplassene i Hordaland blir berørt det nærmeste året av oppsigelser eller permitteringer, er det svært mye folk som i steden for å gå på stadion nå må konsentrere seg om å klare å betale husleie og andre faste utgifter.

En prisstigning på over 10 % på stadion er svært mye slik tidene er nå, Brann må nok ligge helt i toppen(topp tre) av tabellen for å fremdeles klare et snitt på 17000 tilskuere. Om Brann ligger plassert på tabellen mellom 5 - 8 plass gjennom sesongen klarer de nok ikke noe særlig mer en 15000 tilskuere i snitt. Et slikt lavt snitt gir en kraftig inntektsvikt på billettinntekter for Brann på 10mill. ++.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on March 13, 2009, 07:59:21 AM
Salget til BT-tribunen er fortsatt ikke åpnet, ingen mulighet for å klikke på billettsidene.

Søndre: 233 ledige
Hansa: 243 ledige

Med en hel BT-tribune uten billettsalg enda trenger vi ett godt resultat mot Sandefjord for å få fult hus neste uke.


Mange har p-kort der, så det er ikke uten salg der.
Legg ned hele klubben!

Go Up