• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

spørreundersøkelse

Started by positiv, January 30, 2006, 17:00:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

positiv

jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter og skriver på nettet...

så spørsmålet mitt er: Hvor gammel er du???

det holder med ett svar!!
ødt blod på HANSA

Christophe


Xminator


nummer9


OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "positiv"jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter å skriver på nettet...

Den gang eg gikk pÃ¥ Gimle, het det "sitter og skriver"  - bÃ¥de pÃ¥ Bergensk og bokmÃ¥l. :)
Eg e 35 år.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Derabilo

"sitter å skriver" er nettspråket;)

16  :oops:
Bergen ut av Norge -

Henningen

22 - tjueto -

Lykke til med oppgaven din!


RC


bernu

HANSA - Z

KennethS

tå på Brann

kabelmann

trettitreogethalvtplussenkvart

(skrivefeil i en ett-ords setning er faen meg ikke verst)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

KEO

Nu kør vi!

JS

alder kommer helt an på siden du er på...ta deg en tur på ba-snakk eller sol så tenker eg snittet ditt vil falle....25 vintre med Brann!
7.11.04.....4-1....finnes det bedre lesning?

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

Gud

18! Heldigvis ikke så gammel som mange andre her inne og har derfor mine beste år foran meg, og ikke bak meg :-)

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Føyer meg inn i rekken med "veteranene  ". 27.
.og husk!

BRANN gutten fra Os!

RANN<3

Yngve


Snublefot


Texas

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "positiv"jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter å skriver på nettet...

Den gang eg gikk pÃ¥ Gimle, het det "sitter og skriver"  - bÃ¥de pÃ¥ Bergensk og bokmÃ¥l. :)
Eg e 35 år.

jinxter


bernu

Quote from: "Texas"
Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "positiv"jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter å skriver på nettet...

Den gang eg gikk pÃ¥ Gimle, het det "sitter og skriver"  - bÃ¥de pÃ¥ Bergensk og bokmÃ¥l. :)
Eg e 35 år.


� skal kun brukes foran verb i infinitiv. Her er verbformen presens (skriver), alså er det korrekte ordet : og
I tillegg er jo sitter og skriver to ulike handlinger :) Jeg sitter og jeg skriver...

Interessant topic forresten. Moro å finne ut alderen til enkelte inne på forumet her :)
HANSA - Z

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

EPPY


TcK

19 her. Og det heter så absolutt "sitter *og* skriver". :)

lykke til med oppgaven.
Jesus elsker alle barna

Roffarne

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "positiv"jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter å skriver på nettet...

Den gang eg gikk pÃ¥ Gimle, het det "sitter og skriver"  - bÃ¥de pÃ¥ Bergensk og bokmÃ¥l. :)
Eg e 35 år.


Regner med det er de samme lærerne der som da både du og jeg gikk der.
Det overrasker meg ikke om Johnsen og gjengen lærer ungdommen at det heter "sitter og leser" ettersom de samme menneskene startet engelstimene med "Good morning boyses and girlses".

27, btw.

Daffi

83-modell altså 22 år.. :)

RABALDER

ollocks!!!!!


Super Hasund

Født i 86 me brann sjerf rundt halsen å en iskald hansa i hånden.
La Folket Synge

*Feltz*

Texas

Quote from: "bernu"
Quote from: "Texas"
Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "positiv"jeg går på gimle skole og skal ha en spørreundersøkelse om hvor gamle folk er som sitter å skriver på nettet...

Den gang eg gikk pÃ¥ Gimle, het det "sitter og skriver"  - bÃ¥de pÃ¥ Bergensk og bokmÃ¥l. :)
Eg e 35 år.


� skal kun brukes foran verb i infinitiv. Her er verbformen presens (skriver), alså er det korrekte ordet : og
I tillegg er jo sitter og skriver to ulike handlinger :) Jeg sitter og jeg skriver...

Interessant topic forresten. Moro å finne ut alderen til enkelte inne på forumet her :)


Det du sier høres fornuftig ut, så jeg velger å tro at det skal være "OG" jeg også da.

dudo

Skal vi tro Super Hasund også gikk på Gimle da? ;p


Jeg er forøvrig 24.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

syma

Nei. "Sitter å skriver" høres mest fornuftig ut. Uansett om det er rett eller galt, så er det svært mange som feilaktig bruker "og" altfor ofte.

27 år

viks

24 og fortsatt et talent på lik linje med Svindal Larsen...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Eivind


kongen_av_bergen


abe78

Quote from: "kongen_av_bergen"14


Du er litt ung til å være konge. Kanskje prins.
.og husk!

morten_61

Eg er bare ungdommen her inne 44 noen eldre : )

28966mustang

Hvil i fred- 1963!




paf


SKBMartin

Hjerte i Brann

Lurkin

18 år - og med relativt få skrivefeil.
Berømte Brann fra Bergen

Kruxleiven

Jeg gidder ikke å oppgi min alder. Har sikkert oppgitt den før om folk gidder å bla. Kan legge til at jeg er veldig pen da, men det trenger ikke dere se. For øvrig er jeg 15 år.

Tom C

Aldri mer Obos....

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

Go Up