• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Video - Minnerike øyeblikk - Stemning

Started by skuteviken, December 09, 2009, 04:19:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

skuteviken

Vanskelig å skvise inn et utvalg over 10 minutter, så videoen er litt amputert, tror noen vil like den uansett :)

Nå legge jeg meg. God natt!

Brann Stemning og øyeblikk.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Synd ingen har video av 2-1-målet til Azar i 2007-kampen mot Lyn. Jubelbrølet ga mennesker helt opp til Trondheim tinnitus i flere måneder etter.

Tror forresten fyren på 8:40 har misforstått. Vi synger "Vi e Brann", ikke "Vi e barn" ;)
Ka du ve?

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Danny

Herlig video skuteviken, skjønt jeg savnet denne:

Innmarsj og Nystemten (1:40) Brann - Fredrikstad 2008. Denne videon en tatt av en tsjekker:
Brann Bergen - Fredrikstad 2

skuteviken

Ja, du som har greie på dette ser sikkert at det er litt noob-fakter med Windows Movie Maker  ;)

Måtte kutte en del klipp og så vart plutselig øynene tunge og jeg måtte sove, vare bare for å få tiden til å gå, ser dog at jeg heller kunne byttet 16. mai kampen i 2007 med det klippet du viser.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

SKBMiller


skuteviken

Byen e bergen!

Er dette det beste trykket det noensinne har vært på den sangen?

(ps. det er ikke jeg som har filmet)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Ja, utvilsomt! Akkurat en video fra denne sangen under utdelingen har jeg ventet lenge på!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

January 18, 2010, 22:22:03 PM #8 Last Edit: January 18, 2010, 23:29:02 PM by skuteviken
Quote from: Klaus_Brann on January 18, 2010, 21:54:03 PM
Ja, utvilsomt! Akkurat en video fra denne sangen under utdelingen har jeg ventet lenge på!


Var det ironisk ? Herlig video iallefall, eller har folk blitt for mette på gammel 2007 morro, kjenner kanskje at det hadde vært på tide med noe nytt.

edit: Etter å sett kommentaren på youtube så regner jeg ikke med det var sarkastisk sagt, vart bare paranoid da jeg vet det er et par videoer til ute fra dette øyeblikket, men ikke i tilsvarende kvalitet ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Yngve


skuteviken

Tror de hørte det til Oslo og til Bart City.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on January 18, 2010, 22:22:03 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 18, 2010, 21:54:03 PM
Ja, utvilsomt! Akkurat en video fra denne sangen under utdelingen har jeg ventet lenge på!


Var det ironisk ? Herlig video iallefall, eller har folk blitt for mette på gammel 2007 morro, kjenner kanskje at det hadde vært på tide med noe nytt.

edit: Etter å sett kommentaren på youtube så regner jeg ikke med det var sarkastisk sagt, vart bare paranoid da jeg vet det er et par videoer til ute fra dette øyeblikket, men ikke i tilsvarende kvalitet ;)


Nei, selvfølgelig ikke. Et sinnsykt trøkk utover i videoen, og jeg husker spesielt hvordan den runget fra alle tribunedelene under utdelingen. Helt villt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henrik8

Kjør over pakket 09`

AndreasNV

Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

thesevs

Dette er den "nye" sangen til Dvergene som de kommer til å presentere på Brannfesten snart

http://www.youtube.com/watch?v=9fUmv4_bxvg

Vi går fremover på krykker
Vi går frem på såre bein
Vi går fremover i solskinn
Vi går fremover i regn
Vi går frem, vi går frem
Gjennom sol og vind og vann
Vi går fremover for Bergen
og fremover for Brann
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

1908

Den er jo ikke akkurat "ny" og er ikke særlig til Brannsang heller.. Mer en Bergenssang..

thesevs

Quote from: 1908 on January 23, 2010, 23:43:35 PM
Den er jo ikke akkurat "ny" og er ikke særlig til Brannsang heller.. Mer en Bergenssang..


Grunnen er jo som de nevner før sangen: spillerene skifter jo lag, det gjør ikke bergenserene
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Quote from: thesevs on January 23, 2010, 21:33:00 PM
Dette er den "nye" sangen til Dvergene som de kommer til å presentere på Brannfesten snart

http://www.youtube.com/watch?v=9fUmv4_bxvg

Vi går fremover på krykker
Vi går frem på såre bein
Vi går fremover i solskinn
Vi går fremover i regn
Vi går frem, vi går frem
Gjennom sol og vind og vann
Vi går fremover for Bergen
og fremover for Brann


En herlig låt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up