• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Supportercupen 2010

Started by Kararay, November 09, 2009, 00:24:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Hva skjer? oppdateringer mottas med takk....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BBB-Tony

Quote from: Kararay on November 09, 2009, 00:24:49 AM
Hva skjer? oppdateringer mottas med takk....


Planleggingen er kommet greit i gang. Styret diskuterte cupen på forrige styremøte, og arrangementkomiteen skal ha et møte i løpet av denne uken.

Tidspunkt for cupen er enda ikke fastsatt, men det blir i slutte av juni/starten av juli. Men dette er som sagt ikke fastsatt. Vi satser på å få låne banene på Nymark. I den aktuelle perioden har breddefotballen pause, og det er derfor god sjans for at vi får til et lån av Nymarksbanene.

Det jobbes med å skaffe et publignende tilbud oppe på Nymark hvor det evt. kan vises VM-kamper. På kveldstid blir det VM-kamper osv i sentrum.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo-gruppen

Møtet Tony snakker om er utsatt litt pga sykdom. Ellers er det lite vi konkret kan komme med før oppsettet for neste sesong er helt spikret. Vi har jo opplevd før at forbundet snur på femåringen i forhold til tidligere uttalelser.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

C@Bøe_79

Både og..

Den store bremsen (årsmøte) er unnagjort, og det nye styret må få satt seg..
I tillegg har litt reising på deler av komiteen gjort det vanskelig, samt lederen av BBB har vært sykemeldt....
Men det vil skje mye fremover de neste måneden, men det kommer info så fort noe konkret er på plass..
Foreløpig er det mye administrativt som skal på plass...
Hovedsaklig skal cupen være klar på papiret før det kommer mer info..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kararay

jada... fremdeles lite nytt? 2 mnd og to uker til cupen ska starte... hva skjer? er banene klarert? Er det kommet inn påmelding? Kem sitter øverst i denne pyramiden og ska trekke i trådene?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tippetuppen

E det så nøye då

tippetuppen

Koffor har ikkje Bataljonen noe info om dette her på sine sider?? 

http://www.fotballsupporter.no/supportercup

E det så nøye då

Kararay

ikke rart man sliter med påmelding evnt når man ikke har info omforskjellige ting..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

turbo

men e det noe annet og vente av styre da tror ikkje dei veit enda hvem som ska gjere hva ... det blir bestemt uken før supporter cupen det

Nixon

Quote from: turbo on April 26, 2010, 16:35:10 PM
men e det noe annet og vente av styre da tror ikkje dei veit enda hvem som ska gjere hva ... det blir bestemt uken før supporter cupen det


Nei, og hvis det er denne Bøe (sist hørt fra 12. februar i denne tråden) som står ansvarlig så vet vi at ting tar tid...
Rød makt på Hansa

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Det kommer nok info iløpet av uken(en av de første dagene), men ikke alt er klart enda..
Når det gjelder hvem som skal gjøre hva, så er det en komitè på 5-6 mann som ordner dette..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tippetuppen

da er det på tide at kommiteen må gå...

Ingen vet noe... i alle andre år er det full tilgang på info ang cup halvåret før minst.... her får man vite ting av fyllatryner på puben
E det så nøye då

C@Bøe_79

Quote from: Kararay on April 26, 2010, 16:05:07 PM
ikke rart man sliter med påmelding evnt når man ikke har info omforskjellige ting..


Kem sier at det slites med påmelding?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

mbersve

Quote from: tippetuppen on April 26, 2010, 17:46:06 PM
da er det på tide at kommiteen må gå...

Ingen vet noe... i alle andre år er det full tilgang på info ang cup halvåret før minst.... her får man vite ting av fyllatryner på puben


Frustrasjon er greit, men moderer deg.

C@Bøe_79

Supportercupen - Et spark og du er hektet!


NSA og Brann Bataljonen Bergen inviterer til årets supportercup. Cupen går av stabelen på Nymarksbanene ved siden av Brann Stadion lørdag 26. juni fra klokken 10-16. Lag som melder seg på innen 15. mai er sikret deltakelse og siste frist for påmelding er 1. juni.

Kampene gjennomføres på kunstgressbaner i 7erbanestørrelse, og har to klasser: Herrer og Damer. Damer kan delta på herrelag, men ikke omvendt.

Turneringen gjennomføres med gruppespill som serie og sluttspill som cup. De to beste lagene i hver gruppe går videre til sluttspillet. Kampene spilles over 1X12 minutter.

Deltakelse

* Supportercupen er åpen for medlemsklubber i Norsk Supporterallianse
* Lag meldes på gjennom sin supporterklubb
* Samtlige spillere på hvert lag må være medlem i supporterklubben, laget de spiller på er påmeldt gjennom
* Spillere som har spilt kamper for lag i de fire øverste divisjoner for herrer eller de tre øverste divisjoner for kvinner inneværende år kan ikke delta i supportercupen.
* Samtlige spillere må være fylt 16 år ved turneringsstart.
* Hvert lag kan ha inntil 12 spillere. Inntil syv spillere fra hvert lag kan være på banen samtidig.
* Hvert lag betaler en deltakerkontigent på kr. 600.
* Deltakende lag er selv ansvarlige for sine spilleres forsikringer.


Påmelding
Påmelding gjøres av supporterklubben laget tilhører på denne siden. All påmelding er bindende. Deltakerlaget betaler en deltakerkontingent på kr. 600,-
NB: Det er fullt mulig for vennegjenger i Bergen til å melde seg på, dog må kriteriene fylles.
Vi oppfordrer Løkkecuplag til å melde seg på, men med begrenset plass er det lurt å være tidlig ute..

Spørsmål angående påmelding for Bataljonens medlemmer her Epost

Overnatting

Supportercupen har avtale med Scandic Hotel Bergen Sentrum i Håkonsgaten. De tilbyr overnatting til kr. 950 pr dobbeltrom pr. natt ved at man oppgir koden BRA260710 ved bestilling. Bestilling kan gjøres på telefon 55334902. Deltakere må selv bestille overnatting. En oversikt over andre overnattingssteder i Bergen finner du her.

Salg, kiosk, etc
Det blir salg av forskjellig mat og drikke ved banene. Det vil ikke bli solgt alkohol, og lagene oppfordres sterkt om ikke å drikke alkohol synlig siden turneringen avholdes i et boligområde.

Alltid godt humør på Supportercup

Fest
Turneringsslutt markeres med fest på Downstairs i Vestre Torggate (kjelleren under fotballpuben) lørdag kveld. Ytterligere informasjon om festlighetene kommer.





Supportercupen 2010- Mer enn bare Foppal
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kararay

7 mnd siden jeg første gang postet denne tråden. og det er fremdeles ingen så vet noe om når de skal spille bl.a. Nå er det jo slik at jeg regner med at man visste om denne cupen i lang tid i forkant, og at det da en uke i forveien ikkje er klart ang kampoppsett bl.a syns jeg er veldig dårlig.  Alle andre cuper jeg vet om har ting klarert i god tid før cupen. For 3 uker siden ble jeg kontaktet ang å dømme i en cup i november. Det kaller jeg god planlegging med tanke på tid. Bare for å ta et eksempel.

Og en annen ting, hvorfor blir cupen arrangert akkurat den samme helgen som Supportercupen i Malmø blir arrangert? Tenkte man kanskje ikke på at man mistet deltakende lag fra østlandet bl.a?

Syns Bataljonen burde svare på hvorfor man er så "treg" med div ang cupen.

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff


Go Up