• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Rosenborg 01.11.09 kl. 18.00

Started by Nixon, October 28, 2009, 12:52:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 15:37:24 PMMan narrer seg selv om man tror at høflig applaus til Roar Strand er usmart og man narrer seg selv om man ikke tror at resten av Rosenborg-spillerne ville fått et annet tenningsnivå om en så til de grader sympatisk person ble pepet av banen.


Tror du virkelig at Rosenborg-spillerne som står igjen på banen reflekterer over hvem som blir pepet av banen? Når det er Strand gir det nye krefter, mens de hadde vært likegyldige om det hadde vært Iversen? Vet vi for den saks skyld hvem de mener er sympatisk eller ikke? Nei, du har malt deg inn i et hjørne her og bør vel vente litt til malingen har tørket...
Rød makt på Hansa


krøvel vellevold

Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...

Legg ned hele klubben!

vebo

Sammenligningen Kvisvik - Strand faller på sin egen urimelighet.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:13:15 PM
Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...




Er det VM i usakligheter på bataljonen.no denne uken eller?
Ka du ve?

Henki

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:15:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:13:15 PM
Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...




Er det VM i usakligheter på bataljonen.no denne uken eller?


Hva er usaklig med dette da? Når vi først skal applaudere en motspiller fordi han er "en hedersmann som har gjort så mye flott for klubben sin", så kan man vel likegodt applaudere store prestasjoner av de samme? Jubel for Pricas flotte scoring, jubel for RBKs suverene seriegull, osv.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Der er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:18:15 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:15:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:13:15 PM
Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...




Er det VM i usakligheter på bataljonen.no denne uken eller?


Hva er usaklig med dette da? Når vi først skal applaudere en motspiller fordi han er "en hedersmann som har gjort så mye flott for klubben sin", så kan man vel likegodt applaudere store prestasjoner av de samme? Jubel for Pricas flotte scoring, jubel for RBKs suverene seriegull, osv.


Hvordan er det ikke usaklig å dra inn noe helt usammenlignbart? Hvem er det som applauderte Strand fordi han har gjort så mye flott for klubben sin? Ikke vær naiv.
Ka du ve?

Henki

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:18:21 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Der er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.


Nei, det er ikke problemet mitt i det hele tatt. Det er ikke opp til meg å bedømme personliggheten til Roar Strand i det hele tatt. Jeg er Brannsupporter og heier dermed på Brann. Dermed klapper jeg for Brann sine spillere når de fortjener det. Jeg klapper derimot ikke for selve symbolet på et av de lagene jeg misliker mest i hele verden. Hvis du liker rbk er det selvsagt noe du har lov til, men jeg gjør ikke det.
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Nettopp! Man trenger ikke pipe eller hetse fyren, men rett og slett ikke foreta seg noe som helst. Tror ikke Strand hadde blitt blodig fornærmet av at ingen Brann-supportere klappet ham av banen... Han hadde vel strengt tatt ikke tenkt over det i det hele tatt. Strand fortjener gjerne hyllest, men den biten tror jeg RBK-fansen klarer utmerket godt alene. La dem hylle RBKs spillere, så kan vi selv hylle våre egne. Når vi ikke klarer det siste (det var tross alt elendig stemning på søndag), blir det rart å bruke energi på å hylle motstanderens spillere...
Legg ned hele klubben!

osoerli

Eg hugsar første kamp eg var på på Stadion.  Det var heimekampen i cupvinnercupen mot Sampdoria i 1989.  Då applauderte heimepublikummet spelarane til Sampdoria for fint spel i kampen opptil fleire gonger.  Særleg eit par raid av Vialli/Mancini.  Trenaren til Sampdoria kommenterte dette til pressa etter kampen.  Han syns det var hyggeleg at publikum applauderte gode prestasjonar av motstandaren, han hadde aldri opplevd det før.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:19:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:18:15 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:15:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:13:15 PM
Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...




Er det VM i usakligheter på bataljonen.no denne uken eller?


Hva er usaklig med dette da? Når vi først skal applaudere en motspiller fordi han er "en hedersmann som har gjort så mye flott for klubben sin", så kan man vel likegodt applaudere store prestasjoner av de samme? Jubel for Pricas flotte scoring, jubel for RBKs suverene seriegull, osv.


Hvordan er det ikke usaklig å dra inn noe helt usammenlignbart? Hvem er det som applauderte Strand fordi han har gjort så mye flott for klubben sin? Ikke vær naiv.


Så hva er det som er grunnen til at folk applauderte ham? At han er en likandes kar? I så fall er det latterlig! Det er mange likandes karer i eliteserien! Selvsagt er det sammenlignbart å juble for en motspiller, og det å juble for motstanderens prestasjoner! RBK som lag "fortjener" jo like mye jubel som Strand, så hva er den store forskjellen?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: osoerli on November 03, 2009, 16:25:03 PM
Eg hugsar første kamp eg var på på Stadion.  Det var heimekampen i cupvinnercupen mot Sampdoria i 1989.  Då applauderte heimepublikummet spelarane til Sampdoria for fint spel i kampen opptil fleire gonger.  Særleg eit par raid av Vialli/Mancini.  Trenaren til Sampdoria kommenterte dette til pressa etter kampen.  Han syns det var hyggeleg at publikum applauderte gode prestasjonar av motstandaren, han hadde aldri opplevd det før.


Når ble Sampdoria en erkerival for oss? Dette var den gangen det var totalt utenkelig at vi kunne slå ut et lag som Sampdoria. Vi var kjempefornøyde med å tape 0-2!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:26:06 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:19:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:18:15 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:15:50 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:13:15 PM
Hvorfor ikke likegodt gi vill applaus når motstanderen scorer et flott mål? I hvert fall hvis det er en hedersmann som lager det...




Er det VM i usakligheter på bataljonen.no denne uken eller?


Hva er usaklig med dette da? Når vi først skal applaudere en motspiller fordi han er "en hedersmann som har gjort så mye flott for klubben sin", så kan man vel likegodt applaudere store prestasjoner av de samme? Jubel for Pricas flotte scoring, jubel for RBKs suverene seriegull, osv.


Hvordan er det ikke usaklig å dra inn noe helt usammenlignbart? Hvem er det som applauderte Strand fordi han har gjort så mye flott for klubben sin? Ikke vær naiv.


Så hva er det som er grunnen til at folk applauderte ham? At han er en likandes kar? I så fall er det latterlig! Det er mange likandes karer i eliteserien! Selvsagt er det sammenlignbart å juble for en motspiller, og det å juble for motstanderens prestasjoner! RBK som lag "fortjener" jo like mye jubel som Strand, så hva er den store forskjellen?


Det er akkurat dette jeg heller ikke forstår.
Strand ble etter min forståelse applaudert fordi:

- Han er gammel og fortsatt spiller fotball
- Han har vunnet masse med klubben sin (RBK hvis noen hadde glemt det)
- Han har flotte holdninger (?)
- Personligheten (?)

Hvis man skal applaudere av disse grunnene, kunne man også gitt RBK applaus for alt det de har fått til både i Norge og i CL. Jeez.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:21:52 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:18:21 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Der er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.


Nei, det er ikke problemet mitt i det hele tatt. Det er ikke opp til meg å bedømme personliggheten til Roar Strand i det hele tatt. Jeg er Brannsupporter og heier dermed på Brann. Dermed klapper jeg for Brann sine spillere når de fortjener det. Jeg klapper derimot ikke for selve symbolet på et av de lagene jeg misliker mest i hele verden. Hvis du liker rbk er det selvsagt noe du har lov til, men jeg gjør ikke det.


Du har enda ikke forstått det ganske åpenbare her; Strand fikk ikke applaus fordi han er Rosenborg-spiller.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:23:02 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Nettopp! Man trenger ikke pipe eller hetse fyren, men rett og slett ikke foreta seg noe som helst. Tror ikke Strand hadde blitt blodig fornærmet av at ingen Brann-supportere klappet ham av banen... Han hadde vel strengt tatt ikke tenkt over det i det hele tatt. Strand fortjener gjerne hyllest, men den biten tror jeg RBK-fansen klarer utmerket godt alene. La dem hylle RBKs spillere, så kan vi selv hylle våre egne. Når vi ikke klarer det siste (det var tross alt elendig stemning på søndag), blir det rart å bruke energi på å hylle motstanderens spillere...


Du mener altså at det er galt av andre lags supportere å applaudere gode holdninger gjennom en lang årrekke?
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:18:21 PMDer er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.


Er dette et problem nå plutselig? Jeg har i mange trodd at dette var å være supporter. At man holdt med et lag uansett hvem som spiller på laget. Og man misliker andre lag uansett hvem som spiller der.

Hva blir det neste? Skifte favorittlag fordi det er flere "sympatiske" spillere på et annet lag?
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 17:17:38 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:18:21 PMDer er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.


Er dette et problem nå plutselig? Jeg har i mange trodd at dette var å være supporter. At man holdt med et lag uansett hvem som spiller på laget. Og man misliker andre lag uansett hvem som spiller der.

Hva blir det neste? Skifte favorittlag fordi det er flere "sympatiske" spillere på et annet lag?


Det er hans problem i denne saken. Han tror at man må mislike alle spillere på motstanderens lag.

Hvorfor skulle man skifte favorittlag til et lag man ikke har tilhørlighet til? Så var det det med VM i usaklighet.
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:19:45 PMHvorfor skulle man skifte favorittlag til et lag man ikke har tilhørlighet til?


Hvorfor skal man hedre en spiller fra et lag man ikke har tilhørighet til?
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 17:23:06 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:19:45 PMHvorfor skulle man skifte favorittlag til et lag man ikke har tilhørlighet til?


Hvorfor skal man hedre en spiller fra et lag man ikke har tilhørighet til?


Har du enda ikke skjønt at dette ikke handler om laget spilleren spiller på?
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:25:08 PM
Quote from: Nixon on November 03, 2009, 17:23:06 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:19:45 PMHvorfor skulle man skifte favorittlag til et lag man ikke har tilhørlighet til?


Hvorfor skal man hedre en spiller fra et lag man ikke har tilhørighet til?


Har du enda ikke skjønt at dette ikke handler om laget spilleren spiller på?


Jeg skjønner at det forsåvidt ikke dreier seg om Rosenborg. Men det endrer etter min mening ingenting så lenge det er snakk om en annen klubb enn Brann. Så jeg lurer fortsatt på hvorfor man skal hedre en spiller fra et motstanderlag.
Rød makt på Hansa

Northside

Dersom man forguder denne spilleren som har kastet bort hele livet sitt i feil klubb, så sender man en mail eller venter på han etter kampen. Stå på BRANNstadion å klappe for en ROSENBORGspiller er og blir feil. Uansett hvor sympatisk og flott denne spilleren er!

Skandale!

SKBMiller

Jeg ville heller ikke klappet for en motspiller som ikke hadde vært helt hos oss. Men jeg hadde skjønt de som gjorde det til en viss grad om dette var en legende som skulle legge opp som spilte for en lavprofilsklubb vi ikke hadde noe forhold til. Men her snakker vi om  Mr. Rosenborg!


Markmus

Det handler ikke om at han spiller på et motstanderlag; akkurat det er helt irrelevant. Det handler om å applaudere det man ønsker enhver fotballspiller skal være. Jeg sier selvsagt ikke at alle skal være like, men at personlig fremtreden bør være noe barn og unge skal kunne se opp til. Vil vi at ungene våre skal bli som Müller? Nei. Vil vi at ungene våre skal bli som Strand (eller Guntveit for den del)? Ja.
Ka du ve?

SKBMiller

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:36:24 PM
Det handler ikke om at han spiller på et motstanderlag; akkurat det er helt irrelevant. Det handler om å applaudere det man ønsker enhver fotballspiller skal være. Jeg sier selvsagt ikke at alle skal være like, men at personlig fremtreden bør være noe barn og unge skal kunne se opp til. Vil vi at ungene våre skal bli som Müller? Nei. Vil vi at ungene våre skal bli som Strand (eller Guntveit for den del)? Ja.


Det er her dine motstandere er uenige. Tror vi må slå oss til ro om å være uenige om dette.

Du er velkommen til å hylle Roar Strand i fremtiden for min del, bare det ikke skjer på Brann Stadion.

Henki

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:56:59 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:21:52 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:18:21 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Der er problemet ditt. Du misliker en person på grunn av hans klubbtilhørlighet, ikke på grunn av hans person.


Nei, det er ikke problemet mitt i det hele tatt. Det er ikke opp til meg å bedømme personliggheten til Roar Strand i det hele tatt. Jeg er Brannsupporter og heier dermed på Brann. Dermed klapper jeg for Brann sine spillere når de fortjener det. Jeg klapper derimot ikke for selve symbolet på et av de lagene jeg misliker mest i hele verden. Hvis du liker rbk er det selvsagt noe du har lov til, men jeg gjør ikke det.


Du har enda ikke forstått det ganske åpenbare her; Strand fikk ikke applaus fordi han er Rosenborg-spiller.


I en tid da fotballspillere skifter klubb oftere og oftere blir dette en helt åpenbar sak der det gjelder klubben spilleren spiller for. Strand er symbolet på rbk. Han er symbolet på tiden med utilnærmelighet som rbk har størsteparten av de siste tjue årene. Hvor mange ganger har Raul fått aplaus av Barcelonafansen de siste årene? Eller Giggs av Liverpoolfansen?
Jeg sier ikke at vi skal starte noen hetsekampanje mot Roar Strand, for objektivt sett er det godt mulig han fortjener å bli hyllet. Men dette dreier seg ikke om objektivitet. Dette dreier seg om forholdet mitt til rbk. Og i den sammenhengen byr det meg i mot å klappe for det største symbolet på rbk.
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:59:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 16:23:02 PM
Quote from: Henki on November 03, 2009, 16:16:25 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 16:07:47 PM


Det er da ikke noen som har gitt uttrykk for at vi burde ha pepet på Strand. Men aplaus ble pinlig. For ytterligere forklaring på hvorfor jeg ikke vil klappe for rbk-spillere henviser jeg til et av mine tidligere innlegg i denne tråden.


Nettopp! Man trenger ikke pipe eller hetse fyren, men rett og slett ikke foreta seg noe som helst. Tror ikke Strand hadde blitt blodig fornærmet av at ingen Brann-supportere klappet ham av banen... Han hadde vel strengt tatt ikke tenkt over det i det hele tatt. Strand fortjener gjerne hyllest, men den biten tror jeg RBK-fansen klarer utmerket godt alene. La dem hylle RBKs spillere, så kan vi selv hylle våre egne. Når vi ikke klarer det siste (det var tross alt elendig stemning på søndag), blir det rart å bruke energi på å hylle motstanderens spillere...


Du mener altså at det er galt av andre lags supportere å applaudere gode holdninger gjennom en lang årrekke?


Er vi Brann-supportere eller "gode holdninger"-supportere? Disse gode holdningene overlater jeg til RBK-fansen å applaudere.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: SKBMiller on November 03, 2009, 17:40:46 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 17:36:24 PM
Det handler ikke om at han spiller på et motstanderlag; akkurat det er helt irrelevant. Det handler om å applaudere det man ønsker enhver fotballspiller skal være. Jeg sier selvsagt ikke at alle skal være like, men at personlig fremtreden bør være noe barn og unge skal kunne se opp til. Vil vi at ungene våre skal bli som Müller? Nei. Vil vi at ungene våre skal bli som Strand (eller Guntveit for den del)? Ja.


Det er her dine motstandere er uenige. Tror vi må slå oss til ro om å være uenige om dette.

Du er velkommen til å hylle Roar Strand i fremtiden for min del, bare det ikke skjer på Brann Stadion.


Jeg ga ikke Roar Strand så mye som et klapp.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: Henki on November 03, 2009, 17:57:24 PM
I en tid da fotballspillere skifter klubb oftere og oftere blir dette en helt åpenbar sak der det gjelder klubben spilleren spiller for. Strand er symbolet på rbk. Han er symbolet på tiden med utilnærmelighet som rbk har størsteparten av de siste tjue årene. Hvor mange ganger har Raul fått aplaus av Barcelonafansen de siste årene? Eller Giggs av Liverpoolfansen?
Jeg sier ikke at vi skal starte noen hetsekampanje mot Roar Strand, for objektivt sett er det godt mulig han fortjener å bli hyllet. Men dette dreier seg ikke om objektivitet. Dette dreier seg om forholdet mitt til rbk. Og i den sammenhengen byr det meg i mot å klappe for det største symbolet på rbk.


Man er selvsagt subjektiv av natur når man er supporter, men det må gå an å forholde seg objektivt også. Det var ikke slik at Strand ble applaudert mens han var på banen heller.
Ka du ve?

Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 18:12:27 PM
Er vi Brann-supportere eller "gode holdninger"-supportere? Disse gode holdningene overlater jeg til RBK-fansen å applaudere.


Er det slik at det ene utelukker det andre? Selvsagt ikke.
Ka du ve?

1908

Genialt at Roar Strand har fått 2-3 sider med oppmerksomhet fra oss...........

dudo

Gleder meg til dos Santos kommer tilbake på stadion. Kan noen forresten sette opp en liste over hvem det er ok å hylle på stadion? Hva med Perreiras testimonial, skal vi kle oss i blått og sette oss på båten?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Hvis behovet for å hylle noen hedersmenn virkelig er så stort kan sikkert Fylkesmannen og Brann inngå en avtale der de viser frem noen gamlinger som har fått Kongens Fortjenestemedalje!:)
Rød makt på Hansa

Markmus

Jeg spør igjen; er det VM i usaklighet for tiden? :)
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 18:30:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 18:12:27 PM
Er vi Brann-supportere eller "gode holdninger"-supportere? Disse gode holdningene overlater jeg til RBK-fansen å applaudere.


Er det slik at det ene utelukker det andre? Selvsagt ikke.


Hvorfor er det vår oppgave å hylle en motstanderspiller for at han har vært så grei og bidratt til RBKs suksess? Få se listen over hvem vi skal hylle i løpet av 2010-sesongen! Hvem er sympatisk nok? Hvem har gode holdninger?
Legg ned hele klubben!


Markmus

Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 20:16:36 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 18:30:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 03, 2009, 18:12:27 PM
Er vi Brann-supportere eller "gode holdninger"-supportere? Disse gode holdningene overlater jeg til RBK-fansen å applaudere.


Er det slik at det ene utelukker det andre? Selvsagt ikke.


Hvorfor er det vår oppgave å hylle en motstanderspiller for at han har vært så grei og bidratt til RBKs suksess? Få se listen over hvem vi skal hylle i løpet av 2010-sesongen! Hvem er sympatisk nok? Hvem har gode holdninger?
Ka du ve?

psv-hasund

Min liste over spilere jeg kan klappe for er
Raymond Kvisvik
Paul Scharner
Seyi O.
Charlie Miller
Robbie Winters
Torstein Helstad
og selvsagt Geir Hasund

det kan være noen jeg har glemt og settingen skal være riktig for at jeg skal klappe. Jeg vil ikke klappe for Roar, Runar eller noen andre for at de er en grepa kar som er lojal og gammel, men jeg vil heller ikke brenne alle broer for at de har ambisjoner som fotball spiller. Så lenge Brann ikke er verdens beste lag vil jeg forstå at spillere vil søke nye utfordringer. Jeg mener derfor det er egenskaper eller hendelser som forsvarer det å klappe for spillere som ikke spiller for Brann. 

Spelaren

81 innlegg om kampen, 108 innlegg om applausen :)
Gå av.

Northside

Sier det meste om kampen i grunn :P

Viktig å presisere Trønderene sin elendige tribuneinnsats! Over 850 stk borti kroken der, men jeg hørte VIF sine 250 skattesnyltere mye bedre.

Man feirer virkelig gull i Trondheim på en spesiell måte. Når kommer denne spontane feiringen vi alle har ventet på siden gullet ble sikret?

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 20:33:40 PM


Jeg skjønner egentlig ikke at du kan ta Rosenborg helt ut av diskusjonen. Historisk sett bør det sitte mye lenger inne å applaudere en spiller fra bartelaget enn fra de fleste andre lag!
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 21:33:22 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 20:33:40 PM


Jeg skjønner egentlig ikke at du kan ta Rosenborg helt ut av diskusjonen. Historisk sett bør det sitte mye lenger inne å applaudere en spiller fra bartelaget enn fra de fleste andre lag!


Du har virkelig ikke skjønt en dritt, har du vel? :)
Ka du ve?

Nixon

Quote from: Markmus on November 03, 2009, 21:34:36 PMDu har virkelig ikke skjønt en dritt, har du vel? :)


Joda, jeg tror jeg skjønner ganske mye. Du mener at Det handler om å applaudere det man ønsker enhver fotballspiller skal være. Uten at det spiller noen rolle hvor denne fotballspilleren spiller fotball. Jeg, og mange med meg, mener at det spiller en veldig stor rolle hvor denne fotballspilleren tjener sine penger. Objektivt sett er det godt mulig at slike spillere fortjener en klapp. Men vi er supportere. Og vi alt annet enn objektive.

Så jeg skjønner ganske mye. Også at vi neppe blir enige!:)
Rød makt på Hansa

mbersve

Moderatormelding: Vi får vel si farvel til Roar i denne omgang.

Nixon

Quote from: mbersve on November 03, 2009, 21:53:04 PM
Moderatormelding: Vi får vel si farvel til Roar i denne omgang.


Hvorfor det? Vi diskuterer noe som skjedde i kampen som denne tråden dreier seg om. Og denne diskusjonen vil som alle andre tråder dø ut av seg selv helt naturlig om ikke så lenge. Så hvorfor strupe en levende debatt som forsåvidt dreier seg om mer enn bare Roar Strand? Gudene skal vite at det til tider har vært like dødt her som på Stadion...
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 22:00:40 PM
Quote from: mbersve on November 03, 2009, 21:53:04 PM
Moderatormelding: Vi får vel si farvel til Roar i denne omgang.


Hvorfor det? Vi diskuterer noe som skjedde i kampen som denne tråden dreier seg om. Og denne diskusjonen vil som alle andre tråder dø ut av seg selv helt naturlig om ikke så lenge. Så hvorfor strupe en levende debatt som forsåvidt dreier seg om mer enn bare Roar Strand? Gudene skal vite at det til tider har vært like dødt her som på Stadion...


Helt enig, denne har livets rett, og hvis moderatorene ikke mener det, kan de jo i samråd med krakra og Markmus vurdere å opprette en egen Roar Strand- tråd:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Nixon on November 03, 2009, 21:48:53 PM
Quote from: Markmus on November 03, 2009, 21:34:36 PMDu har virkelig ikke skjønt en dritt, har du vel? :)


Joda, jeg tror jeg skjønner ganske mye. Du mener at Det handler om å applaudere det man ønsker enhver fotballspiller skal være. Uten at det spiller noen rolle hvor denne fotballspilleren spiller fotball. Jeg, og mange med meg, mener at det spiller en veldig stor rolle hvor denne fotballspilleren tjener sine penger. Objektivt sett er det godt mulig at slike spillere fortjener en klapp. Men vi er supportere. Og vi alt annet enn objektive.

Så jeg skjønner ganske mye. Også at vi neppe blir enige!:)


Tro det eller ei, men det finnes folk som evner å ta av seg supporterbrillene :)
Ka du ve?

1908

Noen som har film fra flaggparaden på Hansa??

Go Up